Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 164636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #600 Gepost op: juli 29, 2015, 09:50:03 pm »
Ik zag SVM altijd als een soort referentie in de voetbalverslaggeving / analyse in Belgi?, maar ik heb hier steeds meer en meer mijn bedenkingen bij.

Kaya heeft zogezegd geen assists. Excuseer mij, maar wie geeft de pass aan Verboom en Jorgensen?
Verboom krijgt een beoordeling van 4/10 voor zijn wedstrijd. Dit terwijl hij echt wel een verdienstelijke wedstrijd speelde.


En lokeren kreeg geen enkele corner? Ze slaan er met hun nieuwe lay-out toch wel serieus naast

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #601 Gepost op: juli 30, 2015, 06:27:00 pm »
Wel een fantastisch interview met Johan Vanderheeren :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #602 Gepost op: augustus 02, 2015, 02:58:41 pm »

En lokeren kreeg geen enkele corner? Ze slaan er met hun nieuwe lay-out toch wel serieus naast

Het klopt dat de doorgegeven cijfers zijn veranderd door de lay-out. Ook Verboom kreeg een andere quotering.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #603 Gepost op: oktober 14, 2015, 02:41:08 pm »
Mooi interview met Kaya deze week. Hij apprecieert duidelijk de 'Hoe ha Kaya' :)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #604 Gepost op: oktober 15, 2015, 04:53:59 pm »
Mooi interview met Kaya deze week. Hij apprecieert duidelijk de 'Hoe ha Kaya' :)

Ik dacht het Onur, Kaya was? Kzal het verkeerd gehoord hebben zeker :p

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #605 Gepost op: oktober 15, 2015, 06:04:15 pm »
Ik dacht het Onur, Kaya was? Kzal het verkeerd gehoord hebben zeker :p

Tuurlijk is het Onur Kaya, maar Wouter bedoelt dat het op hetzelfde melodietje wordt gezongen als 'Hoe Ha'.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #606 Gepost op: december 16, 2015, 10:27:27 am »
Mooi artikel vandaag in Sport/Voetbalmagazine: De sfeer van een provincialer, HET VOETBAL VAN EEN TOPCLUB. Over het debuutjaar van Zulte Waregem in eerste klasse, nu 10 jaar geleden

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #607 Gepost op: december 16, 2015, 10:44:30 am »
Mooi artikel vandaag in Sport/Voetbalmagazine: De sfeer van een provincialer, HET VOETBAL VAN EEN TOPCLUB. Over het debuutjaar van Zulte Waregem in eerste klasse, nu 10 jaar geleden

Dan heb ik juist op tijd SVM aangevraagd :p. Alhoewel dat ik het eerste jaar in eerste klasse toch geen slechte sfeer vond. Die (eerste?) thuismatch tegen standard was gewoon fantastisch (ook al verloren we toen nog met 1-2) in blessure tijd. Ga ik nooit vergeten

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #608 Gepost op: december 16, 2015, 11:15:15 am »
Dan heb ik juist op tijd SVM aangevraagd :p. Alhoewel dat ik het eerste jaar in eerste klasse toch geen slechte sfeer vond. Die (eerste?) thuismatch tegen standard was gewoon fantastisch (ook al verloren we toen nog met 1-2) in blessure tijd. Ga ik nooit vergeten
Er wordt met "sfeer" eigenlijk de sfeer onder de spelers bedoeld: dus pokeren tot 's nachts, pintje drinken, weddenschappen als bvb een fles champagne als Meert ooit met het hoofd zou scoren, zulke "provinciale' sfeer dus ;)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #609 Gepost op: december 16, 2015, 11:22:39 am »
Er wordt met "sfeer" eigenlijk de sfeer onder de spelers bedoeld: dus pokeren tot 's nachts, pintje drinken, weddenschappen als bvb een fles champagne als Meert ooit met het hoofd zou scoren, zulke "provinciale' sfeer dus ;)

Ah zo hahahha. Ja die sfeer was er wel waarschijnlijk :p

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #610 Gepost op: januari 13, 2016, 02:50:47 pm »
Deze week in voetbalmagazine een kort berichtje over Verstraeten met als titel 'Belofte Verstraeten verbaast Zulte Waregem'waarin staat dat Dury zich afvroeg wat hij al die tijd in de tweede ploeg heeft zitten doen(ge zou dit negatief kunnen interpreteren maar het is dus positief :) ).
Ook een artikel van de gebroeders Limbombe, den enen speelt bij NEC den anderen bij Antwerp, maar het grootste talent(14 jaar) speelt bij ...Essevee soccer school.  Hopelijk speelt hij binnen een jaar of 3 nog bij Essevee of kan broederliefde die 2 anderen ook naar hier brengen(wishful thinking, net haalbaar denk ik).

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #611 Gepost op: juli 29, 2016, 05:04:07 pm »
nostalgie op blz 3 (intro) in s/v magazine deze week over het jaar 1985-86 :  'D? clubprestatie leverde SV Waregem, dat in de UEFA Cup vandaag Europa League) het AC Milan van de nieuwe eigenaar Silvio Berlusconi uitschakelde.  Bij het betreden van het veld haalde basisspeler Pino Decraeye zijn fototoestel boven. Waregem zou in de halve finales sneuvelen tegen het FC K?ln van Christoph Daum.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #612 Gepost op: maart 08, 2017, 12:40:18 pm »
Deze week een Special  van Essevee van 16 blz over de Bekerfinale in Sport/Voetbalmagazine

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #613 Gepost op: april 18, 2018, 12:11:38 pm »
Willy Naessens Group wordt de nieuwe hoodshirtsponsor voor 2 jaar. Onderaan de truitjes komt de naam van een huidige  sponsor, die zijn inbreng verhoogt.
Op 4 van de 6  nieuwe skyboxen is ook  al een optie genomen voor 3 jaar.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #614 Gepost op: april 18, 2018, 04:38:46 pm »
Willy Naessens Group wordt de nieuwe hoodshirtsponsor voor 2 jaar. Onderaan de truitjes komt de naam van een huidige  sponsor, die zijn inbreng verhoogt.
Op 4 van de 6  nieuwe skyboxen is ook  al een optie genomen voor 3 jaar.

Merci voor de info! Kan het artikel gepost worden aub? Die lay-out van SVM is altijd plezant om te bekijken ;)

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!