Auteur Topic: Speeldag 5 : 22/08/2015 18u00 : Essevee - Club Brugge  (gelezen 32911 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #120 Gepost op: augustus 24, 2015, 06:10:42 pm »
Het is misschien geen goede referentie, maar toen Bossut eens een heel eenvoudige bal w?l kon klemmen werd er cynisch gejuichd in de hoofdtribune waar ik zat. Zegt toch wel iets hoor. Je ziet gewoon aan alles dat er iets niet goed zit.

Wat het is weet ik niet.
Komen de mensen zo omdat hij zich  na zijn avontuur in Brazili? wat anders ging gedragen?
Of doordat hij vorig seizoen altijd maar herhaalde hoe slecht het was, maar nooit zichzelf in vraag stelde.
Of komt het nu gewoon door zijn zwak presteren in het seizoensbegin.

Kenny Steppe staat alvast een stap dichter bij zijn kans

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #121 Gepost op: augustus 24, 2015, 06:30:05 pm »
Ik snap die kritiek niet echt, zeker met verleden jaar in het achterhoofd.  Ja, we speelden niet zoals tegen Genk,ja we hadden maar 2 kansen de eerste helft en een kans of 4 in de tweede helft,maar het verschil met verleden jaar is REALISME, San Iker, hoeveel keer heb jij,TERECHT, de steen niet geworpen naar Dury dat hij meer moest spelen naar de kwaliteiten van de ploeg?  Verleden jaar bleef hij spelen zoals met de ploeg met Hazard/Malanda/Berrier en andere in de ploeg,met heel hoge back's wat met die ploeg niet haalbaar was. 
Vandaar ook dat ik het verstandig vond om zo laag te staan,in blok,dus ook De Ridder, die verdedigend echt wel zijn job deed,aanvallend was het natuurlijk minder,maar Brugge had het daar moeilijk mee.  Komt daarbij dat we na het verlies van tegen Beveren echt wel de punten nodig hadden, deze match,nog maar de 5de match met bijna een heel nieuw team was heel belangrijk voor zowel het vertrouwen als de stand.
Mag een speler nog groeien,De Ridder heb ik al heel mooie dingen zien doen,net zoals Thiam(nog maar 4 matchen dat hij speelt),het is nog allemaal niet top, maar beiden hebben toch een heel goeie mentaliteit op posities die niet hun beste positie is (Thiam is een diepe spits,De Ridder speelt liever in de rol van tegen Genk of op links).  Geef die gasten toch eens de kans om zich in te spelen.
Ik sta niet weigerachtig tegen gehuurde spelers,elke ploeg in Belgi? gaat spelers huren, maar niet teveel(2,ten hoogste 3)en ze moeten echt wel een meerwaarde bieden(probleem is, je weet dit niet vantevoren). 
Wat Bossut betreft,iedereen ziet dat hij niet goed in zijn vel zit,geen vertrouwen,niet uitkomen wanneer hij moet, zijn uittrappen, maar tweede helft is het dankzij hem dat we nog voor stonden, ge moet eerlijk zijn, ik hoop dat hij daardoor wat meer vertrouwen krijgt.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #122 Gepost op: augustus 24, 2015, 06:41:51 pm »
Ik snap die kritiek niet echt, zeker met verleden jaar in het achterhoofd.  Ja, we speelden niet zoals tegen Genk,ja we hadden maar 2 kansen de eerste helft en een kans of 4 in de tweede helft,maar het verschil met verleden jaar is REALISME, San Iker, hoeveel keer heb jij,TERECHT, de steen niet geworpen naar Dury dat hij meer moest spelen naar de kwaliteiten van de ploeg?  Verleden jaar bleef hij spelen zoals met de ploeg met Hazard/Malanda/Berrier en andere in de ploeg,met heel hoge back's wat met die ploeg niet haalbaar was. 
Vandaar ook dat ik het verstandig vond om zo laag te staan,in blok,dus ook De Ridder, die verdedigend echt wel zijn job deed,aanvallend was het natuurlijk minder,maar Brugge had het daar moeilijk mee.  Komt daarbij dat we na het verlies van tegen Beveren echt wel de punten nodig hadden, deze match,nog maar de 5de match met bijna een heel nieuw team was heel belangrijk voor zowel het vertrouwen als de stand.
Mag een speler nog groeien,De Ridder heb ik al heel mooie dingen zien doen,net zoals Thiam(nog maar 4 matchen dat hij speelt),het is nog allemaal niet top, maar beiden hebben toch een heel goeie mentaliteit op posities die niet hun beste positie is (Thiam is een diepe spits,De Ridder speelt liever in de rol van tegen Genk of op links).  Geef die gasten toch eens de kans om zich in te spelen.
Ik sta niet weigerachtig tegen gehuurde spelers,elke ploeg in Belgi? gaat spelers huren, maar niet teveel(2,ten hoogste 3)en ze moeten echt wel een meerwaarde bieden(probleem is, je weet dit niet vantevoren). 
Wat Bossut betreft,iedereen ziet dat hij niet goed in zijn vel zit,geen vertrouwen,niet uitkomen wanneer hij moet, zijn uittrappen, maar tweede helft is het dankzij hem dat we nog voor stonden, ge moet eerlijk zijn, ik hoop dat hij daardoor wat meer vertrouwen krijgt.

Bij mijn weten heb ik dat nooit gezegd :D

Mentaliteit mentaliteit, met dat alleen kom je er niet hoor.
Denk je dat die interesse in Kawaya en Storm er komt omdat Dury tevreden is over De Ridder en Thiam? Vergeet dat maar!
Je moet eens kijken hoeveel keer Dury zot komt als De Ridder nog maar eens niet juist loopt, of zich nog maar eens vast loopt, of verkeerd wegdraait.
Hou het eens in het oog ;) De Ridder, die zal niet lang op de veld blijven staan als er nog iets bijkomt, Idem Thiam.

Je moet het met deze spelers ook wel doen tegen Moeskroen en andere OHL's he...
Zelf het spel maken, zelf acties opzetten,...
Nu komt 80% van de aanvallen door Verboom, Kaya en Leye.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #123 Gepost op: augustus 24, 2015, 06:42:19 pm »
Sommigen kunnen toch echt niet de prestatie los zien van het resultaat he.

Tegen Club was het niet goed. Niet.
Dat had niets met tactiek te maken. "laag blok" en welke onzin nog allemaal. Twas gewoon van niet beter kunnen.
Speel die match 10 keer en je wint hem 7 of 8 keer niet.
Wat niet erg is he. Maar ik gruwel bij mensen die door het resultaat alle realiteitszin verliezen en uitspraken doen ? la "Zeg, we hebben wel gewonnen tegen Club Brugge he. Waar zaag jij over?"

Praet vermeed gisteren zogezegd een crisis voor Anderlecht gisteren, als je de voorpagina's van de kranten moet geloven.
Praet vermeed gisteren helemaal geen crisis. Het spel was niet om aan te zien, verschrikkelijk. En daar verandert een bal tegen de netten niets aan. Wel voor Hasi, die blijft nu al zeker x-aantal weken langer.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #124 Gepost op: augustus 24, 2015, 07:04:21 pm »
Sommigen kunnen toch echt niet de prestatie los zien van het resultaat he.

Tegen Club was het niet goed. Niet.
Dat had niets met tactiek te maken. "laag blok" en welke onzin nog allemaal. Twas gewoon van niet beter kunnen.
Speel die match 10 keer en je wint hem 7 of 8 keer niet.
Wat niet erg is he. Maar ik gruwel bij mensen die door het resultaat alle realiteitszin verliezen en uitspraken doen ? la "Zeg, we hebben wel gewonnen tegen Club Brugge he. Waar zaag jij over?"

Praet vermeed gisteren zogezegd een crisis voor Anderlecht gisteren, als je de voorpagina's van de kranten moet geloven.
Praet vermeed gisteren helemaal geen crisis. Het spel was niet om aan te zien, verschrikkelijk. En daar verandert een bal tegen de netten niets aan. Wel voor Hasi, die blijft nu al zeker x-aantal weken langer.
Beste meneer Balboa,Dury gaf zelf toe dat de back's niet hoog mochten spelen,dat het de bedoeling was om ze de kans niet te geven om de ruimte achter de back's te benutten, ja het was wel  degelijk de bedoeling om ze zo op te vangen en Brugge had daar moeite mee, het was wel de bedoeling om er beter uit te komen,dat gebeurde te weinig,het was geen goeie 'voetballende match', maar ik kijk naar de positieve dingen, inzet,mentaliteit,posities van uw ploegmaat overnemen(wat verleden jaar NOOIT gebeurde) en een beetje meer geduld voor sommige spelers,De Ridder heeft niet minder kwaliteiten dan een Storm imo, het komt er nog niet altijd uit, maar dat komt wel, we zijn amper 5 matchen ver...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #125 Gepost op: augustus 24, 2015, 08:59:38 pm »
Durf dat niet zeggen op de tribune of je krijgt de Sammy-lovers op je kap... Je moet je ploeg steunen en niemand mag "afgebroken" worden, al maken deze personen fouten... Wat ben je met concurrentie als die andere toch nooit een kans krijgt? Dan kan je moeilijk spreken van concurrentie... Eigenlijk vind ik het zo slecht nog niet zoals sommige andere ploegen die regelmatig wisselen van keeper...

Los daarvan, die "theorie" omtrent die jaloersheid, was daar ook aan het denken maar dat zullen we denk ik nooit weten, al moeten we als buitenstaander toegeven dat de transfer van onze oude nummer 2 toch wel mooi is, wetende dat hij nu al op hoger niveau moeten keepen heeft dan onze nummer ??n...
lol ,vanaf dat Bolat fit is, zal Seba weer bankzitter zijn.. Zal nooit ergens in 1ste een certitude zijn.

Over de match, weinig balbezit, maar ze gingen er voor. De punten zijn binnen en das op dit moment het belangrijksten na Beveren. Ik ben fan van de huidige verdediging, ze spelen rustig. Nog heel wat werk, laat ons hopen dat we bijven progressie maken.
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2015, 09:06:07 pm door Soulscream »

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #126 Gepost op: augustus 24, 2015, 10:57:49 pm »
lol ,vanaf dat Bolat fit is, zal Seba weer bankzitter zijn.. Zal nooit ergens in 1ste een certitude zijn.

Bolat is al fit, of hij zou niet op de bank zitten om eventueel in te vallen, mist matchritme, maar ik vrees voor Bolat dat hij niet direct zijn plaats ga kunnen "opeisen". Denk dat Seba goed genoeg beseft dat hij een unieke kans heeft gekregen om plots door omstandigheden toch even 1e doelman te worden...

Hoop gewoon voor ons dat Sammy zijn zelfvertrouwen vlug weer opgekrikt wordt (en hopelijk dan ook die foutjes eruit gaan)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #127 Gepost op: augustus 25, 2015, 08:40:49 am »
Ik begijp de grote commotie rond Bossut niet. Heb je Bruzzese bezig bij het schot die tussen hem en de 1ste paal ging? Zag hij er goed uit?

Laat Bossut maar staan, zolang het bij de ene blunder blijft in WB geen reden tot vervangen.
Steppe is heus geen wereldkeeper, anders was hij niet gratis deze zomer.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #128 Gepost op: augustus 25, 2015, 10:25:07 am »
Ik begijp de grote commotie rond Bossut niet. Heb je Bruzzese bezig bij het schot die tussen hem en de 1ste paal ging? Zag hij er goed uit?

Laat Bossut maar staan, zolang het bij de ene blunder blijft in WB geen reden tot vervangen.
Steppe is heus geen wereldkeeper, anders was hij niet gratis deze zomer.

Je moet niet meer kijken naar Bruzzese, die zit niet meer bij ons, punt uit.

Onze Sammy is trouwens ook geen wereldkeeper hoor...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #129 Gepost op: augustus 25, 2015, 10:31:15 am »
Je moet niet meer kijken naar Bruzzese, die zit niet meer bij ons, punt uit.

Onze Sammy is trouwens ook geen wereldkeeper hoor...

Op dit moment zijn het allemaal geen puntenpakkers. Zowel Bossut, Steppe of Bruzzese. Trouwens in belgie de enige echte puntenpakker die er nog is, is K?teles (en misschien nog Sels). De rest zijn allemaal degelijke keepers met nu en dan een goede save, maar ook nu en dan een flater

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #130 Gepost op: augustus 25, 2015, 11:58:41 am »
Ovono heeft oostende dit weekend toch ook recht gehouden...
als Standard met 4-1, 5-1 wint zegt er niemand iets van

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #131 Gepost op: augustus 25, 2015, 01:02:48 pm »
Bij Westerlo staat Van Langendonck op een hoog niveau te keepen.
SV TILL I DIE