Auteur Topic: voetbalkrant.com  (gelezen 41558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #100 Gepost op: april 12, 2010, 03:22:35 pm »
Allemaal teveel pretentie en denken dat ze in een topclub meekunnen.
Ze vergeten dat ze maar bij Zulte Waregem spelen en allemaal afhankelijk van elkaar zijn.

Gaan drinken zullen ze wel doen maar om dan nog over alcochol in uw bloed te
durven spreken, tis nog slechter dan dat ze nen junk testen of nen alcocholieker.

Hopelijk gaan ze nu wel beseffen dat ze door de pers rap terug klein gemaakt kunnen worden
en dat voetbal niet kwestie van 1 matchke is maar van een seizoen.
Ik HOOP dat dit als een stimulans zal werken dat ze zich weer gaan tonen door te voetballen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #101 Gepost op: april 12, 2010, 06:53:15 pm »
nog maar eens het bewijs dat pr en communicatie op niets trekt!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #102 Gepost op: april 12, 2010, 08:39:40 pm »
nog maar eens het bewijs dat pr en communicatie op niets trekt!

Kunde dat eens uitleggen, aub. Dank bij voorbaat...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #103 Gepost op: april 12, 2010, 10:24:20 pm »
ik vind wat dury zegt terecht en juist is.

Dat dury zegt dat dit met andere spelers zal zijn heb ik hem toch niet horen zeggen in dat interview op sporza....

fox

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #104 Gepost op: april 14, 2010, 10:31:34 am »
nog maar eens het bewijs dat pr en communicatie op niets trekt!

Kunde dat eens uitleggen, aub. Dank bij voorbaat...

Het is de schuld van Zulte Waregem dat Het Laagste Nieuws krantenartikels verzint om hun gazet vol te krijgen. Dat lijkt me toch evident?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #105 Gepost op: april 16, 2010, 02:01:22 pm »
nog maar eens het bewijs dat pr en communicatie op niets trekt!

Kunde dat eens uitleggen, aub. Dank bij voorbaat...

Het is de schuld van Zulte Waregem dat Het Laagste Nieuws krantenartikels verzint om hun gazet vol te krijgen. Dat lijkt me toch evident?

persartikels in hnb en hln die nogal smalend zijn over essevee, de kwakkel inzake bekerwedstrijd cercle, tickets met po2, nu dit, communicatie met supporters - 'uitvallen' forum voor ?n na belangrijke match voor een deel van de supporters.... etc etc etc....
daarenboven vind ik de -persoonlijke - ontvangst als vip maar mager...

soit, als je ziet wat ene Georges al mag zeggen tegen de pers zonder dat er aanstoot wordt aangenomen. die relatie zit veel beter.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #106 Gepost op: april 16, 2010, 06:33:29 pm »
@ fox: gunther bedoelde het dus anders, zoals zijn post toont... Daarom mijn vraag...

@ gunther: kan mijn grote mond niet houden, toch wat commentaar op uw gezwans ze vriend...

Wat kan Essevee er aan doen dat 'hnb en hln nogal smalend zijn over Essevee' ? Als Hansje F. een strontstuk schrijft over ons is Arne Houtekier een slechte communicatieverantwoordelijke, dus?

Tickets met PO2? Het systeem dat wij gebruiken is het zelfde als alle andere ploegen. Lokeren vraagt zijn fans zelf om bij te betalen voor PO2. Daarenboven hebben we onze abonnementen nog eens spotgoedkoop verkocht (60 euro voor 5 matchen in de duurdere vakken, waaronder 4 toppers)...

Het forum lag plat voor iedereen. Voor mij, voor Breeza, voor cb_cm, voor fox, voor jou en de meer dan 1000 andere gebruikers. Zielig dat je ook maar denkt dat een onafhankelijk forum onder een hoedje zou spelen met de club omdat we een derby spelen?

Persoonlijke ontvangst als VIP: kan ik niets op zeggen, heb ik geen kennis mee. Zelf al op gereageerd of zoals een aantal 'VIPs' klagen als er niemand van de club in de buurt is en als er een bestuurslid passeert snel slijmen en hopen op meer? :)

En Essevee vergelijken met Georges Leekens... Iedereen weet dat Leekens beter een slunse in zijn mond zou houden om de stront die er uitvloeit tegen te houden... Als je alles in de gazetten moet gooien dat daar wordt uitgefloept, mag je een Kortrijks Nieuwsblad starten.

Zucht.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #107 Gepost op: april 17, 2010, 10:51:21 am »
Precies wat ik ook wilde antwoorden Rafa! Ik had er alleen geen zin in...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #108 Gepost op: april 18, 2010, 08:21:49 pm »
@ fox: gunther bedoelde het dus anders, zoals zijn post toont... Daarom mijn vraag...

@ gunther: kan mijn grote mond niet houden, toch wat commentaar op uw gezwans ze vriend...

Wat kan Essevee er aan doen dat 'hnb en hln nogal smalend zijn over Essevee' ? Als Hansje F. een strontstuk schrijft over ons is Arne Houtekier een slechte communicatieverantwoordelijke, dus?

like i said relatiemanagement? cfr hieronder

Tickets met PO2? Het systeem dat wij gebruiken is het zelfde als alle andere ploegen. Lokeren vraagt zijn fans zelf om bij te betalen voor PO2. Daarenboven hebben we onze abonnementen nog eens spotgoedkoop verkocht (60 euro voor 5 matchen in de duurdere vakken, waaronder 4 toppers)...

ma jongens toch ik had het over de drukfout, voor je kritiek heeft, zoek misschien eens uit wa ik bedoel. maar ja sommige hebben hier de hobby om nogal vlug een medesupporter uit te schelden voor zeveraar, 'taalincompetent' etc etc ... ik tracht dit vooral niet te doen.

Het forum lag plat voor iedereen. Voor mij, voor Breeza, voor cb_cm, voor fox, voor jou en de meer dan 1000 andere gebruikers. Zielig dat je ook maar denkt dat een onafhankelijk forum onder een hoedje zou spelen met de club omdat we een derby spelen?

elke club heeft een officieel forum of ondersteunt toch de supporters om een deftig forum te hebben, ik heb de indruk dat ze bij ons het liever kwijt dan rijk zijn... over de onafhankelijkheid en censuur denk ik wel dat we iets verder staan

Persoonlijke ontvangst als VIP: kan ik niets op zeggen, heb ik geen kennis mee. Zelf al op gereageerd of zoals een aantal 'VIPs' klagen als er niemand van de club in de buurt is en als er een bestuurslid passeert snel slijmen en hopen op meer? :)

ik zet het toch op dit forum, maar cfr vorig antwoord... slijmen lol, ligt nie in mijn aard. elementaire beleefdheid en respect voor de kleine werkmens/zelfstandige -die zelf zijn VIP-ticket betaalt- des te meer.

En Essevee vergelijken met Georges Leekens... Iedereen weet dat Leekens beter een slunse in zijn mond zou houden om de stront die er uitvloeit tegen te houden... Als je alles in de gazetten moet gooien dat daar wordt uitgefloept, mag je een Kortrijks Nieuwsblad starten.

ik zei dat hij nog de grootste stront mag uitkramen, het defensiefst spelen,... hij komt er nog mee weg. wij weten zelfs ons goed spel niet te promoten in de media - zoals Dury zelf eens zij op een voordracht
Zucht.

tzal wel weer gezwans zijn zeker?

fox

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #109 Gepost op: april 19, 2010, 09:25:21 am »
tzal wel weer gezwans zijn zeker?
Ja

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #110 Gepost op: april 19, 2010, 10:44:34 am »
Ik vind dat Gunther een punt heeft.
Georges wordt altijd de hemel ingeprezen, hij geraakt inderdaad met alles weg in de media. Moest de relatie met de pers wat beter zijn, scoorde, volgens mij, berrier ook hoger bij de gouden schoen.

En van dat uitkafferen, GROOT GELIJK! Laat ons ingaan op wat gezegd wordt en niet de man spelen. Ik vind dit uiterst kinderachtig en zo verklein je ook je publiek van dit forum.
En laat dit opbouwende kritiek zijn.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #111 Gepost op: april 19, 2010, 08:44:46 pm »
En laat dit opbouwende kritiek zijn.

Ik geef altijd opbouwende kritiek. Tenzij ik in mijnen arroganten ben. Dan is 't echt wel laag ze. Heel laag. Beetje op het niveau van Tappi. Maar dan niet rost.

Sorry ze vriendjes, maar gunther heeft 50% gelijk en 50% is gewoon quatsch. Dus hou ik wijselijk mijn grote muil in de discussie.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #112 Gepost op: april 19, 2010, 09:26:06 pm »
En laat dit opbouwende kritiek zijn.

Ik geef altijd opbouwende kritiek. Tenzij ik in mijnen arroganten ben. Dan is 't echt wel laag ze. Heel laag. Beetje op het niveau van Tappi. Maar dan niet rost.

Sorry ze vriendjes, maar gunther heeft 50% gelijk en 50% is gewoon quatsch. Dus hou ik wijselijk mijn grote muil in de discussie.

50% gelijk, 50% zever! :p

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #113 Gepost op: april 19, 2010, 11:33:05 pm »
En laat dit opbouwende kritiek zijn.

Ik geef altijd opbouwende kritiek. Tenzij ik in mijnen arroganten ben. Dan is 't echt wel laag ze. Heel laag. Beetje op het niveau van Tappi. Maar dan niet rost.

Sorry ze vriendjes, maar gunther heeft 50% gelijk en 50% is gewoon quatsch. Dus hou ik wijselijk mijn grote muil in de discussie.

't is altijd ik ?.
Ook al heb ik er niets mee te zien  :'(
No pain, no gain.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #114 Gepost op: juni 29, 2010, 05:05:20 pm »
De Roover: "Tegen Racing Genk organisatie testen"Zulte Waregem is op stage in Koksijde. Trainer Bart De Roover wil nog even wachten om conclusies te trekken uit de geleverde arbeid.


?De algemene indruk is positief?, aldus De Roover. ?Er wordt gedreven en met volle overgave gewerkt en de sfeer zit goed.?

De warmte van de voorbije dagen had weinig invloed op het programma. ?Hier aan de kust was het de afgelopen dagen ook warm, maar misschien net iets minder dan in het binnenland, zodat we alle geplande trainingsarbeid hebben kunnen doen.?

Zulte Waregem won zijn oefenwedstrijd tegen Izegem met 3-1. ?Het is moeilijk om daar veel lessen uit te trekken. In confrontaties met dergelijke ploegen krijgen vooral de offensieve spelers de kans zich uit te leven. Tegen Racing Genk (op 30 juni, nvdr.) zal ook de organisatie belangrijk zijn.?

Een aantal spelers hebben nog wat kwaaltjes. D'Haene (buikspieren), Hyland (ligamenten knie), Minne (enkel), Jonckheere (dij) en Muyters (nieren) moeten het nog enkele dagen rustig aan doen. Chevalier en Colpaert moeten nog iets langer geduld oefenen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #115 Gepost op: juni 29, 2010, 06:09:35 pm »
Copy-paste van www.essevee.be ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #116 Gepost op: juli 28, 2010, 09:31:31 am »
Ploegvoorstelling: Kan Zulte Waregem bevestigen na de periode Dury-Berrier?Zulte Waregem staat voor een nieuw tijdperk. De fusieclub stond jarenlang onder leiding van Francky Dury. Ook spelmaker Franck Berrier was een bepalende figuur. Beide heren kozen echter voor een ander avontuur.

DE KERN

Het vertrek van trainer Francky Dury zal zich zeker laten voelen bij Zulte Waregem. Met Bart De Roover werd alleszins een trainer in opmars binnengehaald. Vorig seizoen haalde hij een mooi resultaat met Red Star Waasland in de tweede klasse. Maar behalve Dury vertrok ook uitblinker Berrier. Hij tekende bij Standard. De afwezigheid van Berrier liet zich al voelen na zijn blessure vorig seizoen. Zulte Waregem haalde nog nipt de play-offs, maar kwam daarin toch te kort en eindigde zesde.

De West-Vlamingen versterkten zich met Bokila van AGOVV uit Nederland, Tamsin van KV Turnhout, Delaplace van FC Fr?jus uit Frankrijk, Gueye van Pacy Vall?? uit Frankrijk, Jonckheere van Club Brugge, doelman Muyters van STVV, Sterckx van Anderlecht, Traor? van Standard en Vandenbroeck van Charleroi. Vooral Vandenbroeck en Delaplace lijken spelers die aanspraak kunnen maken op een plaatsje in de basis. Behalve Berrier en Dury vertrokken als belangrijkste spelers ook nog Vandermarliere naar FC Brussels, Taravel naar Lokeren en Lyng keerde na zijn uitleenbeurt terug naar Lille.

Nieuwkomer Delaplace is vrij polyvalent en kan links, rechts en centraal op het middenveld worden uitgespeeld. De jonge Sterckx, die overkwam van Anderlecht, kan mogelijk fungeren als stand-in voor Ludwin Van Nieuwenhuyze. Nu Berrier weg is op het middenveld, zullen ze daar nog naar oplossingen moeten zoeken. Ook Hyland zal hierin een belangrijke rol gaan spelen.

In de spits revalideert Chevalier nog van zijn brandwonden. Normaal gezien kan hij altijd op een basisplaats rekenen. Traor? kwam over van Standard en moet voor de concurrentie zorgen, net als Bokila van AGOVV. Bovendien heeft SVZW ook nog Nfor, Roelandts, Matton, Erneman, Gueye en de jonge Jonckheere achter de hand.

VERWACHTING: lage middenmoot, 12de plaats

Het tijdperk na Dury en Berrier belooft niet simpel te worden voor Zulte Waregem. De club kon altijd aangenaam verrassen en mikken op een plaats in de subtop. We verwachten dat de West-Vlamingen deze ambitie stilletjes aan moeten los laten. Aan hen om het tegendeel te bewijzen en opnieuw voor een stek in de play-offs I te knokken. De voorbereiding deed al uitschijnen dat de club soms wel eens kan uitschuiven. Zo ging het met 4-0 ten onder bij derdeklasser Ronse en ook tegen tweedeklasser KV Oostende werd met 2-1 verloren. Onlangs speelde het twee keer 1-1 gelijk, tegen Lokeren en het Nederlandse Roda JC. Zulte Waregem zal onder zijn nieuwe coach Bart De Roover nog wat moeten zoeken, terwijl de geest van Francky Dury nog altijd ronddwaalt in het Regenboogstadion. De club is voldoende gewapend om niet in de problemen te komen, maar het zal niet meer hetzelfde Zulte Waregem van weleer zijn.

DE BLIKVANGER: trainer Bart De Roover

Zulte Waregem deed niet echt een opvallende transfer. Het hengelde wel even naar de diensten van Wesley Sonck, maar die bleek volgens SVZW al snel te duur. Met trainer Bart De Roover haalde de club wel een aanstormend talent binnen. De trainer maakte drie jaar na elkaar progressie. Hij coachte achtereenvolgers in vierde, derde, tweede en nu dus in de hoogste klasse. Hij begon bij Wuustwezel (vierde), trok vervolgens naar Cappellen (derde) en maakte vorig seizoen een mooie campagne met tweedeklasser Red Star Waasland. In principe zal hij opteren voor een 4-2-3-1 systeem met ??n diepe spits en drie opkomende spelers daar net achter.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #117 Gepost op: juli 28, 2010, 09:48:16 am »
Als belangrijkste spelers vertrokken oa Vandermarliere???

12e plaats is wel beetje ver gezocht, dat het misschien iets minder zal/kan zijn, OK, maar zeg dan 8e of als je echt negatief wil doen 10e.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #118 Gepost op: juli 28, 2010, 12:26:50 pm »
SVZW : 12 de plaats
KVK : 9 de plaats

 ;D

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #119 Gepost op: juli 28, 2010, 12:45:07 pm »
geen sprake van habibou in dit artikel, artikel in het geheel lijkt nogal kinderachtig geschreven