Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155838 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #800 Gepost op: januari 07, 2013, 03:23:04 pm »
Kunnen we niet net als gent ons omdopen in een G6?

Belachelijk boeltje hier in Belgi? (Vlaanderen).  Een pot nat!

13 april 1951

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #801 Gepost op: januari 27, 2013, 11:51:41 am »
Als je vandaag weer eens Sportwereld bekijkt...

Van boven naar onder:

Een artikel over Genk dat verliest op Mechelen, Beerschot dat niet voorbij Bergen geraakt, Anderlecht dat Lokeren verslaat, nog eens Genk tegen Mechelen, nog eens Beerschot tegen Bergen, Mertens bij PSV, FA Cup Engeland met Kompany, Club Brugge tegen Gent, Duarte klaar voor eerste basisplaats bij Club Brugge, de Belgische -17 jarigen, nog wat over de transfers bij Club Brugge, een artikel over iets wat Stijn Stijnen zegt, iets over White Star Woluwe,...

En dan een klein artikeltje over de nummer 2 in de competitie, naast een artikeltje over de overwinning van Waasland-Beveren. Zelfs als je op 'voetbal' doorklikt, dan krijg je al die artikels, plus nog wat Italiaans voetbal, iets over Vleminckx, Deportivo tegen Valencia, Anelka, Africa Cup, Portugees voetbal... En h?lemaal onderaan: Zulte Waregem...

Er is per ongeluk, en er is opzettelijk... Zum kotzen toch.

13 april 1951

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #802 Gepost op: februari 04, 2013, 10:11:19 am »
Als je vandaag weer eens Sportwereld bekijkt...

Van boven naar onder:

Een artikel over Genk dat verliest op Mechelen, Beerschot dat niet voorbij Bergen geraakt, Anderlecht dat Lokeren verslaat, nog eens Genk tegen Mechelen, nog eens Beerschot tegen Bergen, Mertens bij PSV, FA Cup Engeland met Kompany, Club Brugge tegen Gent, Duarte klaar voor eerste basisplaats bij Club Brugge, de Belgische -17 jarigen, nog wat over de transfers bij Club Brugge, een artikel over iets wat Stijn Stijnen zegt, iets over White Star Woluwe,...

En dan een klein artikeltje over de nummer 2 in de competitie, naast een artikeltje over de overwinning van Waasland-Beveren. Zelfs als je op 'voetbal' doorklikt, dan krijg je al die artikels, plus nog wat Italiaans voetbal, iets over Vleminckx, Deportivo tegen Valencia, Anelka, Africa Cup, Portugees voetbal... En h?lemaal onderaan: Zulte Waregem...

Er is per ongeluk, en er is opzettelijk... Zum kotzen toch.

Dit weekend van 't zelfde. Al het nieuws van over heel Europe, poolstokspringen en Super Bowl, Lierse en KV Mechelen en Beerschot, zelfs tweede klasse. En geen w??rd, geen l?tter over Essevee - de 2e in de stand die voor de 13e match op rij ongeslagen blijft. 

Schandalig. Veel lezers of niet. Schan-da-lig.

13 april 1951

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #803 Gepost op: februari 19, 2013, 10:05:52 am »





Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #804 Gepost op: februari 19, 2013, 01:01:39 pm »
mooie artikels, al moeten we natuurlijk nog po1 afwachten anno 2013

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #805 Gepost op: maart 01, 2013, 09:34:53 pm »
Da andere eersteklassers (waaronder Mannaert) over onze prestatie en het al dan niet kampioen spelen.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130228_00487667

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #806 Gepost op: maart 02, 2013, 01:02:38 pm »


Zulte Waregem en kampioen. Dezer dagen lijken beide begrippen even onlosmakelijk verbonden met elkaar als Samson en Gert. Toch doen ze bij Essevee geen boude uitspraken. ?Het wordt nog een lange en intensieve competitie', stelt Francky Dury.


Wie met 0-1 gaat winnen in Anderlecht, kan met blakend zelfvertrouwen (opnieuw) afzakken naar Charleroi. Toch waarschuwt coach Dury voor eventuele arrogantie. ?We zitten momenteel in een goede flow, maar de wedstrijd van morgen wordt heel moeilijk. Het is niet omdat we gewonnen hebben tegen Anderlecht dat we de vergelijking met Anderlecht moeten maken. Wij zijn Zulte Waregem en moeten ook niet in de val van hoogmoed lopen. Ons telkens kunnen focussen voor de volgende opdracht, dat is onze sterkte. Die strategie moeten we verder aanhouden.'

Wat woensdag opnieuw bleek en ook een sterkte is van Essevee, is de goede vorm van de invallers. Zeker Bruno Godeau maakte opnieuw een solide indruk. ?Het is inderdaad zo dat Godeau een heel goede match heeft gespeeld', gaat Dury verder. ?Als stand-in van Colpaert en Verboom is het niet gemakkelijk om een basisplaats af te dwingen. Ik ben daarom blij dat hij zich weer heeft getoond. Het is een intelligente en volwassen speler. Daarom zou ik heel graag willen dat hij volgend seizoen blijft.'

Ook Jens Naessens startte na enkele weken op de bank weer in de basis en stelde niet teleur. ?Naessens heeft een knieprobleem, maar ondervindt enkel hinder als hij lang moet sprinten. Ik wil hem zoveel mogelijk sparen want een operatie zou betekenen dat we voor de rest van het seizoen niet meer op hem kunnen rekenen.'

Jonge bank

Wie woensdag aandachtig de andere invallers van Zulte Waregem heeft bekeken, moet gemerkt hebben dat het om piepjonge spelers ging. Zou dat een doorslag kunnen geven in de eventuele race naar de landstitel? ?De gemiddelde leeftijd van de bank was ongeveer 21 jaar. Ik durf niet te zeggen dat de tegenstanders een sterkere bank hebben dan wij. Alles zal afhangen van details', besluit Dury.

@ PDC...We hebben geen TD nodig,maar wel een contract(verlenging) voor Godeau,Verboom,Bossut,delaplace....en een nieuw/aangepast stadion waar we europees kunnen spelen.
Als charleroi zich belachelijk maakt met de afgelastingen,dan doen wij dat ook door geen europees-goedgekeurd stadion te hebben.En dan zeggen dat de "club" , met een TD,een stap hogerop wil. ::)

 



Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #807 Gepost op: maart 04, 2013, 06:09:06 pm »
Bij het artikel van de match bij blikvanger was het dus Sammy.
Er staat: Hoelang kan bondstrainer Wilmots de doelman van de seizoensrevelatie nog negeren? Bossut verdient een plaats in het dun kransje van de topdoelmannen die per seizoen een tiental punten winnen. Sammy hield nog meer dan woensdag op Anderlechtz zijn team overeind en voorkwam een paar gemaakte doelpunten.

Ok Sammy als blikvanger heel terecht maar met het gedeelte van de rode duivels ben ik het niet eens. Als essevee supporter zou het natuurlijk top zijn mocht sammy bij de rode duivels geraken! maar eerlijk zijn niveau ligt toch een stuk lager of courtois en mignolet het hunne. En als er al een keeper van de jupiler league daarbij zou kunnen spelen zou het toch proto moeten zijn (hoezeer ik hem en dat rot clubje van de hoofdstad ook haat naast zijn kwaliteiten als keeper kan je niet kijken, behalve op penalty gebied dan ;D)
Liberta per gli ultras!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #808 Gepost op: maart 04, 2013, 08:14:39 pm »
Bij het artikel van de match bij blikvanger was het dus Sammy.
Er staat: Hoelang kan bondstrainer Wilmots de doelman van de seizoensrevelatie nog negeren? Bossut verdient een plaats in het dun kransje van de topdoelmannen die per seizoen een tiental punten winnen. Sammy hield nog meer dan woensdag op Anderlechtz zijn team overeind en voorkwam een paar gemaakte doelpunten.

Ok Sammy als blikvanger heel terecht maar met het gedeelte van de rode duivels ben ik het niet eens. Als essevee supporter zou het natuurlijk top zijn mocht sammy bij de rode duivels geraken! maar eerlijk zijn niveau ligt toch een stuk lager of courtois en mignolet het hunne. En als er al een keeper van de jupiler league daarbij zou kunnen spelen zou het toch proto moeten zijn (hoezeer ik hem en dat rot clubje van de hoofdstad ook haat naast zijn kwaliteiten als keeper kan je niet kijken, behalve op penalty gebied dan ;D)

Volledig akkoord.

Courtois is momenteel de minst gepasseerde keeper van Spanje  :o
Mignolet is ??n van de betere keepers in Engeland, ondanks een mindere verdediging voor hem.
Ondanks het een eikel eersteklas is, is Proto van een ander niveau.

Dat Sammy momenteel superieur staat te keepen, staat als een paal boven water.
Dat hij ons al veel punten heeft opgeleverd al evenzeer.

Maar je mag ook niet vergeten, op welk niveau onze verdedigers staan te spelen!! Ook dit is een belangrijk aspect.

Maar ga eens een jaartje terug als onze verdedigers dat niet aan het doen waren en Sammy op bepaalde ogenblikken ons veel punten heeft gekost en sommige op dit forum hem verwensten...

Moraal van het verhaal volgens mij : Sammy zit in dezelfde "flow" als bepaalde andere spelers of het "blok" van SVZW, namelijk boven zijn of haar niveau te spelen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #809 Gepost op: maart 04, 2013, 11:11:41 pm »
Niet akkoord met de reacties hierboven.
Ik ben geen Sammy-adept, maar eerlijk is eerlijk, hij staat momenteel op een heel hoog niveau te keepen!
Momenteel beter dan Proto.
Natuurlijk kan je geen doelman selecteren voor de nationale ploeg op basis van pakweg een 5-tal wedstrijden, maar stel dat ie dit niveau een gans seizoen kan volhouden, dan verdient ie volgens mij wel een plek als derde doelman bij de dove kuiffels na Courtois en Mignolet.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #810 Gepost op: maart 05, 2013, 01:00:38 am »
Niet akkoord met de reacties hierboven.
Ik ben geen Sammy-adept, maar eerlijk is eerlijk, hij staat momenteel op een heel hoog niveau te keepen!
Momenteel beter dan Proto.
Natuurlijk kan je geen doelman selecteren voor de nationale ploeg op basis van pakweg een 5-tal wedstrijden, maar stel dat ie dit niveau een gans seizoen kan volhouden, dan verdient ie volgens mij wel een plek als derde doelman bij de dove kuiffels na Courtois en Mignolet.

Oke hij speelde een sterke match op charleloi, maar om nu te zeggen dat hij beter is dan gillet of proto.. das nu toch ook echt niet waar hoor. Maakt per seizoen toch een 3tal blunders, uittrappen zijn niet goed, .. al? niets tegen sammy h? en ik hoop dat hij blijft, maar ik dat hij bij de rode duivels moet is dikke BUllshit volgens mij! ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #811 Gepost op: maart 05, 2013, 11:21:13 am »
Sammy als nationale doelman, komaan serieus blijven e :P
De 3 doelmannen bij de RD zijn echt een klasse of 2 beter hoor. Die presteren een volledig seizoen top.

Sammy zit nu in een goeie periode, maar wat als daar dan weer eens een flatert komt zoals tegen Anderlecht dit seizoen, of Lokeren en Mechelen vorig seizoen? Dan zal Youtube weer volstaan zeker..

Voeten op de grond!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #812 Gepost op: maart 05, 2013, 11:44:23 am »
Sammy als nationale doelman, komaan serieus blijven e :P
De 3 doelmannen bij de RD zijn echt een klasse of 2 beter hoor. Die presteren een volledig seizoen top.

Sammy zit nu in een goeie periode, maar wat als daar dan weer eens een flatert komt zoals tegen Anderlecht dit seizoen, of Lokeren en Mechelen vorig seizoen? Dan zal Youtube weer volstaan zeker..

Voeten op de grond!

Het niveau van de Rode Duivels is zodanig gestegen dat er in feite nooit sprake kan zijn dat een speler uit de Eerste klasse deel kan uitmaken van die kern.

Ciman, Blondel, de Bock, Proto, Vossen, ... daarmee gaan we Brazilie niet halen. Pas op, sommigen (vb Vossen) hebben veel potentieel, maar als ze de stap niet kunnen zetten naar een grote competitie (zie Benteke, De Bruyne, ...), dan maken ze in de toekomst geen kans op een plaats.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #813 Gepost op: maart 05, 2013, 06:41:12 pm »
Niet akkoord met de reacties hierboven.
Ik ben geen Sammy-adept, maar eerlijk is eerlijk, hij staat momenteel op een heel hoog niveau te keepen!
Momenteel beter dan Proto.
Natuurlijk kan je geen doelman selecteren voor de nationale ploeg op basis van pakweg een 5-tal wedstrijden, maar stel dat ie dit niveau een gans seizoen kan volhouden, dan verdient ie volgens mij wel een plek als derde doelman bij de dove kuiffels na Courtois en Mignolet.
Wilde astemblieft allemaal lezen wat er staat?
MOMENTEEL en ALS IE DIT EEN GANS SEIZOEN KAN VOLHOUDEN...
 ::)
1. Proto kost Anderlecht ook een paar keer per jaar punten ( vorige week nog tegen ons vond ik hem absoluut niet vrijuit gaan bij ons doelpunt! )
2. Diene Gillet ( derde keeper ) heeft anders ook al zijn kunsten getoond bij de roze kazuifels... Ik vind hem allerminst indrukwekkend. Ie speelt in een hoger aangeschreven competitie en that's it.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #814 Gepost op: maart 05, 2013, 10:01:59 pm »
Niet akkoord met de reacties hierboven.
Ik ben geen Sammy-adept, maar eerlijk is eerlijk, hij staat momenteel op een heel hoog niveau te keepen!
Momenteel beter dan Proto.
Natuurlijk kan je geen doelman selecteren voor de nationale ploeg op basis van pakweg een 5-tal wedstrijden, maar stel dat ie dit niveau een gans seizoen kan volhouden, dan verdient ie volgens mij wel een plek als derde doelman bij de dove kuiffels na Courtois en Mignolet.
Wilde astemblieft allemaal lezen wat er staat?
MOMENTEEL en ALS IE DIT EEN GANS SEIZOEN KAN VOLHOUDEN...
 ::)
1. Proto kost Anderlecht ook een paar keer per jaar punten ( vorige week nog tegen ons vond ik hem absoluut niet vrijuit gaan bij ons doelpunt! )
2. Diene Gillet ( derde keeper ) heeft anders ook al zijn kunsten getoond bij de roze kazuifels... Ik vind hem allerminst indrukwekkend. Ie speelt in een hoger aangeschreven competitie en that's it.

Heb jij hem daar dan al eens zien keepen in die hoger aangeschreven competitie??
Die is daar na Buffon mss wel de beste in de Serie A he. Een echte topper.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #815 Gepost op: maart 06, 2013, 10:29:24 am »
Laatste weken komen we plots wel veel in de pers en terecht!!!!!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #816 Gepost op: maart 06, 2013, 10:37:43 am »
Als eens geweten dat wij als Esseveesupporters zouden vinden dat we "teveel" in de pers komen? Kers op de taart is een centrale gast in Extra Time. Daar willen ze echt niet weten van Essevee.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #817 Gepost op: maart 06, 2013, 05:14:14 pm »
Niet akkoord met de reacties hierboven.
Ik ben geen Sammy-adept, maar eerlijk is eerlijk, hij staat momenteel op een heel hoog niveau te keepen!
Momenteel beter dan Proto.
Natuurlijk kan je geen doelman selecteren voor de nationale ploeg op basis van pakweg een 5-tal wedstrijden, maar stel dat ie dit niveau een gans seizoen kan volhouden, dan verdient ie volgens mij wel een plek als derde doelman bij de dove kuiffels na Courtois en Mignolet.
Wilde astemblieft allemaal lezen wat er staat?
MOMENTEEL en ALS IE DIT EEN GANS SEIZOEN KAN VOLHOUDEN...
 ::)
1. Proto kost Anderlecht ook een paar keer per jaar punten ( vorige week nog tegen ons vond ik hem absoluut niet vrijuit gaan bij ons doelpunt! )
2. Diene Gillet ( derde keeper ) heeft anders ook al zijn kunsten getoond bij de roze kazuifels... Ik vind hem allerminst indrukwekkend. Ie speelt in een hoger aangeschreven competitie en that's it.

Heb jij hem daar dan al eens zien keepen in die hoger aangeschreven competitie??
Die is daar na Buffon mss wel de beste in de Serie A he. Een echte topper.
Ja, ik heb hem op pay-TV al verschillende keren in aktie gezien.
Begrijp me niet verkeerd h?, een slechte keeper ga ik het niet noemen, maar top zoals een Courtois of een Mignolet is hij absoluut niet, verre van zelfs.

Online Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #818 Gepost op: maart 08, 2013, 02:01:03 pm »
Vandaag in Het Nieuwsblad een gesprek met Willy Naessens en Vincent Mannaert. Het nieuwe stadion komt er zeker zegt Naessens. Het dossier zal ongeveer nog een jaar tot anderhalf jaar duren en dan kan men aan de bouw beginnen!

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #819 Gepost op: maart 09, 2013, 11:27:58 am »