Auteur Topic: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende  (gelezen 27591 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #120 Gepost op: maart 17, 2015, 09:58:29 am »
Mensen die op Dury zijn kap zitten kan ik wel begrijpen MAAR niet vergeten dat we na 10 speeldagen 6/30 hadden en troosteloos laatste stonden met 5 punten achterstand op de nummer 15. Je moet het dan maar doen om u toch nog te redden en dit hebben we te danken aan Dury! Ga eens de geschiedenis in, hoeveel ploegen die na 10 speeldagen laatste stonden, heeft zich kunnen redden? Het zullen er niet veel zijn. Het enige wat je kan verwijten is dat Dury zwakke/slechte transfers heeft gedaan, maar hij kan er ook niet aandoen dat sommige deals op het einde afsprongen en dat hij 3e rangsvoetballers moest gaan halen. We mogen godverdomme content zijn met een klassetrainer als Dury, bekijk maar eens goed zijn palmares voor je aan hem begint te twijfelen.
3derangsvoetballers? Jorgensen,Kaya,Cordaro,Gimbert zijn zeker geen 3de rangsvoetballers, eerlijk blijven aub!
Na de winterstop had Dury geen enkel excuus meer,maar zocht hij ze wel, deels terecht(arbitrage) deels onterecht(blijven jammeren over het verleden).  In onze beste periode dit seizoen speelden we iets wat meer behouden(tenminste 1 van de 2 flankverdedigers bleven hangen).
Constanten dit seizoen waren;ieder keer dezelfde fouten(geen blok,geen posities die worden ingenomen door andere spelers wanneer de flankverdediger weg is,vaak 5 spelers in de aanval dan een gat en dan de rest,geen man aan de tweede paal bij hoekschop, dat kost ons veel tegendoelpunten,individuele fouten worden ook vaak afgestraft omdat er geen team is) eenmaal op achterstand veel te fel en zonder overleg proberen die achterstand weg te werken(vorig seizoen lukte dat aardig omwille van altijd dezelfde ploeg met ervaren leiders als De fauw,Kums) maar dat was vorig seizoen beste Dury,daar treed ik Digifredje bij.  Ieder match zegt Dury ook altijd 'we nemen dit mee naar de volgende wedstrijd' en dan zie je diezelfde fouten met andere spelers of spelers op een andere positie, hoe kan men dan een team maken of kunnen de spelers groeien?
Dury is hier een 'gegeven' we kunnen maar hopen dat hij zo vlug mogelijk zijn verstand terugkrijgt.  We waren inderdaad rotverwend als Essevee-supporter, 2jaar een ploeg gezien die er altijd voor ging(tijdens de bekerfinale gek genoeg iets te weinig)die aan elkaar klitte, die voor elkaar door het vuur wilde gaan,met enorme talenten en ervaring troef, dat het wat minder zou zijn kan ik verdragen,maar ik zie geen vooruitgang en geen enkele verbetering terwijl we nu zeker genoeg ervaren goede spelers hebben. 
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2015, 04:50:16 pm door mogul »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #121 Gepost op: maart 17, 2015, 12:36:45 pm »
3derangsvoetballers? Jorgensen,Kaya,Cordaro,Gimbert zijn zeker geen 3de rangsvoetballers, eerlijk blijven aub!
Ik heb het dan wel bij de start van het seizoen. Ferreira, Labor, Isci, Overtoom, Paye... + tel daar dan nog jonge gasten bij die nog naam moeten maken.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #122 Gepost op: maart 17, 2015, 02:44:02 pm »
Ik heb het dan wel bij de start van het seizoen. Ferreira, Labor, Isci, Overtoom, Paye... + tel daar dan nog jonge gasten bij die nog naam moeten maken.
Ok, maar dat was begin van het seizoen, na de winterstop moet Dury daar toch niet meer over klagen.  Met de spelers die hij na de winterstop had moet men veel meer kunnen brengen dan dat we nu deden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #123 Gepost op: maart 17, 2015, 02:59:01 pm »
Ok, maar dat was begin van het seizoen, na de winterstop moet Dury daar toch niet meer over klagen.  Met de spelers die hij na de winterstop had moet men veel meer kunnen brengen dan dat we nu deden.

Francky had gewoon meer vertrouwen moeten geven!
Labor wordt afgebroken en naar B-kern gestuurd na 2 matchen.
Ferreira wordt naar B-kern gestuurd na 2 slechte matchen.
Mendy verdwijnt uit de selectie na een penaltyfout op Westerlo, enkel en alleen voor dat he jongens...
Isci verdwijnt volledig uit beeld, en nochtans deed die jongen dat niet zo slecht op de RB.
Ekangamene verdwijnt maanden uit beeld omdat die 1 slechte helft speelde tegen Moeskroen...

Dat klopt toch niet he.

Bij de blessure van Cissako had Dury Isci moeten blijven zetten!
Bij blessure Colpaert had Dury Mendy moeten laten staan!

En niet gaan experimenteren met vanalles en nog wat!
Schuif dat eens onder meneer Dury zijn neus... Maar nee, daar zal hij NOOIT op reageren!!
Voor mij de grootste schuldige voor dit abominabel zwak seizoen!! Punt uit. ( ik zeg het voor de laatste keer ;) )


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #124 Gepost op: maart 17, 2015, 03:04:18 pm »
Francky had gewoon meer vertrouwen moeten geven!
Labor wordt afgebroken en naar B-kern gestuurd na 2 matchen.
Ferreira wordt naar B-kern gestuurd na 2 slechte matchen.
Mendy verdwijnt uit de selectie na een penaltyfout op Westerlo, enkel en alleen voor dat he jongens...
Isci verdwijnt volledig uit beeld, en nochtans deed die jongen dat niet zo slecht op de RB.
Ekangamene verdwijnt maanden uit beeld omdat die 1 slechte helft speelde tegen Moeskroen...

Dat klopt toch niet he.

Bij de blessure van Cissako had Dury Isci moeten blijven zetten!
Bij blessure Colpaert had Dury Mendy moeten laten staan!

Jij weet meer dan wij? Wat er naast het veld, in de kleedkamers enzo gebeurd/gezegd word?
Er zal wel meer aan de hand zijn ...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.752
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #125 Gepost op: maart 17, 2015, 04:30:15 pm »
Jij weet meer dan wij? Wat er naast het veld, in de kleedkamers enzo gebeurd/gezegd word?
Er zal wel meer aan de hand zijn ...

Best uw Dury-bril eens afzetten ;)

Je weet maar al te goed, dat als je eens iets doet dat niet naar zijn zin is (bv. Labor met dat wegwerpgebaar), je het hier direct mag afbollen en geen tweede kans krijgt. Dury is daarin h??l koppig.

Voorbeelden genoeg buiten Labor trouwens.
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2015, 04:33:43 pm door Vidmar »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #126 Gepost op: maart 17, 2015, 04:36:20 pm »
Best uw Dury-bril eens afzetten ;)

Je weet maar al te goed, dat als je eens iets doet dat niet naar zijn zin is (bv. Labor met dat wegwerpgebaar), je het hier direct mag afbollen en geen tweede kans krijgt. Dury is daarin h??l koppig.

Voorbeelden genoeg buiten Labor trouwens.

Maar je moet je ook eens de vraag stellen was het met Labor beter geweest? Daar heb ik serieus mijn twijfels over. Mendy deed het goed. Als je dan spelers hebt die evenwaardig zijn en de ene lapt de regels aan zijn laars en doet een wegwerpgebaar naar de coach, dan is de keuze snel gemaakt.

Offline robbeuh

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #127 Gepost op: maart 17, 2015, 04:44:33 pm »
Francky had gewoon meer vertrouwen moeten geven!
Labor wordt afgebroken en naar B-kern gestuurd na 2 matchen.
Ferreira wordt naar B-kern gestuurd na 2 slechte matchen.
Mendy verdwijnt uit de selectie na een penaltyfout op Westerlo, enkel en alleen voor dat he jongens...
Isci verdwijnt volledig uit beeld, en nochtans deed die jongen dat niet zo slecht op de RB.
Ekangamene verdwijnt maanden uit beeld omdat die 1 slechte helft speelde tegen Moeskroen...

Dat klopt toch niet he.

Bij de blessure van Cissako had Dury Isci moeten blijven zetten!
Bij blessure Colpaert had Dury Mendy moeten laten staan!

En niet gaan experimenteren met vanalles en nog wat!
Schuif dat eens onder meneer Dury zijn neus... Maar nee, daar zal hij NOOIT op reageren!!
Voor mij de grootste schuldige voor dit abominabel zwak seizoen!! Punt uit. ( ik zeg het voor de laatste keer ;) )

Een heel dikke 2

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #128 Gepost op: maart 17, 2015, 04:44:49 pm »
Best uw Dury-bril eens afzetten ;)

Ik heb geen Dury-bril ...

Maar ik geloof nooit dat mensen koud afgevoerd worden op basis van alleen maar 2 slechte matchen.

Er zijn hier Dury lovers en Dury haters, ik ben geen van de twee, ik ben vooral gematigd, in alles.
Ik bekijk alles op lange termijn en vooral met veel vertrouwen in mensen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #129 Gepost op: maart 17, 2015, 04:48:08 pm »
Francky had gewoon meer vertrouwen moeten geven!
Labor wordt afgebroken en naar B-kern gestuurd na 2 matchen.
Ferreira wordt naar B-kern gestuurd na 2 slechte matchen.
Mendy verdwijnt uit de selectie na een penaltyfout op Westerlo, enkel en alleen voor dat he jongens...
Isci verdwijnt volledig uit beeld, en nochtans deed die jongen dat niet zo slecht op de RB.
Ekangamene verdwijnt maanden uit beeld omdat die 1 slechte helft speelde tegen Moeskroen...

Dat klopt toch niet he.

Bij de blessure van Cissako had Dury Isci moeten blijven zetten!
Bij blessure Colpaert had Dury Mendy moeten laten staan!

En niet gaan experimenteren met vanalles en nog wat!
Schuif dat eens onder meneer Dury zijn neus... Maar nee, daar zal hij NOOIT op reageren!!
Voor mij de grootste schuldige voor dit abominabel zwak seizoen!! Punt uit. ( ik zeg het voor de laatste keer ;) )
Sluit ik mij volledig bij aan en ga er ook verder niet over zagen.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #130 Gepost op: maart 17, 2015, 08:17:52 pm »
Francky had gewoon meer vertrouwen moeten geven!
Labor wordt afgebroken en naar B-kern gestuurd na 2 matchen.
Ferreira wordt naar B-kern gestuurd na 2 slechte matchen.
Mendy verdwijnt uit de selectie na een penaltyfout op Westerlo, enkel en alleen voor dat he jongens...
Isci verdwijnt volledig uit beeld, en nochtans deed die jongen dat niet zo slecht op de RB.
Ekangamene verdwijnt maanden uit beeld omdat die 1 slechte helft speelde tegen Moeskroen...

Dat klopt toch niet he.

Bij de blessure van Cissako had Dury Isci moeten blijven zetten!
Bij blessure Colpaert had Dury Mendy moeten laten staan!

En niet gaan experimenteren met vanalles en nog wat!
Schuif dat eens onder meneer Dury zijn neus... Maar nee, daar zal hij NOOIT op reageren!!
Voor mij de grootste schuldige voor dit abominabel zwak seizoen!! Punt uit. ( ik zeg het voor de laatste keer ;) )

Volledig akkoord, in het kwadraat zelfs. Naar de elementen die je aangeeft heb ik al meermaals verwezen.


Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #132 Gepost op: maart 17, 2015, 08:23:44 pm »
Maar je moet je ook eens de vraag stellen was het met Labor beter geweest? Daar heb ik serieus mijn twijfels over. Mendy deed het goed. Als je dan spelers hebt die evenwaardig zijn en de ene lapt de regels aan zijn laars en doet een wegwerpgebaar naar de coach, dan is de keuze snel gemaakt.

Voetbal is emotie, en dit zijn zaken die niet mogen spelen. We hebben geen nood aan koorknaapjes, maar gasten met ballen aan hun lijf. Nen baas die niet met kritiek omkan, is ne loser op termijn.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #133 Gepost op: maart 17, 2015, 11:00:10 pm »
Francky had gewoon meer vertrouwen moeten geven!
Labor wordt afgebroken en naar B-kern gestuurd na 2 matchen.
Ferreira wordt naar B-kern gestuurd na 2 slechte matchen.
Mendy verdwijnt uit de selectie na een penaltyfout op Westerlo, enkel en alleen voor dat he jongens...
Isci verdwijnt volledig uit beeld, en nochtans deed die jongen dat niet zo slecht op de RB.
Ekangamene verdwijnt maanden uit beeld omdat die 1 slechte helft speelde tegen Moeskroen...

Dat klopt toch niet he.

Bij de blessure van Cissako had Dury Isci moeten blijven zetten!
Bij blessure Colpaert had Dury Mendy moeten laten staan!

En niet gaan experimenteren met vanalles en nog wat!
Schuif dat eens onder meneer Dury zijn neus... Maar nee, daar zal hij NOOIT op reageren!!
Voor mij de grootste schuldige voor dit abominabel zwak seizoen!! Punt uit. ( ik zeg het voor de laatste keer ;) )



Kan hier niet meer dan bij aansluiten. T1 heeft zwaar gefaald.
-SVZW Forever-

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #134 Gepost op: maart 18, 2015, 09:00:50 am »
Jup, Dury heeft dit jaar gefaald, maar dat kan iedereen overkomen en als er iemand bakken krediet verdient dan is hij het wel.

Vincent

  • Gast
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #135 Gepost op: maart 18, 2015, 10:26:53 am »
Voetbal is emotie, en dit zijn zaken die niet mogen spelen. We hebben geen nood aan koorknaapjes, maar gasten met ballen aan hun lijf. Nen baas die niet met kritiek omkan, is ne loser op termijn.

Emotie is allemaal goed en wel op en naast het veld tijdens de match maar erbuiten kost het je vooral veel geld dus laten we vooral proberen er ons niet te veel door te laten meeslepen.

Ne loser op termijn? Dit is een sneer naar Dury? Dezelfde Dury die hier over een termijn van 12 jaar minstens vier succesvolle elftallen heeft gesmeed en tussendoor ook nog eens met Gent Europese poules en PO I haalde? Juist, dat lijkt me echt wel een loser te zijn dan ...

Zoals Will McAvoy aangeeft, dit jaar was het niet goed (en dat weten Dury, het bestuur en de spelers zelf ook wel) maar dat weegt niet op tegen alles wat Dury hier al gepresteerd heeft.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #136 Gepost op: maart 18, 2015, 11:55:09 am »
Emotie is allemaal goed en wel op en naast het veld tijdens de match maar erbuiten kost het je vooral veel geld dus laten we vooral proberen er ons niet te veel door te laten meeslepen.

Ne loser op termijn? Dit is een sneer naar Dury? Dezelfde Dury die hier over een termijn van 12 jaar minstens vier succesvolle elftallen heeft gesmeed en tussendoor ook nog eens met Gent Europese poules en PO I haalde? Juist, dat lijkt me echt wel een loser te zijn dan ...

Zoals Will McAvoy aangeeft, dit jaar was het niet goed (en dat weten Dury, het bestuur en de spelers zelf ook wel) maar dat weegt niet op tegen alles wat Dury hier al gepresteerd heeft.

2

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #137 Gepost op: maart 18, 2015, 01:00:39 pm »
Palmares Dury:

1990 Kampioen 2de pr. (KSK Ronse)
1992 Kampioen 1ste pr. (Zultse VV)
1994 Kampioen 4de Klasse (RCH Gent)
1995 Kampioen 4de Klasse (Zultse VV)
1999 Kampioen 4de Klasse (Zultse VV)
2002 Kampioen 3de Klasse (SV Zulte Waregem)
2005 Kampioen 2de Klasse (SV Zulte Waregem)
2006 Beker van Belgi? (SV Zulte Waregem)
2006 Trainer van het Jaar (SV Zulte Waregem)
2007 West-Vlaming van het Jaar
2013 Trainer van het Jaar (SV Zulte Waregem)
2013 Trofee Raymond Goethals (SV Zulte Waregem)
2013 Coach van het Jaar (SV Zulte Waregem)
2013 Guy Thys Award (SV Zulte Waregem)
2014 Ereburger van de stad Waregem

En dan zitten deelnames PO1 + Europese matchen + vicekampioen + bekerfinalist er nog niet bij.

Toch nen fermen loser onze trainer  ::)
SV TILL I DIE

Offline Kristof73

  • Leden
  • Berichten: 96
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #138 Gepost op: maart 18, 2015, 01:18:48 pm »
mooi palmares inderdaad

maar je kan toch niet zeggen dat hij dit jaar zeer succesvol was
en dan heb ik het niet zozeer als trainer maar vooral als sportief verantwoordelijke


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #139 Gepost op: maart 18, 2015, 01:30:28 pm »
mooi palmares inderdaad

maar je kan toch niet zeggen dat hij dit jaar zeer succesvol was
en dan heb ik het niet zozeer als trainer maar vooral als sportief verantwoordelijke
Iedereen heeft eens een minder jaar. Bij trainers wordt dit natuurlijk uitvergroot en afgestraft dan dat het over een speler zou gaan die eens een minder jaar heeft.
SV TILL I DIE