Auteur Topic: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18.30u : Essevee - KAA Gent  (gelezen 11506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.051
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #60 Gepost op: november 21, 2021, 09:11:16 am »
Werkelijk niemand die durfde roepen dury buiten..
De mensen zijn zo gelaten.. kan hun precies niet meer schelen..

De zoveelste non opstelling.
We hebben op papier 4 verdedigers nog
.. we spelen met 5 achterin waarvan 3 verdedigers

 Wil dus zeggen dat er daar 2 niet op hun plaats staan..

Als je dompe er niet meer wil zetten.. zet dan srarfi er terug.. heeft daar al gestaan.
Maar nee Fadera die nog nooit mocht spelen..  opbranden..
Waarom zouden de mensen gelaten zijn… er gebeurt toch niks… men houdt vast aan Dury omdat het teveel kost om hem te ontslaan.  Als ze de rekening zullen maken als ze in 1B zitten, dan pas zullen ze verschieten… maar soit, de mensen komen gewoon niet meer… ik ken er velen die al jaren trouw supporter zijn en al een tijd niet meer komen omdat ze het gehad hebben om zich te zitten ergeren… ge kunt ze geen ongelijk geven…

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #61 Gepost op: november 21, 2021, 09:11:34 am »
0 drive, 0 duelkracht, 0 visie, 0 opstelling, 0 coaching -> 0 punten
Als ze van Beerschot verliezen kom ik het stadion niet meer binnen zolang FD onze T1 is! En dat meen ik. I

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.791
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #62 Gepost op: november 21, 2021, 09:12:21 am »
Werkelijk niemand die durfde roepen dury buiten..
De mensen zijn zo gelaten.. kan hun precies niet meer schelen..

De zoveelste non opstelling.
We hebben op papier 4 verdedigers nog
.. we spelen met 5 achterin waarvan 3 verdedigers

 Wil dus zeggen dat er daar 2 niet op hun plaats staan..

Als je dompe er niet meer wil zetten.. zet dan srarfi er terug.. heeft daar al gestaan.
Maar nee Fadera die nog nooit mocht spelen..  opbranden..
die mensen roepen ni meer omda ze weten da ze hem geen
3m gaan uitbetalen

verdedigend is een ramp, daardoor kunde ook geen matchen winnen
ge moet ze er al alle 4 opzetten en ge weet zo Pletinckx 3-4 fouten per match
DeBock voor en achter is fouten maken wegens te laat, Cirrani idem
als ge dan dompe laat zwerven en ni flank zet
Fadera kaat meedoen in een ploeg die al ni draait
Kutesa zijn positie ni heeft
Vossen er inzet op de flank
dan ziede zo
dat ni van zoeken is
mo de keikop uithangen
en dat al 4 seizoenen lang

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #63 Gepost op: november 21, 2021, 09:27:29 am »
Volgende week verliezen en de Dury aanhangers van tegen Antwerp zullen plots tegen zijn…
Door die mannen wordt er nu eigenlijk niet meer geroepen, want plots waren ze daar hoor, anders hoort ge ze hoogsten eens hoesten int stadion.
Of als ge 0-6 verliest van Club, dan durven ze ook “Dury buiten” roepen, om een week later weer aan zij ballen te likken

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.377
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #64 Gepost op: november 21, 2021, 10:07:03 am »
We moeten rustig blijven en de tanker zal vanzelf keren. Geduld. Nog 16 matchen geduld. En de bekermatch tegen Eupen : is er ook teveel aan. We gaan dit jaar toch de beker niet winnnen. Dus : geduld.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.051
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #65 Gepost op: november 21, 2021, 10:10:33 am »
We moeten rustig blijven en de tanker zal vanzelf keren. Geduld. Nog 16 matchen geduld. En de bekermatch tegen Eupen : is er ook teveel aan. We gaan dit jaar toch de beker niet winnnen. Dus : geduld.
Ik vermoed dat de tanker al licht water maakt hoor… de kapitein zal dan wel als eerste het zinkende schip verlaten… en dat voor een “ere”burger…

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 764
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #66 Gepost op: november 21, 2021, 10:52:46 am »
We moeten rustig blijven en de tanker zal vanzelf keren. Geduld. Nog 16 matchen geduld. En de bekermatch tegen Eupen : is er ook teveel aan. We gaan dit jaar toch de beker niet winnnen. Dus : geduld.

Dat van die tanker was een verspreking van Dury. Hij was op dat moment in zijn gedacht bezig met zijn yacht in Spanje.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.679
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #67 Gepost op: november 21, 2021, 10:57:30 am »
Week na week moeten we hetzelfde schrijven.
Ik maak me ook zorgen om onze assistenten, want daar komt ook niet veel van. Ze doen het in hun broek als FD iets zegt. Durven ze hem tegen te spreken? Wat nog erger zou zijn: staan ze nog altijd achter het spelidee? De opstelling?

Dit kan toch niet blijven duren.

Het enige wat we gisteren zagen is Boya die terug speelt op Bossut, die tikt em door naar Pletinckx en dan… balverlies. Voetballend hebben we niets gezien gisteren. Er zit geen idee achter, er is geen voetballende kwaliteit en je geeft goals weg op een schoteltje.

Nogmaals: De Bock kapitein, wat een lachertje.

We vallen als maar dieper, maar wie kan de parachute opentrekken?

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 764
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #68 Gepost op: november 21, 2021, 11:12:59 am »
Week na week moeten we hetzelfde schrijven.
Ik maak me ook zorgen om onze assistenten, want daar komt ook niet veel van. Ze doen het in hun broek als FD iets zegt. Durven ze hem tegen te spreken? Wat nog erger zou zijn: staan ze nog altijd achter het spelidee? De opstelling?

Dit kan toch niet blijven duren.

Het enige wat we gisteren zagen is Boya die terug speelt op Bossut, die tikt em door naar Pletinckx en dan… balverlies. Voetballend hebben we niets gezien gisteren. Er zit geen idee achter, er is geen voetballende kwaliteit en je geeft goals weg op een schoteltje.

Nogmaals: De Bock kapitein, wat een lachertje.

We vallen als maar dieper, maar wie kan de parachute opentrekken?

De zorgen over die 2 assistenten lijken meer en meer terecht
Naast Dury moet er nog grotere kuis komen, best tabla rasa daar in dat management

We zijn maar acties kunnen maken toen dompe links vooraan speelde, hoe kan je dit als assistent negeren
Dit is ook enige manier om gano te bedienen

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #69 Gepost op: november 21, 2021, 11:18:40 am »
En nog maar eens Gano en Vossen samen!!!!!!!!!!
En nog maar eens met 3 centrale verdedigers!!!!!!
En nog maar eens geen creatieve spelers!!!!!!!!!!!!!
De sfeer is gelaten want de meesten weten toch dat we het gaan moeten uitzingen met onze T1.
T2 en T3 ,laat ook eens iets van jullie horen!!!!!!!!!!!
Ik betwijfel sterk als zij het anders en beter zouden doen,dus is er maar 1 mogelijkheid: TABULA RASA!!!!!!!
Waar is onze ploeg waar we ooit zo fier op konden zijn?
Helemaal naar de kloten door onze oppergod en door diegenen die hem laten doen!!!!!!!!!!!!!

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #70 Gepost op: november 21, 2021, 11:25:04 am »
Nog vergeten te vermelden dat onze kapitein ook weer vrolijk bezig is.
Hebben jullie hem al gezien in de darts bv als supporter van Ollie met zijn papiertje 16 pils voor tafel 8?
Iedereen mag in zijn vrije tijd doen wat hij wil,maar probeer dan tenminste niet in beeld te komen op TV.
Wat een voorbeeld voor de andere spelers ben je dan als je het kalf een beetje gaat uithangen als kapitein van een ploeg in zware problemen?

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.377
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #71 Gepost op: november 21, 2021, 11:33:59 am »
Nog vergeten te vermelden dat onze kapitein ook weer vrolijk bezig is.
Hebben jullie hem al gezien in de darts bv als supporter van Ollie met zijn papiertje 16 pils voor tafel 8?
Iedereen mag in zijn vrije tijd doen wat hij wil,maar probeer dan tenminste niet in beeld te komen op TV.
Wat een voorbeeld voor de andere spelers ben je dan als je het kalf een beetje gaat uithangen als kapitein van een ploeg in zware problemen?
Dit klopt. deze weekend in de krant : heeft een journalist een kwartier laten wachten omdat ie aan het kaarten was. Dat is een beetje het probleem van De Bock : hij komt altijd een beetje te laat en op het verkeerde moment. Zal volgend seizoen wel bij ons niet meer spelen. We krijgen hem zo als cadeau van Leeds.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.695
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #72 Gepost op: november 21, 2021, 11:35:55 am »
Nog vergeten te vermelden dat onze kapitein ook weer vrolijk bezig is.
Hebben jullie hem al gezien in de darts bv als supporter van Ollie met zijn papiertje 16 pils voor tafel 8?
Iedereen mag in zijn vrije tijd doen wat hij wil,maar probeer dan tenminste niet in beeld te komen op TV.
Wat een voorbeeld voor de andere spelers ben je dan als je het kalf een beetje gaat uithangen als kapitein van een ploeg in zware problemen?

Dit klopt. deze weekend in de krant : heeft een journalist een kwartier laten wachten omdat ie aan het kaarten was. Dat is een beetje het probleem van De Bock : hij komt altijd een beetje te laat en op het verkeerde moment. Zal volgend seizoen wel bij ons niet meer spelen. We krijgen hem zo als cadeau van Leeds.

Niet slecht bedoeld maar wie/wat is de bron van dit verhaal? Stond dat in het artikel?
Wil het graag es lezen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #73 Gepost op: november 21, 2021, 11:40:56 am »
Nog vergeten te vermelden dat onze kapitein ook weer vrolijk bezig is.
Hebben jullie hem al gezien in de darts bv als supporter van Ollie met zijn papiertje 16 pils voor tafel 8?
Iedereen mag in zijn vrije tijd doen wat hij wil,maar probeer dan tenminste niet in beeld te komen op TV.
Wat een voorbeeld voor de andere spelers ben je dan als je het kalf een beetje gaat uithangen als kapitein van een ploeg in zware problemen?

Dit klopt. deze weekend in de krant : heeft een journalist een kwartier laten wachten omdat ie aan het kaarten was. Dat is een beetje het probleem van De Bock : hij komt altijd een beetje te laat en op het verkeerde moment. Zal volgend seizoen wel bij ons niet meer spelen. We krijgen hem zo als cadeau van Leeds.

Niet slecht bedoeld maar wie/wat is de bron van dit verhaal? Stond dat in het artikel?
Wil het graag es lezen...

Ja dat stond in het artikel.
Pakte gisteren trouwens ook zijn 5de gele kaart om in het thema ge blijven.

Volgende week weer wat gepuzzel
Mss Srarfi daar nog eens zetten Francky  :P

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #74 Gepost op: november 21, 2021, 12:16:48 pm »
Zoals ZigZag zich zorgen maakt over onze assistenten zo maak ik mij ook erge zorgen. Dit spelsysteem werkt niet ! Maar onze assistenten staan hier wel achter ! Dit systeem komt uit hun mond, maar Dury vult het verkeerd in. Maar we hebben het spelersmateriaal niet voor dit systeem. Als je 3 kenners hebt, imo zijn Dury, Simons en De fauw toch kenners, waarom zien zij dit dan niet??
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #75 Gepost op: november 21, 2021, 12:55:40 pm »
Zoals ZigZag zich zorgen maakt over onze assistenten zo maak ik mij ook erge zorgen. Dit spelsysteem werkt niet ! Maar onze assistenten staan hier wel achter ! Dit systeem komt uit hun mond, maar Dury vult het verkeerd in. Maar we hebben het spelersmateriaal niet voor dit systeem. Als je 3 kenners hebt, imo zijn Dury, Simons en De fauw toch kenners, waarom zien zij dit dan niet??
Trainers in opleiding hebben zich vaak puur gefocust op 1 systeem en zijn daarin dus heel beperkt. Ik kan me dus inbeelden dat zowel Simons en De Fauw dit systeem hebben gebruikt in hun opleiding en ten alle tijde dit systeem willen spelen.
« Laatst bewerkt op: november 21, 2021, 12:59:30 pm door wOaregem »

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.377
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #76 Gepost op: november 21, 2021, 01:39:22 pm »
Zoals ZigZag zich zorgen maakt over onze assistenten zo maak ik mij ook erge zorgen. Dit spelsysteem werkt niet ! Maar onze assistenten staan hier wel achter ! Dit systeem komt uit hun mond, maar Dury vult het verkeerd in. Maar we hebben het spelersmateriaal niet voor dit systeem. Als je 3 kenners hebt, imo zijn Dury, Simons en De fauw toch kenners, waarom zien zij dit dan niet??

We zitten met Zarandia en Govea in de B-kern.  Grote luxe dat je allemaal dat kan permitteren... 4 jaar wanbeleid gaan we dit jaar cash betalen.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.051
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #77 Gepost op: november 21, 2021, 01:54:09 pm »
Zoals ZigZag zich zorgen maakt over onze assistenten zo maak ik mij ook erge zorgen. Dit spelsysteem werkt niet ! Maar onze assistenten staan hier wel achter ! Dit systeem komt uit hun mond, maar Dury vult het verkeerd in. Maar we hebben het spelersmateriaal niet voor dit systeem. Als je 3 kenners hebt, imo zijn Dury, Simons en De fauw toch kenners, waarom zien zij dit dan niet??

We zitten met Zarandia en Govea in de B-kern.  Grote luxe dat je allemaal dat kan permitteren... 4 jaar wanbeleid gaan we dit jaar cash betalen.
Die cash zullen bepaalden allang op zak hebben… ge zult ze dan niet meer horen of zien…

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 454
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #78 Gepost op: november 21, 2021, 01:59:23 pm »
Volgend jaar weer tegen Moeskroen, kan te voet gaan, leuk toch 😡😡😡

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 508
Re: Speeldag 15 : 20/11/2021 - 18u30 : Zulte Waregem - KAA Gent
« Reactie #79 Gepost op: november 21, 2021, 03:09:08 pm »
Je maakt in de 82e min de 1-2. Dan zou iedere andere ploeg nog 10 min, alles of niets, druk uitoefenen. Maar zelfs dat lukte niet. Echt triestig!