Auteur Topic: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk  (gelezen 19056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #100 Gepost op: november 22, 2017, 06:56:46 pm »
ik had heb: daar een erg goeie reden voor.... een beetje flauw dat je da daar bij sleurt trouwens.... maar goe no hard feelings ze ;)

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #101 Gepost op: november 23, 2017, 07:39:53 am »
Sorry, maar het is geen paniekvoetbal,het is realisme, wat is er mis met ouderwets countervoetbal?  Ik zie dat het huidig systeem (zeker met de mindere vorm en het uitvallen van Peter) te hoog gegrepen is voor deze ploeg. En het is niet dat we met het huidig systeem mooi voetbal brengen!  Maar bon,elk zijn gedacht!  Essevee 1972 wanneer ga jij eens een normale reactie plaatsen wanneer er iemand een ander gedacht heeft?  Is dat zo moeilijk om op een forum respect te tonen voor andere meningen?
Klopt volledig.
3/21 en nog denken er enkelen dat we momenteel mooi voetbal spelen ?n kwaliteit genoeg hebben om PO1 te halen... ::) . Behoudens enkele witte merels tijdens de wintermercato wel te verstaan.We hebben gewoonweg niemand die het verschil kan maken,geen keeper,geen spits en geen genie opt middenveld.Kan gebeuren bij een club als de onze.
Ik maak me geen zorgen,maar PO1 halen zal niet voor vandejaar zijn.
Europees is evenwel een andere competitie...en hoop doet leven.

Dus die goal van Saponjic in Gent maakte geen verschil? Kaya maakt op Standard niet het verschil? Olayinka is een prutser die geen goals kan maken? Derijck zorgde niet voor 6 of mss wel 9 punten op corners vorig seizoen?

Stop eens met de ploeg af te breken zeg als het eens wat slechter gaat. We zijn halfweg en staan op 3 punten van PO1. Als je denkt dat de ploegen die net voor ons staan zoveel beter zijn dan heb je er toch bitter weinig verstand van.

Ik post hier niet veel door dat gezaag en negatief gezever altijd maar kan er nu efkes niet meer tegen. :)


Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #102 Gepost op: november 23, 2017, 08:18:18 am »
Sorry, maar het is geen paniekvoetbal,het is realisme, wat is er mis met ouderwets countervoetbal?  Ik zie dat het huidig systeem (zeker met de mindere vorm en het uitvallen van Peter) te hoog gegrepen is voor deze ploeg. En het is niet dat we met het huidig systeem mooi voetbal brengen!  Maar bon,elk zijn gedacht!  Essevee 1972 wanneer ga jij eens een normale reactie plaatsen wanneer er iemand een ander gedacht heeft?  Is dat zo moeilijk om op een forum respect te tonen voor andere meningen?

Iedereen die een beetje kritiek geeft op dit forum, is iemand die nog niet veel meegemaakt heeft of is niet realistisch want we zijn "maar" zulte waregem. Altijd datzelfde afgezaagde dooddoenertje. Ik reageer er eigenlijk niet meer op, want het biedt geen enkele meerwaarde.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #103 Gepost op: november 23, 2017, 09:30:56 am »
Sorry, maar het is geen paniekvoetbal,het is realisme, wat is er mis met ouderwets countervoetbal?  Ik zie dat het huidig systeem (zeker met de mindere vorm en het uitvallen van Peter) te hoog gegrepen is voor deze ploeg. En het is niet dat we met het huidig systeem mooi voetbal brengen!  Maar bon,elk zijn gedacht!  Essevee 1972 wanneer ga jij eens een normale reactie plaatsen wanneer er iemand een ander gedacht heeft?  Is dat zo moeilijk om op een forum respect te tonen voor andere meningen?

Iedereen die een beetje kritiek geeft op dit forum, is iemand die nog niet veel meegemaakt heeft of is niet realistisch want we zijn "maar" zulte waregem. Altijd datzelfde afgezaagde dooddoenertje. Ik reageer er eigenlijk niet meer op, want het biedt geen enkele meerwaarde.
Een beetje kritiek ? Zelfs vorig jaar - een van onze beste seizoenen ooit - was het iedere week van dat.
Ik zie trouwens geen enkele meerwaarde in het afbreken van spelers of het aanpassen van een naam naar Saponjeniets zoals iemand deze week deed.
We zijn toch - mag ik aannemen - allemaal supporters van dezelfde ploeg. Wel, supporteren is voor mij je ploeg steunen in goede en minder goede tijden.
Mag er dan geen kritiek zijn ? Uiteraard, dat moet zelfs maar afbreken van spelers en in extremen vervallen is voor niets nodig en zal ons geen punten opleveren.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #104 Gepost op: november 23, 2017, 10:07:53 am »
Sorry, maar het is geen paniekvoetbal,het is realisme, wat is er mis met ouderwets countervoetbal?  Ik zie dat het huidig systeem (zeker met de mindere vorm en het uitvallen van Peter) te hoog gegrepen is voor deze ploeg. En het is niet dat we met het huidig systeem mooi voetbal brengen!  Maar bon,elk zijn gedacht!  Essevee 1972 wanneer ga jij eens een normale reactie plaatsen wanneer er iemand een ander gedacht heeft?  Is dat zo moeilijk om op een forum respect te tonen voor andere meningen?

Iedereen die een beetje kritiek geeft op dit forum, is iemand die nog niet veel meegemaakt heeft of is niet realistisch want we zijn "maar" zulte waregem. Altijd datzelfde afgezaagde dooddoenertje. Ik reageer er eigenlijk niet meer op, want het biedt geen enkele meerwaarde.
Een beetje kritiek ? Zelfs vorig jaar - een van onze beste seizoenen ooit - was het iedere week van dat.
Ik zie trouwens geen enkele meerwaarde in het afbreken van spelers of het aanpassen van een naam naar Saponjeniets zoals iemand deze week deed.
We zijn toch - mag ik aannemen - allemaal supporters van dezelfde ploeg. Wel, supporteren is voor mij je ploeg steunen in goede en minder goede tijden.
Mag er dan geen kritiek zijn ? Uiteraard, dat moet zelfs maar afbreken van spelers en in extremen vervallen is voor niets nodig en zal ons geen punten opleveren.

Ik heb nog nooit een speler uitgefloten die op het veld stond. Dat gaat me echter niet tegenhouden om te stellen dat ik vind dat die gast (zeker op dit moment), niks te zoeken heeft in de eerste ploeg van Zulte Waregem. Dat heeft niks te maken met het niet steunen van de ploeg. Dat is iets wat jij nog steeds niet kan vatten.