Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155905 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #140 Gepost op: oktober 04, 2007, 05:23:51 pm »

Terugblikje naar vorig jaar?
SVZW-Lokomotiv Moskou ? Op geen enkele zender rechtstreeks te volgen? Het was maar Zulte en die zouden zich toch nooit plaatsen! Geen interesse!  :-[
Maar SVZW versloeg Lokomotiv na een denderende prestatie ; haalde de poules en we weten hoe dat eindigde!


Heeft Zulte vorig jaar ook Europees gespeeld?

CB06_boy

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #141 Gepost op: oktober 04, 2007, 05:28:19 pm »
Jong Zulte ?? :-[

nie mee lachen e, 15 op 15 in de competitie, ze gaan voor de 18 op 18  :P den keeper werkt bij mij  :P

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #142 Gepost op: oktober 04, 2007, 07:31:34 pm »
Trouwens ; austria, ajax en sparta praag zitten opnieuw in de eufa-cup wij helaas nie maar hopelijk mogen we nog eens zo'n avontuur beleven voor mij nie gelaten zulle... Hoe rapper hoe liever!!!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #143 Gepost op: oktober 04, 2007, 08:03:54 pm »
Eureka : voetbal op tv vanavond !! Onze top 3 van de Jupiler League in strijd om een plaatsje in de poules.  Volle aandacht in alle kranten : meerdere pagina's vol! En allemaal rechtstreeks op TV te volgen natuurlijk! Voor Anderlecht is het zelfs de match van het jaar!  :'(  Standard tegen een ploeg vergelijkbaar met.... en FCB hoopt hun prestatie van vorig jaar te evenaren (halen van de poules).

Terugblikje naar vorig jaar?
SVZW-Lokomotiv Moskou ? Op geen enkele zender rechtstreeks te volgen? Het was maar Zulte en die zouden zich toch nooit plaatsen! Geen interesse!  :-[
Maar SVZW versloeg Lokomotiv na een denderende prestatie ; haalde de poules en we weten hoe dat eindigde!





leer eerst de juiste (correcte) naam van je eigen ploeg kennen 2460 ...


Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #144 Gepost op: oktober 04, 2007, 08:29:07 pm »
Eureka : voetbal op tv vanavond !! Onze top 3 van de Jupiler League in strijd om een plaatsje in de poules.  Volle aandacht in alle kranten : meerdere pagina's vol! En allemaal rechtstreeks op TV te volgen natuurlijk! Voor Anderlecht is het zelfs de match van het jaar!  :'(  Standard tegen een ploeg vergelijkbaar met.... en FCB hoopt hun prestatie van vorig jaar te evenaren (halen van de poules).

Terugblikje naar vorig jaar?
SVZW-Lokomotiv Moskou ? Op geen enkele zender rechtstreeks te volgen? Het was maar Zulte en die zouden zich toch nooit plaatsen! Geen interesse!  :-[
Maar SVZW versloeg Lokomotiv na een denderende prestatie ; haalde de poules en we weten hoe dat eindigde!





leer eerst de juiste (correcte) naam van je eigen ploeg kennen 2460 ...


en daar zijn de muggezifters weer ...
Als er Waregem staat in een post, wordt er wel niet gereageerd h? ...
We weten toch allemaal wel wat hij bedoelt...

@ japarov : ook L. Moskou zit er trouwens weer in dit jaar :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #145 Gepost op: oktober 04, 2007, 11:17:35 pm »
ik hoor/hoorde al genoeg "zulte"  door mensen uit het antwerpse, brussel, limburg, luik , ... dus dan mag de naam hier op ons eigen forum door ons eigen supporters dan wel correct gebruikt worden vind ik.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #146 Gepost op: oktober 05, 2007, 07:21:49 pm »
ik hoor/hoorde al genoeg "zulte"  door mensen uit het antwerpse, brussel, limburg, luik , ... dus dan mag de naam hier op ons eigen forum door ons eigen supporters dan wel correct gebruikt worden vind ik.

Ook in de buitenlandse pers is het altijd 'SV Zulte', of soms es SV Waregem...
Ma kzie daar nie direct een probleem in, geen reden om over te zagen :)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #147 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:15:00 pm »
             ???????????????????????????
 * Zulte Waregem zag zaterdag zijn top-
 schutter, Mbaye Leye, uitvallen. De   
 Senegalese aanvaller liep een scheurtje
 op in zijn mediale band en zal 6 weken
 buiten strijd zijn. HNB weet dat Zulte
 Waregem een oogje heeft op Miguel Mati-
 nungina. De Oegandese spits van Appel-
 terre is de sensatie van vierde klasse

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #148 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:18:54 pm »
             ???????????????????????????
 * Zulte Waregem zag zaterdag zijn top-
 schutter, Mbaye Leye, uitvallen. De   
 Senegalese aanvaller liep een scheurtje
 op in zijn mediale band en zal 6 weken
 buiten strijd zijn. HNB weet dat Zulte
 Waregem een oogje heeft op Miguel Mati-
 nungina. De Oegandese spits van Appel-
 terre is de sensatie van vierde klasse


WTF, wie is dienen matinungina. We hebben dat toch niet nodig of wel? Persoonlijker vind ik dat een smaakmaker van 4de klasse, zeker smaakmaker kan worden van 1ste klasse. Allesinds niet direct. En ze zouden hem direct nodig hebben. En hoe is die matinungina?

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #149 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:34:18 pm »
@thierslouis : Voor mij onbekend, maar indien hij talent heeft moeten ze niet wachten, zoveel kan hij nu ook niet kosten h?. ;)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #150 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:39:51 pm »
@thierslouis : Voor mij onbekend, maar indien hij talent heeft moeten ze niet wachten, zoveel kan hij nu ook niet kosten h?. ;)
Wel een feit, maar toch 4de klasse, ze mogen ook hun geld niet verspillen ?. Ze moeten hem eerst paar keer bij de reserven laten spelen. grtz

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #151 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:48:48 pm »
Geld verspillen ? Ik denk niet dat iemand van 4e klasse zakken geld zal kosten ...

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #152 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:51:43 pm »
Geld verspillen ? Ik denk niet dat iemand van 4e klasse zakken geld zal kosten ...
Nja, feit maar. Ge moet ook weten. Het kost iets ?. En ge kunt even goed een goeie speler kopen die beetje meer geld kost en waar dat je het geld waar dat je normaal die 4de klasse speler koopt kunt gebruiken om hem te overtuigen en wat meer te geven.
grtz

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #153 Gepost op: oktober 08, 2007, 12:57:59 pm »
Kdenk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn ... De scouts scoutten ook al Leye (voorlopig een voltreffer), Jelavic (ook geen misse), Leandro (op basis van 1 mat kun je je niet uitspreken, maar toch :P), enz ... De transfers voorlopig, daar ben ik zeer tevreden over ...
Dus ik denk wel dat ze weten wat ze met een Matinungina ofzo iets zijn ...

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #154 Gepost op: oktober 08, 2007, 01:05:27 pm »
Das zeker! Maar je moet ook kijken naar het jaar evroor. Een roussel,datti enz.
 
mvg
louis thiers

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #155 Gepost op: oktober 08, 2007, 02:43:35 pm »
@thierslouis : Voor mij onbekend, maar indien hij talent heeft moeten ze niet wachten, zoveel kan hij nu ook niet kosten h?. ;)
Wel een feit, maar toch 4de klasse, ze mogen ook hun geld niet verspillen ?. Ze moeten hem eerst paar keer bij de reserven laten spelen. grtz

Waar speelden Sterhele & Salou een paar jaar geleden?  & waar spelen ze nu .. ;)
[ Henri Lloyd ]

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #156 Gepost op: oktober 08, 2007, 02:50:40 pm »
Een speler van 4de zal inderdaad niets kosten en stel dat hij op niets uitdraait, kunnen we hem altijd nog verkopen. Hij zal normlaal gezien zowiezo duurder zijn als hij bij Zulte Waregem al heeft gespeeld h?. Zie maar met Salou. Die is top bij ons en was eind vorig jaar zogezegd veel meer waard ondanks het feit dat hij het hele seizoen niet gespeeld had.
Ik zou zeggen dat ze het gokje mogen wagen alhoewel ik het niet eens een gokje durf noemen.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #157 Gepost op: oktober 08, 2007, 04:13:44 pm »
Een speler van 4de zal inderdaad niets kosten en stel dat hij op niets uitdraait, kunnen we hem altijd nog verkopen. Hij zal normlaal gezien zowiezo duurder zijn als hij bij Zulte Waregem al heeft gespeeld h?. Zie maar met Salou. Die is top bij ons en was eind vorig jaar zogezegd veel meer waard ondanks het feit dat hij het hele seizoen niet gespeeld had.
Ik zou zeggen dat ze het gokje mogen wagen alhoewel ik het niet eens een gokje durf noemen.

Idd er zit werkelijk talent in 3? en 4? klasse, het moet een beetje meezitten ook h?, goede scouts zijn een rijkdom.
Aad de Mos heeft destijds Dosunmu ontdekt bij Verbroedering Denderhoutem voor KV Mechelen en deze hebben er toch een mooie frank aan overgehouden .

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #158 Gepost op: oktober 08, 2007, 05:40:02 pm »
Goede zaak vind ik!

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #159 Gepost op: oktober 08, 2007, 06:36:16 pm »
Ze mogen hem kopen, maar ik wil eerst iets zien van hem. Eerst eens komen spelen bij sv.
mvg thierske