Auteur Topic: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma  (gelezen 8159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #20 Gepost op: december 08, 2017, 08:57:18 am »
Het Nieuwsblad 08/12/2017
Via Steven N


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #21 Gepost op: december 08, 2017, 09:06:08 am »
vooral blij voor Heylen zn doelpunt. verdedigend was het wel niet zo goed. 
wel gezien dat De Fauw veel coachte!
goal van Iseka was mooi! goed op hem ingespeeld en dan mooie actie.
heeft veel talent.
pluim voor Walsh ook. wat loopt hij toch veel. zorgt soms zelfs voor druk. gaat er 110% voor. gaat in duel, durft s zijn voetje te zetten
tegendoelpunten waren vermijdbaar maar dat verhaal kennen we. Lazio kan ook zeggen dat er doelpunten vermijdbaar waren.
vind dat Bostyn bij die eerste goal veel meer moet doen. blijft op zijn lijn geplakt ipv met zijn lengte het duel aan te gaan. toen die speler de bal doorkopte moest hij volgens mij gewoon uit zijn goal komen...
soit.
hopelijk zijn we terug vertrokken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #22 Gepost op: december 08, 2017, 10:15:46 am »
veronderstel dat we ook financieel een goeie zaak hebben gedaan.
120000 EUR per punt = 840000 EUR
plaatsing poulefase = 2,6 miljoen EUR
TV geld
dan nog ergens iets dat te verdelen is onder de Belgische ploegen en aangezien wij de enige waren die ons konden plaatsen. Geen flauw idee hoeveel dat is.
opkomst viel ook goed mee (gisteren ondanks het slechte weer 8500 man).
natuurlijk kost het meer aan organisatie, vluchten, hotels, premies....maar denk dat daar al een groot stuk kan worden gedekt door TV geld en ticketting.
goed meegenomen voor een ploeg als essevee.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #23 Gepost op: december 08, 2017, 11:44:18 am »
UEFA Player of the Match .... Michael Heylen

Van zero to hero ;-)
(voor vele supporters toch)

Terecht ?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.247
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #24 Gepost op: december 08, 2017, 11:46:41 am »
UEFA Player of the Match .... Michael Heylen

Van zero to hero ;-)
(voor vele supporters toch)

Terecht ?
Kort: Neen...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #25 Gepost op: december 08, 2017, 12:21:43 pm »
UEFA Player of the Match .... Michael Heylen

Van zero to hero ;-)
(voor vele supporters toch)

Terecht ?

Helemaal niet. Verdedigend alweer niet te best. Een frommelgoal verandert daar weinig aan.

Iseka, daar ben ik dan weer wel blij mee. Is progressie aan het maken. Zit die volgend jaar nog bij ons?

Offline ssl1900

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #26 Gepost op: december 08, 2017, 12:29:46 pm »
Leuke pot pas na de 2-1.  Spijtig voor SV om 2 'non'-wedstrijden te spelen. 
Eerst in een leeg Olimpico en dan tg B-team.  :P

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #27 Gepost op: december 08, 2017, 12:39:56 pm »
Laat die reserven van jullie Bteam anders maar komen:Lucas Leiva en Felipe Anderson

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #28 Gepost op: december 08, 2017, 12:44:13 pm »
Helemaal niet. Verdedigend alweer niet te best. Een frommelgoal verandert daar weinig aan.

Iseka, daar ben ik dan weer wel blij mee. Is progressie aan het maken. Zit die volgend jaar nog bij ons?

Neen, was tot einde seizoen...

Al dacht ik begrepen te hebben dat Dury toch aandrong bij Herman voor een verlengd verblijf. Dat was toen Anderlecht op zoek was naar een trainer, maar Dury voor de huurlingen te evalueren bij Herman VH zat op restaurant itst om trainer te worden.

https://www.anderlecht-online.be/nl/article/160262

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #29 Gepost op: december 08, 2017, 01:41:52 pm »
Leya Iseka was toch niet goed gisteren (buiten die wereldgoal dan)? Hoeveel ballen heeft die bijgehouden, hoeveel duels gewonnen? Niet te veel toch

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #30 Gepost op: december 08, 2017, 01:55:12 pm »
Dit was gewoon een matc aan wandeltempo.
Ook een waarin je zag dat we veel meer nodig hebben dan enkel een ?6? en een ?9?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.247
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #31 Gepost op: december 08, 2017, 01:57:48 pm »
Leya Iseka was toch niet goed gisteren (buiten die wereldgoal dan)? Hoeveel ballen heeft die bijgehouden, hoeveel duels gewonnen? Niet te veel toch
Ik ben ook nog steeds alles behalve overtuigd...
Dat hij iets kan geloof ik zeker maar het komt er nog veel te weinig uit.
Die goal was een mooie goal die ons een schoon centje oplevert maar hij kreeg ook een zee van ruimte en verdomd veel tijd om aan te nemen, te draaien en te schieten.
Afwerking is wel 5 sterren waard...  8)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #32 Gepost op: december 08, 2017, 02:09:25 pm »
De overwinning ga ik nu niet ophemelen, maar ik ga ze ook niet totaal minimaliseren.

Ik onthou vooral dat we onze rug gerecht hebben ?n de moed niet hebben laten zakken nadat Lazio op het gaspedaal ging en volledig in de match kwam door 2-2 op her bord te zetten.

Iseka : krijgt meer vertrouwen door de mooie goal
Heylen : krijgt terug zijn vertrouwen na zijn slechte matchen
De moraal (van de groep):  zal hierdoor nu ook wel de broodnodige boost gekregen hebben.
...

Hopelijk zondag een overwinning, 0 houden hoeft voor mij niet en dan kan er misschien gedacht worden aan het einde van onze zeer erbarmelijk slechte reeks.


Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.470
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #33 Gepost op: december 08, 2017, 02:17:42 pm »
Ook nooit content !
Geef Heylen wat vertrouwen en hij speelt stukken beter. Ik gun hem die goal van harte. Gezien hoe blij hij was ? Denk vooral omdat hij in de competitie zo dikwijls de zwarte Piet toegeschoven krijgt. Nu kon hij eens iets betekenen voor de ploeg.
Iseka speelde Europees beter dan in de huidige competitie. Wil hij zich tonen in Europa, vandaar ?
Ik hoop dat een deel van de inkomsten uit Europa en TV gaat naar versterkingen tijdens de wintermercato.


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #34 Gepost op: december 08, 2017, 05:31:40 pm »
Ik wil de pret van een zeldzame overwinning niet bederven, maar ik heb ondanks de uitslag alweer dezelfde tekortkomingen gezien gisteren...
1. 0,0 duelkracht op het middenveld.
( Wat een bedroevend zwakke invalbeurt van Desart trouwens... )
2. Onze verdediging staat nog steeds met flanellen benen te spelen.
( Sorry, maar 't is niet omdat Heylen nu een goal maakt dat zijn match goed was, h?. Die jongen is zijn vertrouwen compleet kwijt en dat zie je er ook aan. )
3. We kunnen echt niet counteren. Ik heb me mateloos ge?rgerd aan de slechte omschakeling door verkeerde looplijnen, slechte passing, en het steeds weer verkeerd draaien waardoor de enige aanspeelmogelijkheden telkens weer achteruit zijn.
4. Leya Iseka zou een fantastische counterspits kunnen zijn. Jammer genoeg zit hij in een ploeg die de voetballende oplossing zoekt en daarin zie je hem niet of nauwelijks. ( Zijn fantastische goal niet te na gesproken natuurlijk... )
Desalniettemin moet dit het vertrouwen van onze ploeg toch wel wat zuurstof geven.
Bovendien is het zondagavond op Sint-Truiden en dat is veel meer een voetballende ploeg dan een duellerende ploeg en dat ligt ons sowieso beter!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #35 Gepost op: december 08, 2017, 06:16:54 pm »
Deze wedstrijd winnen we puur door een moment van individuele kwaliteit (Iseka). Het belangrijkste is inderdaad dat de spelers hierdoor een serieuze duw in de rug krijgen naar zondag toe. Maar laten we wel realistisch blijven. We missen leiders, en Dury zal die ongetwijfeld in januari halen!
Trots op het feit dat we toch 7 punten halen.

Wat mij opvalt, sfeer in Europese matchen was soms beter met een halve tribune dan in de competitie. Complimenten ! En nu die stoeltjes weg  ;D

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #36 Gepost op: december 08, 2017, 06:18:07 pm »
Deze wedstrijd winnen we puur door een moment van individuele kwaliteit (Iseka). Het belangrijkste is inderdaad dat de spelers hierdoor een serieuze duw in de rug krijgen naar zondag toe. Maar laten we wel realistisch blijven. We missen leiders, en Dury zal die ongetwijfeld in januari halen!
Trots op het feit dat we toch 7 punten halen.

Wat mij opvalt, sfeer in Europese matchen was soms beter met een halve tribune dan in de competitie. Complimenten ! En nu die stoeltjes weg  ;D

De kindjes mochten nie buiten om 21u nog e  :)
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.677
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #37 Gepost op: december 08, 2017, 08:15:48 pm »
De fauw centraal is volgens mij DE oplossing, coacht goed en is daar beter dan op de rechts achter,  ook De Pauw mag daar blijven staan, hij zorgt voor diepgang.
De paniek bij Heylen moet eruit, is te onzeker en daardoor doet hij domme dingen.
De Sart is op dit moment heel zwak,kan Veel beter,we missen een stevige,zelfverzekerde routinier die die jonge gasten kan sturen op het veld!
Maar heel blij voor de ploeg, je zag dit ook bij de spelers!
Ik dacht dat Doumbia en Iseka zowiezo twee jaar bij ons zaten indien alle partijen tevreden waren,ik denk dat het goed zou zijn voor iedereen om ze ook volgend jaar bij onu te zien.
Dienen Anderson, wow die was goed.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: EL Speeldag 6 : 07/12/2017 21u05 : Essevee - Lazio Roma
« Reactie #38 Gepost op: december 08, 2017, 09:34:56 pm »
De fauw centraal is volgens mij DE oplossing, coacht goed en is daar beter dan op de rechts achter,  ook De Pauw mag daar blijven staan, hij zorgt voor diepgang.
De paniek bij Heylen moet eruit, is te onzeker en daardoor doet hij domme dingen.
De Sart is op dit moment heel zwak,kan Veel beter,we missen een stevige,zelfverzekerde routinier die die jonge gasten kan sturen op het veld!
Maar heel blij voor de ploeg, je zag dit ook bij de spelers!
Ik dacht dat Doumbia en Iseka zowiezo twee jaar bij ons zaten indien alle partijen tevreden waren,ik denk dat het goed zou zijn voor iedereen om ze ook volgend jaar bij onu te zien.
Dienen Anderson, wow die was goed.
volledig mee akkoord!