Auteur Topic: Winterstage Marbella 2018  (gelezen 23091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Winterstage Marbella 2018
« Gepost op: december 21, 2017, 06:12:39 pm »
Op 8 januari speelt Essevee een oefenmatch op oefenkamp in Marbella tegen Borussia Dortmund (HLN)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #1 Gepost op: december 22, 2017, 11:27:22 am »
mooie affiche.
bij essevee vraag ik mij het nut van zo'n stage wel af. volgens Dury altijd heel belangrijk om de basis te leggen naar de rest van het seizoen..... maar de laatste jaren ligt onze zwakste periode vaak na nieuwjaar en sprokkelen we vaak weinig punten.
hopelijk ligt het dit jaar anders

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #2 Gepost op: december 22, 2017, 12:56:51 pm »
Uit Krant van West-Vlaanderen

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #3 Gepost op: december 22, 2017, 05:18:45 pm »
mooie affiche.
bij essevee vraag ik mij het nut van zo'n stage wel af. volgens Dury altijd heel belangrijk om de basis te leggen naar de rest van het seizoen..... maar de laatste jaren ligt onze zwakste periode vaak na nieuwjaar en sprokkelen we vaak weinig punten.
hopelijk ligt het dit jaar anders

Ons slechte periode zullen we wel al gehad hebben zeker?  :)

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #4 Gepost op: december 22, 2017, 05:29:27 pm »
mooie affiche.
bij essevee vraag ik mij het nut van zo'n stage wel af. volgens Dury altijd heel belangrijk om de basis te leggen naar de rest van het seizoen..... maar de laatste jaren ligt onze zwakste periode vaak na nieuwjaar en sprokkelen we vaak weinig punten.
hopelijk ligt het dit jaar anders

Ons slechte periode zullen we wel al gehad hebben zeker?  :)
Laat het ons hopen...  :o :o :o

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #5 Gepost op: december 22, 2017, 09:56:28 pm »
mooie affiche.
bij essevee vraag ik mij het nut van zo'n stage wel af. volgens Dury altijd heel belangrijk om de basis te leggen naar de rest van het seizoen..... maar de laatste jaren ligt onze zwakste periode vaak na nieuwjaar en sprokkelen we vaak weinig punten.
hopelijk ligt het dit jaar anders

2

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #6 Gepost op: december 23, 2017, 08:15:11 pm »
Wat gaat Zulte-Waregem nu in godsnaam gaan presteren tegen zo'n club ?  Of willen ze het vertrouwen nog verder naar beneden halen, tot zowat onder het vriespunt.

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #7 Gepost op: december 24, 2017, 08:32:37 am »
ik ga op winterstage en ik neem mee 
  eeuch sammy
 

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #8 Gepost op: december 24, 2017, 08:39:29 am »
 3 onmiddellijk inzetbare versterkingen mee op 5 januari naar Marbella. Anders wordt het link. De andere degradatiekandidaten zullen zich ook nog  wel versterken!!!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #9 Gepost op: december 24, 2017, 08:42:57 am »
3 onmiddellijk inzetbare versterkingen mee op 5 januari naar Marbella. Anders wordt het link. De andere degradatiekandidaten zullen zich ook nog  wel versterken!!!

Het is nog maar zelden het geval geweest dat onze transfers al mee waren naar Marbella. Hopelijk zien ze nu in dat het echt noodzakelijk is.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #10 Gepost op: december 24, 2017, 10:55:11 am »
Zouden ze ne keer niet beter hier in belgie wat afzien ipv met zijn allen naar marbella te trekken.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #11 Gepost op: december 26, 2017, 10:22:47 am »
Zouden ze ne keer niet beter hier in belgie wat afzien ipv met zijn allen naar marbella te trekken.

2. Nog weinig soelaas gebracht die jaarlijkse stage.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #12 Gepost op: december 26, 2017, 10:39:39 am »
Zouden ze ne keer niet beter hier in belgie wat afzien ipv met zijn allen naar marbella te trekken.

2. Nog weinig soelaas gebracht die jaarlijkse stage.

Laat ze een weekske meewerken met kasseileggers, zoals Lutte indertijd deze 2 jobs combineerde. Ze gaan wel lopen de week erna, of juist niet :-)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #13 Gepost op: december 26, 2017, 11:04:09 am »
Ik heb ook nooit begrepen wat de meerwaarde is van een week te gaan trainen in Spanje in +/- 20 graden op perfecte velden... Dan moet je de week erna bij wijze van spreken op een akker bij -2 gaan spelen. Om te trainen of teambuilding te doen moet je toch niet naar Spanje gaan. Plus inderdaad het feit dat we na de winterstop meestal zwakker spelen of er voor.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #14 Gepost op: december 26, 2017, 11:45:52 am »
Het is wel meer dan in de zon gaan voetballen h?.

van zon wordt je gewoon happyer en energieker (endorfine)
het teambuildingaspect
(meer) buiten trainen ipv binnen (buitenlucht)
eens uit de normale sleur

Dus omdat ze slecht gepresteerd hebben niet naar Marbella, en vorig jaar dan wel omdat we herfst kampioen waren? Zo'n zaken moeten ook lang op voorhand geboekt worden h? en kan je niet zomaar annuleren.

Dat ze van mij maar snel gaan, zich herbronnen, hard werken en sterker terug komen.


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #15 Gepost op: december 26, 2017, 05:40:16 pm »
Het is wel meer dan in de zon gaan voetballen h?.

van zon wordt je gewoon happyer en energieker (endorfine)
het teambuildingaspect
(meer) buiten trainen ipv binnen (buitenlucht)
eens uit de normale sleur

Dus omdat ze slecht gepresteerd hebben niet naar Marbella, en vorig jaar dan wel omdat we herfst kampioen waren? Zo'n zaken moeten ook lang op voorhand geboekt worden h? en kan je niet zomaar annuleren.

Dat ze van mij maar snel gaan, zich herbronnen, hard werken en sterker terug komen.

dit noemen ze na?ef... Ze zouden idd beter eens afzien in de kou. In plaats van beloond te worden met een mooie vakantiebestemming.

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #16 Gepost op: december 26, 2017, 05:59:26 pm »
mooie affiche.
bij essevee vraag ik mij het nut van zo'n stage wel af. volgens Dury altijd heel belangrijk om de basis te leggen naar de rest van het seizoen..... maar de laatste jaren ligt onze zwakste periode vaak na nieuwjaar en sprokkelen we vaak weinig punten.
hopelijk ligt het dit jaar anders


En v??r nieuwjaar was de puntenoogst gigantisch. 🤐🤐🤐

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #17 Gepost op: december 27, 2017, 10:16:04 am »
Is echt geen vakantie, hoor! Maar keiharde fysieke arbeid. Bij elkaar, groepsvormend...heeft zeker nut! Sommigen willen de spelers naar Ausschwitz sturen, vinden dat ze de stage niet verdienen...wat een zever. Die stage ligt al maanden vast...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.671
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #18 Gepost op: december 27, 2017, 12:15:04 pm »
Is echt geen vakantie, hoor! Maar keiharde fysieke arbeid. Bij elkaar, groepsvormend...heeft zeker nut! Sommigen willen de spelers naar Ausschwitz sturen, vinden dat ze de stage niet verdienen...wat een zever. Die stage ligt al maanden vast...
Inderdaad,alsof ze daar op vakantie zijn.  Het is zelfs goed dat ze daar zitten en niet hier,het is een nieuwe start!
Niet alle spelers zijn luiwammes,een Iseka,ja dat is imo een luie speler,maar een Doumbia bv niet,ik versta nog altijd niet waarom die niet altijd speelt, is er iets gebeurt op training misschien?

Offline Jonas89

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Winterstage Marbella 2018
« Reactie #19 Gepost op: december 27, 2017, 12:23:31 pm »
Is echt geen vakantie, hoor! Maar keiharde fysieke arbeid. Bij elkaar, groepsvormend...heeft zeker nut! Sommigen willen de spelers naar Ausschwitz sturen, vinden dat ze de stage niet verdienen...wat een zever. Die stage ligt al maanden vast...

Als het van mij zou afhangen stuur ik ze allemaal naar een strafkamp in Noord-Korea