Auteur Topic: [NB] Essevee - Eupen  (gelezen 9778 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Eupen
« Reactie #80 Gepost op: september 14, 2010, 01:07:34 pm »
Ik was geen fan van dury, maar ik merk dat ze een 'cloon' van francky gevonden hebben :


Een cloon ? WTF ?
BDR komt aan de hielen niet van FD.  De uitstraling van een grijze muis, communicatie van een rolmops, taktiek van een betonmolen.
Hij heeft geen taktische kennis, je moet druk opvoeren en blijft met 2 verdedigende middenvelders spelen!
Centrale verdediging blijft staan, niet moeilijk dat men Vandenbroeck een klasse verdediger noemt, blijft staan, neemt geen enkel initiatief! Vervangingen die tot niets leiden, telkens de punt van de driehoek centraal verranderd, wat niets opleverd! Tegen zo n ploeg moet je al na 15' moeten als trainer taktisch ingrijpen!


En jullie waren zeker 1 van die gasten die vorig jaar schreeuwde om ury buiten te wippen.
Jullie zijn gewoonweg zielig e. Als die dan tactisch toch zo een ramp is waarom spelen we dan gelijk op Standard en op Anderlecht. En waarom winnen we thuis met 4-0???

Wees realistisch, als anderlecht scoort, gaan we met een bakje doelpunten naar huis, wat hebben ze er gepresteerd? Ze speelde zoals Eupen hier!
Cercle is eveneens eeen ploeg die bij de laatste vier van play of 2 gaat komen, We zullen iets sterker zijn, en nog had Folley gescoort dan wil ik de wedstrijd nog wel is zien!
En op Standar als je zo goed bent moet je winnen! Ga nu maar is terug naar Standard! Lees voetbalmagazine is artikel van Buysse!

Zever, gezever!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Eupen
« Reactie #81 Gepost op: september 14, 2010, 01:08:11 pm »
Ik was geen fan van dury, maar ik merk dat ze een 'cloon' van francky gevonden hebben :


Een cloon ? WTF ?
BDR komt aan de hielen niet van FD.  De uitstraling van een grijze muis, communicatie van een rolmops, taktiek van een betonmolen.
Hij heeft geen taktische kennis, je moet druk opvoeren en blijft met 2 verdedigende middenvelders spelen!
Centrale verdediging blijft staan, niet moeilijk dat men Vandenbroeck een klasse verdediger noemt, blijft staan, neemt geen enkel initiatief! Vervangingen die tot niets leiden, telkens de punt van de driehoek centraal verranderd, wat niets opleverd! Tegen zo n ploeg moet je al na 15' moeten als trainer taktisch ingrijpen!


En jullie waren zeker 1 van die gasten die vorig jaar schreeuwde om ury buiten te wippen.
Jullie zijn gewoonweg zielig e. Als die dan tactisch toch zo een ramp is waarom spelen we dan gelijk op Standard en op Anderlecht. En waarom winnen we thuis met 4-0???

Wees realistisch, als anderlecht scoort, gaan we met een bakje doelpunten naar huis, wat hebben ze er gepresteerd? Ze speelde zoals Eupen hier!
Cercle is eveneens eeen ploeg die bij de laatste vier van play of 2 gaat komen, We zullen iets sterker zijn, en nog had Folley gescoort dan wil ik de wedstrijd nog wel is zien!
En op Standar als je zo goed bent moet je winnen! Ga nu maar is terug naar Standard! Lees voetbalmagazine is artikel van Buysse!
Wees realistisch. Als we na 4 minuten scoren tegen eupen gaat Eupen met een bakje vol doelpunten naar huis. Wees realistisch en objectief en probeer uw eigen redeneringen over 1 match toe te passen over alle matchen van dit seizoen en dan verkrijgt men een genuanceerde mening die door iedereen aanvaard zal worden.

Wat de match betreft. Ik heb ze niet gezien, maar blijkbaar kwamen de passes niet aan. Of dat dat dan met tactiek te maken heeft, dat weet ik niet, ik vermoed van niet. In ieder geval weet iedereen dat het zaterdag niet goed was. Ook de spelers en de trainer weten dat en werken er aan. Wees blij dat we spelers en trainers hebben die dat weten en niet allerlei zaken op de tegenstander proberen te schuiven en zelfkritiek hebben. het heeft geen zin om hen dan nog de grond in te boren.

KOMAAN ESSEVEE !!!!!!!!!!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Essevee - Eupen
« Reactie #82 Gepost op: september 14, 2010, 01:38:47 pm »
Tssss,

1: De instelling bij de spelers tegen Eupen is sowieso minder als tegen een Standard ofzo
2: Vergeet niet dat Eupen heel wat versterkingen heeft gedaan in 't slot van de transfermercato en dat er daar toch heel wa mannen lopen met pakken ervaring (zeker in die Italiaanse speelstijl die ze hanteerden)
3: Vliegt die kopbal van Karel binnen is 't een heel andere match. Die mannen kwamen hier overduidelijk voor een punt.

Punt, andere lijn, andere match !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Essevee - Eupen
« Reactie #83 Gepost op: september 14, 2010, 02:40:02 pm »
@ eric:

In uw rol (ge weet wel) zou je een beetje genuanceerder mogen zijn in uw mening.
Zal er niet meer aan toevoegen, ge weet wat ik bedoel... :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje