Auteur Topic: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee  (gelezen 12550 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 02, 2019, 11:53:23 pm »
De slechtste vant veld scoort

Tis nochtans wel wat we vorige match mankeerden, Met Govea op de 10 hadden we geen aansluiting bij Larin en die is er nu wel met Bjordal...
inderdaad,Govea zou daar niet gestaan hebben.Wat niet wegneemt dat Bjordal zwak was.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 03, 2019, 12:14:13 am »
Sissako in de tweede helft serieuze tik gekregen. Mogelijk de aanleiding om hem te vervangen.
Het meeste is hier al gezegd, een half mirakel dat essevee met 3 punten naar huis keert. Wat heb ik mij geërgerd aan Mensah.

moest toen ook altijd 2e geel zijn voor Vukotic

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 03, 2019, 02:05:54 am »
Verschrikkelijke pot, kunnen we veel over schrijven. Feit is dat dit ongetwijfeld de laatste wedstrijd was voor Mensah op linksback, Burki zal terugkomen. Bjordal is geen 10 maar meer een 2de spits. We speelden met momenten meer een 4-2-4 dan 4-3-3. Deschacht is met zijn meer dan 600 matchen nog steeds de meest gepassioneerde speler op het veld, wat een honger heeft hij nog, alleen al daarvoor een dikke chapeau. Heel veel dooie muizen gezien bij ons, en ja ook Sissako, slordig aan de bal, verloor veel kopbalduels. Heb zopas de wedstrijd terugbekeken. Begrijp enigszins de wissel met Baudry, zou betrouwbaarder moeten zijn in duels en verdedigende organisatie. Sissako zal vrijdag wel terug spelen daar niet van. Larin forceert (te) veel maar heel vaak komt er niemand onder hem wanneer hij de bal heeft, hij mist overduidelijk Berainho. Weinig aansluiting in balbezit en ruimtes veel te groot in balverlies tussen aanvalslinie en verdedigingslinie, middenveld (enkel Seck en Sissako) zwommen, want Bjordal die normaal die driehoek op 10 zou moeten staan, stond constant naast Larin. Veel werk aan de winkel.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 03, 2019, 07:54:15 am »
Veel goeie kun je idd niet noemen.
Laatste 3/4 weken zitten ze toch in een soort dip.
Voetbal is pakken minder, weinig beleving.
Ligt dat allemaal aan Berahino?

In de winterstop toch een 3tal transfers nodig, want we staan daar toch mooi op de 5de plaats he, en volgende week boven en rond ons allemaal onderlinge duels.

Volgende week zou ik toch proberen met Mensah linksvoor.
Zarandia rechts en Bruno achter Larin. Want met Bruno op de flank ben je 0,0. Die is technisch veel te weinig.
Dienmoet gewoon in de box komen. Wat zwerven rond Larin
Of zet Dury daar weer Govea?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 03, 2019, 08:36:38 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 03, 2019, 08:51:50 am »
Ja die pegel had bosut niet verwacht
Denk ik maar zo slecht is het nu ook
Niet hé iedereen zegt het is maar Beveren
En ge zou er maar moeten overlopen
Maar kijk naar Genk en Antwerpen
Ze verliezen tegen Eupen en moeskroen
Tegen die ploegen die onderaan bengelen
Is het zo gemakkelijk niet ze
Maar wij blijven punten pakken in een
Mindere periode met spelers die we missen
Dus kan alleen maar nog beter
Wat zeggen ze van een ploeg die slecht
Speelt en blijft punten pakken
Ik denk dat we kans maken op die eerste 6

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 03, 2019, 09:08:46 am »
Zou berahino al terug zijn tegen
Mechelen?

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 03, 2019, 09:27:58 am »
Als dury de transfermarkt op kan
Wat zou er dan eigenlijk moeten
Bijkomen flankspeler(s) of nog iets
Op dat middenveld en voor dat middenveld
Kunnen we dan nog iemand beter halen
Dan seck sisako govea die ze kunnen
Betalen of huren

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 03, 2019, 09:34:50 am »
Volgende week zou ik toch proberen met Mensah linksvoor.
Zarandia rechts en Bruno achter Larin. Want met Bruno op de flank ben je 0,0. Die is technisch veel te weinig.
Dienmoet gewoon in de box komen. Wat zwerven rond Larin
Of zet Dury daar weer Govea?
Dikke 2. Het zou me inderdaad verbazen moest Mensah op de 5 de voorkeur blijven krijgen op Burki. Die jongen is totaal geen verdediger, stapt constant verkeerd uit, geeft amper rugdekking aan zijn centrale verdediger,... We kunnen hem volgens mij pas echt beoordelen als hij uitgespeeld wordt op zijn beste positie, namelijk een rijtje hoger. Je ziet dat die jongen technisch heel sterk is, vlot een man voorbij kan en bovendien heel wat snelheid heeft.  Dat zal daar beter tot zijn recht komen.

Ook een speler als Bruno heeft het moeilijk om zich te onderscheiden omdat van hem iets wordt verlangd die totaal niet in zijn spel zit op de flank. Die jongen heeft geen actie of snelheid in huis. Als we dan toch met een '10' spelen die zich amper in het spel laat betrekken, dan heb ik liever Bruno daar staan dan Bjordal. Bruno duikt ook in de 16, infiltreert graag zonder bal en zal bovendien in balverlies harder werken dan wat ik gisteren van Bjordal gezien heb. Hopelijk was het enkel een conditioneel probleem, maar djeezus wat heb ik mij vaak zitten ergeren aan zijn omschakeling van balbezit naar balverlies. Geen druk op de balbezitter, blijven hangen naast Larin waardoor Schryvers constant aanspeelbaar werd en makkelijk kon voetballen , ... Inderdaad werk aan de winkel  ! Gelukkig ziet Dury die werkpunten ook, want zijn analyse na de wedstrijd was meer dan correct.

Slecht spelen en 3 punten pakken in de blessuretijd is toch  het beste gevoel dat er is. Wat een ontlading in het uitvak gisteren  :D. Laat RSCA maar komen, maar het voetbal zal toch stukken beter moeten  ???

Forza Essevee!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 03, 2019, 10:07:46 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 03, 2019, 10:22:35 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
idd,centraal en van heel ver.Was verrast denk ik

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 03, 2019, 10:24:39 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
Komaan zeg, Sissako moet ervoor zorgen dat Koita geen vrije baan krijgt en hij blijft er meters vanaf staan.
( En trust me, ik ben absoluut geen onvoorwaardelijke Bossut-fan... )
« Laatst bewerkt op: november 03, 2019, 10:29:19 am door die hard esseveeër »

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 03, 2019, 10:29:34 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
Komaan zeg, Sissako moet ervoor zorgen dat Koita geen vrije baan krijgt en hij blijft er meters vanaf staan.
Baudry zal je bedoelen. Gisteren kwam hij in als een angsthaas en ging bijna geen enkel duel aan.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 03, 2019, 10:37:10 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
Komaan zeg, Sissako moet ervoor zorgen dat Koita geen vrije baan krijgt en hij blijft er meters vanaf staan.
Baudry zal je bedoelen. Gisteren kwam hij in als een angsthaas en ging bijna geen enkel duel aan.
Sorry, was Inderdaad al Baudry.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 03, 2019, 11:16:10 am »
Tegen Anderlecht zal het weer geen goeie match worden. Al die snelle mannen ! Mensah zal weer links back zijn omdat hij meer snelheid heeft dan Burki.
Hoe gaan we ze toch tegenhouden en eveneens proberen een goal te maken ? Lijkt mij zeer moeilijk tot onmogelijk. Dus maar goed dat we nu gewonnen hebben. Tegen Anderlecht verliezen zal dan niet zo erg zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: november 03, 2019, 11:19:08 am »
We worden los kampioen !
Zo slecht spelen en toch de 3 punten meepakken naar huis???
Wat gaat dat dan worden als we ne keer matig of wie weet ooit zelfs ne keer goed gaan spelen?
De enige 2 die een eervolle vermelding verdienen zijn Bossut en Deschacht. Zelfs Larin was slecht gisteren. En diegene die Sissako goed vonden moeten de match misschien ook maar eens herbekijken. Deed de laatste 10 minuten vóór dat Francky hem uit zijn lijden verloste werkelijk alles verkeerd.
Enfin, enkel de 3 punten onthouden zeker?
Bossut moet de tegengoal pakken.
Komaan zeg, Sissako moet ervoor zorgen dat Koita geen vrije baan krijgt en hij blijft er meters vanaf staan.
Baudry zal je bedoelen. Gisteren kwam hij in als een angsthaas en ging bijna geen enkel duel aan.
Sorry, was Inderdaad al Baudry.
Het werd veel slechter na de wissel Sissako- Baudry, Baudry was nergens, stond niet goed, liet Koita scoren, ge kunt Baudry dat niet kwalijk nemen, het is zijn positie niet, volgens mij was Sissako na die fout op hem licht gekwetst.  Sissako was misschien niet goed in zijn passing, maar je zag het verschil direct bij die wissel.
Aanvallend waren er veel mogelijkheden, maar vooral Mensah en Larin hadden geen overzicht, Bjordal stond 2x links volledig alleen en ook Zarandia stond 2x alleen links, zowel Larin als Mensah vertikten het om ze aan te spelen.
De egelstelling is niet slecht, zelfs niet tegen Waasland-Beveren, maar de uitvoering ervan was niet goed, en dat vooral op links, er zijn 6,7 fases,kansen voor Beveren omdat Mensah er niet stond, bv die kopbalkans van tuur dierckx , zo kregen we die penalty tegen ook in Kortrijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: november 03, 2019, 11:26:42 am »
Tegen Anderlecht zal het weer geen goeie match worden. Al die snelle mannen ! Mensah zal weer links back zijn omdat hij meer snelheid heeft dan Burki.
Hoe gaan we ze toch tegenhouden en eveneens proberen een goal te maken ? Lijkt mij zeer moeilijk tot onmogelijk. Dus maar goed dat we nu gewonnen hebben. Tegen Anderlecht verliezen zal dan niet zo erg zijn.
De fatalist aan het woord!  Dury gaat volgens mij toch beginnen met Burki, na zo'n match van Mensah, trouwens, hij reageerde al door Mensah naar lm te zetten.  Dat zal al wat zekerheid teruggeven.
Anderlecht is ook zoekende, en zeker zonder Chadli,Trebel,Kompany, Gent was de eerste helft tegen Anderlecht veruit de beste,maar lieten Anderlecht in hun spel komen, zelfs tegen Cercle gaat Anderlecht moeilijke momenten hebben.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: november 03, 2019, 11:51:25 am »
Larin miste veel kansen maar hij stond daar veelal moederziel alleen en had ze ook zelf afgedrongen.Zonder Saido moet hij op niet veel steun rekenen

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: november 03, 2019, 11:54:36 am »
Ik stoor me wat aan de negatieve berichtgeving over de overwinning van Essevee.

Moesten de match veel eerder doodgemaakt hebben met een 0-2. Toen stak Dury er 2 verdedigers in, kropen we achteruit en lieten we W-B in de match komen.

Mensah kon rood krijgen. Wel altijd penalty op Larin en Vukotic moest altijd een 2e geel krijgen.

Gouden 3 punter en op verplaatsing efficient voetbal brengen, is voor mij voldoende. Jammer voor de haters (waaronder enkele journalisten).

Vrijdag er volop ingeloven met werkersvoetbal. Anderlecht heeft vertrouwensklap gehad tegen Gent. Benieuwd of ze zich herpakken tegen Cercle straks.

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: november 03, 2019, 02:00:54 pm »
Ik volg Thraso. Was het een goede match van ons? Nee, zeker niet, maar toch genoeg kansen op 0-2. Altijd strafschop op Larin, en Vukotic moet 2de keer geel krijgen na fout op Sissako. Schrijvers hangt ostentatief aan truitje en krijgt niet eens geel. Blijf Smet toch een mindere scheids vinden. Na vervanging Sissako door Baudry waren we middenveld kwijt: Seck kon het niet belopen en Baudry was overal te laat en ging - begrijpelijk - zelden in duel. Het dubbeltje valt dit seizoen wel beetje aan onze kant (cfr Oostende en Beveren). Op naar vrijdag, kunnen RSCA serieuze tik uitdelen in strijd voor PO1!