Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155908 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #120 Gepost op: september 01, 2007, 02:25:47 pm »
Slechts 1 antwoord : Nathan is an SV-boy!

En los van het feit of er een sociaal secretariaat tussen zit (zal wel zo zijn, is bij de meeste bedrijven zo) moet Nathan het respect krijgen dat hij verdient...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #121 Gepost op: september 01, 2007, 02:59:04 pm »
Kan zijn, mo zo'n dingen speel je niet uit in de krant.
Is eigenlijk laag om zo'n middel te gebruiken vind ik persoonlijk.
Iedereen vond Fellaini nen belachelijken en ne geldwolf enzo omdat hij dreigde op te stappen.
Jis amper 1 maand in de voormiddag aan het trainen.  (Vandaag 2 maanden).
Nee sorry bij mij kan da er ni in.  Eerst bewijzen en dan aanpassen zouek het bestuur meegeven.
Want eerlijk gezegd tis toch nog da ni zulle.


ik vraag mij eens af hoe jij zou reageren als jouw contract op het werk niet is aangepast en je baas zegt manneke we gaan eerst ne keer kijken hoe je werkt!!!
als er contractaanpassingen afgesloten zijn moet men zich daaraan houden!


Heel goeie opmerking! Stel jezelf in de plaats...je zou er ook op hameren dat je aanpassing gebeurt!
Nuja, ik veronderstel dat hij al op andere manieren geprobeerd heeft, maar er geen reactie komt...
Dus ff tussendoor in de krant moet kunnen

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #122 Gepost op: september 01, 2007, 03:08:02 pm »
Heel goeie opmerking! Stel jezelf in de plaats...je zou er ook op hameren dat je aanpassing gebeurt!
Nuja, ik veronderstel dat hij al op andere manieren geprobeerd heeft, maar er geen reactie komt...
Dus ff tussendoor in de krant moet kunnen
Da's echt bullshit voor mij.
Zo'n dingen in de kranten gaan uitsmeren heeft alleen maar negatieve gevolgen.
't Is nog nie genoeg da de pers al zo negatief staat de laatsten tijd tegenover essevee,
da Dhaemers ze nog iets extra's gaat geven.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #123 Gepost op: september 01, 2007, 04:51:39 pm »
Heel goeie opmerking! Stel jezelf in de plaats...je zou er ook op hameren dat je aanpassing gebeurt!
Nuja, ik veronderstel dat hij al op andere manieren geprobeerd heeft, maar er geen reactie komt...
Dus ff tussendoor in de krant moet kunnen
Da's echt bullshit voor mij.
Zo'n dingen in de kranten gaan uitsmeren heeft alleen maar negatieve gevolgen.
't Is nog nie genoeg da de pers al zo negatief staat de laatsten tijd tegenover essevee,
da Dhaemers ze nog iets extra's gaat geven.

tjah tis aan svzw om niet negatief in de pers te komen h?!
Uitspraken doen die later tegen je kan gebruikt worden......
contractbesprekingen niet naleven....
ten andere als er een speler niet doet wat hij moet doen werd het ook niet nagelaten omdat in de pers uit te smeren, waarom zouden spelers dan niet mogen opkomen voor hun rechten!
« Laatst bewerkt op: september 01, 2007, 07:41:53 pm door mabelleke »

Offline Dhaemerske

  • Leden
  • Berichten: 9
    • http://www.nl.netlog.com/cb06_isje
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #124 Gepost op: september 01, 2007, 06:14:41 pm »
misschien niet slim om dat in de pers te brengen,
maar het is zoals nathan zegt niet fair
als je afspraken maakt moet je ze naleven!!
D'Haemers is een voetballer met een goede mentaliteit,
die niet zaagt als hij eens een weekje op de bank moet zitten
zo'n voetballers moet je houden en ze het respect geven die ze verdienen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #125 Gepost op: september 02, 2007, 09:05:40 am »
Tis wel niet zo dat hij zomaar begint te klagen over Zulte Waregem. Ze vroegen hem of dat hij het niet erg vond dat hij regelmatig op de bank zit en hij zei dat hij daar niet moeilijk over zou doen, en dat hij alleen ongerust was over zijn contractaanpassing. Zo grof vond ik dat nu ook niet gezegd. Nu, het zal wel in orde komen. Hij heeft gezegd dat de trainer altijd op hem kan rekenen, en Dury zal dat ook wel weten.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #126 Gepost op: september 03, 2007, 09:32:29 am »
Tis er hier aan te zien dat er veel nog de boterhammekes door de mama laten smeren ipv er zelf voor te gaan werken...

Als je twee halftijdse banen hebt en de ene werkgever je plots komt vragen de tweede baan op te geven is het toch niet meer dan normaal dat je daarvoor vergoed wordt!? Als dan na twee maanden blijkt dat die beloftes niet nageleefd worden kan je uiteraard niet content zijn. En als je dit al een aantal keer bij die werkgever hebt aangekaart en geen gehoor krijgt is dit eens toevallig in de pers laten vallen geen slechte zet!!


Crudo

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #127 Gepost op: september 04, 2007, 11:28:18 am »
Stijn Meert stond gisteren in de beste 11 ofzoiets in HNB (het beste elftal van de vorige speeldag) Denk dat het den eerste keer is dat er iemand van ons instaat  ;D

Offline doinque

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #128 Gepost op: september 04, 2007, 11:46:59 am »
Stijn Meert stond gisteren in de beste 11 ofzoiets in HNB (het beste elftal van de vorige speeldag) Denk dat het den eerste keer is dat er iemand van ons instaat  ;D

Vorige week stond Geert De Vlieger derin!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #129 Gepost op: september 04, 2007, 12:40:18 pm »
yep. Als we elke week een mannetje kunnen leveren is het wel een goed teken h? ;)
Na Anderlecht gaan we voor Leye of Matthys  :D

Rafa

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #130 Gepost op: september 04, 2007, 06:32:59 pm »
yep. Als we elke week een mannetje kunnen leveren is het wel een goed teken h? ;)
Na Anderlecht gaan we voor Leye of Matthys  :D
Leye ?n Matthijs. ;) ( ?n Lutte ?n Verschuere ?n Lander ?n De Vlieger ?n... )

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #131 Gepost op: september 18, 2007, 10:52:32 am »
yep. Als we elke week een mannetje kunnen leveren is het wel een goed teken h? ;)
Na Anderlecht gaan we voor Leye of Matthys  :D
Leye ?n Matthijs. ;) ( ?n Lutte ?n Verschuere ?n Lander ?n De Vlieger ?n... )

Nee dus, geen Leye en Matthys, maar De Vlieger en Jelavic.
We hebben deze week dus al 2 mannetjes bij de beste elf.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #132 Gepost op: september 18, 2007, 11:22:10 am »
Ik heb de krant maandag niet kunnen kopen, weet er iemand de quoteringen van de spelers? En eventueel andere weetjes van in de krant?

Offline Malinwa

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #133 Gepost op: september 22, 2007, 02:25:57 pm »
22.09.2007 : Bart Van Zundert rekent op basisplaats tegen ex-ploeg

Zulte Waregem gaat vanavond tegen promovendus KV Mechelen voor zijn derde thuiszege op rij. Met acht punten uit vier matchen blaakt de ploeg van trainer Dury van vertrouwen.

Na zijn invalbeurt tegen Germinal Beerschot drie weken geleden blikte Bart Van Zundert al vooruit naar de match van vanavond. En zie, vorige week verscheen de rechtsachter voor het eerst aan de aftrap. Na het gelijkspel op Anderlecht heeft trainer Dury geen reden om hem weer op de bank te zetten. 'Al weet je natuurlijk nooit', blijft Van Zundert voorzichtig. 'Hier weet je pas zaterdagnamiddag of je speelt of niet. Dat is voor mij wel aanpassen. Marc Brys maakte de basiself vaak al op maandag of dinsdag bekend, bij Peter Maes werd iedereen op donderdag op de hoogte gebracht. Francky Dury wacht tot een paar uur voor de wedstrijd en houdt zo iedereen superscherp.' Bart Van Zundert tekende bij Zulte Waregem op een ogenblik dat KV Mechelen vijfde stond in tweede klasse. 'Het zag er niet naar uit dat we zouden promoveren. Ik was 26 jaar en wilde absoluut nog eens naar eerste. Had ik geweten dat Mechelen via de eindronde zou promoveren, dan was ik er misschien gebleven. Spijt van mijn beslissing heb ik echter niet. Essevee staat toch al een stukje verder dan KV.' Vanavond verwacht de rechtsachter een open match. 'Ik ken Peter Maes heel goed, en omgekeerd. Ik speelde nog met hem samen bij GBA en hij was eveneens mijn trainer bij Geel en Mechelen. Hij gaat doorgaans uit van de eigen sterkte en past zich dan ook zelden aan de tegenstander aan. Ik verwacht dat Mechelen net als wij voor de drie punten zal gaan. Asare, Nong en Persoons zijn de mannen die we extra in de gaten zullen moeten houden.' (bvw)

Het Nieuwsblad

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #134 Gepost op: september 23, 2007, 01:48:27 pm »
Ik hoop dat ik binnenkort verlost ben van het gips aan mijn duim zodat ik eindelijk weer volledig blessurevrij kan voetballen en de Nathan D'Haemers word van twee seizoenen geleden.' (bvw)[/i]

Dat hoop ik ook dat hij eens zijn beste niveau terug  boven haalt. Hij speelt over het algemeen niet slecht maar hij kan nog zoveel beter !

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #135 Gepost op: september 25, 2007, 09:48:22 am »
En deze week zit Van Steenbrugghe bij de beste 11. Dat is al de 5de speler in 4 matchen die bij de beste elf van het nieuwsblad zit.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #136 Gepost op: september 25, 2007, 07:41:29 pm »
En deze week zit Van Steenbrugghe bij de beste 11. Dat is al de 5de speler in 4 matchen die bij de beste elf van het nieuwsblad zit.

inderdaad, onze ploeg wordt niet uit het oog verloren daar ! dacht ook al jelavic, devlieger erin recent.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #137 Gepost op: september 26, 2007, 09:03:28 am »
klopt, na de match tegen anderlecht stonden de vlieger en Jelavic in het elftal van de week

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #138 Gepost op: september 27, 2007, 08:55:06 am »
Mathijssen start slechter dan drie voorgangers


Club Brugge is het seizoen onder een slecht gesternte begonnen. Maar hoe slecht? Welnu, Jacky Mathijssen doet het voorlopig minder goed dan zijn drie voorgangers. Wij namen de eerste zeven wedstrijden van de laatste vier seizoenen onder de loep, inclusief de omstandigheden die voor problemen zorgden: blessures, nieuwe en vertrokken spelers.

Het huidige excuus dat er veel spelers in de lappenmand liggen, is terecht maar ook twee jaar geleden kampte Club met een pak geblesseerden. Merk ook op dat de ploeg in drie jaar nog nauwelijks te herkennen is ?n dat er de afgelopen jaren nooit eerder zeven spelers in de zomer werden binnengehaald.

Zalig ;D
[ Henri Lloyd ]

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #139 Gepost op: oktober 04, 2007, 10:42:21 am »
Eureka : voetbal op tv vanavond !! Onze top 3 van de Jupiler League in strijd om een plaatsje in de poules.  Volle aandacht in alle kranten : meerdere pagina's vol! En allemaal rechtstreeks op TV te volgen natuurlijk! Voor Anderlecht is het zelfs de match van het jaar!  :'(  Standard tegen een ploeg vergelijkbaar met.... en FCB hoopt hun prestatie van vorig jaar te evenaren (halen van de poules).

Terugblikje naar vorig jaar?
SVZW-Lokomotiv Moskou ? Op geen enkele zender rechtstreeks te volgen? Het was maar Zulte en die zouden zich toch nooit plaatsen! Geen interesse!  :-[
Maar SVZW versloeg Lokomotiv na een denderende prestatie ; haalde de poules en we weten hoe dat eindigde!

Doet mij er aan terug denken wat een zalige match dat was! Het kon na een kwartier al 0-3 geweest zijn, maar dan die goals van Tim en Tony... Wellicht d? zaligste match die ik ooit meemaakte, vooral dan door het feit dat het totaal onverwacht was (itt de bekerfinale bvb)...

Als je nu het parcours van vorig jaar bekijkt en dan ziet hoe de huidige 'toppers' het laten afweten tegen ploegen die hoogstens evenwaardig zijn aan Lokomotiv/Praag/Austria, dan bevestigt dit toch nogmaals wat een uitzonderlijke prestatie Essevee hier neergezet heeft!!