Auteur Topic: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee  (gelezen 20840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: september 30, 2018, 10:55:52 am »
Buffel moest dat niet gedaan hebben. Mocht hij de 0-1 scoren en Waregem wint de match, dan zou ik er nog in kunnen komen.

Lees dat hij zelfs na de match ging vieren met de Genk supporters. Een echte gentleman! Applaus.

Jezus. Gans België lacht met ons... wie neemt er dit Zulte Waregem nog serieus. Een van uw elf spelers zit gewoon met zijn gedachten bij de tegenstanders. Wat een ongelooflijke watjes zijn wij geworden...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: september 30, 2018, 11:18:04 am »
zijn 2e helft was ook barslecht...
druk zetten was er niet meer bij
man passeren ook niet...

mocht er voor mijn part vroeger af

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: september 30, 2018, 11:24:34 am »
Buffel moest dat niet gedaan hebben. Mocht hij de 0-1 scoren en Waregem wint de match, dan zou ik er nog in kunnen komen.

Lees dat hij zelfs na de match ging vieren met de Genk supporters. Een echte gentleman! Applaus.

Jezus. Gans België lacht met ons... wie neemt er dit Zulte Waregem nog serieus. Een van uw elf spelers zit gewoon met zijn gedachten bij de tegenstanders. Wat een ongelooflijke watjes zijn wij geworden...

Volledig mee akkoord!

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: september 30, 2018, 12:05:03 pm »
Het probleem is dat wij niet gewoon zijn om degradatievoetbal te spelen en ook niet om op de omschakeling te spelen.
Dat verontrust mij wat.
Elke week op voorhand de tegenstander bewieroken lijkt mij ook niet de beste motivatie.
We hebben idd de slechtste PLOEG in jaren.
Ge gaat mij toch niet zeggen dat we individueel allemaal slechte spelers hebben?
Kern is veel te klein,totaal onevenwichtig,duelkracht nihil ...maar we moeten het er mee doen.foute inschatting van bestuur,trainer.en over buffel....is gewoon gentlemen en geeft zich altijd voor de volle 100 procent.de Sart juigde niet bij zijn afgekeurde doelpunt tegen ons(wist dit nog niet).wellicht uit respect voor ons....
In een match waar we maar 1% kans hadden om wat te rapen mocht er wel eens vers bloed zijn kans gekregen hebben.Dan zagen we( misschien) wat ze waard zijn?!

Of niet waard zijn :D
« Laatst bewerkt op: september 30, 2018, 03:18:43 pm door svennay »

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: september 30, 2018, 01:33:07 pm »
Dat soort vieringen hebben ons al eens punten gekost.  Remember Kaya tegen Waasland Beveren...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: september 30, 2018, 04:32:58 pm »
Anderlecht in de misserie
komaan zeg SLC ga na die training en toont keer
da er steun is ma dater godver gevoetbald moe worden
motiveert gulder ze keer als het dury niet lukt!
of game al meezagen da de kern te zwak is en dit en dat
vechten tot de laatste minuut e zeg, komaan

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: september 30, 2018, 07:38:42 pm »
Dury is meestal gelaten in crisistijden.  Laatste jaar met Skulason, vorig jaar ook.  Dit is niet nieuw.  Hij is dit niet meester.  Wij kunnen met die spelers Veel beter doen,maar een voetballer zonder vertrouwen is niks.  We hadden vertrouwen de eerste drie matchen ,Dury himself heeft dit vertrouwen kapotgemaakt door rare wissels en rare opstellingen!
Hein bij Gent was op,bij Dury is het al zeker 2 jaar op.  Indien hij het goed voor heeft met Essevee dan vertrekt hij beter uit zichzelf.  Cruciaal is de wedstrijd tegen Moeskroen,winnen mag hij aanblijven, verliezen we die dan vertrekt hij beter.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er nu het maximale uit gehaald wordt...
Als je weet dat Bossut, Walsh, De Fauw, Baudry, De Pauw, Bongonda, Harbaoui, Marcq, Bjordal, Madu en Heylen hier allemaal liepen tussen januari en mei 2018 kan je je toch niet voorstellen dat het nu zo vierkant draait terwijl er minstens 5-6 van hen in PO2 nog in de basis stonden?!
Het is dan toch geen kwestie van kwaliteit maar een kwestie van er geen geheel van te kunnen maken!

Ok, ons middenveld is niet hetzelfde als met een De Sart en Doumbia maar pas je systeem dan aan aan de spelers die je hebt en ga uit van eigen sterktes ipv de spelers in 7 verschillende systemen op 4 verschillende posities uit te proberen...
Zo is Soisalo bvb een jonge rechtsbuiten die eventueel ook op links kan spelen.
Breng je die jongen in minuut 86 in en moet hij vanuit de rug van de spits spelen dan vraag je er toch om dat die jongen zoekende is naar zijn plaats en door gebrek aan tijd en gevoel gewoon 5-6 minuten verloren loopt?!

Ik denk dat het tijd is dat onze T1 voor de spiegel gaat staan en aan zichzelf durft toegeven dat hij gefaald heeft door steeds te willen wisselen en dat hij moet inzien dat het anders kan en moet.
Spelers, die op hun beste positie staan, starten al met een mentaal voordeel t.o.v. nu en enkel dan kan je stappen vooruit zetten in een bepaald spelsysteem en het zelfvertrouwen...

Countervoetbal is misschien niet onze "identiteit" maar degradatievoetbal evenmin dus stap af van principes en maak er een ploeg van die kan spelen naar de eigen kwaliteiten en zo punten kan pakken. Van mijn part is het het lelijkste voetbal van België, zolang er punten gepakt worden zal het mij allemaal worst wezen...
Overleven, punten pakken en enkele plaatsjes stijgen zodat er terug ademruimte komt is de enige optie!
Pas als je in een veilige situatie zit kan je denken aan mooi voetbal...
Ik kan het niet beter verantwoorden!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: september 30, 2018, 09:45:54 pm »
Voor degenen die hierboven Buffel nog gespaard hebben: Kijk van Joost

Vanaf 35 seconden voor einde filmpje Kijk van Joost. Kijk en walg. Dit is Essevee anno 2018.
« Laatst bewerkt op: september 30, 2018, 10:01:59 pm door svennay »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: september 30, 2018, 09:54:39 pm »
Ohja, wat er op het veld momenteel gepresteerd wordt vind ik nog erger.
Buiten het feit dat ik Buffel sinds jaar en dag een eikel eerste klas vind (op vlak van voetbal), zitten we met z'n allen te klagen dat er geen clubliefde meer is... En ja, dit is volgens mij iets dat er op trekt...
Moet je daarom nog even gaan vieren? Mss niet, maar ahhhh...miserie genoeg om zich daarover op te winden...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: september 30, 2018, 10:05:03 pm »
Ohja, wat er op het veld momenteel gepresteerd wordt vind ik nog erger.
Buiten het feit dat ik Buffel sinds jaar en dag een eikel eerste klas vind (op vlak van voetbal), zitten we met z'n allen te klagen dat er geen clubliefde meer is... En ja, dit is volgens mij iets dat er op trekt...
Moet je daarom nog even gaan vieren? Mss niet, maar ahhhh...miserie genoeg om zich daarover op te winden...

Je onderschat dat zo'n gedrag van dé ancien en dé vedette afstraalt op de rest van de spelersgroep... Hoe moet dit overkomen naar de andere spelers als dé vedette geen moer in zit met de huidige malaise van de ploeg en meer bezig was met Genk dan met Waregem? Juist ja... geen vechtlust, geen eer, geen wil... We gaan 'mooie' tijden tegemoet met deze mentaliteit.

Hopelijk focust Harbaoui zich wel op de match tegen zijn ex-ploeg volgende zondag en presteert Buffel op zo'n manier dat deze "fausse queue" rap vergeten is.


Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: september 30, 2018, 10:11:44 pm »
Voor degenen die hierboven Buffel nog gespaard hebben: Kijk van Joost

Vanaf 35 seconden voor einde filmpje Kijk van Joost. Kijk en walg. Dit is Essevee anno 2018.
Ben ik nu de enige die dat anders ziet?  ???
Na de match ging hij helemaal niet vieren dat Genk gewonnen had maar ging hij zijn eerste terugkomst in de Luminus Arena vieren met de fans die hem jaar en dag steunden en kort voordien nog een staande ovatie gaven...
Dit is clubliefde in de puurste vorm en was sowieso een eenmalig feit dat geen enkele invloed had op de match of collega's.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: september 30, 2018, 10:25:55 pm »
er is geen ploeg, er is geen groep
niemand doet iets voor een ander
niemand raapt de steek op van een ander
elkaar de schuld geven, da wel


Bossut, Dury, Buffel nu ook met zijn tshirt
NUL respect voor de club is er
NUL respect voor elkaar
zo kom je der ni

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: september 30, 2018, 10:33:44 pm »
er is geen ploeg, er is geen groep
niemand doet iets voor een ander
niemand raapt de steek op van een ander
elkaar de schuld geven, da wel


Bossut, Dury, Buffel nu ook met zijn tshirt
NUL respect voor de club is er
NUL respect voor elkaar
zo kom je der ni

2

Het is de taak van de supportersvereniging om in actie te schieten. We zijn in slaap gevallen en slikken alles veel te gemakkelijk. Grootste crisis sinds Decuyper, slechtste ploeg sinds Kalezic/Deroover. Wakker worden!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: september 30, 2018, 11:09:19 pm »
er is geen ploeg, er is geen groep
niemand doet iets voor een ander
niemand raapt de steek op van een ander
elkaar de schuld geven, da wel


Bossut, Dury, Buffel nu ook met zijn tshirt
NUL respect voor de club is er
NUL respect voor elkaar
zo kom je der ni

2

Het is de taak van de supportersvereniging om in actie te schieten. We zijn in slaap gevallen en slikken alles veel te gemakkelijk. Grootste crisis sinds Decuyper, slechtste ploeg sinds Kalezic/Deroover. Wakker worden!
ik vind al enkele weken dat een bezoek zich opdringt
pas op
ni om boel te maken of te zagen e
gewoon om te zeggen wa ge verwacht
natte truitjes en 110% focus tijdens de match
die tifos kosten ook geld en tijd
dus het mindste dat je terug mag verwachten is inzet.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: oktober 01, 2018, 12:22:02 am »
Als ik hier lees dat Heylen weer in de ploeg mag staan, dan ben ik enorm opgelucht dat dit maar een forum is. Als je in de hoek zit waar klappen vallen, dan pas zie je de mentale weerbaarheid van iedere speler. Wat een feit is is dat wij die jongens niet elke dag op training zien, want wie zegt er dat geen enkele speler tussen zit die zijn klak er naar smijt? We hebben te weinig kwaliteit, nogmaals. Onze kern is degradatie potentieel. Wie denkt dat wij po1 materiaal zijn, ga van uw wolk af. Walsh heeft 1 goed jaar bij ons gehad, maar vergeet niet dat hij bij Genk de zwakke plek in het elftal was. Baudry mist een leider naast hem, want dat is hij niet, hij is geen bepaler. De Fauw is mede door leeftijd geen topper meer. Demir komt van het oh zo grote Beveren. Faik, leuk aan de bal, zoals hij in Nederland was, maar verdedigen doen Nederlanders niet graag, de meeste, en dat valt bij hem nu op, hij heeft een Legager naast hem nodig, of Meité. Ik kan zo doorgaan. Bogonda, misschien denkt hij dit seizoen wel “het kan mij niet schelen”, zie je ook aan zijn spel, Dury kan het hem 1 keer, 2 keer zeggen. Maar hij heeft ook zijn grenzen. Hoe meer je verliest, hoe “losser” je team wordt. Spelers geven het op, andere willen door maar zijn alleen, zoals Sammy, De Fauw. Er zal een reden geweest zijn dat Dury zoveel wisselde, want hij ziet die jongens elke dag. Hij is het niet kwijt, hij is bepalende kwaliteit kwijt in het team. We moeten door, hoeveel je ook gaat janken of niet, panikeren weet ik veel. We moeten door.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: oktober 01, 2018, 01:00:24 am »
....Zonder Dury.  Hij is de oorzaak van de malaise en niet de oplossing!   Wachten tot na Moeskroen,indien we die ook verliezen dan kan je niet anders.  Tenzij je zonder slag of stoot naar 1B wil.

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: oktober 01, 2018, 09:19:07 am »
er is geen ploeg, er is geen groep
niemand doet iets voor een ander
niemand raapt de steek op van een ander
elkaar de schuld geven, da wel


Bossut, Dury, Buffel nu ook met zijn tshirt
NUL respect voor de club is er
NUL respect voor elkaar
zo kom je der ni

2

Het is de taak van de supportersvereniging om in actie te schieten. We zijn in slaap gevallen en slikken alles veel te gemakkelijk. Grootste crisis sinds Decuyper, slechtste ploeg sinds Kalezic/Deroover. Wakker worden!
ik vind al enkele weken dat een bezoek zich opdringt
pas op
ni om boel te maken of te zagen e
gewoon om te zeggen wa ge verwacht
natte truitjes en 110% focus tijdens de match
die tifos kosten ook geld en tijd
dus het mindste dat je terug mag verwachten is inzet.
We zijn inderdaad veel te braaf. Stel je eens voor dat hij dit doet als Standard speler. Dan is het kot te klein. Tijd voor actie!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: oktober 01, 2018, 11:56:09 am »
Bij Beveren gingen ze op de barricaden staan na de blamage in de beker … kijk wat er gebeurde.

Wij spelen al 2 seizoenen op rij degradatievoetbal met een budget voor de linkerkolom … trek eens conclusies.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: oktober 01, 2018, 11:57:28 am »
Wat Buffel betreft:
Ik kan begrijpen dat je respect hebt voor de club en de supporters waar je zolang hebt gespeeld, maar je moet nu ook niet overdrijven. Moest het allemaal zo theatraal en onrespectvol? Dat meevieren met de supporters van Genk nadat je zelf met 4-0 de boot bent ingegaan? "Not done" als uw ploeg zo in de miserie zit en je sportief wordt vernederd. Na zo een vertoning zou mijn gezicht op onweer staan en ga ik zo snel mogelijk naar huis om alles te verwerken zodat ik er de volgende dag 200% tegenaan kan gaan.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: oktober 01, 2018, 12:13:10 pm »
Mochten we binnen de top 6 staan, was dat gedoe rond Buffel er niet... Niet groter maken dan het is.