Auteur Topic: Evaluatie van 1ste ronde  (gelezen 10831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #40 Gepost op: december 29, 2008, 09:07:11 pm »
NEGEREN is de enige oplossing voor kinderachtig gedrag.

Grappig hoe je dit negeert in bold en caps :o

Belangrijke progressie: we slagen er in om vanuit een achterstand nog punten te pakken.

CB06_boy

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #41 Gepost op: december 29, 2008, 09:32:57 pm »
en we hebben in de heenronde al meer uitmatchen gewonnen dan vorig jaar in totaal  :)

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #42 Gepost op: januari 01, 2009, 11:47:26 am »
Volgens mij mogen we tevreden zijn na deze eerste ronde. Wat meteen opviel was de duidelijk sterkere spelerskern dan vorig jaar, met Berrier, Matton, Colpaert enz. Roelandts, Meert, Bossut, Buysse... hebben vaak een hoog niveau gehaald en dat is goed voor het vertrouwen. Puur qua resultaten denk ik dat het op het einde van de rit moeilijk zal worden om nog beter te doen dan vorig seizoen, maar ik ben allang blij dat het voetbal leuker geworden is om naar te kijken. En een rustig seizoen in de linkerkolom of bovenaan de rechter is belangrijker dan puur de plaats op het einde.

Ik hoop wel dat Nfor echt een aanwinst zal zijn voor de ploeg, want met het vertrek van Matthys en de onzekere situatie van Leye kunnen we wel wat effici?nt aanvallend bloed gebruiken, zeker omdat Foley niet komt. Als Matton terugkeert uit blessure moet dat volstaan.

+++ doelpunten van Roelandts thuis tegen Moeskroen
      Anderlecht :D!!!!!!
      Standard ;D!!!!!!
      Franck Berrier :o!!!
--- Leye haalde zelden zijn niveau van vorig seizoen, maar goed, toch ook weer 6 keer gescoord
     Neumayr moest de sterspeler worden...
     resultaat, maar ook voetbal tegen de nekken >:(. Dat kan en moet veel beter 18 april!
     

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #43 Gepost op: januari 01, 2009, 01:31:55 pm »
Leye is wel enkele keren geblesseerd geweest. Die 6 doelpunten zijn op zich dus geen slecht resultaat. Vorig jaar had hij er aan de winterstop 7 gemaakt. Dus al bij al niet slecht.

Crudo

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #44 Gepost op: januari 01, 2009, 01:53:08 pm »
En toch vind ik Leye een schim van wat hij was vorig seizoen. 6 goals OK, maar als enige diepe spits is dat ook niet zo moeilijk he. Zet Coppin of Subotic eens alle wedstrijden op die plaats en ze maken er ook zoveel

svzw sup

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #45 Gepost op: januari 01, 2009, 03:14:10 pm »
En toch vind ik Leye een schim van wat hij was vorig seizoen. 6 goals OK, maar als enige diepe spits is dat ook niet zo moeilijk he. Zet Coppin of Subotic eens alle wedstrijden op die plaats en ze maken er ook zoveel


leye is de beste voetballer in onze kern. Qua allroundheid echt top. Kan bal aannemen, tijd winnen, versnellen met bal aan de voet, aanspeelpunt zijn, assists geven, afwerken met kop & voet EN bovenal een echte winnaar en teamspeler. Akkoord zijn afwerking is niet meer aan 100% zoals vorig seizoen, maar wat hij vorig jaar allemaal binnenschopte grijnsde aan het onwaarschijnlijke. Zijn toreninstinct komt wel weer terug, kheb trouwens al eens met hem gesproken en echt een vriendelijk gast hoor niets op aan te merken. (met men beperkte woordenschat frans, probeerde hij toch zoveel mogelijk met nederlands en engels te antwoorden -> chapeau) Is volgens mij ook h??l belangrijk in de kleedkamer. Hij durft wat te zeggen en is van nature uit mss zelfs meer leider dan ludde. Ik vindt dat sommigen hier te voorbarige conclusies trekken na amper 1 seizoenshelft en t? kritisch zijn.
Blijf toch in die jongen geloven hij zal na de winterstop wel tonen wat hij waard is!
En geloof me dat hij wat waard is staat vast hoor. ;) 
« Laatst bewerkt op: januari 01, 2009, 03:17:10 pm door svzw sup »

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #46 Gepost op: januari 01, 2009, 07:42:40 pm »
En toch vind ik Leye een schim van wat hij was vorig seizoen. 6 goals OK, maar als enige diepe spits is dat ook niet zo moeilijk he. Zet Coppin of Subotic eens alle wedstrijden op die plaats en ze maken er ook zoveel


leye is de beste voetballer in onze kern. Qua allroundheid echt top. Kan bal aannemen, tijd winnen, versnellen met bal aan de voet, aanspeelpunt zijn, assists geven, afwerken met kop & voet EN bovenal een echte winnaar en teamspeler. Akkoord zijn afwerking is niet meer aan 100% zoals vorig seizoen, maar wat hij vorig jaar allemaal binnenschopte grijnsde aan het onwaarschijnlijke. Zijn toreninstinct komt wel weer terug, kheb trouwens al eens met hem gesproken en echt een vriendelijk gast hoor niets op aan te merken. (met men beperkte woordenschat frans, probeerde hij toch zoveel mogelijk met nederlands en engels te antwoorden -> chapeau) Is volgens mij ook h??l belangrijk in de kleedkamer. Hij durft wat te zeggen en is van nature uit mss zelfs meer leider dan ludde. Ik vindt dat sommigen hier te voorbarige conclusies trekken na amper 1 seizoenshelft en t? kritisch zijn.
Blijf toch in die jongen geloven hij zal na de winterstop wel tonen wat hij waard is!
En geloof me dat hij wat waard is staat vast hoor. ;) 

dat is allemaal wel waar, maar hij is enkel de beste speler van onze kern als hij in vorm is. Dan tilt hij essevee idd echt op zijn eentje naar een hoger niveau. Maar als je mij om de speler vraagt die het team in de heenronde een boost gaf, ben ik geneigd van berrier te zeggen, meer dan leye. Maar natuurlijk kan Leye na de winterstop ons nog eens tonen wie eigenlijk de beste voetballer aan de gaverbeek is. Het is in ieder geval heel wenselijk dat hij blijft, want Subotic heeft nu eenmaal niet het killerinstinct van een leye in vorm.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 2009, 07:47:23 pm door Murre »

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #47 Gepost op: januari 02, 2009, 10:00:35 am »
Voor mij is Berrier op dit moment toch wel de beste en meest all-round speler die we in onze rangen hebben hoor. En Leye komt voor mij op een 2e plaats.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #48 Gepost op: januari 02, 2009, 01:19:14 pm »
Inbreng van Sammy niet onderschatten jongens, zonder hem stonden we paar plekjes lager hoor... Vrees er trouwens voor dat hij niet al te lang meer aan de Gaverbeek zal spelen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #49 Gepost op: januari 02, 2009, 03:05:26 pm »
Ook Roelandts was een erg bepalende speler en hoort bij mij ook bij de toppers van 't team. Technisch een kraan, maar het is onopvallend, of komt er niet altijd uit. Goeie looplijnen, scoort makkelijk en verdedigt ook goed.

Berrier is aanvallend iets sterker, maar verdedigend is er nog wat schaafwerk aan.

Matton bracht al mooie dingen, spijtig van zn blessure.

Mijn toppers : Roelandts, Leye, Berrier, Sammy, Colpaert en Matton
Webteam SV Zulte Waregem

Crudo

  • Gast
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #50 Gepost op: januari 02, 2009, 03:34:58 pm »
Ook Roelandts was een erg bepalende speler en hoort bij mij ook bij de toppers van 't team. Technisch een kraan, maar het is onopvallend, of komt er niet altijd uit. Goeie looplijnen, scoort makkelijk en verdedigt ook goed.

Berrier is aanvallend iets sterker, maar verdedigend is er nog wat schaafwerk aan.

Matton bracht al mooie dingen, spijtig van zn blessure.

Mijn toppers : Roelandts, Leye, Berrier, Sammy, Colpaert en Matton

Zeer terecht keuze.  Vergeet toch ook maar Stijn Meert niet in dit rijtje.  Uiterst waardevol voor ons SVZW! Werkkracht, inzet en pikt af en toe belangrijke goals mee.
Idd Meert is een vechter die we bvb echt misten tegen KVK.

Matton-Berrier-Lutte-Roelandts-Meert... man man wat een heerlijk middenveld, toch jammer dat we ze maar een paar matchen tesamen hebben zien spelen

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #51 Gepost op: januari 02, 2009, 04:08:28 pm »
komt wel weer inorde na de winter stop
langer dan dat zal matton toch niet uit blijven?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #52 Gepost op: januari 02, 2009, 05:57:05 pm »
Meertje was ik inderdaad vergeten, is volgens mij aan ??n van z'n beste seizoenen bezig ?n is de patron op het middenveld
Webteam SV Zulte Waregem

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #53 Gepost op: januari 02, 2009, 06:21:24 pm »
Ook Roelandts was een erg bepalende speler en hoort bij mij ook bij de toppers van 't team. Technisch een kraan, maar het is onopvallend, of komt er niet altijd uit. Goeie looplijnen, scoort makkelijk en verdedigt ook goed.

Berrier is aanvallend iets sterker, maar verdedigend is er nog wat schaafwerk aan.

Matton bracht al mooie dingen, spijtig van zn blessure.

Mijn toppers : Roelandts, Leye, Berrier, Sammy, Colpaert en Matton

akkoord, maar over colpaert niet
colpaert is zeker geen slechte speler, maar volgens mij kan die jongen veel meer, heeft mij niet 100% overtuigd..

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #54 Gepost op: januari 02, 2009, 06:42:58 pm »
Colpaert heeft ook ??n der 'minst opvallende' plaatsen in het elftal en kan inderdaad nog op een hoger niveau spelen. Feit is wel dat een 100% fitte Colpaert en forme niet lang aan de Gaverbeek kan gehouden worden...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #55 Gepost op: januari 02, 2009, 08:15:32 pm »
komt wel weer inorde na de winter stop
langer dan dat zal matton toch niet uit blijven?

Neen zeker niet , Thomas zal spelen , kon reeds vroeger maar wilde geen risico nemen .

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #56 Gepost op: januari 02, 2009, 08:19:13 pm »
Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #57 Gepost op: januari 03, 2009, 10:28:27 am »
Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Verlang er ook naar , voor mijn part mag Berrier midden-midden spelen ,daar we met Matton een speler hebben die op meerdere plaatsen kan spelen.

Niet veel ploegen hebben die weelde . (Grtz h?)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #58 Gepost op: januari 03, 2009, 11:20:00 am »
Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Verlang er ook naar , voor mijn part mag Berrier midden-midden spelen ,daar we met Matton een speler hebben die op meerdere plaatsen kan spelen.

Niet veel ploegen hebben die weelde . (Grtz h?)
Bedoelt ge centraal-midden met 'midden-midden'? Al?, zo interpreteer ik het toch

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Evaluatie van 1ste ronde
« Reactie #59 Gepost op: januari 03, 2009, 11:45:39 am »

Ik verlang al terug, Berrier ?n Matton op het middenveld? Het moet terug vonken geven!

Verlang er ook naar , voor mijn part mag Berrier midden-midden spelen ,daar we met Matton een speler hebben die op meerdere plaatsen kan spelen.

Niet veel ploegen hebben die weelde . (Grtz h?)
Bedoelt ge centraal-midden met 'midden-midden'? Al?, zo interpreteer ik het toch

Idd , bij ons noemen ze dat zo "midden-midden" , dat zijn zo van die uitspraken h? .