Auteur Topic: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent  (gelezen 14218 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #20 Gepost op: december 03, 2017, 10:26:02 pm »
You're fucking shit? WE'RE fucking shit! Degradatie en niets anders verdienen wij met deze instelling, man man.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #21 Gepost op: december 03, 2017, 10:33:48 pm »
Dat was nu eens een match waar je niets positiefs kunt uithalen toch? Belangrijkste wapenfeit was misschien voor de match, Brugge die nog de 2-2 kon maken tegen Eupen, oef... Drama, 0 vertrouwen, 0 kwaliteit, geen patronen, blinde ballen naar voor, geen duelkracht of zelfs gwn te traag om in duel te gaan.
En dan zing je inderdaad nog 'you're fucking shit' haha
Dury moet blijven h?, maar als je je beste verdediger, Walsh, weghaalt uit de verdediging om in het middenveld te zetten, dan donderdag al kan zien dat dit niet werkt en het zondag nog eens doet om hem dan langs te kant te halen terwijl Heylen-Baudry weer klungelen... Iseka linksmidden/buiten blijf ik ook vreemd vinden, zeker als aan de overzijde ook geen echt flankspeler staat, Coopman (die nog bij de betere was)... Kaya die steeds door'jaagt' op de verdediging, waardoor middenveld steeds in ondertal staat, na?ef.
« Laatst bewerkt op: december 03, 2017, 10:42:27 pm door dot »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #22 Gepost op: december 03, 2017, 10:35:57 pm »
You're fucking shit? WE'RE fucking shit! Degradatie en niets anders verdienen wij met deze instelling, man man.

Van dury zijn fratsen versta ik niets meer. Zit met teveel middenvelders en gaat er dan weer een verdediger posteren waardoor het middenveld totaal geen greep op de match heeft en er totaal geen samenhang in de ploeg zit. En geen enkele voorzet die nog aankomt of ook voor enig gevaar kan zorgen. Tkan toch niet dat ze het plots niet meer kunnen tenzij alle spelers zonder enig vertrouwen acteren.

Maar juist, op franky mag je geen kritiek geven zeker.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #23 Gepost op: december 03, 2017, 10:36:25 pm »
Wat een triestige match was me dat weeral, iets met de pet en huilen...
 
Iets wat ik voor het seizoen gezegd heb, is week na week zichtbaar. Een te zwak middenveld, zonder body. Met de winterstop a.u.b. Coopman terugsturen want die loopt als een lammetje achter de man met de bal. Doumbia moet toch altijd starten want is de enigste die in duel durft gaan?

Ik snap dat huurlingen af en toe een succes kunnen zijn, maar we hebben er gewoon teveel in de kern. Dit is kortetermijnvisie. In iedere linie zou ik opteren van maximum ??n gehuurde speler. Ook voor de teamspirit is dit toch niet optimaal want op het einde van het seizoen zijn ze toch weer weg.

Onze spitsen wegen momenteel te licht door maar zijn ook nog maar 20 jaar, Zet een ervaren spits vooraan die de bal kan bijhouden met daarrond de wendbare Iseka en we kunnen vonken zien.

Maarja, ik ben geen trainer  :D 

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #24 Gepost op: december 03, 2017, 10:53:13 pm »
You're fucking shit? WE'RE fucking shit! Degradatie en niets anders verdienen wij met deze instelling, man man.
Was dat niet voor de ref en de acteurs van Gent bedoeld?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #25 Gepost op: december 03, 2017, 11:01:19 pm »
You're fucking shit? WE'RE fucking shit! Degradatie en niets anders verdienen wij met deze instelling, man man.
Was dat niet voor de ref en de acteurs van Gent bedoeld?

Klopt. Was vooral tegen Gent gericht.
Maar Vidmar heeft meer dan een punt. We waren nergens.
3/27. We proberen week na week positief te blijven en achter de spelersgroep te blijven staan. Zoals het alleen in Waregem kan. Maar dat begint toch moeilijker en moeilijker te worden. Zeker als de prestaties op dit niveau blijven...

Ik zeg het met pijn in het hart. Maar we mogen stilaan naar beneden beginnen kijken...
« Laatst bewerkt op: december 03, 2017, 11:15:21 pm door tappi »
No pain, no gain.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.642
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #26 Gepost op: december 03, 2017, 11:15:47 pm »
Pff de vraag is hoe keren we deze situatie? Ik zie nog weinig bezieling in ons team. Dit is zeer onrustwekkend. Ik zag opnieuw degradatievoetbal. Hopelijk halen we nu wat punten tegen STVV / Antwerp. En die match tegen Lazio komt nu wel heel ongelegen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #27 Gepost op: december 03, 2017, 11:24:27 pm »
Uit de beker en 3 op 27!!!! Dit wordt een rotseizoen.  Donderdag tegen lazio onderuit en zondag mogen we de 3 op 30 schrijven.  HEYLEN MET DE PET OP!  Geen po1 en uit de beker!  Seizoen serieus mislukt!  Volgende week verliezen en het kan plaats 13 worden.  SCHANDALIG!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #28 Gepost op: december 03, 2017, 11:49:30 pm »
Pff de vraag is hoe keren we deze situatie? Ik zie nog weinig bezieling in ons team. Dit is zeer onrustwekkend. Ik zag opnieuw degradatievoetbal. Hopelijk halen we nu wat punten tegen STVV / Antwerp. En die match tegen Lazio komt nu wel heel ongelegen.

Ik weet het ook niet hoe we de situatie kunnen keren, er zijn teveel spelers die te ondermaats presteren en de spelers worden er moedeloos van en het vertrouwen ziet ge zo wegzakken. Gelukkig hebben we nog een marge van 7 punten, hopelijk is Eupen niet begonnen aan een goede reeks of anders komen we nog in de problemen. Een kwaliteitsinjectie tijdens de winterstop kan misschien enig soelaas brengen maar dat valt nog af te wachten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #29 Gepost op: december 03, 2017, 11:52:49 pm »
Walsh deed het uitstekend op de rechts,is ook iemand die er echt voor gaat,zelfs wanneer hij als 6 moet spelen (zoals Dot zegt, ongelooflijk dat Dury hem eruit haalt en nog minder te verstaan dat hij hem daar zet!).  Hetzelfde met Iseka, begon nu eindelijk zijn draai een beetje te vinden als diepe spits,maar nee,meneer Dury zet hem op een plaats waar hij verloren loopt.  En Sapo, tja, geen idee waarom Dury hem nog opstelt,  Benteke was beter dan hem en Naessens is een klasse beter dan hem.  Die jongen kan er niks aandoen;als je tekort schiet speel je normaal gezien niet!
De fauw kan zeker geen 3 matchen per week deftig spelen (is geen schande gezien zijn leeftijd)Heylen is een ramp,kan toch niet dat Dury deze dingen niet ziet?
We hebben veel te weinig kwaliteit maar als uw trainer dan zo'n opstelling uit zijn duim zuigt dan krijg je zo'n match,met moeite 2 kansen!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #30 Gepost op: december 04, 2017, 12:10:46 am »
Dan nog iets over de club, een supporter van Gent mag 90 minuten provoceren,aan de rust wordt dit aan de stewards gemeld, die doen niks,verwittigen de spotters niet (a ja nee, die spotters dienen enkel maar om de eigen supporters te koeioneren! ) match is gedaan en dan presteert die gast het nog om uitdagend in de handen te klappen en uit te dagen,en dat kan allemaal ongestraft, de stewards zeiden dat ze niks konden doen omdat hij werd uitgenodigd, wat een slap gelul zeg.
Eigen supporters zijn blijkbaar stront voor de club,ik ben het beu om mij in zo'n dingen te moeten opjagen, het wordt tijd dat de club iets onderneemt of ze gaan supporters verliezen!
« Laatst bewerkt op: december 04, 2017, 12:31:30 am door mogul »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #31 Gepost op: december 04, 2017, 12:28:15 am »
Uit de beker en 3 op 27!!!! Dit wordt een rotseizoen.  Donderdag tegen lazio onderuit en zondag mogen we de 3 op 30 schrijven.  HEYLEN MET DE PET OP!  Geen po1 en uit de beker!  Seizoen serieus mislukt!  Volgende week verliezen en het kan plaats 13 worden.  SCHANDALIG!

Tja dit soort preken hebben geen zin hoor. Het is wat het is en we moeten er door. Als je aan een stadion bouwt en je op 3 fronten speelt(de), met een totaal uitgegeven transferbudget van rond de slechts 500K, dan moet je veel geluk hebben dat dit goed uitdraait.

De kern is totaal niet gebalanceerd genoeg voor de grote hoeveelheid aan wedstrijden. De jonkies kunnen niet goed volgen en de ervaren spelers nemen de ploeg totaal niet op sleeptouw. We ontbreken veel, maar het belangrijkste is een leider die de ploeg op sleeptouw neemt.

De grote schuldige is het bestuur dat dacht dat Dury dit klusje wel even zou klaren.

Ten slotte veel respect voor de mannen achter doel die er nog het beste van proberen te maken, want met hetgeen ik zie op het plein word ik allesbehalve enthousiast om mijn stem schor te roepen.

De 24sten februari winnen en tis ulder al vergeven.  :)
« Laatst bewerkt op: december 04, 2017, 12:39:09 am door Vidmar »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #32 Gepost op: december 04, 2017, 07:43:44 am »
Walsh deed het uitstekend op de rechts,is ook iemand die er echt voor gaat,zelfs wanneer hij als 6 moet spelen (zoals Dot zegt, ongelooflijk dat Dury hem eruit haalt en nog minder te verstaan dat hij hem daar zet!).  Hetzelfde met Iseka, begon nu eindelijk zijn draai een beetje te vinden als diepe spits,maar nee,meneer Dury zet hem op een plaats waar hij verloren loopt.  En Sapo, tja, geen idee waarom Dury hem nog opstelt,  Benteke was beter dan hem en Naessens is een klasse beter dan hem.  Die jongen kan er niks aandoen;als je tekort schiet speel je normaal gezien niet!
De fauw kan zeker geen 3 matchen per week deftig spelen (is geen schande gezien zijn leeftijd)Heylen is een ramp,kan toch niet dat Dury deze dingen niet ziet?
We hebben veel te weinig kwaliteit maar als uw trainer dan zo'n opstelling uit zijn duim zuigt dan krijg je zo'n match,met moeite 2 kansen!
Die wissel snap ik echter wel...
Walsh zet (zowat als enige) zijn voet tenminste in een duel met als resultaat dat Dury hem net na rust wisselde om hem te beschermen tegen een potenti?le tweede gele kaart.
We zullen hem immers kunnen gebruiken tegen Sint-Truiden...
Maar waarom die jongen wederom als defensieve middenvelder moet fungeren is mij een raadsel.
Speel dan toch met hem op rechts en Davy naast Baudry of tussen Heylen en Baudry...

Neen, de inzet, passingsvermogen, vooruitziend voetbal, opstelling, ... waren voor mij allemaal ondermaats. Het tij zal vroeg of laat keren en gelukkig is Eupen dit seizoen helemaal in malaise verzonken of het zag er voor ons veel slechter uit... :(

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #33 Gepost op: december 04, 2017, 08:57:58 am »
Het seizoen zit er zo goed als op. Enkel zo snel mogelijk het behoud verzekeren en vanaf januari werken aan een ploeg voor volgend jaar.

Het kan niet elk jaar feest zijn. Jammer dat we zo'n goede competitie start in de vuilbak hebben gegooid.

En een belangrijke les voor het sportief management: als je Europees speelt, moet je kern ook voldoende gestoffeerd zijn om daar tegen te kunnen. Nu is dit niet het geval. En afhangen van ??n talent (Olyinka) is gevaarlijk, zoals nu blijkt.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #34 Gepost op: december 04, 2017, 09:52:28 am »
Moedeloos word je er van.
Geen enkele deftige kans bij elkaar kunnen voetballen. Beetje dezelfde match als thuis tegen Genk, dan was het ook armoe troef.

Geen idee hoe ze dit gaan kunnen keren,  Dury weet het precies ook niet meer want iedere match een andere opstelling..
SV TILL I DIE

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #35 Gepost op: december 04, 2017, 10:14:43 am »
Uit de beker en 3 op 27!!!! Dit wordt een rotseizoen.  Donderdag tegen lazio onderuit en zondag mogen we de 3 op 30 schrijven.  HEYLEN MET DE PET OP!  Geen po1 en uit de beker!  Seizoen serieus mislukt!  Volgende week verliezen en het kan plaats 13 worden.  SCHANDALIG!

Tja dit soort preken hebben geen zin hoor. Het is wat het is en we moeten er door. Als je aan een stadion bouwt en je op 3 fronten speelt(de), met een totaal uitgegeven transferbudget van rond de slechts 500K, dan moet je veel geluk hebben dat dit goed uitdraait.

De kern is totaal niet gebalanceerd genoeg voor de grote hoeveelheid aan wedstrijden. De jonkies kunnen niet goed volgen en de ervaren spelers nemen de ploeg totaal niet op sleeptouw. We ontbreken veel, maar het belangrijkste is een leider die de ploeg op sleeptouw neemt.

De grote schuldige is het bestuur dat dacht dat Dury dit klusje wel even zou klaren.

Ten slotte veel respect voor de mannen achter doel die er nog het beste van proberen te maken, want met hetgeen ik zie op het plein word ik allesbehalve enthousiast om mijn stem schor te roepen.

De 24sten februari winnen en tis ulder al vergeven.  :)

"De grote schuldige."  ;D

Zonder te willen uitdagen (want 3 op 27 is natuurlijk niet prettig als supporter), maar ik heb hier oprecht mijn plezier in. Waar zitten al die peirdezagen die hier vorig jaar elke topic kapot maakten omdat iedereen STENEN UIT DE GROND AAN HET ZUIGEN WAS en "w????nzin" hoe slecht ze allemaal waren en Leye, Kaya, Lepoint, de ??n nog afgrijselijker dan de ander?! Je weet wel, vorig jaar, toen we herfstkampioen werden en de Beker van Belgi? wonnen? ;D Je weet wel, vorig jaar, toen je hier niks positief mocht zeggen of je was een scorebordsupporter.  ;D

We bouwen een stadion en dan kan je minder geld uitgeven aan transfers, wij zijn namelijk 'maar' Zulte Waregem. Bijgevolg is het niet meer dan logisch dat je er niet ?lk jaar pal op kan zitten met je transfers. De kern is te licht, daar hebben ze zich wat op verkeken denk ik (en net als na de Hazard/Malanda periode gedacht dat Dury met zowat elk materiaal PO1 kon halen, niet dus). Kan gebeuren. Er in blijven en beginnen bouwen aan volgend seizoen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #36 Gepost op: december 04, 2017, 10:15:58 am »
Het seizoen zit er zo goed als op. Enkel zo snel mogelijk het behoud verzekeren en vanaf januari werken aan een ploeg voor volgend jaar.

Het kan niet elk jaar feest zijn. Jammer dat we zo'n goede competitie start in de vuilbak hebben gegooid.

En een belangrijke les voor het sportief management: als je Europees speelt, moet je kern ook voldoende gestoffeerd zijn om daar tegen te kunnen. Nu is dit niet het geval. En afhangen van ??n talent (Olyinka) is gevaarlijk, zoals nu blijkt.

Voil?. Zoals wel vaker, een portie gezond boerenverstand. Doet deugd om lezen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #37 Gepost op: december 04, 2017, 10:36:54 am »
Het seizoen zit er zo goed als op. Enkel zo snel mogelijk het behoud verzekeren en vanaf januari werken aan een ploeg voor volgend jaar.

Het kan niet elk jaar feest zijn. Jammer dat we zo'n goede competitie start in de vuilbak hebben gegooid.

En een belangrijke les voor het sportief management: als je Europees speelt, moet je kern ook voldoende gestoffeerd zijn om daar tegen te kunnen. Nu is dit niet het geval. En afhangen van ??n talent (Olyinka) is gevaarlijk, zoals nu blijkt.

Duizenden keren heb ik het gezegd dat je bij een Europees seizoen moet investeren om de spelersgroep zowel in kwaliteit als in breedte uit te breiden.

Ik moet enorm mijn best doen dit niet aan mijn hart te laten komen. Maar da's verdomme zeer lastig.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #38 Gepost op: december 04, 2017, 10:39:06 am »
Uit de beker en 3 op 27!!!! Dit wordt een rotseizoen.  Donderdag tegen lazio onderuit en zondag mogen we de 3 op 30 schrijven.  HEYLEN MET DE PET OP!  Geen po1 en uit de beker!  Seizoen serieus mislukt!  Volgende week verliezen en het kan plaats 13 worden.  SCHANDALIG!

Tja dit soort preken hebben geen zin hoor. Het is wat het is en we moeten er door. Als je aan een stadion bouwt en je op 3 fronten speelt(de), met een totaal uitgegeven transferbudget van rond de slechts 500K, dan moet je veel geluk hebben dat dit goed uitdraait.

De kern is totaal niet gebalanceerd genoeg voor de grote hoeveelheid aan wedstrijden. De jonkies kunnen niet goed volgen en de ervaren spelers nemen de ploeg totaal niet op sleeptouw. We ontbreken veel, maar het belangrijkste is een leider die de ploeg op sleeptouw neemt.

De grote schuldige is het bestuur dat dacht dat Dury dit klusje wel even zou klaren.

Ten slotte veel respect voor de mannen achter doel die er nog het beste van proberen te maken, want met hetgeen ik zie op het plein word ik allesbehalve enthousiast om mijn stem schor te roepen.

De 24sten februari winnen en tis ulder al vergeven.  :)

"De grote schuldige."  ;D

Zonder te willen uitdagen (want 3 op 27 is natuurlijk niet prettig als supporter), maar ik heb hier oprecht mijn plezier in. Waar zitten al die peirdezagen die hier vorig jaar elke topic kapot maakten omdat iedereen STENEN UIT DE GROND AAN HET ZUIGEN WAS en "w????nzin" hoe slecht ze allemaal waren en Leye, Kaya, Lepoint, de ??n nog afgrijselijker dan de ander?! Je weet wel, vorig jaar, toen we herfstkampioen werden en de Beker van Belgi? wonnen? ;D Je weet wel, vorig jaar, toen je hier niks positief mocht zeggen of je was een scorebordsupporter.  ;D

We bouwen een stadion en dan kan je minder geld uitgeven aan transfers, wij zijn namelijk 'maar' Zulte Waregem. Bijgevolg is het niet meer dan logisch dat je er niet ?lk jaar pal op kan zitten met je transfers. De kern is te licht, daar hebben ze zich wat op verkeken denk ik (en net als na de Hazard/Malanda periode gedacht dat Dury met zowat elk materiaal PO1 kon halen, niet dus). Kan gebeuren. Er in blijven en beginnen bouwen aan volgend seizoen.

Toch 1 opmerking. We waren in het begin van het seizoen ook aan het bouwen en toen haalden ze wel vlot punten met goed voetbal. Sommige van onze spelers zijn mentaal blijkbaar niet in staat om ook in een mindere periode een vuist te maken.
Ik geef wel toe dat de kalender ons de laatste weken niet gespaard heeft. Matchen tegen KVO, Club, Genk en Gent kan je ook verliezen als het goed gaat.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 03/12/2017 20:00u : Essevee - KAA Gent
« Reactie #39 Gepost op: december 04, 2017, 10:45:28 am »
Het seizoen zit er zo goed als op. Enkel zo snel mogelijk het behoud verzekeren en vanaf januari werken aan een ploeg voor volgend jaar.

Het kan niet elk jaar feest zijn. Jammer dat we zo'n goede competitie start in de vuilbak hebben gegooid.

En een belangrijke les voor het sportief management: als je Europees speelt, moet je kern ook voldoende gestoffeerd zijn om daar tegen te kunnen. Nu is dit niet het geval. En afhangen van ??n talent (Olyinka) is gevaarlijk, zoals nu blijkt.

Duizenden keren heb ik het gezegd dat je bij een Europees seizoen moet investeren om de spelersgroep zowel in kwaliteit als in breedte uit te breiden.

Ik moet enorm mijn best doen dit niet aan mijn hart te laten komen. Maar da's verdomme zeer lastig.

Een voordeel. Supporters zoals ik die al meer dan 40 jaar gaan hebben dit al verschillende keren meegemaakt en ook nog veel erger.
Maar het is lastig, daar heb je gelijk in.
Daarom dat ik nooit lach met andere ploegen waar het niet goed gaat want voor je het weet sta je daar ook.