Auteur Topic: [10] GOVEA Omar  (gelezen 21921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #80 Gepost op: oktober 04, 2020, 02:30:21 pm »
Govea opgeroepen voor nationale ploeg van Mexico

 :D
Amai, het is erg gesteld met het Mexicaans voetbal

Hopelijk speelt hij een goede match en wordt hij opgemerkt door een Mexicaanse (top)ploeg
of een Italiaanse 2e klasser...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #81 Gepost op: september 17, 2021, 03:34:44 pm »
Omar Govea wordt naar B-kern verwezen owv disciplinaire redenen.

Bron: Tjorven Messiaen (HNB)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #82 Gepost op: september 17, 2021, 04:15:23 pm »
Omar Govea wordt naar B-kern verwezen owv disciplinaire redenen.

Bron: Tjorven Messiaen (HNB)
Totaal geen verrassing.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #83 Gepost op: september 17, 2021, 05:53:24 pm »
Omar Govea wordt naar B-kern verwezen owv disciplinaire redenen.

Bron: Tjorven Messiaen (HNB)

Totaal geen verrassing.

disciplinaire redenen kan veel redenen zijn...
iemand meer info?

https://www.woorden.org/woord/disciplinair <- oa fraude, wangedrag ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #84 Gepost op: september 17, 2021, 06:32:09 pm »
Omar Govea wordt naar B-kern verwezen owv disciplinaire redenen.

Bron: Tjorven Messiaen (HNB)

Totaal geen verrassing.

disciplinaire redenen kan veel redenen zijn...
iemand meer info?

https://www.woorden.org/woord/disciplinair <- oa fraude, wangedrag ...

Frederikske, aub e zeg… ::)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #85 Gepost op: september 17, 2021, 10:47:38 pm »
Omar Govea wordt naar B-kern verwezen owv disciplinaire redenen.

Bron: Tjorven Messiaen (HNB)

Totaal geen verrassing.

disciplinaire redenen kan veel redenen zijn...
iemand meer info?

https://www.woorden.org/woord/disciplinair <- oa fraude, wangedrag ...
Denk dat iedereen wel weet dat Govea het al langer laat hangen e. Kreeg mijn inziens al te veel kansen hier...

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #86 Gepost op: september 18, 2021, 09:34:32 am »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #87 Gepost op: september 18, 2021, 09:45:47 am »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Past in het rijtje transferkemels van formaat...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #88 Gepost op: september 18, 2021, 10:20:22 am »
Omar Govea wordt naar B-kern verwezen owv disciplinaire redenen.

Bron: Tjorven Messiaen (HNB)

Totaal geen verrassing.

disciplinaire redenen kan veel redenen zijn...
iemand meer info?

https://www.woorden.org/woord/disciplinair <- oa fraude, wangedrag ...

Denk dat iedereen wel weet dat Govea het al langer laat hangen e. Kreeg mijn inziens al te veel kansen hier...

Maar toen ie een ongeval veroorzaakte onder invloed van alcohol waren er bijna geen maatregelen? Nu plots wel ... vandaar mijn vraag. Ik gooi gewoon de discussie open ... en mss weet iemand iets meer?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #89 Gepost op: september 18, 2021, 10:43:57 am »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Past in het rijtje transferkemels van formaat...
is idd.zo,maar bij zijn transfer naar essevee was iedereen content!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #90 Gepost op: september 18, 2021, 12:45:22 pm »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Past in het rijtje transferkemels van formaat...
is idd.zo,maar bij zijn transfer naar essevee was iedereen content!
Inderdaad,hoe een speler uiteindelijk het ervan af brengt dat kan je in zo'n gevallen niet voorzien.  En zo zijn er al veel geweest, van tevoren was iedereen content ermee, maar ze presteerden niet, of niet zoals zou moeten,voorbeelden genoeg, Jorgensen,Plet,Marcq,Govea,Vossen,Dossumu,Janssens.  Dan kan  je achteraf niet zeggen dat dit de fout is van de club, al die spelers hadden adelpapieren, zag er goed uit,kregen ook alle kansen, vaak meer dan andere spelers, imo zijn dat geen 'kemels'.  In het geval van Govea,die zijn mentaliteit is ....shit, de club deed alles ervoor,zelfs na een ongeval in dronken toestand.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #91 Gepost op: september 18, 2021, 08:57:21 pm »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Past in het rijtje transferkemels van formaat...
is idd.zo,maar bij zijn transfer naar essevee was iedereen content!
Heeft heel veel talent volgens mij... Maar absoluut geen hoofd. Is een type-Balotelli of Lamkel Zé. Jammer.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #92 Gepost op: september 20, 2021, 07:50:11 pm »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Past in het rijtje transferkemels van formaat...
is idd.zo,maar bij zijn transfer naar essevee was iedereen content!
Heeft heel veel talent volgens mij... Maar absoluut geen hoofd. Is een type-Balotelli of Lamkel Zé. Jammer.

Ik kan enkel maar vaststellen dat er bij ons aan de lopende band spelers komen en gaan. Slecht de helft blijkt een succes, de andere helft een complete ramp, als ze al een kans krijgen.  Hoe kan jezelf nog  "sportief (Technisch) directeur" noemen en "professioneel scoutingsteam" als je zo te werk gaat. Efkes vergelijking maken met andere ploegen (zoals bv KVO) : daar gebeurt alles op basis van data. slaagpercentage vand e transfers 90%. en als er al eens eenen verkeerd loopt (zoals die Guye) : die krijgt een 2de kans. Ik stel me veel vragen bij het nut van een TD en een scoutingsteam. Ferm overroepen dunkt en enkel maar goed om een paar rijker te laten worden op kap van die transfers. Misschien toch eens overwegen om spelers als Zarandia en Govea een 2de kans te geven en misschien nu reeds afscheid te nemen van Franky Dury. Beerschot zoekt bv een trainer.  Ik heb hem altijd verdedigd, maar nu geloof ik er niet meer in.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #93 Gepost op: september 21, 2021, 09:38:37 am »
Wel jammer dat hij in juni einde contract is en dat je er niets meer voor krijgt.. Terwijl je zelf 1 miljoen betaalde..

Past in het rijtje transferkemels van formaat...
is idd.zo,maar bij zijn transfer naar essevee was iedereen content!
Heeft heel veel talent volgens mij... Maar absoluut geen hoofd. Is een type-Balotelli of Lamkel Zé. Jammer.

Ik kan enkel maar vaststellen dat er bij ons aan de lopende band spelers komen en gaan. Slecht de helft blijkt een succes, de andere helft een complete ramp, als ze al een kans krijgen.  Hoe kan jezelf nog  "sportief (Technisch) directeur" noemen en "professioneel scoutingsteam" als je zo te werk gaat. Efkes vergelijking maken met andere ploegen (zoals bv KVO) : daar gebeurt alles op basis van data. slaagpercentage vand e transfers 90%. en als er al eens eenen verkeerd loopt (zoals die Guye) : die krijgt een 2de kans. Ik stel me veel vragen bij het nut van een TD en een scoutingsteam. Ferm overroepen dunkt en enkel maar goed om een paar rijker te laten worden op kap van die transfers. Misschien toch eens overwegen om spelers als Zarandia en Govea een 2de kans te geven en misschien nu reeds afscheid te nemen van Franky Dury. Beerschot zoekt bv een trainer.  Ik heb hem altijd verdedigd, maar nu geloof ik er niet meer in.
Govea heeft al genoeg kansen gekregen. Verdiend hier dik zijnen boterham maar zit in het weekend enorm te zuipen dat geen naam heeft. Heeft hier kansen genoeg gekregen.
SV TILL I DIE