Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155822 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #100 Gepost op: augustus 27, 2007, 11:04:56 am »
Volledig mee eens, afschuwelijke arbitrage: De Vlieger verdiende geel wegens zijn + 10 minuten die hij steelt met treuzelen en dan nog die ontelbare venijnige fouten van jullie "profs" (hiel trappen, enz....) die telkens het spel stilleggen en onbestraft bleven :'( :'( :'(
kunnen wij er wat aan doen dat jullie spitsen te leeg waren om Devlieger onder druk te zetten. Devlieger heeft bij de arbiters het nodige aanzien, kunnen wij er wat aandoen dat jullie dikkenekke bestuur besloot om Herpoel buiten te zwieren en te vervangen door yet again ??n of anderen "-ic".
en wat gezegd van Maric venijnige frustratiefout dan op Dindeleux??? Verschuere moest op een gegeven moment geblesseerd naar de kanten. Als wij een schouder aan schouder duel uitvochten was het fout, Olufade mocht Leye gewoon torpederen.
Sollied stelt europees NIETS voor. Hij zou beter eens tactisch in de les gaan bij Dury, de enigste tot nu toe die een Belgische Club deed overwinteren in de UEFA-cup. Dan hoor ik sollied zeggen dat men te overhaast was... LOL, en dat met een slekke als stoica in de ploeg.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #101 Gepost op: augustus 27, 2007, 11:06:15 am »

Ik nodig iedere Gent supporter en Mr.Sollied incluis uit om samen met mij deze match eens te herbekijken.

Als er al iemand mag klagen is het Dury zelf wegens afschuwelijke arbitrage. Vreemd dat daar niets van geschreven wordt.

De enige die zich in mijn ogen belachelijk maakt is Mr.Sollied himself, die zich blijkbaar zelf indekt omdat hij zijn maximum kwijt is tegen het kleine Zulte Waregem. Is dat ook niet laster en eerroof? Opletten met dergelijke uitspraken als je tegen Standard speelt, beste Trond, ze zijn daar nogal lichtgeraakt.

Ik ken de statistieken niet, maar ik denk eigenlijk dat wij bijna evenveel kansen hebben gecre?erd als Gent. Op bepaalde momenten ging de bal bij ons goed rond, en zag je dat Gent moest terugplooien. De rush van Lander gezien? De acties van Leye? De tegenprikken op de counter de laatste 10 minuten?

Jammer dat de media (studio1??) de helft van onze kansen niet toont, wat de publieke opinie weer wat be?nvloed.

Way to go Essevee & Colono Boys, keep it up, zowel op als naast het veld een goeie prestatie. Op naar GBA!

Volledig mee eens, afschuwelijke arbitrage: De Vlieger verdiende geel wegens zijn + 10 minuten die hij steelt met treuzelen en dan nog die ontelbare venijnige fouten van jullie "profs" (hiel trappen, enz....) die telkens het spel stilleggen en onbestraft bleven :'( :'( :'(


Beste Ann,

Natuurlijk mag iedereen zijn mening kwijt op dit forum! Maar heb ondertussen al door dat u niet ??n van de weinige vrouwen bent die iets van voetbal kent...
En om je zeker niet op de tenen te trappen, vermeld ik er direct bij dat ik mezelf ook niet als een kenner beschouw!

Mvg


En nee, wil absoluut discussie starten over vrouwen en voetbal ! Want dan ligt de site binnen de korste keren plat ;D

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #102 Gepost op: augustus 27, 2007, 06:07:12 pm »
'Alle legale middelen gebruikt'

Doelman Geert De Vlieger keepte een puike match, maar wekte niet enkel daarom frustratie op bij alles wat Gents was. Ook in het winnen van tijd toonde hij zich een meester. 'Ik flirtte met de grens, dat klopt, maar ging er nooit over. Alle legale middelen zijn goed om resultaat te halen. We ondergingen de wet van de sterkste en werden diep op de eigen helft teruggedrongen, maar ook goed verdedigen is een kunst. Aanvallend moeten we wel beter kunnen. Vorig jaar in de UEFA-cup lieten we tegen sterke clubs mooie dingen zien. Dat komt er nu nog niet uit. Dit onverhoopte punt geeft wel vertrouwen.' (bvw)



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #103 Gepost op: augustus 27, 2007, 06:52:28 pm »
ONGELOFELIJK, wat ze allemaal zeggen/beweren in dat artikel... Echt geen enkel positief woord.

salout?

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #104 Gepost op: augustus 27, 2007, 07:05:32 pm »
ONGELOFELIJK, wat ze allemaal zeggen/beweren in dat artikel... Echt geen enkel positief woord.
al dikke bullshit :D ze overdrijven nogal eentje. Zeg mij ??n ploeg die met open vizier de leider in de stand, die momenteel wervelend voetbal speelt, zou bekampen. Tis toch maar normaal als je al een slechte start gemaakt hebt dat jeniet super aanvallend speelt. En zoooo defensief kan het ook niet geweest zijn als je ziet dat WIJ de beste kansen kregen! wat wil je? dat je hun flankverdedigers zomaar laat voetballen? Nee, het tactisch plannetje van Dury lukte perfect. Frustratie alom bij al wat Blauw-Wit is.. Kheb mij desondanks al het slechte dat iedereen vertelt over de match, daar toch serieus geamuseerd :P

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #105 Gepost op: augustus 27, 2007, 07:11:12 pm »
ONGELOFELIJK, wat ze allemaal zeggen/beweren in dat artikel... Echt geen enkel positief woord.
al dikke bullshit :D ze overdrijven nogal eentje. Zeg mij ??n ploeg die met open vizier de leider in de stand, die momenteel wervelend voetbal speelt, zou bekampen. Tis toch maar normaal als je al een slechte start gemaakt hebt dat jeniet super aanvallend speelt. En zoooo defensief kan het ook niet geweest zijn als je ziet dat WIJ de beste kansen kregen! wat wil je? dat je hun flankverdedigers zomaar laat voetballen? Nee, het tactisch plannetje van Dury lukte perfect. Frustratie alom bij al wat Blauw-Wit is.. Kheb mij desondanks al het slechte dat iedereen vertelt over de match, daar toch serieus geamuseerd :P
?. Ik wil gewoon tegen GBA weer voetbal om te winnen, wat de laatste 2 matchen niet het geval was; al is dit (zeker tegen gent) niet meer dan normaal!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #106 Gepost op: augustus 31, 2007, 08:28:34 am »
Vooral het veelzeggende 'en hij is niet de enige' deed mij mijn boterhammen met choco veel minder smaken deze morgen!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #107 Gepost op: augustus 31, 2007, 10:05:12 am »
Vandaag in HNB :

Nathan D'Haemers - en hij is naar verluidt niet de enige - wacht nog steeds op de hem beloofde contractaanpassing.  De middenvelder liet een deeltijdse baan als voeger staan om voltijds prof te worden, maar voetbalt nog steeds voor het loon van een semiprof.

???
Inderdaad, een snelle reactie lijkt me hier op zijn plaats om verdere onrust te voorkomen. Die Dhaemers, wier spelstijl me trouwens zeer erg bekoord, blijkt toch een scherp kantje te hebben. Ik herinner me dat hij goed anderhalf jaar terug al eens aan de klaagmuur stond als hij zag wat hij maar verdiende tov de andere profs in de JL. Dan was er zijn te goede relatie met Sengier en diens wederhelft. En nu dus dit, want volgens HNB zal hij dan wel de bron zijn (naar verluidt!). Akkoord je moet krijgen waar je recht op hebt maar hou dit vooralsnog binnenkamers en ga uw grieven uiten bij de personen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Hopelijk een storm in een glas water. Want dergelijke beslommeringen roepen heel onaangename herinneringen bij me op. 

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #108 Gepost op: augustus 31, 2007, 12:08:04 pm »
Zo een dingen doede ni.  Nathan is nog ni opt niveau van ons eerste jaar 1ste klassen en speelde vorig jaar een handje vol wedstrijden. Ik vind het niet meer dan normaal dat het bestuur geen risico wil nemen. 
Ik vind zelfs dat het een beetje meeheeft van Fellaini.  Mo vergeet ni Nathan da da wel nen topper is.  Zwijgt en voetbalt, dan zal alles wel aangepast worden naar vergelijk met uw prestaties.

Zo'n dingen gooi je niet in de pers.  Wie dacht da Nathan ne clubpseler is ....

svzw sup

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #109 Gepost op: augustus 31, 2007, 12:23:05 pm »
Hln.. Ook nie de meest betrouwbare (sport)krant he..
Kheb er nog niets anders van gehoord of gelezen dus..
(Staat niets van in het NIeuwsblad/DeMorgen/teletext)

Rafa

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #110 Gepost op: augustus 31, 2007, 01:06:02 pm »
Hln.. Ook nie de meest betrouwbare (sport)krant he..
Kheb er nog niets anders van gehoord of gelezen dus..
(Staat niets van in het NIeuwsblad/DeMorgen/teletext)
Ze hadden waarschijnlijk nog wat inkt over en wat plaats... Laten we even iets posten dat in het nadeel kan zijn van... (wie nemen we deze keer)... Zulte Waregem ?

(c) Red. HLN.

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #111 Gepost op: augustus 31, 2007, 02:16:35 pm »
ela voegers zijn ook maar mensen ze >:(
Vandaag in HNB :

Nathan D'Haemers - en hij is naar verluidt niet de enige - wacht nog steeds op de hem beloofde contractaanpassing.  De middenvelder liet een deeltijdse baan als voeger staan om voltijds prof te worden, maar voetbalt nog steeds voor het loon van een semiprof.

???
Inderdaad, een snelle reactie lijkt me hier op zijn plaats om verdere onrust te voorkomen. Die Dhaemers, wier spelstijl me trouwens zeer erg bekoord, blijkt toch een scherp kantje te hebben. Ik herinner me dat hij goed anderhalf jaar terug al eens aan de klaagmuur stond als hij zag wat hij maar verdiende tov de andere profs in de JL. Dan was er zijn te goede relatie met Sengier en diens wederhelft. En nu dus dit, want volgens HNB zal hij dan wel de bron zijn (naar verluidt!). Akkoord je moet krijgen waar je recht op hebt maar hou dit vooralsnog binnenkamers en ga uw grieven uiten bij de personen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Hopelijk een storm in een glas water. Want dergelijke beslommeringen roepen heel onaangename herinneringen bij me op. 

't verstand komt met de jaren....... hopelijk ook bij ex-voegers ?  :-[
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2007, 02:18:18 pm door matie »

Offline den dezen

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #112 Gepost op: augustus 31, 2007, 11:22:23 pm »
ela voegers zijn ook maar mensen ze >:(
Vandaag in HNB :

Nathan D'Haemers - en hij is naar verluidt niet de enige - wacht nog steeds op de hem beloofde contractaanpassing.  De middenvelder liet een deeltijdse baan als voeger staan om voltijds prof te worden, maar voetbalt nog steeds voor het loon van een semiprof.

???
Inderdaad, een snelle reactie lijkt me hier op zijn plaats om verdere onrust te voorkomen. Die Dhaemers, wier spelstijl me trouwens zeer erg bekoord, blijkt toch een scherp kantje te hebben. Ik herinner me dat hij goed anderhalf jaar terug al eens aan de klaagmuur stond als hij zag wat hij maar verdiende tov de andere profs in de JL. Dan was er zijn te goede relatie met Sengier en diens wederhelft. En nu dus dit, want volgens HNB zal hij dan wel de bron zijn (naar verluidt!). Akkoord je moet krijgen waar je recht op hebt maar hou dit vooralsnog binnenkamers en ga uw grieven uiten bij de personen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Hopelijk een storm in een glas water. Want dergelijke beslommeringen roepen heel onaangename herinneringen bij me op. 

't verstand komt met de jaren....... hopelijk ook bij ex-voegers ?  :-[

ook dat nog
It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
(Mark Twain)

Offline Alziend oog

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #113 Gepost op: september 01, 2007, 09:35:18 am »
VAndaag in het HNB een interview met D'Haemers, waarin hij weliswaar op het einde van het artikel nogmaals heeft over zijn contractaanpassing.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #114 Gepost op: september 01, 2007, 09:35:51 am »
Wil hij een beter contract ofwat ?
VAndaag in het HNB een interview met D'Haemers, waarin hij weliswaar op het einde van het artikel nogmaals heeft over zijn contractaanpassing.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #115 Gepost op: september 01, 2007, 09:40:01 am »
Hij heeft toch redens dacht ik? Hij geeft zijn job op om fulltime te voetballen, dus moet dat ook in zijn loon aangepast worden. Dat is nu eens het meest logische gevolg dat er is. Is hij daarom een moeilijke jongen? Neen! Hij zal het waarschijnlijk al voldoende hebben aangekaart in de bestuurskamer, maar ze zullen het wat druk gehad hebben... Nathan is een monument in Waregem en we zullen er nog veel plezier aan beleven ook. Daarbij: monumenten moet je verzorgen (is in het verleden al te vaak anders gebleken...)

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #116 Gepost op: september 01, 2007, 09:47:46 am »
Waarom moet hij een contractverbetering krijgen. Hij speelt al vanaf zijn selectie voor de rode duivels op laag niveau. Eerst beter voetballen zou ik zeggen.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #117 Gepost op: september 01, 2007, 10:15:19 am »
Waarom moet hij een contractverbetering krijgen. Hij speelt al vanaf zijn selectie voor de rode duivels op laag niveau. Eerst beter voetballen zou ik zeggen.
Man, het is toch normaal als ge van semi-prof naar prof gaat, dat ge meer verdient!
Zoude gij graag t zelfste verdienen als ge overstapt van een halftijdse baan naar een voltijdse baan???

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #118 Gepost op: september 01, 2007, 11:19:16 am »
Kan zijn, mo zo'n dingen speel je niet uit in de krant.
Is eigenlijk laag om zo'n middel te gebruiken vind ik persoonlijk.
Iedereen vond Fellaini nen belachelijken en ne geldwolf enzo omdat hij dreigde op te stappen.
Jis amper 1 maand in de voormiddag aan het trainen.  (Vandaag 2 maanden).
Nee sorry bij mij kan da er ni in.  Eerst bewijzen en dan aanpassen zouek het bestuur meegeven.
Want eerlijk gezegd tis toch nog da ni zulle.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #119 Gepost op: september 01, 2007, 01:43:04 pm »
Kan zijn, mo zo'n dingen speel je niet uit in de krant.
Is eigenlijk laag om zo'n middel te gebruiken vind ik persoonlijk.
Iedereen vond Fellaini nen belachelijken en ne geldwolf enzo omdat hij dreigde op te stappen.
Jis amper 1 maand in de voormiddag aan het trainen.  (Vandaag 2 maanden).
Nee sorry bij mij kan da er ni in.  Eerst bewijzen en dan aanpassen zouek het bestuur meegeven.
Want eerlijk gezegd tis toch nog da ni zulle.


ik vraag mij eens af hoe jij zou reageren als jouw contract op het werk niet is aangepast en je baas zegt manneke we gaan eerst ne keer kijken hoe je werkt!!!
als er contractaanpassingen afgesloten zijn moet men zich daaraan houden!