Auteur Topic: [22] STEPPE Kenny  (gelezen 29732 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #20 Gepost op: april 05, 2016, 01:52:32 pm »
Gisteren maakten ze in Extra Time even tijd voor Kenny en hadden ze zelfs de moed gevonden om hem even in het groot te projecteren...  8)


Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #21 Gepost op: april 07, 2016, 08:30:14 am »
Steppe spreekt duidelijke taal over ambitie bij Zulte Waregem
07 April 2016 06:13 via Voetbalnieuws.be

Kenny Steppe kon Sammy Bossut naar de bank verdringen bij Zulte Waregem en zo verschijnt de 27-jarige doelman weer ten tonele na een mindere periode. "Ik heb nog eens laten zien dat ik besta. Ik ben nochtans steeds dezelfde gebleven", zegt Steppe.

Steppe maakte in 2007 zijn debuut bij Beerschot en zou ook op Chelsea en RSC Anderlecht indruk hebben gemaakt. "Maar hard van stapel lopen door die geruchten deed ik niet - concreet was die belangstelling niet. Bovendien ben ik geen dromer", aldus Steppe, die in 2008 bij Heerenveen belandde. "Ik was er vijf jaar lang gelukkig, ook al liep het sportief niet zoals gehoopt."

"Dat had ook met pech te maken - ik liep er mijn enige twee blessures op", zegt de doelman, die hoopt de nummer ??n te blijven bij Zulte Waregem. "Het is leuk om vertrouwen te krijgen. En het is nu mijn ambitie om eerste doelman te blijven. Ik wil de komende negen wedstrijden tonen dat de club op mij kan rekenen", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/209662/Steppe_spreekt_duidelijke_taal_over_ambitie_bij_Zulte_Waregem#ixzz457TqNdql

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #22 Gepost op: april 07, 2016, 11:27:52 am »
Originele atrikel uit Het Laatste Nieuws van 07/04/2016
Via Joost M


(full size)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #23 Gepost op: april 09, 2016, 11:33:30 am »
Het Nieuwsblad 09/04/2016
Via Patrick VDH


(full size)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #24 Gepost op: april 09, 2016, 04:01:50 pm »
Het Nieuwsblad 09/04/2016
Via Patrick VDH


(full size)

TopProf, Hopelijk morgen weer zo n klasseavond. Ik ben fan.
-SVZW Forever-

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #25 Gepost op: april 24, 2016, 09:49:01 am »
Inmiddels wordt duidelijk dat onze verdegiging een groot aandeel heeft in het aantal tegendoelpunten. Ondertussen heeft Steppe er ook al 13 binnen in POI... Het probleem bij Bossut zoeken was dus zeer voorbarig. Integendeel, ik zie niet in wat Steppe meer heeft dan Bossut.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #26 Gepost op: april 24, 2016, 09:58:30 am »
Inmiddels wordt duidelijk dat onze verdegiging een groot aandeel heeft in het aantal tegendoelpunten. Ondertussen heeft Steppe er ook al 13 binnen in POI... Het probleem bij Bossut zoeken was dus zeer voorbarig. Integendeel, ik zie niet in wat Steppe meer heeft dan Bossut.
oei, ne fan van Bossut. ...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #27 Gepost op: april 24, 2016, 10:08:19 am »
oei, ne fan van Bossut. ...
Je moet daarom geen fan zijn van Bossut.
De feiten zijn dat de tegengoals blijven vallen al vind ik niet dat Steppe daar iets kan aan veranderen.
Een afstraffing in een van de PO1 matchen zat er aan te komen en daarbij komt nog dat Club iets moest rechtzetten.
Het is simpel : met de ploeg die ze nu noodgedwongen moeten opstellen kan dat gebeuren zeker eenmaal het 2-0 staat.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #28 Gepost op: april 24, 2016, 09:11:20 pm »
Steppe heeft er wel nog aan geen enkele schuld. En eerlijk, hij heeft in Club 3-4 ballen gepakt ook...

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #29 Gepost op: april 25, 2016, 12:16:05 am »
Steppe heeft er wel nog aan geen enkele schuld. En eerlijk, hij heeft in Club 3-4 ballen gepakt ook...

Zelfde mening, Sammy heeft ons dit seizoen in tegenstelling tot Steppe wel al punt(en) gekost. Dus Steppe staat in mijn ogen momenteel nog iets hoger qua vertrouwen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #30 Gepost op: april 25, 2016, 08:57:30 am »
Zelfde mening, Sammy heeft ons dit seizoen in tegenstelling tot Steppe wel al punt(en) gekost. Dus Steppe staat in mijn ogen momenteel nog iets hoger qua vertrouwen.

Denk als je alle matchen van Play-off 1 bekijkt dat je ziet dat Steppe al redelijk wat knappe reddingen verricht heeft. Match tegen Gent vergeten? In tegenstelling tot Sammy die ons dit seizoen punten koste, iets wat ik van Steppe nog niet kan zeggen dit seizoen. Wel is duidelijk dat veel dus niet aan Sammy ligt ook, je zou voor minder met weinig vertrouwen in je doel staan als er niets voor je staat.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #31 Gepost op: april 25, 2016, 09:38:45 am »
Zelfde mening, Sammy heeft ons dit seizoen in tegenstelling tot Steppe wel al punt(en) gekost. Dus Steppe staat in mijn ogen momenteel nog iets hoger qua vertrouwen.

Ik vind Steppe en Sammy eigenlijk vrij evenwaardig.
Sammy keepte idd zijn zwakste seizoen en moest eens wakker geschud worden. En Steppe heeft dankzij zijn match tegen Gent aardig wat krediet opgebouwd.

Steppe moet seizoen zeker uitkeepen maar voor volgend seizoen is het voor mij nog geen uitgemaakte zaak.

Om de knuppel eens in het hoenderhok te gooien, volgende bedenkingen in het voordeel van Sammy :) :

- Matchen tegen Gent en Club kunnen dankbaar zijn om te keepen (veel mogelijkheden om u te onderscheiden als keeper).

- Ook met Steppe is de verdediging kaas met gaten (of zelfs gaten met wat kaas)

- Steppe heeft ook al fouten of foutjes gemaakt waarvan ik dacht "mocht Sammy dat doen, heeft hij de ganse tribune over zich".
Bv. in Oostende doet Steppe mislukte dribbel die gelukkig goed afloopt en er is ook een afstandsschot (1e helft) die hij fout inschat maar ook gelukkig niet binnen gaat.


Wat niets afdoet dat Steppe (net als Sammy) een goede keeper is; eerste doelman in eerste klasse waardig!


Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #32 Gepost op: april 25, 2016, 10:54:58 am »
Steppe heeft idd ook al wat "fouten" gemaakt, ballen lossen en dergelijk of wat er niet echt "goed" uitziet. Maar gelukkig voor hem en voor ons, zijn daar nog geen doelpunten uit voort gekomen, wat eerder dit seizoen bij Sammy niet altijd het geval was. Dat is het ene verschil die momenteel in voordeel van Steppe is + vertrouwen.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #33 Gepost op: april 25, 2016, 11:29:27 am »
oei, ne fan van Bossut. ...

Lol. Ik bekijk de zaken objectief. Ze zijn (dit seizoen) beide geen puntenpakkers. Bossut te vroeg afserveren, en Steppe te vroeg de hemel in prijzen, zou wel eens een dure vergissing kunnen worden.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #34 Gepost op: april 25, 2016, 06:05:57 pm »
Lol. Ik bekijk de zaken objectief. Ze zijn (dit seizoen) beide geen puntenpakkers. Bossut te vroeg afserveren, en Steppe te vroeg de hemel in prijzen, zou wel eens een dure vergissing kunnen worden.
Afschrijven en hemel in prijzen zijn wel extremen maar inderdaad sommigen zien het zo.
Ik ben een liefhebber van Steppe zoals hij momenteel keept.
Durft uit te komen, in de benen te gaan, kan uitvoetballen, straalt vertrouwen uit, ...
Maar Sammy kon dat tot voor 2 seizoenen ook dus als hij zich kan herpakken hebben we plots 2 keepers die elkaar naar een hoger niveau kunnen tillen wegens stevige concurrentie.  8)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #35 Gepost op: april 25, 2016, 08:56:34 pm »
Steppe is niet beter dan Bossut maar mentaal veel sterker.
Dat heeft hij meegekregen in Nederland volgens mij.

En als je veel doelpunten slikt heb je een mentaal sterke keeper nodig.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #36 Gepost op: mei 14, 2017, 12:51:07 pm »
Iemand die weet waarom Steppe niet speelde gisteren? Oke wel mooie gelegenheid om Bostyn te laten debuteren. In Stadion zeiden ze einde contract van Kenny, zou er geen verlenging volgen misschien?

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #37 Gepost op: mei 14, 2017, 01:31:47 pm »
Iemand die weet waarom Steppe niet speelde gisteren? Oke wel mooie gelegenheid om Bostyn te laten debuteren. In Stadion zeiden ze einde contract van Kenny, zou er geen verlenging volgen misschien?
Is dit zo? Volgens Transfermarkt en ISM loopt zijn contract pas in 2018 af!

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #38 Gepost op: mei 14, 2017, 01:35:19 pm »
Iemand die weet waarom Steppe niet speelde gisteren? Oke wel mooie gelegenheid om Bostyn te laten debuteren. In Stadion zeiden ze einde contract van Kenny, zou er geen verlenging volgen misschien?
Is dit zo? Volgens Transfermarkt en ISM loopt zijn contract pas in 2018 af!
Kenny heeft inderdaad een contract tot 30 juni 2018 bij ons dus de commentator was uit zijn nek aan het l*llen...
Maat goed, die had sowieso wederom problemen om de spelers correct te benoemen ook.  ::)

Ik heb vernomen dat het feit dat Kenny op de bank zat iets met een communiefeest binnen de familie te maken had waar hij gisterennamiddag nog aanwezig was en daardoor de voorkeur gegeven werd aan Louis daar die geen verplichtingen had die dag en dus de meest frisse man was.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [22] STEPPE Kenny
« Reactie #39 Gepost op: mei 14, 2017, 01:38:16 pm »
Dat was de reden blijkbaar. Ik schreef alleen wat ik hoorde in Stadion en wat er op Wikipedia staat. Maar niettemin een knappe start van Bostyn