Auteur Topic: [23] LEPOINT Christophe - ex speler  (gelezen 22045 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #40 Gepost op: juli 05, 2017, 11:52:13 am »

Hopelijk gaan mensen hier dat onderscheid kunnen maken en niet gaan beginnen vergelijken...maar het zal toch gebeuren.

Patje zit al gebeiteld gereed en heeft zijn tekstje al klaar. 't Zal enkel een kwestie van kopi?ren en plakken zijn.

En je kan er n? al gif op innemen dat er hier een paar gaan afkomen, wanneer het minder gaat, met de Leyes en Lepoints, en dat het vorig seizoen allemaal toch niet zo slecht was.

Het is zo voorspelbaar als wat. En gebeuren zal het.

Jij en enkel jij zal dat uitgelokt hebben met je v??l te harde kritiek een heel seizoen lang. En ja, het kan niet genoeg herhaald worden, dat was een seizoen waarin we herfstkampioen werden ?n de Beker wonnen. "Dat het vorig seizoen allemaal toch niet zo slecht was". Hallucinant om lezen eigenlijk.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #41 Gepost op: juli 05, 2017, 01:29:32 pm »
Gasten... we zijn weer vertrokken h? ...
Dees is het topic over Lepoint, niet over hoe goed of slecht we het vorig jaar wel niet gedaan hebben.

Als er nood is aan dergelijke discussie dan stel ik voor dat we een nieuw topic openen, "verwachting volgens seizoen ofzo".

Kunnen we nu terug on-topic? ;)

Vraag me toch af wat gasten zoals Christophe denken/voelen ze nu daar bij KVK zitten.
Toch een pak minder qua infrastructuur, zagende supporters, club beetje op den dool ... ...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #42 Gepost op: juli 05, 2017, 01:32:51 pm »
l
Sneer naar Zulte Waregem: "Ik was geraakt in mijn fierheid"
04 Juli 2017 10:47 via voetbalnieuws.be
 
Zulte Waregem liet deze zomer een aantal spelers vertrekken. Het deed onder meer zaken met buur KV Kortrijk, dat Bryan Verboom en Christophe Lepoint aantrok. Die laatste lijkt toch met een zuur gevoel te zitten over zijn exit uit het Regenboogstadion.

"Ik speelde quasi alle matchen, we wonnen de beker en hadden een Europees ticket op zak. Dan doet het pijn dat je Play-off 1, uiteindelijk de beloning van een jaar hard werken, vanop de bank moet meemaken. Doorheen mijn twee seizoenen bij Zulte Waregem was ik titularis en gaf ik me 200 procent voor de club. Essevee kan me dan ook niets kwalijk nemen", maakt Lepoint zich sterk in Het Nieuwsblad.

"Als je een speler bent die bijna alle wedstrijden volmaakt, is het vreemd dat ze je contract niet met een seizoen verlengen. Ik zeg niet dat Zulte Waregem dat niet wilde doen, maar ik moest vooruitkijken. Ik was geraakt in mijn fierheid wanneer ik niet speelde in de play-offs. Maar goed, ik accepteer het. Dat is het voetbal. Hier start een nieuw avontuur."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/251035/Sneer_naar_Zulte_Waregem:_Ik_was_geraakt_in_mijn_fierheid
Het was al hemeltergend d?t hij al die matchen mocht spelen, maakt hij nu nog van z'n oren dat hij in de PO's uitEINDELIJK op de bank zat.
Na z'n vorige uithaal (dat Marrone enkel speelde om Juventus te paaien), nog altijd niet genoeg zelfkritiek om te beseffen dat Marrone gewoon beter was/is.
Schrijnend, dit.

?? We hebben een half seizoen aan de leiding gestaan en herfstkampioen gespeeld met Lepoint, Cordaro en Leye in de ploeg, hopelijk kunnen we dit huzarenstukje volgend seizoen nog eens overdoen, maar dan met betere spelers in de ploeg.
Dat zal ook niet lukken om beter te doen, dat kan ik u nu al vertellen.

Maar dat staat voll?dig los van die 3 spelers die je daar opnoemt.
Hopelijk gaan mensen hier dat onderscheid kunnen maken en niet gaan beginnen vergelijken...maar het zal toch gebeuren.
Patje zit al gebeiteld gereed en heeft zijn tekstje al klaar. 't Zal enkel een kwestie van kopi?ren en plakken zijn.

En je kan er n? al gif op innemen dat er hier een paar gaan afkomen, wanneer het minder gaat, met de Leyes en Lepoints, en dat het vorig seizoen allemaal toch niet zo slecht was.
Het is zo voorspelbaar als wat. En gebeuren zal het.

Er zijn zoveel (externe) factoren die daar een rol bij spelen.
Laat ons asjeblieft niet vergeten dat de volledige G5 Europees speelde en Essevee niet, dat Essevee kon starten met een 9 op 9 (thuis tegen de promovendus, een onthoofd Standard met Tetteh en Mmaee in de spits, samen 38 jaar oud en uit in W-Beveren) en de trein vertrokken was.
Dit jaar jaar een moeilijk beginprogramma en w?l Europees voetbal.

Vorig jaar viel dat allemaal perf?ct in elkaar.

Ze z?llen minder zijn de resultaten. Er z?l wrsch geen POI behaald worden. (al hoop ik uiteraard van niet)
Maar daar hebben de Leyes, Lepoints en Cordaro's ni?ts te maken.

Waarom jij supporter bent van ZW is me meer en meer een raadsel. Als ZW het goed doet is het omdat de anderen zwak waren of omdat we een gemakkelijk programma hadden. Nooit iets positief zelfs niet na de gewonnen bekerfinale. Wees verdorie blij dat we zo een mooi seizoen speelden. En dat met sukkels als Cordaro, Leye of - je woorden - kloefkapper Lepoint.
Om te voorspellen dat het dit jaar minder zal zijn moet je niets van voetbal afweten hoor.
Vreemd, amper een week nadat je nog zei dat je wist dat ik het goed voor had met ZW.
En nu is het plots meer en meer een raadsel, je begint jezelf al tegen te spreken.

En ga maar eens terug naar de Bekertopic en kijk eens wat ik daar schreef na de match.
Niet beginnen met onwaarheden en zelf gefabriceerde verzinsels te spuien he, Patje.
Ik w?s toen positief, maar dat past natuurlijk niet in uw kraam he nu.

Dat Zulte Waregem het goed deed is omdat ze in de eerste plaats z?lf kwaliteit hadden. Daar begint het altijd mee, met kwaliteit. Een ervaring verdediging, een fantastisch middenveld en met Kaya, Leye en Cordaro. 3 spelers die al 10 jaar in 1e klasse in Belgi? speelden.
Lepoint tel ik daar niet bij mee, dat valt niet te bewijzen dat die compleet nutteloos was en dat het zonder hem nog beter ging zijn, maar soit.

Je beseft toch wel dat de omstandigheden meezaten vorig jaar? Daar hoef je ook geen kernfysicus voor te zijn hoor.
Nogmaals, de G5 die Europees speelde, dat was een enorm voordeel voor Essevee.
De ploeg is ook na die 9 op 9 in een soort flow geraakt waarna een sleutelmatch in Mechelen volgde, die heel mooi werd gewonnen na een 2-0 achterstand, er een enorme boost in het elftal kwam en de trein voor POI vertrokken was.

Het is dus ??n van de redenen, niet d? reden. Maar je verzint graag he.

Zo heb ik ook nooit gezegd dat Leye en Cordaro sukkels zijn.
Cordaro wordt zelfs voor het eerst in deze discussie betrokken omdat Betrand hem in zijn verhaal noemt.
En Cordaro ook lijkt te mogen vertrekken van Dury.
Leye is ook nooit een sukkel genoemd, er is w?l gepleit om hem veel meer te vervangen en een snelle man in zijn plaats te zetten.

"Een mooi seizoen". Qua statistieken he.
Voor de rest, niet alleen ik, veel geklaag hoor. Ik weet niet of je soms eens buitenkomt, maar kwam onlangs nog iemand tegen, een Essevee-fan, die ik al lang niet meer in het stadion gezien had. Toen ik vroeg of hij nog een abo had, zei ie dat hij thuis keek omdat hij bij pakweg ZW-Lokeren al na 5 minuten aan het geeuwen was.
De discussie hoeft niet opnieuw gevoerd te worden, maar h??l weinig meeslepende matchen he vorig seizoen. Is hier tig keren aangekaart geweest.
Hoeveel keer van een topploeg kunnen winnen? 1 keertje thuis tegen RSCA? Zijn gewoon feiten he dat. D??r wordt over gesproken, over die zeges tegen de Anderlechts en Club Brugges. Dat zijn de matchen die de geschiedenisboeken moeten ingaan.

Ik probeer zaken vast te stellen en dit is, dat proef je n? al, dat er volgend seizoen mensen gaan zijn die er naar gaan verwijzen dat "het met Leye en Lepoint toch niet zo slecht ging". Das nu al zo voorspelbaar als wat. Je hoeft er geen Madame Soleil voor te zijn.
Wat ik juist wil zeggen is dat het ook DIT seizoen heel moeilijk ging worden m?t die 2 en met exact hetzelfde elftal van vorig seizoen. Dat valt gewoon niet te overzien. Extra belasting met Europees voetbal, verzadiging in het elftal.
Een elftal mo?t soms ververst worden he, dat is nu gebeurd. En ik denk dat er veel mensen uitkijken naar het volgende seizoen met de nieuwe namen en kijken welke drive dat kan geven aan het elftal.

Een korte reactie op je lang epistel.
Het verschil tussen ons qua benadering zie je in je seizoensbeoordeling.
Jij zegt, het was goed qua statistieken, maar weinig meeslepende matchen en maar eenmaal gewonnen van een topper.
Ik zeg : niet verloren in de reguliere competitie thuis en winst tegen Anderlecht, Standard en Genk (of zijn die alleen topper als we er van verliezen?).
Een beetje het verhaal van het halfvol of halfleeg glas dus.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #43 Gepost op: juli 05, 2017, 02:43:12 pm »
Gasten... we zijn weer vertrokken h? ...
Dees is het topic over Lepoint, niet over hoe goed of slecht we het vorig jaar wel niet gedaan hebben.

Als er nood is aan dergelijke discussie dan stel ik voor dat we een nieuw topic openen, "verwachting volgens seizoen ofzo".

Kunnen we nu terug on-topic? ;)

Vraag me toch af wat gasten zoals Christophe denken/voelen ze nu daar bij KVK zitten.
Toch een pak minder qua infrastructuur, zagende supporters, club beetje op den dool ... ...
Dit is een topic dat heel rap in de anonimiteit zal verdwijnen hoor, Frederik.
Ik denk niet dat er nog maar 1 iemand wakker ligt van deze speler.
Deze speler mocht weg van Zulte Waregem, is naar Kortrijk voor 3 jaar. Bonne chance, salut en kost en tot nooit meer.

En dit is ook de laatste keer dat de discussie over vorig seizoen zal gevoerd worden.
Zie trouwens niet in waarom dit ?berhaupt offtopic is. Lepoint vertegenwoordigde een prominente rol in het voetbal van Zulte Waregem vorig seizoen. Of net niet, nam er amper aan deel, het is maar hoe je het bekijkt. Was een van de belangrijkste redenen voor het gebruik aan counters en snelheid voorin.

Maar ok, voor mij is de discussie bij deze afgesloten hoor.
Zeker als Essevee1972 zich genoodzaakt voelt om voor de 732e keer zich verontwaardigt op te stellen.  :)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #44 Gepost op: juli 05, 2017, 03:16:46 pm »
 ;D

Eerst weer zo'n arrogant stuk schrijven vanuit de hoogte waarin je doorgaans "supporters met sjaals" kleineert en dan achteraf heel nonchalant zeggen dat het bij deze is afgesloten.

"Patje zit al gebeiteld gereed en heeft zijn tekstje al klaar. 't Zal enkel een kwestie van kopi?ren en plakken zijn." Is dat ?cht nodig, balboa? M?et dat? Of denk je dat je dat achterwege kan laten. Want men zou spreken over Zijne Majesteit Leye, maar op de duur kunnen we eerder spreken over Zijne Majesteit Balboa me dunkt. W?t een pretentie zeg.

Zoals Patje zegt, als je belachelijk hard bent tijdens een topseizoen als het vorige, dan moet je niet op voorhand komen wenen dat mensen (uiteraard) de vergelijking gaan maken als het wat minder loopt het jaar er op. Dat is pure logica, "je hoeft er geen Madame Soleil voor te zijn". Dat heb je met andere woorden volledig aan jezelf te danken.



Citaat
"Een mooi seizoen". Qua statistieken he.
Toen ik vroeg of hij nog een abo had, zei ie dat hij thuis keek omdat hij bij pakweg ZW-Lokeren al na 5 minuten aan het geeuwen was. De discussie hoeft niet opnieuw gevoerd te worden, maar h??l weinig meeslepende matchen he vorig seizoen. Is hier tig keren aangekaart geweest. Hoeveel keer van een topploeg kunnen winnen? 1 keertje thuis tegen RSCA? Zijn gewoon feiten he dat. D??r wordt over gesproken, over die zeges tegen de Anderlechts en Club Brugges. Dat zijn de matchen die de geschiedenisboeken moeten ingaan.

Je zevert er op los, er zijn geen woorden meer voor. En je denkt dat je er mee wegkomt door hier in je gekende, omhooggevallen stijl stukjes neer te pennen met veel gedoe en grote woorden en krasse uitspraken.

Na de knappe, meeslepende wedstrijden in de play-offs (oa tegen Anderlecht en Club Brugge), waarin we weliswaar punten verloren, was het ??k niet goed. Dus wat is het nu? Statistieken of mooi voetbal? Of de twee? Want als het dat laatste is dan moet je naar Madrid verhuizen, balbao, hier is het SV Zulte Waregem, een middenmoter in de Belgische eerste klasse.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #45 Gepost op: juli 05, 2017, 05:23:33 pm »
Kunnen we NU on-topic aub? (2e keer)
Dus over Christophe Lepoint.

Discussies over vorig seizoen: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2788.0
Discussies over komend seizoen: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2977.0

Offline frazon

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #46 Gepost op: augustus 07, 2017, 10:48:22 pm »
Wat denken jullie van Lepoint die beweert dat er HARDER gewerkt wordt bij de vuilkarre dan bij ESSEVEE??!!Erg voor onze trainer die onze MINST GETALENTEERDE alle credits heeft gegeven!Hopelijk GEEN APLLAUS op 09/09 voor dergelijke MODDERGOOIERS!!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #47 Gepost op: augustus 07, 2017, 10:54:01 pm »
 :-\  ;D ;D ;D

Het Nieuwsblad xx/xx/xxxx
Via Facebook

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #48 Gepost op: augustus 08, 2017, 07:33:39 am »
Wat is er nu fout dat hij zoiets denkt of zegt?kan toch...en bij boloni werken ze nog veel harder.dury zijn trainingen zijn meer wetenschappelijk onderbouwd met voldoende rust en blessurepreventie.
Mooie voorzet van Verboom en.mooi binnen gekopt door Lepoint trouwens.eerste jaar bij ons was hij ook veel beter dan het tweede...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #49 Gepost op: augustus 08, 2017, 08:17:35 am »
:-\  ;D ;D ;D

Het Nieuwsblad xx/xx/xxxx
Via Facebook
Natuurlijk werken ze daar harder.... op de zenuwen ;D

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #50 Gepost op: augustus 08, 2017, 08:44:24 am »
Tja Lepoint, als ge voetballend nie mee kunt, dan moet ge harder werken, h?...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #51 Gepost op: augustus 08, 2017, 09:19:57 am »
Nooit fan geweest van Lepoint, maar ik verwijt hem niets.

Zoals inderdaad hierboven gezegd, voetballend niets. Maar ging er wel altijd voor. Lepoint kan er tenslotte niet aan doen dat hij voetballend weinig voorstelt.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #52 Gepost op: augustus 08, 2017, 10:36:01 am »
Wat denken jullie van Lepoint die beweert dat er HARDER gewerkt wordt bij de vuilkarre dan bij ESSEVEE??!!Erg voor onze trainer die onze MINST GETALENTEERDE alle credits heeft gegeven!Hopelijk GEEN APLLAUS op 09/09 voor dergelijke MODDERGOOIERS!!!

Ik zie het probleem eigenlijk niet. Ik ken ook veel mensen die harder werken dan ik.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #53 Gepost op: augustus 08, 2017, 11:10:17 am »
Harder maar (duidelijk) niet beter.

 :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [23] LEPOINT Christophe - ex speler
« Reactie #54 Gepost op: augustus 25, 2017, 05:05:24 pm »
Ontgoocheld over de manier waarop ik vertrok bij Zulte Waregem
25 Augustus 2017 16:49 via voetbalnieuws.be
 
Zulte Waregem zag een aantal ervaren sterkhouders zoal Mbaye Leye de club verlaten. Een andere ervaren pion mocht zonder probleem weg aan de Gaverbeek.

Christophe Lepoint verkoos KV Kortrijk boven Moeskroen. "Binnen twee maanden word ik 33 jaar. Kortrijk stelde een contract van 3 jaar voor en Moeskroen ??n van 2 jaar met optie voor nog een jaar. En toen ik praatte met Moeskroen hadden ze nog niet eens 12 spelers", zegt hij aan La Derni?re Heure.

Zijn vertrek bij Essevee smaakt wrang. "Ik ben ontgoocheld over de manier waarop ik er ben vertrokken. Vorig jaar belandde ik op de bank omdat de coach enkele spelers kansen wou geven voor komend seizoen. Ik was ontgoocheld, maar wilde geen oorlog maken. Ik ben er gratis toegekomen en heb de club toch goede diensten bewezen. Ze hebben mij zonder problemen laten gaan."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/255253/Ontgoocheld_over_de_manier_waarop_ik_vertrok_bij_Zulte_Waregem