Auteur Topic: [NB] Eupen - Essevee  (gelezen 3064 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
[NB] Eupen - Essevee
« Gepost op: februari 03, 2011, 09:06:21 am »
Ik vond ons veel zwakker spelen dan vrijdag, maar deze keer wel de drie punten binnengehaald. Dank u Sammy en Khaleem! Ook weer dikke match van Colpaert en Dachelet.
Zwak tot zeer zwak alweer Matton, Chevalier en Habibou!

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2011, 09:09:50 am »
Ik vond ons veel zwakker spelen dan vrijdag, maar deze keer wel de drie punten binnengehaald. Dank u Sammy en Khaleem! Ook weer dikke match van Colpaert en Dachelet.
Zwak tot zeer zwak alweer Matton, Chevalier en Habibou!
Juist!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2011, 10:14:12 am »
Ondanks nen belachelijke thuisfluiter van nen arbiter verdiend de 3 punten mee naar huis. Zonder franjes, volwassen gespeeld. Het verschil mocht groter geweest zijn. Wij een kans of 5 gehad, zij met veel goeie wil 2 + een ONTERECHTE penalty ( buitenspel + schwalbe ) met 2 bijhorende rebounds, prima gered door Sammy. Verder te weinig goed veldspel gezien op een heel slecht veld. De 2 enige zaken die te onthouden zijn van deze wedstrijd zijn de 3 punten en de 2 skitterende spandoeken van onze vrienden van De Klauwaert.  :D

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2011, 10:28:41 am »
Al bij al nog een plezante avond. Gelukkig was ik direct na het werk vertrokken want maar liefst een uur in de file gestaan in Antwerpen. ( kzal erbij zetten dat ik vanuit Sinaai vertrokken ben want anders gaan ze zeggen gemoest ma via Brussel geweest zijn) Het veld wel gemakkelijk gevonden want er stonden duidelijke borden die u naar de bezoekersparking leiden. Kunnen veel ploegen een voorbeeld aannemen.
De match zelf gene vetten. Hyland, Sammy, dachelet en colpaert waren de beteren op het veld. De minste was Kevin VDB de kaartenaaier. De 3 punten zijn binnen en dat het voornaamste.
Het optreden van de steward met de pet was ook weer typisch ...

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: februari 03, 2011, 11:28:01 am »
Ondanks nen belachelijke thuisfluiter van nen arbiter verdiend de 3 punten mee naar huis. Zonder franjes, volwassen gespeeld. Het verschil mocht groter geweest zijn. Wij een kans of 5 gehad, zij met veel goeie wil 2 + een ONTERECHTE penalty ( buitenspel + schwalbe ) met 2 bijhorende rebounds, prima gered door Sammy. Verder te weinig goed veldspel gezien op een heel slecht veld. De 2 enige zaken die te onthouden zijn van deze wedstrijd zijn de 3 punten en de 2 skitterende spandoeken van onze vrienden van De Klauwaert.  :D

dat leek mss zo van uit de tribune maar op tv en studio 1 zie je duidelijk dat het wel terecht penal was.
sammy past eerst de speler en dan half de bal. En dan doet i fenomenaals natuurlijk 3 zotte reddingen op iets minder dan 10 seconden. Sammy voor mij gisteren man van de match, stak er met kop en schouders boven uit

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: februari 03, 2011, 11:29:51 am »
Ondanks nen belachelijke thuisfluiter van nen arbiter verdiend de 3 punten mee naar huis. Zonder franjes, volwassen gespeeld. Het verschil mocht groter geweest zijn. Wij een kans of 5 gehad, zij met veel goeie wil 2 + een ONTERECHTE penalty ( buitenspel + schwalbe ) met 2 bijhorende rebounds, prima gered door Sammy. Verder te weinig goed veldspel gezien op een heel slecht veld. De 2 enige zaken die te onthouden zijn van deze wedstrijd zijn de 3 punten en de 2 skitterende spandoeken van onze vrienden van De Klauwaert.  :D

dat leek mss zo van uit de tribune maar op tv en studio 1 zie je duidelijk dat het wel terecht penal was.
sammy past eerst de speler en dan half de bal. En dan doet i fenomenaals natuurlijk 3 zotte reddingen op iets minder dan 10 seconden. Sammy voor mij gisteren man van de match, stak er met kop en schouders boven uit

VDB stond buitenspel op die fase, dus het was een onterechte penalty. Maar enfin, gelukkig wist Sammy in welke hoek Jadid ging schieten en bleven we op 0-1.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: februari 03, 2011, 11:44:07 am »
laten we het houden bij een 'volwassen' wedstrijd van SV, met sammy, dachelet, hyland en colpaert als sterkhouders.  Geen uitblinkers op offensief gebied ?  Ik denk dat we voor een keer de moeilijke omstandigheden als oorzaak kunnen aanhalen : technisch, verzorgd voetbal op dit strand in de hoge venen was niet mogelijk.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: februari 03, 2011, 11:44:59 am »
laten we het houden bij een 'volwassen' wedstrijd van SV, met sammy, dachelet, hyland en colpaert als sterkhouders.  Geen uitblinkers op offensief gebied ?  Ik denk dat we voor een keer de moeilijke omstandigheden als oorzaak kunnen aanhalen : technisch, verzorgd voetbal op dit strand in de hoge venen was niet mogelijk.

?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: februari 03, 2011, 01:20:49 pm »
Forza SV was goed te horen in belgacom tv zei mn pa.
SV TILL I DIE

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: februari 03, 2011, 05:08:58 pm »
Twee leuke spandoeken gezien. Meer van dat a.u.b.  ;D
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: februari 03, 2011, 05:39:22 pm »
we proberen ons beste te doen, maar als enkele(gisteren slechts ??n) randdebielen met oranje frakske ambetant doen dan is de lol ver te zoeken. al bij al geslaagde missie en tof volk ginder in oijpen !

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: februari 03, 2011, 05:41:32 pm »
Twee leuke spandoeken gezien. Meer van dat a.u.b.  ;D

En dan vergeet je nog uw speciale verzoeknummers!?

Even kijken... Alle Duitse kluchtigheden achterwege proberen laten en even zien wat er mij te binnen schiet van gisteren...

Unterbahn kein Probleme gehat. Stonden snel in Oip'n en ?cht een pluim voor Oip'n voor hun bewegwijzering. Vanaf de afrit Eupen tot aan het stadion stonden er duidelijke bordjes naar het bezoekersvak (?n ze sturen u langs de McDonalds!), want anders is dat daar een kleine ramp.

Toegekomen aan het stadion en de Duitse invloed op de Oostkantons was meteen duidelijk: overmacht aan blauw op de straat (zonder gestapo te vermelden, zoals beloofd), vier ridders te paard, alles afgesloten en een dubbele linie van 10 meter Spaanse ruiters (houten staketsels met prikkeldraad door) waren ons deel.

Kantine: gewone consumpties ?n gluhwein. Ook qua eten voldoende voorzien. Frieten, hamburgers, gehaktballen (ein Bolle mit Gekapt is verkeerd Duits, mijn poging was tevergeefs) ?n snert met Wurst. Zo illegaal als het maar kan, in geen enkel stadion in Belgi? mag er ook maar iets gebakken worden, terwijl ze daar met de frietpotten (sorry voor de Duitse tint van het volgende woord) gas aan het geven waren... Maar goed, biertjes en een gehaktbal... Ik waande mij even in Amsterdam... En dan volgde...

... de match: zwak tegen zwakker. Hyland goed, Teddy/Matton slecht. Sammy eerst met een domme penaltyfout, maar daarna tot drie-vier keer rechtgezet en weer supermatch. Gelukkig voor ons was Eupen zo slecht en konden we een viertal keer gewoon de bal in de rug van de verdediging leggen (heerlijke ballen van Habib, Hyland en Sammy) en zo vier open doelkansen cre?ren. We maken er maar 2 van en gelukkig was Eupen zo slecht, want anders kregen we zeker het deksel op de neus.

Aan de supporters die mee waren, proficiat.
Aan de supporters die mee waren um zu v?geln, nog meer proficiat.
Aan de supporters die de hele match niets anders gedaan hebben dan geklaagd over de ref: blijf naaste keer thuis. In de zetel kunde beetse tegen vrouw of kind zagen, miljaarde zeg...

Ik stem alleszins voor een behoud van Eupen. Heil Eupen!

Op naar Charleroi ! :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: februari 03, 2011, 06:06:32 pm »
we proberen ons beste te doen, maar als enkele(gisteren slechts ??n) randdebielen met oranje frakske ambetant doen dan is de lol ver te zoeken. al bij al geslaagde missie en tof volk ginder in oijpen !
Zeg skalle, und haben Sie dann eigentlich gev?gelt? Oder ist dass Saht auf die Rotsen gefallen?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: februari 03, 2011, 06:08:03 pm »
Het was een prachtige beleving daar in Eupen gisteren: auf dem marktplatz caf?etje binnengestormd en der niet meer uitgeraakt voor 20 uur, schitterende ambiance, wat Vlaamse schlagers opgelegd en het Eupener Bier geproeft (nie slecht). Dan pizzatje laten afkomen, heerlijke pizza's daar in Eupen. Dan opt gemakske naar de match: bij aankomst worden onze spandoeken toegelaten, geen probleem denken wij dan zo. Aan de rust hangen we tweede spandoek aan tribune, de man met het oranje 'frakske' had het niet echt voor ons ornitologisch opschrift. We mochten hem niet ophangen naar verluidt omdat er opstond "Eupen". Ik had het logischer gevonden mocht het woord "v?gelen" het probleem zijn. Niet dus. Logica en stewards. Uiteindelijk toch tv gehaald, stewarke zal slecht geslapen hebben. Om 2u moe maar voldaan thuisgekomen met een klein katerke. Conclusie: Eupen mag vooral NIET degraderen. Hopelijk play off 2 met Eupen :D

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re:[NB] Eupen - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: februari 03, 2011, 10:54:21 pm »
Voila..
Als er iets de conclusie mag zijn na deze midweekverplaatsing is het de volgende..
Eupen moet gewoon in eerste blijven :)

Schitterende verplaatsing als je het mij vraagt.
Discolichten in het stadion.
2 verschillende stadionklokken..
Gluhwein, deftige pinten, uitgebreide catering..
Schitterende wegwijzering.
McDo op de baan naar het stadion.

Bijna geen volk mee :)
Sommigen die mee waren en de bovenste delen van de tribune bevolkten moeten wel nog wat voetbalzaken leren maar voor de rest..

Meer van dat !
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2011, 10:55:54 pm door cb_cm »