Auteur Topic: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende  (gelezen 27516 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #140 Gepost op: maart 18, 2015, 02:15:00 pm »
Iedereen heeft eens een minder jaar. Bij trainers wordt dit natuurlijk uitvergroot en afgestraft dan dat het over een speler zou gaan die eens een minder jaar heeft.

Palamares, dat is verleden, daar trek ik mij niets van aan.
Hugo Broos, Trond Sollied en Georges Leekens kunnen ook een mooi palmares voorleggen...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #141 Gepost op: maart 18, 2015, 02:19:40 pm »
Palamares, dat is verleden, daar trek ik mij niets van aan.
Hugo Broos, Trond Sollied en Georges Leekens kunnen ook een mooi palmares voorleggen...

Heeft fouten gemaakt. Maar zijn krediet dat hij opgebouwd heeft biedt hem terecht een kans om volgend seizoen de heropbouw in te zetten! Vind het wel schrijnend dat de A-kern zich leuk kan amuseren in het SportCenter in Waregem maar tijdens de matchen wel geen mentaliteit kan tonen naar supporters toe...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #142 Gepost op: maart 18, 2015, 05:01:28 pm »
Palamares, dat is verleden, daar trek ik mij niets van aan.
Hugo Broos, Trond Sollied en Georges Leekens kunnen ook een mooi palmares voorleggen...
Met dat verschil dat van die 3 hun laatste krachttoer minstens 10 jaar geleden is.
Dat van Dury is nog maar een jaartje geleden.

Jij begint hem hier al direct af te schrijven, terwijl jij ook nog een jaar geleden elke dag zat te verkondigen "Gelukkig hebben we Francky nog." Beetje bizar allemaal.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #143 Gepost op: maart 18, 2015, 09:20:59 pm »
Emotie is allemaal goed en wel op en naast het veld tijdens de match maar erbuiten kost het je vooral veel geld dus laten we vooral proberen er ons niet te veel door te laten meeslepen.

Ne loser op termijn? Dit is een sneer naar Dury? Dezelfde Dury die hier over een termijn van 12 jaar minstens vier succesvolle elftallen heeft gesmeed en tussendoor ook nog eens met Gent Europese poules en PO I haalde? Juist, dat lijkt me echt wel een loser te zijn dan ...

Zoals Will McAvoy aangeeft, dit jaar was het niet goed (en dat weten Dury, het bestuur en de spelers zelf ook wel) maar dat weegt niet op tegen alles wat Dury hier al gepresteerd heeft.

Is algemeen zo, niet specifiek dury. Iemand die het allemaal beter weet en niet luistert naar suggesties mist inzichten, een arbeider kan meer ervaring hebben dan zijne baas. En laat het geen geheim zijn wiens wil wet is in waregem.  En het succes van de laatste jaren niet enkel zijn verdienste, maar ook deels gevolg van goede transfers gemaakt door anderen. Dat een speler verbannen wordt na een discussie is kapitaalvernietiging.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 30 : 15/03/2015 14u30: Essevee - KV Oostende
« Reactie #144 Gepost op: maart 19, 2015, 10:54:41 am »
Met dat verschil dat van die 3 hun laatste krachttoer minstens 10 jaar geleden is.
Dat van Dury is nog maar een jaartje geleden.

Jij begint hem hier al direct af te schrijven, terwijl jij ook nog een jaar geleden elke dag zat te verkondigen "Gelukkig hebben we Francky nog." Beetje bizar allemaal.

Ik schrijf hem helemaal niet af.
ik vergeet ook al die goede jaren niet, maar ik erger mij eraan dat hij altijd de schuld bij een ander legt en sommige spelers ook gewoon kraakt!