Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 210199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #520 Gepost op: juni 09, 2017, 02:18:42 pm »
Kon ook moeilijk leven met het feit dat hij die kansen miste maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om het uit te fluiten.
Ik blijf hem steunen.  Zijn reactie was niet correct maar begrijpbaar voor een ontgoochelde voetballer die leeft voor zijn sport en NOG ALTIJD veel betekent voor de club. Ik ben zeker dat de reactie er kwam uit ontgoocheling en teleurstelling bij het missen van die kansen.  Dan heeft een speler juist steun nodig.
Ja, ik steun hem onvoorwaardelijk en hoop hem volgend jaar terug in onze kleuren te zien voetballen.  Ga maar een betere, intelligentere spits gaan zoeken die betaalbaar is.
Hebben jullie nooit een verkeerde reactie gehad in een teleurstelling of ontgoocheling? Ik wel en ben blij dat dat dan met de mantel der liefde is bedekt. Iedereen maakt fouten in zijn leven.
Quatsch e...
Er werd door 10-20 man gefloten en meteen werd zijn naam door een paar 100 man gescandeerd.
Als je je dan niet gesteund voelt en alsnog zo onnozel reageert ligt het 100% aan jezelf en niet aan de supporters he.

en kan die bende nitwits die hem uitfloten ook eens recht staan?  Misschien kunnen zij ook hun excuses aanbieden.  Want over die - al dan niet - successo's wordt niet gesproken.
Jullie vergeten toch snel wat hij heeft gedaan en betekent voor ons clubke.  Soms is de mantel der liefde de beste oplossing. In dit geval ook in mijn ogen.
Wat moeten ze dan bij Brugge, Anderlecht, Antwerp, ... doen? Wekelijks excuses aanbieden aan alle spelers?!
Ik ben zelf geen fluiter maar die spelers verdienen bakken geld en weten dat ze door een paar duizend ogen in de gaten gehouden worden.
Ze moeten er met andere woorden mee leren leven dat er wel eens iemand fluit (wat bij ons verdomme goed meevalt) en al zeker als je een kapiteinsband rond je arm hebt.
Als kapitein treed je zelf naar voor en ben je de leider en het boegbeeld van de ploeg, dan moet je er dus ook mee kunnen leven dat je soms eens rapper of harder aangepakt wordt.
Ik weet overigens van directe interne bron dat er meer en meer werknemers van Essevee zich storen aan het hautain gedrag van de heer Leye dus is het geen kwestie meer van een fout en successupporters he. ;)

Waarom zouden we dit met de mantel der liefde bedekken en stil zwijgen?!
Respect voor de gewone supporters = 0
Respect voor de sfeergroep/-tribune = 0
Respect voor de ploeg = 0
Dit kan je niet ongemerkt laten passeren want dan geef je een verkeerd signaal en volgen er gegarandeerd nog zo'n situaties en toestanden!!!

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #521 Gepost op: juni 09, 2017, 02:35:51 pm »
En waar denkt iedereen een gelijkwaardige spits te vinden goed voor 16 goals per seizoen, er moet sowieso een extra spits bij maar als ook leye nog vertrekt mag je er nog 2 extra halen . Ik vond het ook ongepast zijn reactie, en excuses zijn op zijn plaats maar voor mij is de kous daar dan ook mee af. Tot spijt van wie ook,  Leye is een groote meneer in de geschiedenis van zulte waregem en we kunnen hem zeker nog gebruiken volgend seizoen.
Het zal sowieso al een moeilijk seizoen worden.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #522 Gepost op: juni 09, 2017, 03:11:13 pm »
En waar denkt iedereen een gelijkwaardige spits te vinden goed voor 16 goals per seizoen, er moet sowieso een extra spits bij maar als ook leye nog vertrekt mag je er nog 2 extra halen . Ik vond het ook ongepast zijn reactie, en excuses zijn op zijn plaats maar voor mij is de kous daar dan ook mee af. Tot spijt van wie ook,  Leye is een groote meneer in de geschiedenis van zulte waregem en we kunnen hem zeker nog gebruiken volgend seizoen.
Het zal sowieso al een moeilijk seizoen worden.

Als altijd alle ballen naar hem moeten... Geen enkele andere spits in eerste klasse krijgt zoveel ballen als Leye toegespeeld, zelf als een andere makker in een betere positie staat.
Zo zouden er veel spitsen aan 16 geraken hoor.

Zoals gezegd, die geschiedenis interesseert mij geen kloten, daar haal je geen resultaten mee. Cru gezegd, maar het is zo.
Je moet kijken naar de vorm van het heden, en wat je nu nog op de mat kan brengen.

Weiler durfde dat in Anderlecht eindelijk eens met Deschacht, Preud'homme op het einde ook met Simons.
Dury moet dat stilletjes ook beginnen inzien

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #523 Gepost op: juni 09, 2017, 03:59:08 pm »
Herhaal het nog ??n keertje dan, voor mij, San Iker.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #524 Gepost op: juni 09, 2017, 04:29:02 pm »
Herhaal het nog ??n keertje dan, voor mij, San Iker.
Jij kan het toch echt niet laten he... En dan op andere momenten maar afgeven op Balboa en co...  :o
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2017, 04:30:50 pm door svennay »

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #525 Gepost op: juni 09, 2017, 04:53:21 pm »
san iker    voor eens kan ik je mening volledig volgen
we moeten vooruit denken
iedereen is precies al vergeten wat hij svzw heeft  gegeven maar ook heeft aangedaan
oke ik versta dat je hoger wil gaan in je carriere
maar daarom moet je nadien niet altijd met stront smijten he
en ja ik was een van die fluiters
gewoon om de reden dat hij loopt te mekkeren tegen iedereen  mss uit frustratie omdat het niet lekker loopt bij hem
iedereen die zegt dat ze fan zijn van hem gaat mij niet wijsmaken dat ze nooit eens anders gedacht hebben   bv toen hij naar lokeren ging  of luik of gent    zijn liefde voor ganster pdc uitsprak

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #526 Gepost op: juni 09, 2017, 05:11:31 pm »
1 woord voor al diegenen die hem per onmiddellijk buiten zouden willen smijten :
KAPITAALSVERNIETIGING!!!
Ge hebt een spits die er jaarlijks 15 binnenlegt op uwe pay-roll staan en ge zoudt hem buitensmijten en een andere gaan halen??? Hallo?!
Dat ie in de fout is gegaan : ongetwijfeld!
Dat ie een 2de spits naast zich nodig heeft vanwege zijn leeftijd : ongetwijfeld!
Dat ie op zijn minst een boete van de club verdient vanwege zijn kinderachtig gedrag : zeer zeker!
Dat ie zijn kapiteinsband mag afgeven : zeker.
Maar hem zomaar laten gaan? No way!
Misschien is het dat wel dat hij wil om een goedkopere transfersom te kunnen afdwingen?!
Als club zou ik hem echt aan zijn contract houden en alleen maar laten gaan mits een stevige afkoopsom.
En mocht dat betekenen dat ie niet wegraakt, than so be it.
Dan heeft ie 2 keuzes :
1) Mokken, tegen zijn goesting hier verderdoen en er zijn botten aan vegen en op de bank voleinden waarna hij volgend jaar gratis wegkan, maar op zijn leeftijd moet hij dan echt van geen grote ploegen meer dromen als ie een jaar niet gespeeld heeft.
2) Of zijn stinkende best doen voor de ploeg waarbij hij onder contract staat om in januari eventueel nog een transfer te verdienen of op het einde van volgend seizoen alsnog gratis ergens anders naartoe trekken als ie bewezen heeft nog een degelijk niveau aan te kunnen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.665
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #527 Gepost op: juni 09, 2017, 05:30:23 pm »
Dus omdat een speler goed is moet men alle regels laten vallen,rare redenering.  Indien Ronaldo zoiets doet zou hij ook zijn excuses MOETEN aanbieden, hier niet,diegene die zo reageren doen aan 'klasse-justitie :) 'moest een mindere speler dat doen dan zouden jullie heel anders reageren!
@Frederik,  heeft niks te maken met Leye-lovers of Leye-haters,de meeste Esseveefans weten hoe goed hij is maar zo'n gedrag kan niet en Leye zelf kan dit oplossen (moest hij willen,maar tot nu toe wil hij niet!).
Leye voelde dagelijks dat hij erg geliefd is bij Essevee,dus jullie denken echt dat hij zo reageerde enkel op die dwaze uitfluiters? Is dat niet na?ef?
Kapitaalsvernietiging ?   Volgens mij wil het kapitaal,Leye dus,gewoon weg,het ligt dus niet aan de supporters,zoals Leye wil doen geloven en sommigen hier op het forum. 
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2017, 05:41:07 pm door mogul »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #528 Gepost op: juni 09, 2017, 07:13:45 pm »
Herhaal het nog ??n keertje dan, voor mij, San Iker.
Jij kan het toch echt niet laten he... En dan op andere momenten maar afgeven op Balboa en co...  :o

Kalm, ik ben vergeten quoten.

Citaat
We kunnen het natuurlijk blijven herhalen maar als je het toch niet wil lezen, heeft het natuurlijk weinig zin. Dus blijf maar naast de kwestie babbelen

Moest hier onder komen.

Zoals je ziet iemand anders die het persoonlijk maakt (gewoon omdat ik mijn mening gaf), niet omgekeerd.  :)




Edit: ondertussen via PM bezig met San Iker, zo vervuilen we de topic niet met onderling gezever. ;)
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2017, 07:18:38 pm door essevee1972 »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #529 Gepost op: juni 09, 2017, 07:22:32 pm »
Dus omdat een speler goed is moet men alle regels laten vallen,rare redenering.  Indien Ronaldo zoiets doet zou hij ook zijn excuses MOETEN aanbieden, hier niet,diegene die zo reageren doen aan 'klasse-justitie :) 'moest een mindere speler dat doen dan zouden jullie heel anders reageren!

@Frederik,  heeft niks te maken met Leye-lovers of Leye-haters,de meeste Esseveefans weten hoe goed hij is maar zo'n gedrag kan niet en Leye zelf kan dit oplossen (moest hij willen,maar tot nu toe wil hij niet!). Leye voelde dagelijks dat hij erg geliefd is bij Essevee,dus jullie denken echt dat hij zo reageerde enkel op die dwaze uitfluiters? Is dat niet na?ef?
Kapitaalsvernietiging ?   Volgens mij wil het kapitaal,Leye dus,gewoon weg,het ligt dus niet aan de supporters,zoals Leye wil doen geloven en sommigen hier op het forum.

Maken we hier geen v??l te groot drama van? Mensenlief wat een gedoe omdat die mens eens reageerde naar de supporters. Bossut deed het hem al (meermaals) voor hoor, Roelandts destijds ook, en ik vergeet er zeker nog. Het zijn ook maar mensen, en hun loon daar bij sleuren is compleet irrelevant.

Laat ons eerlijk zijn, er zijn er hier enkele die al een h??l seizoen Leye viseren met puberale onzin over zijne majesteit Leye en prima donna dit koning Leye dat. Zij nemen nu dankbaar gebruik van de misstap (wat het uiteraard was, dat ontkent niemand) van Leye om hem de grond in te boren. En dat is heel spijtig, "supporters" zijnde.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.665
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #530 Gepost op: juni 09, 2017, 07:43:19 pm »
Ik en vele andere hebben Leye altijd verdedigt,dit incident kon al lang opgelost zijn,Leye is verstandig genoeg om te weten wat hij moet doen,wij blazen de zaak niet op,hij doet het zelf (Door zijn fout,iedereen is het daarmee eens,te willen herstellen).  De vraag is, wil Leye hier nog blijven?  Indien wel,dan zou hij dat al lang hebben opgelost,denk ik dan,in het belang van supporters,spelers en club!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #531 Gepost op: juni 09, 2017, 07:50:19 pm »
Ik en vele andere hebben Leye altijd verdedigt,dit incident kon al lang opgelost zijn,Leye is verstandig genoeg om te weten wat hij moet doen,wij blazen de zaak niet op,hij doet het zelf (Door zijn fout,iedereen is het daarmee eens,te willen herstellen).  De vraag is, wil Leye hier nog blijven?  Indien wel,dan zou hij dat al lang hebben opgelost,denk ik dan,in het belang van supporters,spelers en club!

En wat moet hij dan precies doen (serieuze vraag)?

Op het forum zijn excuses aanbieden aan de mensen die hem al een heel seizoen Zijne Majesteit prima donna Leye noemen?

Respect moet van twee kanten komen, en Leye is iemand die daar h??l gevoelig voor is. Waarom mensen niet gewoon wat volwassen kunnen doen en zich hierover zetten, in plaats van te wenen gelijk kleine meisjes, begrijp ik eerlijk gezegd niet goed. Spijtig voorval maar ook niet meer dan dat, fouten maken is menselijk.




Edit: maar ok?, we gaan in cirkeltjes en we gaan elkaar niet overtuigen. De ene tilt er zwaarder aan dan de ander, zo is het leven. We zullen zien wat zijn toekomst is, al dan niet bij Essevee.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #532 Gepost op: juni 09, 2017, 09:34:50 pm »
Ik stel mij serieus dezelfde vraag. In de krant stond er trouwens toch ook dat de supportsraad (met name GT) contact ging opnemen met Leye? Dit kan volgens mij maar pas na de vakantie. De samenloop van het seinzoenseinde zal het sowieso niet goed gedaan hebben. Wees maar zeker dat het eerder zou "opgelost zijn" moesten we de week erna terug een match gehad hebben...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #533 Gepost op: juni 09, 2017, 10:38:23 pm »
Ik en vele andere hebben Leye altijd verdedigt,dit incident kon al lang opgelost zijn,Leye is verstandig genoeg om te weten wat hij moet doen,wij blazen de zaak niet op,hij doet het zelf (Door zijn fout,iedereen is het daarmee eens,te willen herstellen).  De vraag is, wil Leye hier nog blijven?  Indien wel,dan zou hij dat al lang hebben opgelost,denk ik dan,in het belang van supporters,spelers en club!

En wat moet hij dan precies doen (serieuze vraag)?

Op het forum zijn excuses aanbieden aan de mensen die hem al een heel seizoen Zijne Majesteit prima donna Leye noemen?

Respect moet van twee kanten komen, en Leye is iemand die daar h??l gevoelig voor is. Waarom mensen niet gewoon wat volwassen kunnen doen en zich hierover zetten, in plaats van te wenen gelijk kleine meisjes, begrijp ik eerlijk gezegd niet goed. Spijtig voorval maar ook niet meer dan dat, fouten maken is menselijk.




Edit: maar ok?, we gaan in cirkeltjes en we gaan elkaar niet overtuigen. De ene tilt er zwaarder aan dan de ander, zo is het leven. We zullen zien wat zijn toekomst is, al dan niet bij Essevee.

Gewoon even bemerking he. Als Leye zo gevoeilig is en die reactie doet. Moeten wij dan niet 'gevoelig' zijn en die reactie dan wel accepteren.

Nogmaals gewoon vraag he ;)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #534 Gepost op: juni 09, 2017, 11:26:41 pm »
Gewoon even bemerking he. Als Leye zo gevoeilig is en die reactie doet. Moeten wij dan niet 'gevoelig' zijn en die reactie dan wel accepteren.

Nogmaals gewoon vraag he ;)

Neen. Hij heeft gewoon de situatie aangewend om alsnog een transfer of langer contract te forceren. En niet zozeer naar de supporters toe (da excuses gedoe) maar naar zijn medemaats kapitein onwaardig.
En bovendien zet hij in de eerste plaats essevee te kakken, dat het zo al lastig genoeg heeft om met een minimum aan centen de ploeg te versterken naar volgend jaar toe.

Ofwel bolt hem het af, ofwel mag hij een vat trakteren en dat de lovers en haters de zaak es doorspoelen.
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2017, 08:46:52 am door Frederik »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #535 Gepost op: juni 12, 2017, 08:24:21 am »
De berichten van deze morgen bevestigen enkel maar mijn eerste gedacht.
Gans die wanvertoning na de laatste match was pure show om zijn laatste lucratieve transfer te kunnen forceren.  Nee, ik mot de mens niet meer, al schrijven ze nog een dozijn slijmbrieven ! Jammer inderdaad maar zo een toeren aanvaard ik van NIEMAND ! 

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #536 Gepost op: juni 12, 2017, 10:08:51 am »
De berichten van deze morgen bevestigen enkel maar mijn eerste gedacht.
Gans die wanvertoning na de laatste match was pure show om zijn laatste lucratieve transfer te kunnen forceren.  Nee, ik mot de mens niet meer, al schrijven ze nog een dozijn slijmbrieven ! Jammer inderdaad maar zo een toeren aanvaard ik van NIEMAND !
Alsof Leye dit nodig had om te kunnen vertrekken ? Voor spelers die veel scoren is er altijd interesse dus weg kon hij altijd.
De echte reden zullen we wel nooit weten maar het is niet de eerste speler die op zo een manier vertrekt of moet vertrekken bij Essevee.
Wat ook opvalt is dat na ieder groot succes de ploeg volledig uit mekaar valt.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #537 Gepost op: juni 12, 2017, 10:16:46 am »
Gelieve niet te nuanceren, Patje.

Je intu?tie en je "gedacht" volgen en die aannemen voor waarheid, en dan van achter je schermpje conclusies trekken over zaken en over mensen die je nooit hebt gesproken, ze dan koosnaampjes geven zoals ze in het kleuterklasje doen en die mensen vervolgens als een steen laten vallen, ook al betekenden ze jarenlang gigantisch veel voor je favoriete club en weet je dus in de verste verte niet het fijne van het hele verhaal.

Bossut heeft, als ik me niet vergis, al meermaals het publiek uitgedaagd en beledigd, maar toen werden hier geen excuses ge?ist.

Twee maten twee gewichten, zwart-witte tunnelvisies en intu?tie/roddels als waarheid aannemen en in een topseizoen als dit alles en iedereen met de grond gelijk maken. Welkom op het "supporters"forum van SV Zulte Waregem.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #538 Gepost op: juni 12, 2017, 10:24:19 am »
Gelieve niet te nuanceren, Patje.

Je intu?tie en je "gedacht" volgen en die aannemen voor waarheid, en dan van achter je schermpje conclusies trekken over zaken en over mensen die je nooit hebt gesproken, ze dan koosnaampjes geven zoals ze in het kleuterklasje doen en die mensen vervolgens als een steen laten vallen, ook al betekenden ze jarenlang gigantisch veel voor je favoriete club en weet je dus in de verste verte niet het fijne van het hele verhaal.

Bossut heeft, als ik me niet vergis, al meermaals het publiek uitgedaagd en beledigd, maar toen werden hier geen excuses ge?ist.

Twee maten twee gewichten, zwart-witte tunnelvisies en intu?tie/roddels als waarheid aannemen en in een topseizoen als dit alles en iedereen met de grond gelijk maken. Welkom op het "supporters"forum van SV Zulte Waregem.
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!
Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

En ja, Bossut heeft zich na gesprekken met de supportersfederatie ge?xcuseerd dus je moet je aan de feiten houden en de waarheid niet verdraaien in jouw voordeel.

Los daarvan zou het de eerste keer niet zijn dat Leye via de kleine poort wil vertrekken he.
Denk maar aan zijn vertrek enkele jaren geleden toen hij zelfs dreigde met de wet van 78!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.665
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #539 Gepost op: juni 12, 2017, 10:45:34 am »
Gelieve niet te nuanceren, Patje.

Je intu?tie en je "gedacht" volgen en die aannemen voor waarheid, en dan van achter je schermpje conclusies trekken over zaken en over mensen die je nooit hebt gesproken, ze dan koosnaampjes geven zoals ze in het kleuterklasje doen en die mensen vervolgens als een steen laten vallen, ook al betekenden ze jarenlang gigantisch veel voor je favoriete club en weet je dus in de verste verte niet het fijne van het hele verhaal.

Bossut heeft, als ik me niet vergis, al meermaals het publiek uitgedaagd en beledigd, maar toen werden hier geen excuses ge?ist.

Twee maten twee gewichten, zwart-witte tunnelvisies en intu?tie/roddels als waarheid aannemen en in een topseizoen als dit alles en iedereen met de grond gelijk maken. Welkom op het "supporters"forum van SV Zulte Waregem.
Zoals afgelopen weekend nog gezegd... Je kan het echt niet laten he van te provoceren?!
Als je zoveel problemen hebt met dit forum waarom spendeer je er dan zoveel tijd en energie aan?

En ja, Bossut heeft zich na gesprekken met de supportersfederatie ge?xcuseerd dus je moet je aan de feiten houden en de waarheid niet verdraaien in jouw voordeel.

Los daarvan zou het de eerste keer niet zijn dat Leye via de kleine poort wil vertrekken he.
Denk maar aan zijn vertrek enkele jaren geleden toen hij zelfs dreigde met de wet van 78!!!
Klopt volledig.  Ik ben ook niet haatdragend,iedereen kan fouten maken maar achteraf moet je die reflectie hebben,Bossut had die (omdat hij ook hier wilde blijven).  Leye wou de eerste keer weg met wet 78,had ambras met Chevalier (is waarschijnlijk niet moeilijk :) op training sloeg Berrier en plein public,dit hebben we hem allemaal vergeven en nu komt dit erbij,tot nu toe zonder die zelfreflectie van Leye zijn kant (er zijn reeds meerdere pogingen gedaan,van spelers,supporters en de club!,Heel verzoenende taal! ZONDER RESULTAAT!).
En dan zou het ons fout nog zijn?  Leye laat ons in de steek,niet andersom!  En hij verkiest dit te doen met slaande deuren en veel drama,daar kiezen wij niet voor!