Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 210321 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #300 Gepost op: maart 20, 2017, 08:22:02 pm »
Ik begrijp jullie niet. De meesten zien hier de waarde van Leye niet. Zowel op als naast het veld. Ik zie hem binnen de club een functie opnemen na zijn carri?re. Waarom niet als trainer met Dury boven hem als technisch directeur. Zou in mijn ogen geen slechte keuze zijn. Loop al enige tijd rond met dat idee. Ik vind veel reacties heel minachtend tov hem. Sorry, maaar dat is mijn bescheiden mening.
Z'n verdiensten voor Zulte Waregem zijn heel groot. Dat zal niemand in twijfel trekken.

Ik zeg alleen maar dat dit een perfect moment was geweest om afscheid te nemen, op een perfecte manier. Vooral voor hemzelf, want dat had hij wel verdient na al zijn prestaties voor de club.
En ook wel voor Zulte Waregem zelf. Een nieuw elan. Leye is z??r dominant aanwezig, niet alleen op maar ook naast het veld. Kan me voorstellen dat bepaalde jongens 'moe' worden van hem.
Ik zag bvb Lerager eens raar kijken naar hem op het podium toen Leye het woord nam. Zo van "hij is daar weer hoor."

Ik hoorde Bob Peeters in De Kleedkamer (Lierse kampioen 1997) vorige week het volgende vertellen: "Voor aanvang van het seizoen waren de prognoses dat we gingen degraderen. Vooral na het vertrek van Rekdal, onze beste speler.
Wij waren blij dat Rekdal vertrok. Rekdal was een heel dominant type. Je zag ook meteen dat de groep opgelucht was en openbloeide na zijn vertrek."

Ik had zaterdag niet de indruk dat ze hem 'moe' zijn, integendeel.
Een van de momenten van de match voor mij was ergens in de tweede helft toen Leye bij Baudry en Derijck kwam en hen duidelijk maakte dat het moest gedaan zijn met dat risicovol rondspelen van de bal achteraan.
Wat ook in zijn voordeel spreekt: ging direct Baudry oppeppen na diens slipper bij de 1-0.
2 spelers gingen Baudry moed inspreken: Bossut en Leye.
Zoals het een kapitein betaamt!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #301 Gepost op: maart 20, 2017, 08:58:31 pm »
Ik begrijp jullie niet. De meesten zien hier de waarde van Leye niet. Zowel op als naast het veld. Ik zie hem binnen de club een functie opnemen na zijn carri?re. Waarom niet als trainer met Dury boven hem als technisch directeur. Zou in mijn ogen geen slechte keuze zijn. Loop al enige tijd rond met dat idee. Ik vind veel reacties heel minachtend tov hem. Sorry, maaar dat is mijn bescheiden mening.
Z'n verdiensten voor Zulte Waregem zijn heel groot. Dat zal niemand in twijfel trekken.

Ik zeg alleen maar dat dit een perfect moment was geweest om afscheid te nemen, op een perfecte manier. Vooral voor hemzelf, want dat had hij wel verdient na al zijn prestaties voor de club.
En ook wel voor Zulte Waregem zelf. Een nieuw elan. Leye is z??r dominant aanwezig, niet alleen op maar ook naast het veld. Kan me voorstellen dat bepaalde jongens 'moe' worden van hem.
Ik zag bvb Lerager eens raar kijken naar hem op het podium toen Leye het woord nam. Zo van "hij is daar weer hoor."

Ik hoorde Bob Peeters in De Kleedkamer (Lierse kampioen 1997) vorige week het volgende vertellen: "Voor aanvang van het seizoen waren de prognoses dat we gingen degraderen. Vooral na het vertrek van Rekdal, onze beste speler.
Wij waren blij dat Rekdal vertrok. Rekdal was een heel dominant type. Je zag ook meteen dat de groep opgelucht was en openbloeide na zijn vertrek."

Wat ik ook vreemd vond, kwam als enige met rood witte pet opt podium. De rest allemaal groen...
Leye is een speler die in alle boekjes van de club zal en moet staan, maar was mss de moment om langs de grote poort te vertrekken. Tfeit datie ook zegt mocht ik de beker niet gewonnen hebben, bleef ik niet.

Leye goeie leider, fantastische speler voor de club. Maar De fauw blijft voor mij de echt kapitein.
Viel mij ook op.  ;)
En ook geen toeval, enfin, zijn zo van die kleine dingetjes he.
Ik dacht zaterdagavond ook dat hij ermee ging slapen, met die Beker, liet hem niet los.

Uiteraard viel je dat op. Alles wat je tegen Leye kan gebruiken valt je op. Triestig hoor als dit de dingen zijn die je opvallen aan Leye.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #302 Gepost op: maart 20, 2017, 10:28:27 pm »
Ik begrijp jullie niet. De meesten zien hier de waarde van Leye niet. Zowel op als naast het veld. Ik zie hem binnen de club een functie opnemen na zijn carri?re. Waarom niet als trainer met Dury boven hem als technisch directeur. Zou in mijn ogen geen slechte keuze zijn. Loop al enige tijd rond met dat idee. Ik vind veel reacties heel minachtend tov hem. Sorry, maaar dat is mijn bescheiden mening.
Z'n verdiensten voor Zulte Waregem zijn heel groot. Dat zal niemand in twijfel trekken.

Ik zeg alleen maar dat dit een perfect moment was geweest om afscheid te nemen, op een perfecte manier. Vooral voor hemzelf, want dat had hij wel verdient na al zijn prestaties voor de club.
En ook wel voor Zulte Waregem zelf. Een nieuw elan. Leye is z??r dominant aanwezig, niet alleen op maar ook naast het veld. Kan me voorstellen dat bepaalde jongens 'moe' worden van hem.
Ik zag bvb Lerager eens raar kijken naar hem op het podium toen Leye het woord nam. Zo van "hij is daar weer hoor."

Ik hoorde Bob Peeters in De Kleedkamer (Lierse kampioen 1997) vorige week het volgende vertellen: "Voor aanvang van het seizoen waren de prognoses dat we gingen degraderen. Vooral na het vertrek van Rekdal, onze beste speler.
Wij waren blij dat Rekdal vertrok. Rekdal was een heel dominant type. Je zag ook meteen dat de groep opgelucht was en openbloeide na zijn vertrek."

Wat ik ook vreemd vond, kwam als enige met rood witte pet opt podium. De rest allemaal groen...
Leye is een speler die in alle boekjes van de club zal en moet staan, maar was mss de moment om langs de grote poort te vertrekken. Tfeit datie ook zegt mocht ik de beker niet gewonnen hebben, bleef ik niet.

Leye goeie leider, fantastische speler voor de club. Maar De fauw blijft voor mij de echt kapitein.
Viel mij ook op.  ;)
En ook geen toeval, enfin, zijn zo van die kleine dingetjes he.
Ik dacht zaterdagavond ook dat hij ermee ging slapen, met die Beker, liet hem niet los.

Uiteraard viel je dat op. Alles wat je tegen Leye kan gebruiken valt je op. Triestig hoor als dit de dingen zijn die je opvallen aan Leye.
Euhm, het was ook de eerste opmerking van mezelf en velen rond mij...
Mensen zijn niet blind he.
Ik hoorde zelfs: "Mooi rood-wit, de kleuren van Antwerp." dus neen, Balboa was lang niet de enige die dit opmerkte... ;)
« Laatst bewerkt op: maart 21, 2017, 07:37:37 am door svennay »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #303 Gepost op: maart 21, 2017, 12:19:56 am »
Ja,amai die rode pet,ook was het heel verdacht dat hij als enigste zijn 2kinderen mee mocht nemen op het podium (dat Derijck maar 1kindje heeft doet er niet toe) maar nog veel erger was dat er iets rood uit zijn neus kwam,ik dacht dat Leye blauw bloed had!
Beetje serieus blijven gasten!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #304 Gepost op: maart 21, 2017, 09:01:57 am »
Met een rood-wit petje op de markt van Waregem? Lijkt me toch logisch.  :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #305 Gepost op: maart 21, 2017, 05:27:46 pm »
Gaat vandaag wel in Waregem en omstreken vele basischooltjes bezoeken met de beker.. Zo worden de jongsten onder ons ook in het hele verhaal getrokken met een figuur waar zij wel naar opkijken. Leuk initiatief.
South Lane Crew.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #306 Gepost op: maart 21, 2017, 07:45:40 pm »
Gaat vandaag wel in Waregem en omstreken vele basischooltjes bezoeken met de beker.. Zo worden de jongsten onder ons ook in het hele verhaal getrokken met een figuur waar zij wel naar opkijken. Leuk initiatief.

Helemaal alleen. Precies of zijne hoogheid heeft alleen de beker gewonnen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #307 Gepost op: maart 21, 2017, 07:50:06 pm »
Gaat vandaag wel in Waregem en omstreken vele basischooltjes bezoeken met de beker.. Zo worden de jongsten onder ons ook in het hele verhaal getrokken met een figuur waar zij wel naar opkijken. Leuk initiatief.

Helemaal alleen. Precies of zijne hoogheid heeft alleen de beker gewonnen.
Toch ongeloofelijk dat er op zo'n initatief toch nog kritiek kan komen. Weet jij het verhaal hierachter misschien? Ik vind het vooral heel mooi en leuk voor de kinderen dat ze de beker te zien krijgen en de kapitein en bij velen de populairste speler. Ook slim gezien van de club want je doet hiermee klantenbinding.

Typisch Waregems zeker, ofja typisch deze maatschappij om liever iets negatiefs te zeggen dan iets positiefs.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #308 Gepost op: maart 21, 2017, 08:32:06 pm »
Gaat vandaag wel in Waregem en omstreken vele basischooltjes bezoeken met de beker.. Zo worden de jongsten onder ons ook in het hele verhaal getrokken met een figuur waar zij wel naar opkijken. Leuk initiatief.

Helemaal alleen. Precies of zijne hoogheid heeft alleen de beker gewonnen.
Toch ongeloofelijk dat er op zo'n initatief toch nog kritiek kan komen. Weet jij het verhaal hierachter misschien? Ik vind het vooral heel mooi en leuk voor de kinderen dat ze de beker te zien krijgen en de kapitein en bij velen de populairste speler. Ook slim gezien van de club want je doet hiermee klantenbinding.

Typisch Waregems zeker, ofja typisch deze maatschappij om liever iets negatiefs te zeggen dan iets positiefs.

Toch overduidelijk een sarcastische reactie van Will?  ;D

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #309 Gepost op: maart 21, 2017, 10:03:18 pm »
Eigenlijk super dat hij dat doet want de spelers hebben terecht drie dagen vrij....

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #310 Gepost op: maart 21, 2017, 11:07:29 pm »
Had dus niet door dat dit een sarcastische opmerking was, excuses!
SV TILL I DIE

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #311 Gepost op: maart 22, 2017, 07:29:12 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
22 maart 2017

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #312 Gepost op: maart 22, 2017, 07:51:24 am »
Gaat vandaag wel in Waregem en omstreken vele basischooltjes bezoeken met de beker.. Zo worden de jongsten onder ons ook in het hele verhaal getrokken met een figuur waar zij wel naar opkijken. Leuk initiatief.

Idd zeer leuk initiatief! Ook essevee is er bij, maar de kwaliteit van die filmpjes hahahaha... jeroen de volder mag zijnen iPhone 5 eens inruilen voor een beter exemplaar  ;D

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #313 Gepost op: maart 22, 2017, 09:29:16 am »
Eigenlijk super dat hij dat doet want de spelers hebben terecht drie dagen vrij....

Doe het maar! zo tijdens je "kostbare" 3 dagen vrij ...

respect!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #314 Gepost op: maart 22, 2017, 01:34:26 pm »
heel mooi , maar tegelijkertijd wel (proberen) onderhandelen over een verlenging van zijn contract / weggaan ...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #315 Gepost op: maart 22, 2017, 02:19:56 pm »
heel mooi , maar tegelijkertijd wel (proberen) onderhandelen over een verlenging van zijn contract / weggaan ...

ah maar jongens toch. Nu mag hij al niet meer onderhandelen over een contract. hoho

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #316 Gepost op: maart 22, 2017, 04:20:35 pm »
dat bedoel ik niet. maar het is duidelijk (en logisch) dat hij nog voor 1 of 2 jaar goed zal willen verdienen bij ons of elders.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #317 Gepost op: maart 22, 2017, 06:19:40 pm »
heel mooi , maar tegelijkertijd wel (proberen) onderhandelen over een verlenging van zijn contract / weggaan ...

Heeft nog een contract van 1 jaar en heeft gezegd na de beker dat hij die zeker zal uitdoen.
Ik zie geen probleem ...

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #318 Gepost op: maart 23, 2017, 07:48:20 am »
Leye wordt vandaag geopereerd aan zijn neus (neusbreuk). Misschien haalt hij de match tegen Anderlecht maar dan zal hij moeten spelen met een masker

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #319 Gepost op: maart 23, 2017, 04:57:07 pm »
Nieuwsblad 23/03/2017
Via Patrick VDH