Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155848 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #780 Gepost op: september 09, 2012, 01:50:29 pm »
met al die nieuwe series op vtm en ??n zullen ze het nog moeilijk krijgen op 4 om meer dan 500 000 kijkers te krijgen voor hun (ex-vrt) programma's .

nu ja wij zijn content met ons ploegje, misschien zijn ze daar dus dan content met 500 000 kijkers .

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #781 Gepost op: september 09, 2012, 07:00:05 pm »
met al die nieuwe series op vtm en ??n zullen ze het nog moeilijk krijgen op 4 om meer dan 500 000 kijkers te krijgen voor hun (ex-vrt) programma's .

nu ja wij zijn content met ons ploegje, misschien zijn ze daar dus dan content met 500 000 kijkers .

Zal idd harde concurrentiestrijd worden. Vroeger was DSMTW om iets rond 22.00u. Nu rond 20.30u...
Concurreren op maandag met Boer zkt Vrouw en Eeuwige Roem...
500 000 kijkers lijkt me idderdaad al een mooi aantal.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #782 Gepost op: september 17, 2012, 04:43:27 pm »

Terwijl Eden Hazard de pannen van het dak speelt in Londen, speelde broer Thorgan (19) dit weekend zijn eerste match in de Belgische competitie. De jongste Hazard trok zich niks aan van de schijnwerpers, en loodste zijn Zulte Waregem voorbij OH Leuven.

?Het liep vrij vlot. Maar het was dan ook de ideale wedstrijd om mijn maats en de Belgische competitie te leren kennen. Ik wist vanop training al dat we een goede ploeg hebben. OHL speelde mee op ons niveau. Daardoor kwam er aan beide kanten geregeld voldoende ruimte vrij om acties op te zetten.'

?Het is bijna een wonder dat het enige doelpunt pas kort voor tijd viel. Gelukkig was het er eentje voor ons, maar het had eigenlijk bijna net zo goed voor OHL kunnen zijn. Toch vind ik onze overwinning verdiend. Ze brengt ons trouwens in een positie van waaruit we Anderlecht zaterdag zonder druk kunnen aanpakken.'

Nu staat Zulte Waregem immers tweede naast Anderlecht, een onverhoopte positie voor het team van Francky Dury. Maar de ploeg draait rond het duo Hazard-Berrier, en dat cre?ert duidelijk vertrouwen. Zeer veel vertrouwen zelfs. ?We mogen bij de eindafrekening op de top drie mikken', aldus Hazard. ?Er zit niet alleen talent, maar ook karakter in dit team. Ik wist van internet en van familie dat in Leuven bijna niemand kan winnen, zelfs Anderlecht niet. Wij deden het wel. Of ik dat mijn broer al gemeld heb? Wij wisselen af en toe berichtjes uit, maar hij speelt zijn wedstrijden, ik de mijne.'

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120916_00298017

misschien een beetje te hoog gegrepen of niet  :D

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #783 Gepost op: september 17, 2012, 05:22:16 pm »
Intervieuw met Jens Naessens in Nieuwsblad....met een foto van Delaplace :-\ amateurs.... >:(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #784 Gepost op: september 17, 2012, 06:24:06 pm »
Intervieuw met Jens Naessens in Nieuwsblad....met een foto van Delaplace :-\ amateurs.... >:(
Bij de opstelling voor de match stond Gounombe nog bij de invallers..
SV TILL I DIE

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #785 Gepost op: september 17, 2012, 06:30:13 pm »
Intervieuw met Jens Naessens in Nieuwsblad....met een foto van Delaplace :-\ amateurs.... >:(
Bij de opstelling voor de match stond Gounombe nog bij de invallers..
...?n op de foto van T. Hazard in het Zondagkrantje stond er Sivakov   ::)

callens500

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #786 Gepost op: september 17, 2012, 07:15:48 pm »
hazard krijgt de trekken van pdc hij zegt in het nieuwsblad da zulte waregem mikt op een plaats in de top drie

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #787 Gepost op: september 17, 2012, 07:19:40 pm »
hazard krijgt de trekken van pdc hij zegt in het nieuwsblad da zulte waregem mikt op een plaats in de top drie

Zwaar uit zijn context getrokken.. Hazard zei enkel dat de top 3 in bereik was na winst op OHL (enkel voor deze speeldag dus, momentopname)

callens500

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #788 Gepost op: september 17, 2012, 10:31:43 pm »
hazard krijgt de trekken van pdc hij zegt in het nieuwsblad da zulte waregem mikt op een plaats in de top drie

Zwaar uit zijn context getrokken.. Hazard zei enkel dat de top 3 in bereik was na winst op OHL (enkel voor deze speeldag dus, momentopname)
weet ik artikel ook al gelezen

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #789 Gepost op: oktober 08, 2012, 02:20:41 pm »
Mr Vandewalle, chef sport , zijn sportmoment sinds het ontstaan van de sportkatern van het nieuwsblad: de overtreding van Desloovere op Lozano..... Brengt die ooit eens iets positiefs rond Essevee?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #790 Gepost op: oktober 08, 2012, 06:01:55 pm »
Mr Vandewalle, chef sport , zijn sportmoment sinds het ontstaan van de sportkatern van het nieuwsblad: de overtreding van Desloovere op Lozano..... Brengt die ooit eens iets positiefs rond Essevee?

Heeft begin dit seizoen al een stukje gewijd aan Essevee. En daarbij, die fout van Desloovere WAS nu eenmaal verschrikkelijk, toch ?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #791 Gepost op: oktober 08, 2012, 08:15:56 pm »
Dat was inderdaad een zware fout, maar had het op Janneke op Mieke geweest, dan kraaide er geen haan naar... Lozano is altijd het lievelingkse geweest van de Belgische (in alle opzichten paarsgekleurde) pers

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #792 Gepost op: oktober 17, 2012, 10:53:29 am »
Die fout van Arie Haan op Herv? Delesie was ook verschrikkelijk. Daarover hoor ik NIETS in de paarse pers...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #793 Gepost op: november 03, 2012, 09:18:34 am »


Patrick Decuyper, de sterke man van leider Zulte Waregem, warmt op voor de topper

Patrick Decuyper: ?Club Brugge is echt heel goed bezig'
 Door Koen Van Uytvange;
Patrick Decuyper deed zijn intrede bij Zulte Waregem als een hyperambitieuze zonnekoning, moest vervolgens stortbuien en wervelwinden doorstaan, maar ziet nu de hemel boven het Regenboogstadion opentrekken. Essevee is weer de gezellige subtopper van voorheen en Decuyper probeert voortaan de ronkende uitspraken voor zich te houden.
Voelt u verwantschap met andere ondernemerbestuurders, zoals Roland Duch?telet van Standard en Club-voorzitter Bart Verhaeghe?
 
?Duch?telet ken ik niet. Mijn manier van werken sluit nauwer aan bij die van Bart Verhaeghe. Je kan voor of tegen hem zijn, omdat hij mensen snel vervangt. Maar hij zet doelstellingen en hij zal er wel komen.'
 
Delegeert Verhaeghe niet meer dan u?
 
?Daar twijfel ik sterk aan. Ik denk dat hij bij iedere transfer betrokken is en zijn fiat geeft.'
 
U zei bij uw aanstelling ook dat u op korte termijn meer fans wou lokken dan Club Brugge.
 
?Dat wordt moeilijk, want die club is zeer goed bezig. Naast het veld misschien nog beter dan erop. Club Brugge zal de komende tien jaar moeilijk in te halen zijn, niet alleen door ons, maar ook niet door Anderlecht of Standard. En dat zal zich uiten in de sportieve resultaten.'
 
Op wat baseert u zich?
 
?Op de dynamiek, op de initiatieven. Zoals ze met hun fans communiceren via Twitter en Facebook en daar zelfs mensen voor in dienst nemen. En dan heb ik het niet over die actie van Hoefkens, toen de spelers naar binnen gingen zonder de supporters te groeten. Want dat was een schande. Ik zag onlangs in Leuven een presentatie van Vincent Mannaert over het professionaliseren van een topclub. De tijd dat je kon wachten tot de sponsors naar de club kwamen, is voorbij. Dat beseffen ze goed bij Club. In Waregem ook trouwens. Als een sponsor, zoals Aegon bij Ajax, 12miljoen euro geeft, val je als club in slaap.'
 
U zegt dit niet omdat u bevriend met Vincent Mannaert?
 
?Neen, Club Brugge heeft de juiste visie. Al zullen er links en rechts transfers mislukken, toch zullen Verhaeghe en Mannaert het Belgisch voetbal een niveau hoger tillen. En als Club dat doet, zal Anderlecht weer elan krijgen en moet Standard ook volgen. De basis is het budget.'
 
Over mislukte transfers gesproken. Vorig seizoen werden hier een aantal jonge en niet bepaald goedkope ?toptalenten' aangebracht, die inmiddels weer weg zijn: Sivakov, Milunovic, Hadzic...
 
?Maar op geen van die jongens hebben we verlies gemaakt. Ik heb spijt dat sommigen van hen hier niet meer spelen, maar in een ploeg die niet draait, is het moeilijk om jongeren in te passen. Dan heb je ervaring nodig. Maar Skulason, aangetrokken als een leider, was lang geblesseerd. Na de komst van Leye en Berrier keerde het om. We hebben wel geleerd dat die jongens moeten worden opgevangen. Dit jaar hebben we alle spelers onder de21 ondergebracht bij een gastgezin. Dat blijkt een goede zet. Hinostroza en Malanda, beiden 18, integreren zich goed. In het begin vonden ze het niet altijd even leuk, maar ze leven regelmatig, krijgen goede voeding.'
 
Hoe belangrijk is het behalen van Play-off1 voor Zulte Waregem?
 
?Ons doel is jonge spelers kansen geven. Play-off1 zou ons een mooie duw in de rug geven op commercieel vlak, maar ik heb liever dat Malanda zich verder ontwikkelt, of Hinostroza.'
 
Omdat zij geld in het laatje kunnen brengen?
 
?Uiteraard wil ik met deze club winst maken. Zoals elk bedrijf. Anders gaan we failliet. Maar ik wil de club niet verkopen, als dat uw vraag is. Wij hebben Malanda, Hinostroza, Trajkovski, De Jonghe, Vandenbroecke, Verboom, Goddeau, Serwy en Jens Naessens, misschien wel de belangrijkste. Habibou is hier nog, Berrier gaan we wellicht niet kunnen houden. Genoeg spelers dus waar we nog een frank aan kunnen verdienen, al proberen we dit team zoveel mogelijk bijeen te houden.'
 
Alleen Thorgan Hazard niet. Die huurt u zonder aankoopoptie.
 
?Maar als we dankzij hem twee plaatsen hoger kunnen eindigen, verdienen we dat terug via tv-gelden. Hazard is een talent en de verpersoonlijking van onze jeugdvisie.'
 
Na zijn pass met de buitenkant van de voet in Genk zijn wij vooral fan van Hernan Hinostroza, jullie Peruviaan.
 
?Zo'n talent gaan we hier de komende tien jaar niet meer zien. Hij is achttien. Op die leeftijd hebben we nooit een betere speler gehad. Fysiek moet hij nog groeien, maar Dury speelt dat spel goed. Hij kietelt hem, zet hem weleens op de bank.'
 
Hoe belangrijk is Francky Dury in de tijdelijke revival van deze club?
 
?Hela, tijdelijk?!'
 
U weet maar nooit.
 
?Ok?. Wel, Dury is voor Zulte Waregem tactisch de beste trainer van Belgi?, de beste die we ons kunnen inbeelden.'
 
AA Gent achtte hem niet goed genoeg.
 
?Ik weet niet wat voor een trainer een ploeg als Anderlecht of Club nodig heeft. Voor ons is hij top: hij brengt mooi voetbal en wil meegaan in onze filosofie van jonge spelers. We kunnen geen betere trainer vinden. Dat besef je wel na wat we de voorbije jaren hebben meegemaakt.'
 
Lees het volledige interview in Het Nieuwsblad van 3 november

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #794 Gepost op: december 29, 2012, 10:32:07 am »
Het Winterrapport:

Onze voetbalredactie stak de koppen bij elkaar en beoordeelde de zestien eersteklassers op hun prestaties dit seizoen. Zulte Waregem was net voor Lokeren en Anderlecht de primus van de klas.

Algemeen: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121228_00416856

Essevee: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121228_00416855

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #795 Gepost op: december 29, 2012, 12:54:59 pm »
reactie op het artikel van ne peet

Citaat
Meeste spektakel bij ZW en Lokeren? Wat een lachertje. Het zijn 2 ploegen die de tegenstander laten komen en de foutjes afstraffen. Als we daar naar toe willen met het Belgisch voetbal... Toont nog eens de kwaliteit aan van onze sportjournalisten.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #796 Gepost op: december 29, 2012, 07:33:02 pm »
reactie op het artikel van ne peet

Citaat
Meeste spektakel bij ZW en Lokeren? Wat een lachertje. Het zijn 2 ploegen die de tegenstander laten komen en de foutjes afstraffen. Als we daar naar toe willen met het Belgisch voetbal... Toont nog eens de kwaliteit aan van onze sportjournalisten.

Een gefrustreerde Brugge of Kortrijk supporter wss

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #797 Gepost op: december 29, 2012, 11:46:48 pm »
en nog een cartoon :-)


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #798 Gepost op: januari 06, 2013, 09:50:50 am »
In de krant zou je toch echt beginnen twijfelen of wij tweede staan .. Vandaag Heeft anderlecht , clubken, genk , gent elk een bladzijde groot over de stage . En over de tweede in de stand niets . Maar over de 12de wel .. Tja G5 zeker .

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #799 Gepost op: januari 07, 2013, 10:15:35 am »
nochtans zou het een goedkope reportage kunnen zijn aangezien we in hetzelfde hotel als dat van Brugge zitten.