Auteur Topic: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee  (gelezen 20127 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: december 05, 2015, 11:13:40 pm »
Zuur , hoeveel hoerechance gaan de kwekkers nog hebben...  De arbiters hebben duidelijk een boontje voor Gent...
Wat als Lepoint volkomen terecht rood krijgt in de eerste helft? Dan krijgen we een gans andere wedstrijd en durf ik te betwijfelen of die tweede goal valt voor jullie.. In dat geval zie ik jullie ook niet stand te houden! Om maar te zeggen dat je ook eens je ZW-gekleurde bril moet durven afzetten!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: december 05, 2015, 11:57:16 pm »
Over kaarten kan altijd gediscuteerd worden maar Diallo schopt de tegenstander onderuit zonder de bal te raken en dat terwijl hij reeds een gele kaart gekregen had, daarbij Lepoint kon ook  tweemaal geel gekregen hebben, en dat we de 3 punten niet pakken, hebben we aan onszelf te danken, Sami trapt de bal volledig onnodig nog in hoekschop en Bossut bokst de bal 2 meter verder in de voeten van een tegenstander.

U ziet het allemaal nogal somber in vind ik.
De eerste gele kaart van Diallo was al redelijk belachelijk, ik denk dat iedereen het daar over eens is. Als er 1 een kaart verdient is het die speler van Gent die zijn broek tot bijna op zijn enkels trekt.
Die 2e gele kaart...sjah.. Jij zegt, hij schopt de tegenstander onderuit, ik heb de beelden meerdere keren bekeken en hij raakt volgens mij echt 2 keer niets, hooguit deelt hij een serieuze duw uit.

Bekijk zelf eens de beelden (rond minuut 2)
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20151204_02005350

Is dit dan zijn 2e geel waard, goed wetende dat hij al onterecht geboekt staat, imo zeker niet.

Die 2e gele kaart waar iedereen het over heeft voor Lepoint, over wat gaat dit eigelijk?
Toch niet die fase waar zowel hij als die Gent-speler glijden naar de bal?
Voor 1 keer is de ref dan wel consequent imo, ofwel geef je ze beide geel voor gevaarlijk spel, of beide niets.

Waarom Sami die bal in hoekschop trapt is mij ook een raadsel, misschien raakt hij die bal gewoon slecht, zo niet is het inderdaad niet bijster slim. Maar in feite doet het niet eens ter zake, want had de ref dus consequent gefloten (m.a.w. gele kaarten uitdelen voor het minste), dan had dat Gents paljaske geel gekregen voor een schwalbe en was er nooit een hoekschop geweest.

En als laatste, ik ben ook verre van fan van Bossut de laatste tijd, maar ik zie niet in wat hij op die hoekschop meer had kunnen doen. Blijft hij op zijn lijn staan en koppen ze hem binnen, dan was het wss ook weer niet goed geweest. Behalve bij de terugspeelbal in de eerste minuten, waar hij een gigantisch gat in de lucht trapt, kunt ge hem deze keer imo niet veel verwijten.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: december 06, 2015, 12:05:13 am »
Wat als Lepoint volkomen terecht rood krijgt in de eerste helft? Dan krijgen we een gans andere wedstrijd en durf ik te betwijfelen of die tweede goal valt voor jullie.. In dat geval zie ik jullie ook niet stand te houden! Om maar te zeggen dat je ook eens je ZW-gekleurde bril moet durven afzetten!
lol
ref moest doen wa hij moest doen en geel geven aan kums wegens schwalbe punt
en 4 minuten erbij? voor wat?
niet 1x verzorging op het veld en jaaa begin over tijd rekken...
Sels gezien tijdens de beker? 4min extra? ik dacht het niet...
en dan afkomen da ge benadeeld zijt lol

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: december 06, 2015, 11:11:10 am »
Die scheids was gewoon lachwekkend.
Alles in het voordeel van die kwekkers.

Soit, zelf speelden we redelijk. Al zie je dat Kaya totaal niet meer in vorm zit.
Voor mij verliezen we punten door de scheids en door Dury zijn wissel.

Essikal was daar veel te statisch, na zijn inbreng kon Gent 3x ongehinderd in de 16 komen omdat Essikal gewoon niet meekon met zijn man. Ook bij de fase waarbij Kums zich laat vallen.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: december 06, 2015, 11:30:34 am »
Die scheids was gewoon lachwekkend.
Alles in het voordeel van die kwekkers.

Soit, zelf speelden we redelijk. Al zie je dat Kaya totaal niet meer in vorm zit.
Voor mij verliezen we punten door de scheids en door Dury zijn wissel.

Essikal was daar veel te statisch, na zijn inbreng kon Gent 3x ongehinderd in de 16 komen omdat Essikal gewoon niet meekon met zijn man. Ook bij de fase waarbij Kums zich laat vallen.

Nja, maar toch vond ik dat op zich niet zo'n slechte wissel. Kaya was compleet leeggelopen. Maar idd Essikal kwam wel veel te laat

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: december 06, 2015, 05:24:31 pm »
Nja, maar toch vond ik dat op zich niet zo'n slechte wissel. Kaya was compleet leeggelopen. Maar idd Essikal kwam wel veel te laat

Had eerder Storm gezet en Leye naar die flank.
Als we er dan toch eens uitkwamen, of de bal naar voor pompten kon Storm mss nog wat forceren op snelheid

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 253
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: december 06, 2015, 09:16:01 pm »
ik vind dat gentsupporters echt een dikke nek hebben gekregen
niet moeilijk  met al dat scumverleden
wij zouden anti voetbal spelen
kunnen jullie een ploeg zeggen die 4 deftige kansen krijgen in 1 helft op verplaatsing
ons 2 de doelpunt zet verboom (linksback) druk tegen jullie cornervlag
trouwens met dejaeghere ,raman ,kums en depoitre en simon hebben jullie de
schwalbekoningen van ons pintjeslegea.trouwens ik ben niet gefrusteerd ,ben zelf trots dat
het anti voetballend z- waregem jullie weeral 2 punten hebben afgenomen

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: december 07, 2015, 08:13:50 am »
Wat als Lepoint volkomen terecht rood krijgt in de eerste helft? Dan krijgen we een gans andere wedstrijd en durf ik te betwijfelen of die tweede goal valt voor jullie.. In dat geval zie ik jullie ook niet stand te houden! Om maar te zeggen dat je ook eens je ZW-gekleurde bril moet durven afzetten!

Eindconclusie : 3 maal tegen Gent gespeeld dit seizoen : 3 x GEKLOOT van de arbitrage !!  Maar gezien we FBC of Anderlecht niet zijn wordt daar niet veel ruchtbaarheid aan gegeven door de media.  De mate waarin die onpartijdig ZOUDEN MOETEN zijn was vast te stellen bij het commentaar op TV van vorige vrijdag.  Behoorlijk DEGOUTANT.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: december 07, 2015, 09:58:42 am »
Wat als Lepoint volkomen terecht rood krijgt in de eerste helft? Dan krijgen we een gans andere wedstrijd en durf ik te betwijfelen of die tweede goal valt voor jullie.. In dat geval zie ik jullie ook niet stand te houden! Om maar te zeggen dat je ook eens je ZW-gekleurde bril moet durven afzetten!

Je vergeet 1 ding. Lepoint hoorde helemaal geen rood te krijgen. Die strafschopfase was gewoon zuiver geel, geen rood. Of u moet het hebben over die fase waarbij beide spelers naar de bal glijden en in elkaar haken. Uiteraard is dat geen gele kaart, gewoon een ongelukkig contact tussen 2 spelers die voor de bal gaan.

Face it, de scheidsrechter heeft jullie een punt cadeau gedaan, zo simpel is het.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: december 07, 2015, 10:27:43 am »
Wat als Lepoint volkomen terecht rood krijgt in de eerste helft? Dan krijgen we een gans andere wedstrijd en durf ik te betwijfelen of die tweede goal valt voor jullie.. In dat geval zie ik jullie ook niet stand te houden! Om maar te zeggen dat je ook eens je ZW-gekleurde bril moet durven afzetten!
Iemand anders verwijten subjectief te zijn, maar je zelf wel in duizend bochten wringen om desnoods met absolute nonsens je gelijk te halen. Je doet jezelf voor als iemand waarmee te discussi?ren valt, maar als je eens met feiten van antwoord gediend wordt, kom je altijd met 'als'-verhalen af om de aandacht van de waarheid af te wenden.

Kunnen we 't bij de feiten houden? Kums zich laat vallen, de scheids bestraft (i.t.t. wat het reglement voorschrijft) dit niet met een gele kaart. Bovendien kent hij SVZW geen vrije trap, maar AA Gent wel een hoekschop toe. Vreemd, niet?

Ik durf wedden dat je zoals gewoonlijk niet reageert op mijn post, net omdat je er niks zinnig k?n tegen inbrengen.

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: december 07, 2015, 01:17:55 pm »
Club charleroi van gisteren. Schwalbe gedoz in strafschopgebied. Geel gedoz en fout voor charleroi. Eigenaardig dat de regel daar wel wordt toegepast en in geval kums niet... Terecht gelijkspel daar niet van, maar hier was geel op zijn plaats en geen corner voor gent

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: december 07, 2015, 02:04:32 pm »
Vanavond in extra time...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: december 07, 2015, 02:10:56 pm »
Vanavond in extra time...

Tja met Louwagie. Ons ploegje zal zeker en vast niet verdedigd worden vanavond denk ik, integendeel...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: december 07, 2015, 06:50:25 pm »
Tja met Louwagie. Ons ploegje zal zeker en vast niet verdedigd worden vanavond denk ik, integendeel...
k
zal dus vooral gaan over
was het rood
was het strafschop
keer goe lachen met DeRidder zijn reactie na de wedstrijd
Dury die op het einde salu zegt aan de interviewer
en da zalt zijn vrees ik

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: december 07, 2015, 07:04:28 pm »
k
zal dus vooral gaan over
was het rood
was het strafschop
keer goe lachen met DeRidder zijn reactie na de wedstrijd
Dury die op het einde salu zegt aan de interviewer
en da zalt zijn vrees ik

En iedereen zal zeggen: terechte rode kaart, dom om die tackle te doen. Het was twijfelachtige schwalbe van kums dus hoekschop terecht. En tzou mij nog niet verwonderen moesten ze zeggen dat lepoint ook rood moest hebben

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: december 07, 2015, 07:14:34 pm »
En iedereen zal zeggen: terechte rode kaart, dom om die tackle te doen. Het was twijfelachtige schwalbe van kums dus hoekschop terecht. En tzou mij nog niet verwonderen moesten ze zeggen dat lepoint ook rood moest hebben

Wat ik eigenlijk raar vind is dat Sonck tijdens de match zei dat het een schwalbe was en geel voor Kums moest zijn, maar hij zei niets van een onterechte corner. Raar. Tis toch ofwel geen schwalbe en corner of schwalbe en geen corner.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: december 07, 2015, 07:24:43 pm »
Jammer dat er niet iemand ??n van die hamsters,boven de ogen van scumstein,heeft afgetorten terwijl hij aan" schwalben" was  :).
We zijn duidelijk ?n alweer bestolen.
Gent is duidelijk opvolger van Anderlecht qua geluk,meewerkende refs en arrogante supporters.     Hein VHB past daar zelfs niet meer.