Auteur Topic: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV  (gelezen 12050 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #40 Gepost op: februari 17, 2019, 12:31:47 pm »
Ach kom, Seck een breker?
Waar breekt die? Allesinds niet op het middenveld, want sgaat constant in de verdediging. Zo heb je geen middenveld he. Peeters liep 90min alleen op dat middenveld puur omdat Seck telkens zo laag terugvalt.
Als Seck zo laag terugvalt denk ik dat hij gewoon doet wat Dury hem vraagt( of oplegt)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #41 Gepost op: februari 17, 2019, 12:40:14 pm »
San Iker, ik ben het vaak met u eens, maar nu sla je de bal echt wel volledig mis volgens mij...
1) Depauw was alweer 99% van de match onzichtbaar en die paar keren dat ie in beeld kwam waren die open doelkans die hij recht op Steppe knalde en die rampzalig pas op Sylla waar de tegengoal uit voortkwam.
2) Seck is nen breker en dat doet ie dan ook. Mocht hij nog meer dan gemiddeld kunnen voetballen ook, dan zou Genk hem niet aan ons uitlenen...
3) Ik Ben totaal gene fan van Bossut, maar ondanks zijn gekende gebreken wint hij de laatste weken weer punten voor ons.
En nie zeveren hé, zo slecht waren we gisteren ook niet, we hebben een resem kansen gecreëerd tegen een goeie ploeg die echte wel in vorm is de laatste weken/maanden.
Als er 1 ploeg de overwinning kon claimen op basis van kansen, dan waren wij het wel. Steppe was de man van de match, dat zegt gewoon alles. ( En inderdaad, ik begrijp niet waarom sommigen het nodig vonden hem op de korrel te nemen. )

Bossut doet 1redding gisteren. Punt uit.
Ik geef toe dat hij vorige 2 weken goed was. Idd. Maar verleden mag niet meespelen. Je bent vandaag niet goed omdat je gisteren goed was e.
De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.

Harbaoui moet gisteren ook 2x scoren. Ok Steppe redt knap, maar die ballen moeten gewoon binnen. Een keeper mag daar geen kans hebben om die ballen te pakken. Het was niet dat Steppe 2m opzij moest springen of op de juiste moment in de voeten moest duiken. Neen, de ballen waren een halve meter van hem. En ja, pakt ze dan mooi met een knappe reflex!
Zijn redding op Hamdi zijn kopbal is eigenlijk de mooiste.

Over Seck gaan we het niet eens geraken vrees ik.
Voor mij is dat gewoon te weinig kwaliteit. Ik zie liever Tardieu (waar was die trouwens weer gisteren?)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #42 Gepost op: februari 17, 2019, 01:51:54 pm »
Een match bekijken van onze ploeg is altijd een opeenvolging van positieve en negatieve emoties met een negatieve emotie op het eind van de wedstrijd.
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2019, 05:08:05 pm door isidoor »

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #43 Gepost op: februari 17, 2019, 02:58:23 pm »
San Iker, ik ben het vaak met u eens, maar nu sla je de bal echt wel volledig mis volgens mij...
1) Depauw was alweer 99% van de match onzichtbaar en die paar keren dat ie in beeld kwam waren die open doelkans die hij recht op Steppe knalde en die rampzalig pas op Sylla waar de tegengoal uit voortkwam.
2) Seck is nen breker en dat doet ie dan ook. Mocht hij nog meer dan gemiddeld kunnen voetballen ook, dan zou Genk hem niet aan ons uitlenen...
3) Ik Ben totaal gene fan van Bossut, maar ondanks zijn gekende gebreken wint hij de laatste weken weer punten voor ons.
En nie zeveren hé, zo slecht waren we gisteren ook niet, we hebben een resem kansen gecreëerd tegen een goeie ploeg die echte wel in vorm is de laatste weken/maanden.
Als er 1 ploeg de overwinning kon claimen op basis van kansen, dan waren wij het wel. Steppe was de man van de match, dat zegt gewoon alles. ( En inderdaad, ik begrijp niet waarom sommigen het nodig vonden hem op de korrel te nemen. )

Bossut doet 1redding gisteren. Punt uit.
Ik geef toe dat hij vorige 2 weken goed was. Idd. Maar verleden mag niet meespelen. Je bent vandaag niet goed omdat je gisteren goed was e.
De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.

Harbaoui moet gisteren ook 2x scoren. Ok Steppe redt knap, maar die ballen moeten gewoon binnen. Een keeper mag daar geen kans hebben om die ballen te pakken. Het was niet dat Steppe 2m opzij moest springen of op de juiste moment in de voeten moest duiken. Neen, de ballen waren een halve meter van hem. En ja, pakt ze dan mooi met een knappe reflex!
Zijn redding op Hamdi zijn kopbal is eigenlijk de mooiste.

Over Seck gaan we het niet eens geraken vrees ik.
Voor mij is dat gewoon te weinig kwaliteit. Ik zie liever Tardieu (waar was die trouwens weer gisteren?)
Vak 106, rij 3, stoel 144.  ;)
En neen, dit is niet om te lachen want hij zat daar effectief...

Offline Kris44

  • Leden
  • Berichten: 21
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #44 Gepost op: februari 17, 2019, 06:59:12 pm »
San Iker, ik ben het vaak met u eens, maar nu sla je de bal echt wel volledig mis volgens mij...
1) Depauw was alweer 99% van de match onzichtbaar en die paar keren dat ie in beeld kwam waren die open doelkans die hij recht op Steppe knalde en die rampzalig pas op Sylla waar de tegengoal uit voortkwam.
2) Seck is nen breker en dat doet ie dan ook. Mocht hij nog meer dan gemiddeld kunnen voetballen ook, dan zou Genk hem niet aan ons uitlenen...
3) Ik Ben totaal gene fan van Bossut, maar ondanks zijn gekende gebreken wint hij de laatste weken weer punten voor ons.
En nie zeveren hé, zo slecht waren we gisteren ook niet, we hebben een resem kansen gecreëerd tegen een goeie ploeg die echte wel in vorm is de laatste weken/maanden.
Als er 1 ploeg de overwinning kon claimen op basis van kansen, dan waren wij het wel. Steppe was de man van de match, dat zegt gewoon alles. ( En inderdaad, ik begrijp niet waarom sommigen het nodig vonden hem op de korrel te nemen. )

Bossut doet 1redding gisteren. Punt uit.
Ik geef toe dat hij vorige 2 weken goed was. Idd. Maar verleden mag niet meespelen. Je bent vandaag niet goed omdat je gisteren goed was e.
De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.

Harbaoui moet gisteren ook 2x scoren. Ok Steppe redt knap, maar die ballen moeten gewoon binnen. Een keeper mag daar geen kans hebben om die ballen te pakken. Het was niet dat Steppe 2m opzij moest springen of op de juiste moment in de voeten moest duiken. Neen, de ballen waren een halve meter van hem. En ja, pakt ze dan mooi met een knappe reflex!
Zijn redding op Hamdi zijn kopbal is eigenlijk de mooiste.

Over Seck gaan we het niet eens geraken vrees ik.
Voor mij is dat gewoon te weinig kwaliteit. Ik zie liever Tardieu (waar was die trouwens weer gisteren?)
Vak 106, rij 3, stoel 144.  ;)
En neen, dit is niet om te lachen want hij zat daar effectief...

Klopt, zat daar met zijn familie

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #45 Gepost op: februari 17, 2019, 07:03:37 pm »
'De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.'
Dus als Depauw doet wat van hem verwacht wordt is hij goed en als Seck doet wat van hem verwacht wordt is hij te zwak???  :-[

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #46 Gepost op: februari 17, 2019, 08:20:48 pm »
San Iker, ik ben het vaak met u eens, maar nu sla je de bal echt wel volledig mis volgens mij...
1) Depauw was alweer 99% van de match onzichtbaar en die paar keren dat ie in beeld kwam waren die open doelkans die hij recht op Steppe knalde en die rampzalig pas op Sylla waar de tegengoal uit voortkwam.
2) Seck is nen breker en dat doet ie dan ook. Mocht hij nog meer dan gemiddeld kunnen voetballen ook, dan zou Genk hem niet aan ons uitlenen...
3) Ik Ben totaal gene fan van Bossut, maar ondanks zijn gekende gebreken wint hij de laatste weken weer punten voor ons.
En nie zeveren hé, zo slecht waren we gisteren ook niet, we hebben een resem kansen gecreëerd tegen een goeie ploeg die echte wel in vorm is de laatste weken/maanden.
Als er 1 ploeg de overwinning kon claimen op basis van kansen, dan waren wij het wel. Steppe was de man van de match, dat zegt gewoon alles. ( En inderdaad, ik begrijp niet waarom sommigen het nodig vonden hem op de korrel te nemen. )

Bossut doet 1redding gisteren. Punt uit.
Ik geef toe dat hij vorige 2 weken goed was. Idd. Maar verleden mag niet meespelen. Je bent vandaag niet goed omdat je gisteren goed was e.
De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.

Harbaoui moet gisteren ook 2x scoren. Ok Steppe redt knap, maar die ballen moeten gewoon binnen. Een keeper mag daar geen kans hebben om die ballen te pakken. Het was niet dat Steppe 2m opzij moest springen of op de juiste moment in de voeten moest duiken. Neen, de ballen waren een halve meter van hem. En ja, pakt ze dan mooi met een knappe reflex!
Zijn redding op Hamdi zijn kopbal is eigenlijk de mooiste.

Over Seck gaan we het niet eens geraken vrees ik.
Voor mij is dat gewoon te weinig kwaliteit. Ik zie liever Tardieu (waar was die trouwens weer gisteren?)
idd. Één goede redding van Bossut,maar heeft toch enkele keren onze hartslag de hoogte ingejaagd .  :P
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2019, 08:56:21 pm door svennay »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #47 Gepost op: februari 17, 2019, 10:10:56 pm »
'De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.'
Dus als Depauw doet wat van hem verwacht wordt is hij goed en als Seck doet wat van hem verwacht wordt is hij te zwak???  :-[

Dat bedoel ik niet.
Ik vond De Pauw gewoon niet slecht, ziet de ruimte, mist een kans (Hamdi miste grotere) doet ook zijn verdedigende taken tot tegenstelling wat sommige anderen hier beweren.
Ik zag ook wel dat die na 65min op was.
Voor mij waren Sylla en Harbaoui gewoon nog zwakker dan Nill.


Seck vergeet gewoon de mannen in zijn rug, dat is voor mij iets totaal anders.
Ik denk gewoon dat de bewuste fase met Nill en Sylla een misverstand was

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #48 Gepost op: februari 18, 2019, 06:42:13 am »
Natuurlijk was het een misverstand. Alleen moet ge soms eens nadenken en bij een 1-0-stand in de 85ste minuut die risicopas misschien niet geven en gewoon de bal in de ploeg houden...
En wat Seck betreft, het is toch duidelijk dat hij niet hoger mag gaan lopen als onze 2 backs al mee zijn naar voor. Dan moet hij gewoon achterin blijven samen met Pletinckx en Baudry. Ge kunt toch niet ontkennen dat het achterin in ieder geval al een stuk beter loopt sinds hij er staat.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #49 Gepost op: februari 18, 2019, 12:40:13 pm »
Natuurlijk was het een misverstand. Alleen moet ge soms eens nadenken en bij een 1-0-stand in de 85ste minuut die risicopas misschien niet geven en gewoon de bal in de ploeg houden...
En wat Seck betreft, het is toch duidelijk dat hij niet hoger mag gaan lopen als onze 2 backs al mee zijn naar voor. Dan moet hij gewoon achterin blijven samen met Pletinckx en Baudry. Ge kunt toch niet ontkennen dat het achterin in ieder geval al een stuk beter loopt sinds hij er staat.

Ik heb dan ook nergens gezegd dat Seck te laag staat he.
Ik zeg dat hij niet kijkt wat er in zijn rug gebeurd, en dat hij voetballend geen krak is.

Dat vind ik niet. Tegen Cercle en STVV kwamen ze er toch makkelijk door

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #50 Gepost op: februari 18, 2019, 12:46:32 pm »
'De Pauw doet wat van hem verwacht wordt. Zorgt voor diepgang. Okee, lag aan basis van de tegengoal, maar daar doet ook Sylla de verkeerde keuze.'
Dus als Depauw doet wat van hem verwacht wordt is hij goed en als Seck doet wat van hem verwacht wordt is hij te zwak???  :-[
De keren dat er een tegencounter komt op onze counter door dwaas balverlies van De Pauw is dit seizoen niet meer op één hand te tellen hoor. O.a. thuis tegen Moeskroen kregen we ook een tegengoal na een veelbelovende aanval met veel ruimte aan onze kant

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #51 Gepost op: februari 18, 2019, 02:18:02 pm »
Voor nieuwjaar deed bongonda verdedigend ook niet veel of maakte hij defensieve fouten.
Voor esseveenormen is de pauw goed.
Wat zijn fysiek voor n hele match betreft....das misschien iets anders.
Zie bij Essevee vaak spelers die er na n uur al doorzitten en moeten blijven staan.
Wat Seck betreft.voetballend idd geen kraan.maar ploeg als iets meer in evenwicht met hem.
Walsh idd niet zo goed.maar dat snap ik als je niet veel op die plaats staat(ook nog linksback,verdedigende middenvelder moet staan)
Voor volgend jaar is er hoe dan ook heel veel werk aan de winkel.
We hebben gewoon n middelmatige ploeg en de staf is dit seizoen ook middelmatig.
Uit bepaalde spelers is er volgens mij meer te halen.
Er is maar enen die bij mij heel goeie punten krijgt en het is harbaoui.al de rest weinig  tot geen regelmaat.


Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #52 Gepost op: februari 18, 2019, 02:39:42 pm »
Volgens mij moeten Bjordal en Soissalo in de ploeg komen om ervaring op te doen in PO2.
je zal ze zien groeien, waarvan ik overtuigd ben.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #53 Gepost op: februari 18, 2019, 04:35:13 pm »
Voor nieuwjaar deed bongonda verdedigend ook niet veel of maakte hij defensieve fouten.
Voor esseveenormen is de pauw goed.
Wat zijn fysiek voor n hele match betreft....das misschien iets anders.
Zie bij Essevee vaak spelers die er na n uur al doorzitten en moeten blijven staan.
Wat Seck betreft.voetballend idd geen kraan.maar ploeg als iets meer in evenwicht met hem.
Walsh idd niet zo goed.maar dat snap ik als je niet veel op die plaats staat(ook nog linksback,verdedigende middenvelder moet staan)
Voor volgend jaar is er hoe dan ook heel veel werk aan de winkel.
We hebben gewoon n middelmatige ploeg en de staf is dit seizoen ook middelmatig.
Uit bepaalde spelers is er volgens mij meer te halen.
Er is maar enen die bij mij heel goeie punten krijgt en het is harbaoui.al de rest weinig  tot geen regelmaat.
wat fysiek van De Pauw betreft,denk dat ook niemand meer loopt dan hij

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #54 Gepost op: februari 18, 2019, 04:50:03 pm »
Toch wel een beetje verbaasd over de uitlating van Dury na de wedstrijd over de ambities in POII.

Tussen de lijnen door is er dus geen ambitie om de poule te winnen. Ik snap dit niet goed. Naar wat moet de supporter nog uitkijken? Kwestie van de POII verkoopscijfers de grond in te boren... een betaalde, professionele sportman moet altijd de hoogste ambitie uitstralen.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #55 Gepost op: februari 18, 2019, 04:54:14 pm »
Toch wel een beetje verbaasd over de uitlating van Dury na de wedstrijd over de ambities in POII.

Tussen de lijnen door is er dus geen ambitie om de poule te winnen. Ik snap dit niet goed. Naar wat moet de supporter nog uitkijken? Kwestie van de POII verkoopscijfers de grond in te boren... een betaalde, professionele sportman moet altijd de hoogste ambitie uitstralen.
kan wel begrijpen dat ze enkele jonge gasten + twijfel gevalle uit de vorige transfer periode enkele keren na elkaar aan het werk willen zien. Zou ikzelf ook wel eens graag zien.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #56 Gepost op: februari 18, 2019, 05:08:36 pm »
Toch wel een beetje verbaasd over de uitlating van Dury na de wedstrijd over de ambities in POII.

Tussen de lijnen door is er dus geen ambitie om de poule te winnen. Ik snap dit niet goed. Naar wat moet de supporter nog uitkijken? Kwestie van de POII verkoopscijfers de grond in te boren... een betaalde, professionele sportman moet altijd de hoogste ambitie uitstralen.
Inderdaad, dat wil er bij mij ook niet in.
En diene zever dat het daardoor was dat we dit seizoen een valse start genomen hebben nog minder.
Het enige verband dat ik zou kunnen zien ertussen is dat de sportieve en technische staf onze kern totaal mis ingeschat zouden kunnen hebben omdat we in PO2 iedereen van het kastje naar de muur speelden en uiteindelijk op een veel te sterke kampioenenploeg van dit seizoen gebotst zijn, maar dat ligt dan vooral aan het inschattingsvermogen van onze staf en niet aan het systeem an sich!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #57 Gepost op: februari 18, 2019, 05:38:54 pm »
Ik begrijp Dury zijn uitspraken wel. Want ik ben van dezelfde mening. Nu is het moment om de spelers te testen die nog niet veel gespeeld hebben en te bekijken of we ze volgend seizoen nog kunnen gebruiken. PO2 winnen is leuk maar kan een vertekend beeld geven.
SV TILL I DIE

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #58 Gepost op: februari 18, 2019, 05:51:14 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
18 februari 2019

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 26 : 16/02/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #59 Gepost op: februari 18, 2019, 06:51:36 pm »
Je kan spelers perfect speelminuten geven zonder gebrek aan ambitie te tonen.al is het door s sneller te vervangen....