Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155848 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #680 Gepost op: april 08, 2010, 08:40:09 am »
Hij toont inderdaad respect voor Dury maar hij laat toch ook verstaan dat Dury nergens elders zo veel te zeggen zou hebben en dat hij dus het best bij SVZW zou blijven.
Tja, dat is ook maar logisch, als ge al 13? jaar trainer zijt bij een ploeg, een paar keer kampioen speelt, de beker wint en europees overwintert, dan is het maar logisch dat ge wat in de pap te brokken hebt he. :)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #681 Gepost op: april 08, 2010, 09:21:42 am »
Hoorde na de match Van den Bempt nog bezig tegen De Coninck en hij is wel redelijk pro-Essevee, maar zeker niet pro-Dury ... Deed nogal cynisch over ons huidig niveau ook trouwens.

In zijn column laat hij anders wel zijn respect voor Dury blijken.

Hij toont inderdaad respect voor Dury maar hij laat toch ook verstaan dat Dury nergens elders zo veel te zeggen zou hebben en dat hij dus het best bij SVZW zou blijven.

Maak u geen zorgen, Dury beseft dit als geen ander

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #682 Gepost op: april 09, 2010, 12:44:34 am »
Wat zegt hij dan over Waregem??
SV TILL I DIE

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #683 Gepost op: mei 07, 2010, 09:33:19 am »
Het gonst al een tijdje van de geruchten dat Franck Berrier van Zulte Waregem naar AA Gent zou verhuizen. We vroegen het manager Louwagie op de man af, zijn antwoord was duidelijk. 'Berrier is een fantastische speler, maar past niet echt in ons systeem', aldus Louwagie. 'Ik denk niet dat we hem gaan kopen.'

AA Gent bevestigt wel dat het verdediger Buysse van Zulte Waregem volgt, maar vraagt zich af of die niet te offensief ingesteld is, terwijl de Buffalo's vooral een puur verdedigend alternatief zoeken.


Zou beter zijn dat hij nog een jaar bij ons blijft , zo kunnen we het volgend seizoen gaan voor de top vijf.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #684 Gepost op: mei 07, 2010, 09:40:03 am »
Waarom AA Gent ref Pots wraakte

Auteur: (MRE)AA Gent besliste deze week officieel om ref Tim Pots na de match tegen Kortrijk te wraken. De club laat weten dat ze geenszins het scheidsrechterskorps wil viseren.

AA Gent.'Zo'n besluit nemen we nooit op basis van ??n match', aldus manager Louwagie. 'Pots leidde de voorbije twee seizoenen drie wedstrijden van ons. Op Westerlo annuleerde hij een geldig doelpunt van Myrie, gaf hij Suler rood en kreeg een speler van de thuisploeg geen tweede geel omdat hij de verkeerde man sanctioneerde. Pots kreeg een onvoldoende van ons. Bij de 0-1 thuis tegen Germinal Beerschot was er weer veel discussie rond penaltyfasen. De match van Kortrijk ligt dan weer vers in het geheugen. Drie op drie is te veel. Als ik dan ook nog eens zie dat Vadis geen rood krijgt voor zijn interventie op Hyland, is de maat vol. De uitsluiting van Azofeifa kan ik in het licht van de onderrichtingen van dit seizoen begrijpen, onze Costa Ricaan ging door met gestrekt been. Daarom zijn we niet in beroep gegaan. Maar de ingreep van Vadis is al vijftig jaar rood. Is het onkunde? Ik ga er in elk geval van uit dat het niet iets anders is.'
'We willen een signaal geven', aldus nog Louwagie. 'We hopen dat de Scheidsrechterscommissie hier iets mee doet, want we geloven in deze lichting van jonge, talentvolle arbiters. We zijn zelfs bereid ze meer te betalen, want de belangen zijn te groot.'

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #685 Gepost op: juni 26, 2010, 10:07:11 am »
VOETBAL 1STE KLASSE ZULTE WAREGEM Nieuwe trainer Bart De Roover is enthousiast maar realistisch
zaterdag 26 juni 2010

Auteur: Cedric Tack
Zulte Waregem won donderdag zijn eerste oefenmatch bij Moeskroen-P?ruwelz met 0-2 dankzij goals van nieuwelingen Bokila en Traor?. Een andere aanwinst Jonathan Delaplace (foto) maakte een goede beurt. Bart Vandenbroucke
? VDB / Bart Vandenbroucke
ADHESE IMU (in artikel) - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE TEXTLINK - NIET VERWIJDERENWAREGEM - Het nieuwe Zulte Waregem is vandaag exact een week aan het trainen. 'Ik wil vooral enthousiasme brengen en het eergevoel aanwakkeren', zegt de nieuwe oefenmeester Bart De Roover.

'Natuurlijk hoop ik op hetzelfde parcours van de voorbije jaren, maar ik wil niet te veel druk opleggen. Ik predik realisme en nuchterheid', aldus De Roover. 'Ik heb nog geen ervaring in eerste klasse, maar heb al heel wat kunnen opsteken van uitstekende trainers. Vooral de gedrevenheid van Eric Gerets is me bijgebleven. Dat wil ik doorgeven. Mijn doel is om deze jonge spelersgroep beter te maken. Ik wil vooral enthousiasme brengen en het eergevoel aanwakkeren. Het plezier moet eraf druipen. Toch moeten we ook beseffen dat we Anderlecht niet zijn. Daarom zijn andere aspecten, zoals het tactische en het mentale, heel belangrijk voor ons.'

De Roover heeft zichzelf een korte periode gegeven om zijn jongens beter te leren kennen. Maar wat is de eerste indruk? 'Het zijn stuk voor stuk gedreven, gretige spelers. Dat is een heel belangrijke start.'

Voorzitter Willy Naessens kondigde deze week opnieuw een budgetverhoging aan. 'In vijf jaar tijd stijgt ons budget van 3,5 miljoen naar ongeveer acht miljoen euro. Sportief moeten we proberen de zesde plaats te consolideren, maar ik wil niet te veel druk op de schouders van de coach leggen. We staan nu een trapje hoger dan ons vroegere voorbeeld Westerlo. Nu is dat voorbeeld Gent geworden.'

Topspits zelf maken

Bart De Roover wil er graag nog een targetspits bij, maar Essevee weigert een topper of grote naam aan te trekken. 'We maken die liever zelf', legt algemeen manager Vincent Mannaert uit. 'We hebben in het verleden al bewezen dat te kunnen, met onder andere een Berrier en een Leye.'

Tim Matthys hoopt eerstdaags aan de tafel te zitten met de club over zijn toekomst. De Zottegemnaar, die net als Makiese (Tours, Vigo of Griekenland) afwezig was op de persvoorstelling, sluit een nieuw verblijf niet uit aan de Gaverbeek, al heeft hij een driejarige aanbieding van zijn ex-club Panthrakikos op zak.

Verdediger wel gevonden

David Vandenbroeck vult alvast de vacature van centrale verdediger in. De 24-jarige speler van Charleroi was vorig seizoen tijdens zijn uitleenbeurt ??n van de sterkhouders bij buur KV Kortrijk. Hij tekende voor vijf seizoenen. 'Ik kom terecht in een zeer goed gestructureerde club, waar stabiliteit hoog in het vaandel gedragen wordt. Ik tekende voor vijf seizoenen, maar het mochten er meer geweest zijn. De uitstraling van Essevee bevalt mij enorm.'

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #686 Gepost op: juni 26, 2010, 10:56:02 am »
VOETBAL 1STE KLASSE ZULTE WAREGEM Nieuwe trainer Bart De Roover is enthousiast maar realistisch
zaterdag 26 juni 2010

Auteur: Cedric Tack
Zulte Waregem won donderdag zijn eerste oefenmatch bij Moeskroen-P?ruwelz met 0-2 dankzij goals van nieuwelingen Bokila en Traor?. Een andere aanwinst Jonathan Delaplace (foto) maakte een goede beurt. Bart Vandenbroucke
? VDB / Bart Vandenbroucke
ADHESE IMU (in artikel) - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE TEXTLINK - NIET VERWIJDERENWAREGEM - Het nieuwe Zulte Waregem is vandaag exact een week aan het trainen. 'Ik wil vooral enthousiasme brengen en het eergevoel aanwakkeren', zegt de nieuwe oefenmeester Bart De Roover.

'Natuurlijk hoop ik op hetzelfde parcours van de voorbije jaren, maar ik wil niet te veel druk opleggen. Ik predik realisme en nuchterheid', aldus De Roover. 'Ik heb nog geen ervaring in eerste klasse, maar heb al heel wat kunnen opsteken van uitstekende trainers. Vooral de gedrevenheid van Eric Gerets is me bijgebleven. Dat wil ik doorgeven. Mijn doel is om deze jonge spelersgroep beter te maken. Ik wil vooral enthousiasme brengen en het eergevoel aanwakkeren. Het plezier moet eraf druipen. Toch moeten we ook beseffen dat we Anderlecht niet zijn. Daarom zijn andere aspecten, zoals het tactische en het mentale, heel belangrijk voor ons.'

De Roover heeft zichzelf een korte periode gegeven om zijn jongens beter te leren kennen. Maar wat is de eerste indruk? 'Het zijn stuk voor stuk gedreven, gretige spelers. Dat is een heel belangrijke start.'

Voorzitter Willy Naessens kondigde deze week opnieuw een budgetverhoging aan. 'In vijf jaar tijd stijgt ons budget van 3,5 miljoen naar ongeveer acht miljoen euro. Sportief moeten we proberen de zesde plaats te consolideren, maar ik wil niet te veel druk op de schouders van de coach leggen. We staan nu een trapje hoger dan ons vroegere voorbeeld Westerlo. Nu is dat voorbeeld Gent geworden.'

Topspits zelf maken

Bart De Roover wil er graag nog een targetspits bij, maar Essevee weigert een topper of grote naam aan te trekken. 'We maken die liever zelf', legt algemeen manager Vincent Mannaert uit. 'We hebben in het verleden al bewezen dat te kunnen, met onder andere een Berrier en een Leye.'

Tim Matthys hoopt eerstdaags aan de tafel te zitten met de club over zijn toekomst. De Zottegemnaar, die net als Makiese (Tours, Vigo of Griekenland) afwezig was op de persvoorstelling, sluit een nieuw verblijf niet uit aan de Gaverbeek, al heeft hij een driejarige aanbieding van zijn ex-club Panthrakikos op zak.

Verdediger wel gevonden

David Vandenbroeck vult alvast de vacature van centrale verdediger in. De 24-jarige speler van Charleroi was vorig seizoen tijdens zijn uitleenbeurt ??n van de sterkhouders bij buur KV Kortrijk. Hij tekende voor vijf seizoenen. 'Ik kom terecht in een zeer goed gestructureerde club, waar stabiliteit hoog in het vaandel gedragen wordt. Ik tekende voor vijf seizoenen, maar het mochten er meer geweest zijn. De uitstraling van Essevee bevalt mij enorm.'

Zou wel tof zijn dat Mathijs dan toch wil blijven, dan zijn we wat mij betreft rond met de transfers!

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #687 Gepost op: juni 26, 2010, 12:33:56 pm »
...
Zou wel tof zijn dat Mathijs dan toch wil blijven, dan zijn we wat mij betreft rond met de transfers!
Met alle respect voor wat Tim voor ons betekend heeft, maar als hij de man moet worden die ons scoringsprobleem moet gaan oplossen, dan vrees ik er eerlijk gezegd een beetje voor...
Sorry hoor, maar voor een scorende spits mogen ze wat mij betreft de geldbeugel echt wel ne keer gaan opentrekken. Een vlot scorende spits kost nu eenmaal wat meer dan pakweg een verdediger, maar als ie doorbreekt, dan betaalt ie zichzelf dubbel en dik terug!

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #688 Gepost op: juni 26, 2010, 02:26:24 pm »
ge kunt zoveel mogelijk geld uitgeven aan een spits, vertrouwen is ook belangrijk.....

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #689 Gepost op: juni 26, 2010, 03:36:37 pm »
...
Zou wel tof zijn dat Mathijs dan toch wil blijven, dan zijn we wat mij betreft rond met de transfers!
Met alle respect voor wat Tim voor ons betekend heeft, maar als hij de man moet worden die ons scoringsprobleem moet gaan oplossen, dan vrees ik er eerlijk gezegd een beetje voor...
Sorry hoor, maar voor een scorende spits mogen ze wat mij betreft de geldbeugel echt wel ne keer gaan opentrekken. Een vlot scorende spits kost nu eenmaal wat meer dan pakweg een verdediger, maar als ie doorbreekt, dan betaalt ie zichzelf dubbel en dik terug!


Volledig akkoord !!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #690 Gepost op: juni 26, 2010, 08:03:56 pm »
ge kunt zoveel mogelijk geld uitgeven aan een spits, vertrouwen is ook belangrijk.....

Heel juist, hoe verklaar je anders dat spitsen het ene seizoen 15 goals maken en het andere niet.  Noem mij eens een betaalbare spits die veel goals maakt?  Sonck? De Sutter? Het was al een veeg teken dat ze Traore lenen van Standard.
 Ik vindt Mathijs de perfecte vervanger voor Chevalier, en hij is van ons, waarom dan zoeken naar een spits die eventueel goed zou kunnen zijn (dixit Mannaert kopen ze geen namen, ze willen ze maken).  Geef Mathijs het vertrouwen en hij speelt goed!  Niet vergeten dat hij een corner kan geven, een vrije trap die er op trekt (wie anders kan dit nu momenteel in de spelerskern?) en hij snelheid heeft.  Ja, ik weet het, ik ben fan.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #691 Gepost op: juni 26, 2010, 09:03:01 pm »
ge kunt zoveel mogelijk geld uitgeven aan een spits, vertrouwen is ook belangrijk.....

Heel juist, hoe verklaar je anders dat spitsen het ene seizoen 15 goals maken en het andere niet.  Noem mij eens een betaalbare spits die veel goals maakt?  Sonck? De Sutter? Het was al een veeg teken dat ze Traore lenen van Standard.
 Ik vindt Mathijs de perfecte vervanger voor Chevalier, en hij is van ons, waarom dan zoeken naar een spits die eventueel goed zou kunnen zijn (dixit Mannaert kopen ze geen namen, ze willen ze maken).  Geef Mathijs het vertrouwen en hij speelt goed!  Niet vergeten dat hij een corner kan geven, een vrije trap die er op trekt (wie anders kan dit nu momenteel in de spelerskern?) en hij snelheid heeft.  Ja, ik weet het, ik ben fan.

Helemaal akkoord.
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #692 Gepost op: juli 22, 2010, 08:27:48 pm »
de voorspellingen zijn weer begonnen in het nieuwsblad :


...
15) charleroi
16) eupen

waar zouden ze ons plaatsen ? ergens 8e ? 11e zeker ?

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #693 Gepost op: juli 23, 2010, 08:13:50 am »
13) Cercle Brugge
14) KV Kortrijk
15) Charleroi
16) KAS Eupen

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #694 Gepost op: juli 23, 2010, 09:31:12 am »
Cercle op 13?
Ik weet lijk ni, begin lijk te denken dat Cercle potten gaat breken.
Krotrijk staat 2 plaatsen te hoog naar mijn mening :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #695 Gepost op: juli 24, 2010, 12:33:41 pm »
 9)
10)
11) Westerlo
12) Sint-Truiden
13) Cercle Brugge
14) KV Kortrijk
15) Charleroi
16) KAS Eupen

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #696 Gepost op: juli 26, 2010, 07:19:20 pm »
negen en tien?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #697 Gepost op: juli 26, 2010, 07:53:14 pm »
7)
8 )
9) Lierse
10) KV Mechelen
11) Westerlo
12) Sint-Truiden
13) Cercle Brugge
14) KV Kortrijk
15) Charleroi
16) KAS Eupen


tzal voor morgen zijn, samen met gba denk ik .

of morgen gba en lokeren ?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #698 Gepost op: juli 26, 2010, 07:59:10 pm »
ik had ons eigenlijk al verwacht, tzal wel voor morgen zijn

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #699 Gepost op: juli 26, 2010, 08:13:11 pm »
Het Nieuwsblad brengt ons morgen op nummer acht.
Webteam SV Zulte Waregem