Auteur Topic: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee  (gelezen 19851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: december 11, 2017, 01:40:23 am »
Indien De Pauw en Iseka 20% van de inzet van Kaya zouden hebben zou ik al blij zijn!  Die voorzet waar Iseka bijna niet durft op koppen, daar kom je toch zot van!
Heb jij dan al ooit Kaya zien doorgaan in een duel? Ik niet...
Van Kaya moet je assists verwachten, hij gaf er minstens 4 !!  Ze werken ze niet af.  Berrier ging ook nooit in duel, voor mij hoeft Kaya dat niet te doen, Kaya loopt zich vrij en werkt hard en geeft assists alleen maken ze de kansen niet af!  Zal nu nog Kaya's fout zijn, het is gvd de enigste die wat creatief is.

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: december 11, 2017, 02:48:14 am »
Coopman wisselen voor cordaro. Maar toch geen verdedigende middenvelder inbrengen. Man man. Dury is nen flik h?. Tegen zijn schenen schoppen en ge hebt gedaan. Cordaro, Kastanos, ...


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: december 11, 2017, 02:58:59 am »
Cordaro en Kastanos waren gekwetst.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: december 11, 2017, 07:55:42 am »
Coopman wisselen voor cordaro. Maar toch geen verdedigende middenvelder inbrengen. Man man. Dury is nen flik h?. Tegen zijn schenen schoppen en ge hebt gedaan. Cordaro, Kastanos, ...

Cordaro is geblesseerd ... (gezien zie toch op de bank zat, zie je hoe mager we zitten in spelers)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: december 11, 2017, 08:12:30 am »
ik stel me eigenlijk geen vragen over de inzet maar meer over de conditie.
toch abnormaal dat die van Stvv veel meer liepen met een man meer.
De Pauw, Iseka, De Sart, Walsh, Kaya liepen wel allemaal veel hoor....maar het vat was precies af na een uur spelen.
spijtig voor Coopman want die zat goed in de match.
vervanging door Doumbia vertelde mij al veel van hoe Dury gisteren dacht.
Ik zou denken: het is tegen 10 man we spelen vooruit, gaan voor de 0-2 en de wedstijd is gespeeld.
en over die goal van Stvv: eigenlijk schandalig.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: december 11, 2017, 08:45:59 am »
Kaya is echt het probleem niet.  Integendeel, het is de enige die iets kan forceren. 
Het is wat voor hem gebeurt dat mij zorgen baart.  De Pauw, Leya Iseka, Coopman, Saponjic... 
Redelijk dramatisch allemaal. 

Ik hoop op Cordaro (als die hersteld geraakt) volgende week en in de spits weet ik het niet (meer).  We hebben krijgers nodig.  Ik zou wel eens willen weten wat die Faustin in z'n mars heeft. 

Edit : en de wissel Doumbia - Saponjic heb ik ook niet begrepen...  Voor mij mocht dat De Pauw - Saponjic zijn. 

« Laatst bewerkt op: december 11, 2017, 08:49:24 am door Herr Docteur Achtung »

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: december 11, 2017, 09:03:39 am »
De Pauw krijgt nog een 6 in het nieuwsblad,voor mij krijgt hij een 3
onze transfers zijn een echte ramp maar dat is normaal dat je geen geld wil of kan uitgeven
het kan niet altijd prijs zijn.
maar ik had van sommige wat meer verwacht, De Sart ,heylen,zo goed in het begin, nu echt een ramp
we hebben nu 7 dagen zonder wedstrijd het zal voor velen deugd doen

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: december 11, 2017, 09:26:08 am »
Laten we eens zien hoe ze na een week van normale voorbereiding (zonder beker of Europese wedstrijd) voor de dag komen zondagavond tegen Antwerp.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: december 11, 2017, 09:53:04 am »
Sterke eerste 20min, beloond met de voorsprong. Wat volgt was 70min inspiratieloos, statisch, klungelig, traag, niemand die durft... Iseka en De Pauw voorin was een drama. De keren dat Iseka goed kaatste was het op een pass van een middenvelder richting onze verdediging, daar ben je dus niets mee en De Pauw stapelde het balverlies en de slechte acties/voorzetten maar op.
Zoeken naar schuldige? Dan vind ik de wissel Coopman-Doumbia ook wel bepalend. Het is niet omdat Doumbia op papier je beste speler op de bank is, dat je hem ook moet brengen op die positie. Breng dan tegen 10man wat snelheid (Madu bv). Nu verander je de manier van voetballen en al wat goed was in het begin viel weg. Dury had misschien beter 30sec gewacht met wisselen (en dus tijdens de rust even nagedacht).

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: december 11, 2017, 09:59:51 am »
Laten we eens zien hoe ze na een week van normale voorbereiding (zonder beker of Europese wedstrijd) voor de dag komen zondagavond tegen Antwerp.
Eerlijk? Ik vrees dat we fysiek zwaar zullen onderliggen tegen het breekvoetbal van Antwerp. Hun middenveld zal het onze overrompelen. Ik hoop natuurlijk van niet, maar we moeten realistisch zijn.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: december 11, 2017, 10:01:40 am »
Laten we eens zien hoe ze na een week van normale voorbereiding (zonder beker of Europese wedstrijd) voor de dag komen zondagavond tegen Antwerp.
Eerlijk? Ik vrees dat we fysiek zwaar zullen onderliggen tegen het breekvoetbal van Antwerp. Hun middenveld zal het onze overrompelen. Ik hoop natuurlijk van niet, maar we moeten realistisch zijn.

We zullen hopelijk wel geleerd hebben uit de heenmatch... We moeten weer meer in onszelf geloven. Als je niet sterk bent, moet je slim zijn...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: december 11, 2017, 10:54:08 am »
Het is zoals De fauw zegt, 11 tegen 11 waren we goed(how, Iseka,De Pauw en Coopman niet, de rest wel)daarna was het minder maar hebben we nog wel kansen die erin moeten.  Dury is tactisch soms echt wel een ramp, zeker in crisismomenten, ik vond Doumbia nog zo slecht niet, recupereerde veel ballen, De Pauw en Iseka waren nog veel slechter, ik vond de wissel heel bizar, en nog erger om hem weer te vervangen. 
Kan er mij iemand vertellen waarom Dury Sapo nog altijd inbrengt?  Is de slechtste spits die we ooit hadden, Neemelo(ge weet wel, dienen volleyballer) was nog beter. 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: december 11, 2017, 10:57:53 am »
Het is zoals De fauw zegt, 11 tegen 11 waren we goed(how, Iseka,De Pauw en Coopman niet, de rest wel)daarna was het minder maar hebben we nog wel kansen die erin moeten.  Dury is tactisch soms echt wel een ramp, zeker in crisismomenten, ik vond Doumbia nog zo slecht niet, recupereerde veel ballen, De Pauw en Iseka waren nog veel slechter, ik vond de wissel heel bizar, en nog erger om hem weer te vervangen. 
Kan er mij iemand vertellen waarom Dury Sapo nog altijd inbrengt?  Is de slechtste spits die we ooit hadden, Neemelo(ge weet wel, dienen volleyballer) was nog beter.

Heb je al eens gekeken wat er op de bank zit? We kunnen ander Ben "ik ben hier op vakantie" Reichert inbrengen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: december 11, 2017, 10:59:35 am »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

 ;D

Kan iemand die onnozelaar ein-de-lijk eens bannen aub?

Liegt hij dan?

Goed zo Naessens C, neem het op voor koenie69, de deugniet die hier alleen bij (punten)verlies komt opdagen en zich bij overwinningen afzijdig houdt. Zoiets noemen ze een stoker, een trol, en zo'n mensen krijgen doorgaans een ban op fora. Al besef ik dat het hier mode is om negatief te doen, vooral als het goed gaat (zie bvb balboa die vorig jaar v??l kritischer was, tot op het belachelijke af, ook al was het vorig jaar 10 keer beter natuurlijk zowel qua voetbal als qua resultaten).

En ja, om toch op je vraag te antwoorden, uiteraard liegt hij. Zoals Joos vorige week zei tijdens Extra Time, Zulte Waregem is echt ??n van die (weinige) ploegen die bij momenten nog mooi/goed/positief voetbal brengt. Ongeveer alles zit tegen dit seizoen, de kern is te licht en het was een belachelijk druk programma (Vitesse, Oostende, Genk, Nice, Club Brugge, Club Brugge, Gent, Lazio, Sint-Truiden om de drie dagen), heel simpel.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: december 11, 2017, 11:01:02 am »
Laten we eens zien hoe ze na een week van normale voorbereiding (zonder beker of Europese wedstrijd) voor de dag komen zondagavond tegen Antwerp.

Het wordt een wekelijkse gewoonte, Thraso en zijn nuchtere blik en gezonde portie boerenverstand. Kan dit forum gebruiken. Chapeau. ;)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: december 11, 2017, 12:01:27 pm »
Ik zie niet in tegen welke ploeg we nog kunnen winnen.
Ik zie een degradatiestrijd tussen ons en Eupen, tenminste met deze ploeg voorhanden.
Iseka is misschien niet goed in de combinatie. Maar hij scoorde toch al 6 doelpunten. Waar zouden we staan als hij die goals niet had gemaakt ?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: december 11, 2017, 12:57:54 pm »
Ik zie niet in tegen welke ploeg we nog kunnen winnen.
Ik zie een degradatiestrijd tussen ons en Eupen, tenminste met deze ploeg voorhanden.
Iseka is misschien niet goed in de combinatie. Maar hij scoorde toch al 6 doelpunten. Waar zouden we staan als hij die goals niet had gemaakt ?

Komaan man, als we kunnen winnen van Vitesse ?n de B ploeg van Lazio, dan kunnen we ook winnen van de helft van de Belgische 1e klassers.
+ binnenkort kunnen we nog wat bijsturen door enkele gerichte wintertransfers te doen.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: december 11, 2017, 01:42:41 pm »
Ik zei dan ook : Met deze ploeg voorhanden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: december 11, 2017, 01:56:54 pm »
Kaya, die moet idd eerst eens naar zijn eigen kijken!!
Ik lees hier dat hij zich tenminste nog inzet... ja, in balbezit ja, in balverlies heb je er ook geen kloten aan.
Hij zorgt voor assist? Weet je wat Kaya zijn enige assists zijn? Voorzetten en corners, nooit een splijtende pass, want dat kan die namelijk niet.
De tegenstander laat hem ook de voorzetten trappen omdat ze weten dat er geen gestalte is in de box.

Een Berrier was bvb 30x beter dan Kaya. Dat is mijn mening.

En de rest, tjah. Enkel De fauw en Bossut op niveau. Baudry en Walsh nog aanvaardbaar, maar de rest? Die kon je allemaal wisselen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: december 11, 2017, 02:44:20 pm »
Het is zoals De fauw zegt, 11 tegen 11 waren we goed(how, Iseka,De Pauw en Coopman niet, de rest wel)daarna was het minder maar hebben we nog wel kansen die erin moeten.  Dury is tactisch soms echt wel een ramp, zeker in crisismomenten, ik vond Doumbia nog zo slecht niet, recupereerde veel ballen, De Pauw en Iseka waren nog veel slechter, ik vond de wissel heel bizar, en nog erger om hem weer te vervangen. 
Kan er mij iemand vertellen waarom Dury Sapo nog altijd inbrengt?  Is de slechtste spits die we ooit hadden, Neemelo(ge weet wel, dienen volleyballer) was nog beter.

Heb je al eens gekeken wat er op de bank zit? We kunnen ander Ben "ik ben hier op vakantie" Reichert inbrengen.
Vervang Coopman door Madu of Bala of indien je Doumbia brengt moet je hem niet na 20 minuten vervangen,zo slecht was hij niet,De Pauw was veel slechter.  En indien je maar zo'n bank hebt dan kan ik het nog verstaan dat je niemand vervangt,maar Sapo nu nog opstellen, dat gaat er bij mij niet in.