Auteur Topic: [NB] Mons - Essevee  (gelezen 3020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
[NB] Mons - Essevee
« Gepost op: december 08, 2013, 12:59:45 pm »
Eindstand Mons - Essevee 1-1.

Hier alles over de wedstrijd
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: december 08, 2013, 01:47:56 pm »
In mijn opzicht een match die we goed starten en waarbij we terecht op 0-2 moesten staan. Helaas zag de lijnrechter het anders. Bergen had wat halve kansen tot voor de onterecht afgevlagde 0-2 maar is door dat voorval wakker geschoten, al vond ik hun goal wel uit het niets vallen (was een prachtige pass, spijtig voorval van het niet naar binnen knijpen of rennen achter matthys van verboom maar op die fase stond de verdediging erg hoog en dan is verdedigen moeilijk).

Na de rust wilden ze wel maar het was ieder maal een net niet verhaal, spijtig genoeg. Ik vond het doelpunt van Habibou in de 2e helft een geldig doelpunt want het was opnieuw een verdediger die zich bij het minste contact, een duel zoals dat in de voetbal heet, zich gewoon heel goedkoop (wat zoveel  verdedigers doen, ooit hangen die verdedigers er eens aan) laat vallen en de scheidsrechter misleidt. We hadden in de 2e helft zeker nog enkele mooie kansen maar het was alsof de bal er niet meer in mocht...

De scheidsrechter voelde de match soms verkeerd aan en floot te veel kleine zaken, gaf kaarten aan spelers die verhaal haalden en vertraagde zo nog meer het spel.

Maar dit is sport h? en we mogen niet vergeten dat er in ieder seizoen pech en geluk zit. We moeten gewoon vooruit want er staat ons nog zoveel moois te wachten. Op naar donderdag!
« Laatst bewerkt op: december 08, 2013, 08:11:32 pm door jakkie3000 »

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] Mons - Essevee r
« Reactie #2 Gepost op: december 08, 2013, 02:04:18 pm »
Slechte match van ons. Enkele spelers echt beneden peil, Verboom, Malanda en Hazard en niemand voor de rest echt goed.

Bij doelpunt van Mons geen enkele druk op de bal van de speler die voorzet naar Matthijs trapt en Verboom die Matthijs laat lopen. Voorbeeld van niet-concentratie en laksheid van sommige van onze spelers.

Jammer. Eigenlijk de eerste keer dat ik de wedstrijdmentaliteit niet goed vond. Hopelijk herpakken ze zich.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: december 08, 2013, 02:07:36 pm »
niet onze beste wedstrijd maar toch nog wat kansen (Dhaene, Sylla...). Spijtig van grensrechter want het moest 0-2 zijn.
waren gewoon: Dhaene, Defauw, Hazard, Kums, Sylla (spijtig van zijn afwerking op doel maar deed het goed), Ndiaye (mooie goal, goed positiespel), Habib, Sammy
waren toch minder: Malanda, Colpaert (vaak slechte passes en paniekerig)
slecht: Verboom....het wordt tijd dat die gast dringend voor zijn sport gaan leven...massa's talent maar zoals gisteren....denk dat hij wat teveel zelfvertrouwen heeft.
Dury dacht misschien: Matthys staat op rechts dus zal ik een snelle linksback zetten...wel....Verboom is wel snel maar positioneel gisteren een ware ramp

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: december 08, 2013, 02:11:20 pm »
Dury gaat eens moeten beslissen welke LB hij nu de voorkeur gaat geven. Duplus, Godeau, Verboom..
Ik zou toch opteren voor Duplus, hij heeft in mijn ogen het minst slechtst gedaan van de 3.
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: december 08, 2013, 02:12:34 pm »
Nochtans MOEST Verboom ne keer zijn kans krijgen...op naar donderdag! Allen naar Brugge!


Offline Amigo

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: december 08, 2013, 02:29:35 pm »
Het zwaar programma begint zijn tol te eisen !!!
De jonge gasten spelen al eens een mindere match en dat wreekt zich !Of zij waren al in het koppeke bezig met donderdag om dan weer uit te pakken met een glans prestatie, zou me geen haar verwonderen !! Laat ons hopen op een swingend Essevee tegen Kazan !!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: december 08, 2013, 02:31:04 pm »
Nochtans MOEST Verboom ne keer zijn kans krijgen...op naar donderdag! Allen naar Brugge!

Verboom moeten we nu ook niet gaan afschieten.
Speelde nu zijn 1ste 2 matchen in 2 of 3 maanden tijd.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.665
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: december 08, 2013, 03:11:58 pm »
Ik blijf Verboom onze beste linksback vinden,vooral offensief, hij heeft de beste voorzet van de drie in de voeten, maar staat niet 90 minuten geconcentreerd, hij heeft momenteel juist te weinig zelfvertrouwen en wanneer hij dan  in de fout gaat(goal Mathijs) dan zie je dat de rest van de wedstrijd bij hem, jammer, maar ik zou hem toch laten staan.
We begonnen op het gemak en komen normaal gezien 0-2 voor, dan is de match gedaan, we hadden te weinig dash en Hazard en Malanda waren heel zwak.  Mathijs beste man op het veld maar moest Habibou niet gekwetst uitvallen denk ik dat we toch nog gingen winnen, hopelijk niet te erg want we hebben Habib echt wel nodig nu.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: december 08, 2013, 08:14:37 pm »
Genk doet ons een plezierke.

De "schade" valt nog mee.

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: december 08, 2013, 08:37:18 pm »
Genk doet ons een plezierke.

De "schade" valt nog mee.

Idd,En als we eens wat vooruit kijken op de speelkalender ziet het er naar uit dat we de komende 2speeldagen terug goede zaken kunnen doen in de klassering!..Als we uiteraard zelf onze 2 thuiswedstrijden winnend kunnen afsluiten :)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: december 08, 2013, 08:58:29 pm »
Terug beetje de fout van dury.. Waarom plots verboom er terug zetten.. Duplus en godeau waren zeker niet slecht bezig!
Conte op de bank was ook een vraagteken.. Maar misschien lichte blessure!
Ndiaeye pluspunt!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: december 08, 2013, 09:18:12 pm »
Terug beetje de fout van dury.. Waarom plots verboom er terug zetten.. Duplus en godeau waren zeker niet slecht bezig!
Conte op de bank was ook een vraagteken.. Maar misschien lichte blessure!
Ndiaeye pluspunt!

Ik blijf echter opteren voor Verboom op LB. Geloof enorm in hem.
-SVZW Forever-

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: december 08, 2013, 09:33:07 pm »
Genk doet ons een plezierke.

De "schade" valt nog mee.

Idd,En als we eens wat vooruit kijken op de speelkalender ziet het er naar uit dat we de komende 2speeldagen terug goede zaken kunnen doen in de klassering!..Als we uiteraard zelf onze 2 thuiswedstrijden winnend kunnen afsluiten :)

Vooral dat laatste is belangrijk. Want daarna naar Anderlecht, Standard en Gent (ook nog Charleroi) en thuis tegen Genk, Club, Lokeren in de laatste 10 matchen. Als daar een halve finale in de beker zou bijkomen en/of Europese overwintering wordt dat echt niet simpel. Tot nog toe hebben we elk dreigend dipje kunnen afwenden, hopelijk blijft dat zo. Zes punten tegen Lierse en Oostende zou de zaak in elk geval een stuk comfortabeler maken.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: december 08, 2013, 10:00:53 pm »
Terug beetje de fout van dury.. Waarom plots verboom er terug zetten.. Duplus en godeau waren zeker niet slecht bezig!
Conte op de bank was ook een vraagteken.. Maar misschien lichte blessure!
Ndiaeye pluspunt!

conte heeft op twitter gezet dat hij een lichte blessure had aan de knie voor de wedstrijd tegen charleroi dus waarschijnlijk heeft dury hem gespaard voor donderdag

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: december 08, 2013, 10:48:52 pm »
Terug beetje de fout van dury.. Waarom plots verboom er terug zetten.. Duplus en godeau waren zeker niet slecht bezig!
Conte op de bank was ook een vraagteken.. Maar misschien lichte blessure!
Ndiaeye pluspunt!

conte heeft op twitter gezet dat hij een lichte blessure had aan de knie voor de wedstrijd tegen charleroi dus waarschijnlijk heeft dury hem gespaard voor donderdag

En hetzelfde met Naessens, die vorige vrijdag op de training wel verwachtte er 'volgende week' weer bij te zijn. Hopelijk dus ook tegen Kazan.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Mons - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: december 09, 2013, 08:38:04 am »
Verboom zou onze beste linksback moeten zijn maar dan moet hij dringend er meer voor leven en minder nonchalant door het leven gaan. Kan nog begrijpen dat hij tegen PSV sterretjes zag maar zaterdag was het bij hem echt slecht...een goeie speler kan dit nog positioneel oplossen maar Verboom zaterdag niet.