Auteur Topic: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi  (gelezen 26878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Gepost op: september 07, 2016, 08:01:21 pm »
Na de onwaarschijnlijke remonte op het veld van Malinwa mogen we aanstaande zaterdag Charleroi ontvangen in onze eigen tempel...

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Wie zal op de positie van de gekwetste Lepoint, dus op de 10 staan?

Citaat
Zulte Waregem wil - met dank aan vrouwen - record van Rode Duivels breken!
07 september 2016 17:39 via voetbalkrant.com

De Rode Duivels kregen ooit een volledig vrouwelijke spionkop gevuld met maar liefst 1100 vrouwelijke fans. Een Belgisch record, maar het kan altijd beter. Zulte Waregem wil alvast het record breken.

1101 vrouwelijke fans, dat is het doel van Bruno Descamps, CEO van Lamett Europe. Hij wil een deel van de nieuwe tribune gevuld zien met een spionkop van 1.101 vrouwelijke supporters.

Lamett zorgt overigens voor de tickets, de dames kunnen dus gratis naar deze wedstrijd. amen met Essevee-ambassadrice Justine De Jonckheere, gaat Lamett op zoek naar 1.101 prinsessen om op 1 oktober de voetbalmatch tegen Sporting Charleroi een ?female touch? te geven en tegelijk het record van de Rode Duivels die een vrouwelijke spionkop van 1.100 supporters op de been kregen, te breken.

Er is meer: de honderd eerste inschrijvingen (inschrijven kan via http://www.lamett.be/1101_prinsessen) ontvangen een gratis exemplaar van het boek ?De Prinses op het Witte Paard?. En wie deel neemt aan de foto-actie (ter plaatse) maakt kans op een gratis weekend voor 2 personen in een unieke B&B in Belgi?.

Ook Francky Dury ziet het wel zitten: "Ter gelegenheid van deze speciale matchavond staan mijn spelers dan ook voor een dubbele uitdaging: Sporting Charleroi overwinnen, maar ook de prinsessen overtuigen van hun kwaliteiten. De spelers zullen die avond echt iedereen moeten overtuigen waarom Essevee momenteel ?hot? is in Belgi?."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-09-07/zulte-waregem-wil-een-vak-volledig-vullen-met-vrouwen-en-record-van-rode-duivels-breken

Dat zal leuk worden  :D

Edit: Artikel en intro toegevoegd.
« Laatst bewerkt op: september 25, 2016, 11:05:31 pm door svennay »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 9: 1/10/16 18u : Essevee - Charleroi
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2016, 04:48:32 pm »
Opnieuw belangrijke match, rechtstreekse concurent, we kunnen de kloof vegroten.
ook brugge-gent standard-rsca en Genk-kvm

Dus ik hoop dat de focus blijft en de inzet blijft, dan moeten we een taai charleroi kunnen verslaan thuis! iedereen keihard achter de ploeg!!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 9: 1/10/16 18u : Essevee - Charleroi
« Reactie #2 Gepost op: september 25, 2016, 05:07:55 pm »
Charleroi op kloof zetten en met 12/12 en b?rstensvol vertrouwen de interlandbreak in om op 16 oktober als leider richting Ghelamco Arena te gaan... Please, let it be...  8)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 9: 1/10/16 18u : Essevee - Charleroi
« Reactie #3 Gepost op: september 25, 2016, 09:52:56 pm »
Charleroi op kloof zetten en met 12/12 en b?rstensvol vertrouwen de interlandbreak in om op 16 oktober als leider richting Ghelamco Arena te gaan... Please, let it be...  8)
Als leider naar Gent? Dat zijn we nu al 100% zeker! :-)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 9: 1/10/16 18u : Essevee - Charleroi
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2016, 10:00:20 pm »
Als leider naar Gent? Dat zijn we nu al 100% zeker! :-)

Tsjakka!!  :D

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Speeldag 9: 1/10/16 18u : Essevee - Charleroi
« Reactie #5 Gepost op: september 25, 2016, 10:03:35 pm »
Kan het topic voor speeldag aangemaakt worden .... zo van Gent - voorlopige leiders  :) ;)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 9: 1/10/16 18u : Essevee - Charleroi
« Reactie #6 Gepost op: september 25, 2016, 10:38:57 pm »
Charleroi is toch echt wel ons zwart beest,als we die kunnen temmen dan hebben we 12 op 12(hebben we dat ooit in eerste klasse gehaald, 12 op 12?)

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #7 Gepost op: september 26, 2016, 08:12:38 am »
Als je een magisch seizoen wilt, moet je zaterdag gewoon winnen. Het is thuis, dus geen excuses !!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #8 Gepost op: september 26, 2016, 09:17:22 am »
winnen, geduldig blijven en vooral terug voor veel volk!!!!

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #9 Gepost op: september 26, 2016, 09:47:34 am »
Iedereen roept inmiddels Baudry uit de ploeg en Marrone erin.

Maar heeft Marrone wel die snelheid ? 1 van de 2 CV's dient toch eens een man op snelheid te kunnen terugh halen.
Baudry heeft tegen Kortrijk wel degelijk enkele goeie verdedigende ingrepen gedaan , op snelheid.

Akkoord dat het er tegen Mechelen niet goed uit zag. Marrone heeft trouwens ook eens aan de noodrem moeten hangen met geel als gevolg.

Toch een beetje bang dat die Marrone wat te veel risico in zijn spel zal leggen. Enfin Dury zal wel weten waarmee hij bezig is...

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #10 Gepost op: september 26, 2016, 09:53:23 am »
Iedereen roept inmiddels Baudry uit de ploeg en Marrone erin.

Maar heeft Marrone wel die snelheid ? 1 van de 2 CV's dient toch eens een man op snelheid te kunnen terugh halen.
Baudry heeft tegen Kortrijk wel degelijk enkele goeie verdedigende ingrepen gedaan , op snelheid.

Akkoord dat het er tegen Mechelen niet goed uit zag. Marrone heeft trouwens ook eens aan de noodrem moeten hangen met geel als gevolg.

Toch een beetje bang dat die Marrone wat te veel risico in zijn spel zal leggen. Enfin Dury zal wel weten waarmee hij bezig is...
Baudry werd m.i. 2 keer gepakt op snelheid afgelopen zaterdag...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #11 Gepost op: september 26, 2016, 10:06:38 am »
Baudry werd m.i. 2 keer gepakt op snelheid afgelopen zaterdag...
Klopt maar we mogen ook niet vergeten dat als onze ploeg zo hoog gaat spelen we veel ruimte in de rug laten liggen en het sowieso moeilijk is dit te belopen en dit steeds een risico van de speelstijl zal zijn...
Maar inderdaad, is Baudry even alerter, dan was hij even vroeger vertrokken en had hij de aanval kunnen afbreken lijkt me.
« Laatst bewerkt op: september 26, 2016, 10:11:48 am door svennay »

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #12 Gepost op: september 26, 2016, 10:06:49 am »
Baudry werd m.i. 2 keer gepakt op snelheid afgelopen zaterdag...

Bij die eerste goal stond hij te slapen en dan kan je sneltrein Verdier niet meer terug halen.
Als ze op gelijke voet vertrekken was het mss wel gelukt ?
En hij moet aan de binnenkant verdedigen...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #13 Gepost op: september 26, 2016, 12:21:29 pm »
Klopt maar we mogen ook niet vergeten dat als onze ploeg zo hoog gaat spelen we veel ruimte in de rug laten liggen en het sowieso moeilijk is dit te belopen en dit steeds een risico van de speelstijl zal zijn...
Maar inderdaad, is Baudry even alerter, dan was hij even vroeger vertrokken en had hij de aanval kunnen afbreken lijkt me.

Dan moet je een keeper hebben die daarop anticipeert. Die meedenkt met zijn ploeg.

Maar die jongen (Steppe) staat constant op zijn lijn geplakt.
Haal de Neuer in je naar boven, Kenny!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #14 Gepost op: september 26, 2016, 12:35:26 pm »
Bij die eerste goal stond hij te slapen en dan kan je sneltrein Verdier niet meer terug halen.
Als ze op gelijke voet vertrekken was het mss wel gelukt ?
En hij moet aan de binnenkant verdedigen...

Die eerste goal vind ik niet alleen zijn schuld. Ik denk niet dat het de bedoeling was van De fauw om die bal naar daar te spelen en de Mechelenspeler was vlugger op de bal dan laatste man Baudry. Dat kan gebeuren, anders komen spitsen nooit aan de bal in zulke situaties.
De tweede goal is wel slecht verdedigd.
Toch vind ik dat hier nogal vlug van blunders is gesproken. De eerste goal van KVK gisteren of de 1-1 en 1-2 op Moeskroen vind ik dan wel het woord blunder waard.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #15 Gepost op: september 26, 2016, 02:00:56 pm »
Zulte-Waregem heeft altijd een lastige klant aan Charlerloi.  Ze staan ook niet voor niets in de huidige top-6 en brengen degelijk voetbal op de mat.  Word een moeilijke wedstrijd, maar dit Zulte-Waregem met het huidige vertrouwen kan wellicht net iets meer en speelt bovenal in eigen huis.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #16 Gepost op: september 26, 2016, 03:22:40 pm »
Sorry, maar ge kunt niet eeuwig geduld opbrengen, of kansen geven.  Baudry is constant, na goede prestaties krijgen we vaak enorme blunders, zelfs wanneer hij goed in de match zit kan hij enorm nonchalant of gewoonweg aan het dromen zijn.  Voor mij is Baudry een goeie kracht om te depanneren, maar als titularis heeft hij al teveel blunders op zijn actief,zijn ploegmaten gaan op den duur ook geen ballen meer geven of geen vertrouwen meer hebben in Baudry en daardoor gaan ze dan zelf in de fout.  Het is hard, maar ik zou Baudry op de bank zetten,zeker als je zo iemand als Marrone kunt opstellen(veel ervaring op een hoger niveau dan Baudry) en imo is ervaring en weten waar je moet staan in bepaalde spelsituaties veel belangrijker als cv dan snelheid(zie Karel D'Haene en vele anderen).

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #17 Gepost op: september 26, 2016, 04:09:08 pm »
Sorry, maar ge kunt niet eeuwig geduld opbrengen, of kansen geven.  Baudry is constant, na goede prestaties krijgen we vaak enorme blunders, zelfs wanneer hij goed in de match zit kan hij enorm nonchalant of gewoonweg aan het dromen zijn.  Voor mij is Baudry een goeie kracht om te depanneren, maar als titularis heeft hij al teveel blunders op zijn actief,zijn ploegmaten gaan op den duur ook geen ballen meer geven of geen vertrouwen meer hebben in Baudry en daardoor gaan ze dan zelf in de fout.  Het is hard, maar ik zou Baudry op de bank zetten,zeker als je zo iemand als Marrone kunt opstellen(veel ervaring op een hoger niveau dan Baudry) en imo is ervaring en weten waar je moet staan in bepaalde spelsituaties veel belangrijker als cv dan snelheid(zie Karel D'Haene en vele anderen).

Baudry is Godeau 2.0 imo.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #18 Gepost op: september 26, 2016, 04:12:25 pm »
Sorry, maar ge kunt niet eeuwig geduld opbrengen, of kansen geven.  Baudry is constant, na goede prestaties krijgen we vaak enorme blunders, zelfs wanneer hij goed in de match zit kan hij enorm nonchalant of gewoonweg aan het dromen zijn.  Voor mij is Baudry een goeie kracht om te depanneren, maar als titularis heeft hij al teveel blunders op zijn actief,zijn ploegmaten gaan op den duur ook geen ballen meer geven of geen vertrouwen meer hebben in Baudry en daardoor gaan ze dan zelf in de fout.  Het is hard, maar ik zou Baudry op de bank zetten,zeker als je zo iemand als Marrone kunt opstellen(veel ervaring op een hoger niveau dan Baudry) en imo is ervaring en weten waar je moet staan in bepaalde spelsituaties veel belangrijker als cv dan snelheid(zie Karel D'Haene en vele anderen).

Ik sluit me hier bij aan.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 9: 01/10/16 18.00u : Essevee - Charleroi
« Reactie #19 Gepost op: september 26, 2016, 04:39:26 pm »
Sorry, maar ge kunt niet eeuwig geduld opbrengen, of kansen geven.  Baudry is constant, na goede prestaties krijgen we vaak enorme blunders, zelfs wanneer hij goed in de match zit kan hij enorm nonchalant of gewoonweg aan het dromen zijn.  Voor mij is Baudry een goeie kracht om te depanneren, maar als titularis heeft hij al teveel blunders op zijn actief,zijn ploegmaten gaan op den duur ook geen ballen meer geven of geen vertrouwen meer hebben in Baudry en daardoor gaan ze dan zelf in de fout.  Het is hard, maar ik zou Baudry op de bank zetten,zeker als je zo iemand als Marrone kunt opstellen(veel ervaring op een hoger niveau dan Baudry) en imo is ervaring en weten waar je moet staan in bepaalde spelsituaties veel belangrijker als cv dan snelheid(zie Karel D'Haene en vele anderen).

Akkoord. Maar we zullen hem dit seizoen wel nog nodig hebben. Schorsingen, blessures heb je voor je het weet. We zijn 8 matchen ver en daarvan waren er 2 slecht of zeggen we 6 goed. Wat als Marrone volgende match blundert en we daardoor verliezen ? Voor mijn part start
Baudry volgende match op de bank (zou logisch zijn) maar breek hem aub niet af tot op de grond dat is ook niet nodig.