Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155844 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #200 Gepost op: maart 05, 2008, 06:21:38 pm »
Mooi artikel! Na de laatste weken hoop ik toch echt dat hij er hier nog een jaartje bij doet!

ja die speelt toch een erg sterk seizoen hoor ,niets op aan te merken

forza essevee

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #201 Gepost op: maart 05, 2008, 07:05:13 pm »
Mooi artikel! Na de laatste weken hoop ik toch echt dat hij er hier nog een jaartje bij doet!

ja die speelt toch een erg sterk seizoen hoor ,niets op aan te merken
Een van de beter spelers van dit seizoen bij Svzw! Maar ik heb al horen vertellen dat hij naar 6 andere ploegen kan waar hij meer geld zou verdienen... Het kunnen natuurlijk ferme geruchten zijn ook  ;) Soit, hij speelt sterk, maar we hebben een uitstekende opvolger in onze rangen. Sammy zou volgens mij perfect de rol van Geert kunnen overnemen volgend seizoen in het doel...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #202 Gepost op: maart 06, 2008, 06:40:38 pm »
Mooi artikel! Na de laatste weken hoop ik toch echt dat hij er hier nog een jaartje bij doet!

ja die speelt toch een erg sterk seizoen hoor ,niets op aan te merken
Een van de beter spelers van dit seizoen bij Svzw! Maar ik heb al horen vertellen dat hij naar 6 andere ploegen kan waar hij meer geld zou verdienen... Het kunnen natuurlijk ferme geruchten zijn ook  ;) Soit, hij speelt sterk, maar we hebben een uitstekende opvolger in onze rangen. Sammy zou volgens mij perfect de rol van Geert kunnen overnemen volgend seizoen in het doel...
Geert is inderdaad waarschijnlijk de meest constante van alle spelers bij ons dit seizoen, maar als ie elders veel meer kan verdienen dan mag ie dat gerust doen van mij, ik gun het hem van harte.
Met Bossut hebben we sowieso al een waardige vervanger voor hem in huis.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #203 Gepost op: maart 07, 2008, 11:55:14 am »
OK, maar wat als ook Sammy (langdurig) gekwetst geraakt?

Doe mij maar nog een jaartje (of twee max.) De Vlieger!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #204 Gepost op: maart 07, 2008, 12:10:06 pm »
Geert heeft dit jaar nog gezegd dat Sammy hem zonder probleem kan vervangen, maar inderdaad als Sammy zich zou blesseren,...
Dat is het vervelende aan zoiets. Ge wilt 2 keepers om een blessure te kunnen opvangen, maar dan zit ge met het probleem dat de 2de dan niet kan spelen en dat dat dan zonde is...
NU, voor mij mogen ze Sammy gerust in die goal zetten. Wie weet trekken we een uitstekende 2de doelman aan, zoals Sammy indertijd...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #205 Gepost op: maart 07, 2008, 01:05:40 pm »
OK, maar wat als ook Sammy (langdurig) gekwetst geraakt?

Doe mij maar nog een jaartje (of twee max.) De Vlieger!
idd daar schuilt het gevaar, een jong gastje dan zijn vuurdoop geven kan fatale gevolgen hebben in de competitie.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #206 Gepost op: maart 07, 2008, 03:03:41 pm »
Volgens mij zijn er voor deze club toch dringender zaken om de centen aan te spenderen dan het behouden van Geert als eerste doelman ( Met alle respect voor Geert overigens ). Als ie inderdaad meer kan verdienen alders, O.K., so be it. Voor minder geld dan een beloftevolle tweede doelman gaan zoeken elders zou ik zeggen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #207 Gepost op: maart 07, 2008, 04:28:38 pm »
Ja, dat is waar. Voor mijn part mogen ze het gebruiken om Leandro een contract te geven...

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #208 Gepost op: maart 08, 2008, 09:26:54 am »
Volgens mij zijn er voor deze club toch dringender zaken om de centen aan te spenderen dan het behouden van Geert als eerste doelman ( Met alle respect voor Geert overigens ). Als ie inderdaad meer kan verdienen alders, O.K., so be it. Voor minder geld dan een beloftevolle tweede doelman gaan zoeken elders zou ik zeggen!

Inderdaad, hoewel ik zelf grote voorstander ben van De Vlieger denk ik niet dat we nog buitensporige inspanningen moeten doen om hem bvb nog ??n jaartje te houden. Aan de andere kant zal Sammy ook wel een contractaanpassing willen eens hij een tijdje als eerste doelman uitgespeeld wordt, en moet je toch ook een sterke (beloftevolle) jongere aantrekken als 2e doelman, dus dat kost ook geld...

Misschien ligt de oplossing er wel in Geert nog een jaartje te houden met de overeenkomst hem nadien in te passen in de technische staf? Hij heeft toch een redelijk goed voetbalinzicht, kan goed coachen (toch als speler, dus wellicht ook langs de zijlijn) en kan met zijn ervaring als keeper de ideale motivator en raadgever zijn voor onze doelmannen. Zou toch perfect passen in de huidige profesionalisering van onze club?

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #209 Gepost op: maart 08, 2008, 11:14:28 am »
Volgens mij zijn er voor deze club toch dringender zaken om de centen aan te spenderen dan het behouden van Geert als eerste doelman ( Met alle respect voor Geert overigens ). Als ie inderdaad meer kan verdienen alders, O.K., so be it. Voor minder geld dan een beloftevolle tweede doelman gaan zoeken elders zou ik zeggen!

Inderdaad, hoewel ik zelf grote voorstander ben van De Vlieger denk ik niet dat we nog buitensporige inspanningen moeten doen om hem bvb nog ??n jaartje te houden. Aan de andere kant zal Sammy ook wel een contractaanpassing willen eens hij een tijdje als eerste doelman uitgespeeld wordt, en moet je toch ook een sterke (beloftevolle) jongere aantrekken als 2e doelman, dus dat kost ook geld...

Misschien ligt de oplossing er wel in Geert nog een jaartje te houden met de overeenkomst hem nadien in te passen in de technische staf? Hij heeft toch een redelijk goed voetbalinzicht, kan goed coachen (toch als speler, dus wellicht ook langs de zijlijn) en kan met zijn ervaring als keeper de ideale motivator en raadgever zijn voor onze doelmannen. Zou toch perfect passen in de huidige profesionalisering van onze club?

Hij zou groot gelijk hebben als hij moest andere club gaan en zou slimst zijn van SVZW waarschijnlijk ook, als hij stopt bij ons krijg je der namelijk geen geld meer voor eh? Terwijl je nu nog kan kluif verdienen (met alle respect) aan hem en hij datzelf ook kan , hem opnemen in technische staf 's wel nie mis mss ... :)

Crudo

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #210 Gepost op: maart 08, 2008, 11:39:04 am »
vanmorgen in HNB: "De Vlieger aan zijn laatste weken bij svzw bezig"

hij krijgt dus geen nieuw contract meer. een goeie beslissing vind ik, met alle respect voor Geert natuurlijk, maar hij gaat er met de jaren niet beter op worden, Sammy wel...


Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #211 Gepost op: maart 08, 2008, 12:28:00 pm »
Volgens mij zijn er voor deze club toch dringender zaken om de centen aan te spenderen dan het behouden van Geert als eerste doelman ( Met alle respect voor Geert overigens ). Als ie inderdaad meer kan verdienen alders, O.K., so be it. Voor minder geld dan een beloftevolle tweede doelman gaan zoeken elders zou ik zeggen!

Inderdaad, hoewel ik zelf grote voorstander ben van De Vlieger denk ik niet dat we nog buitensporige inspanningen moeten doen om hem bvb nog ??n jaartje te houden. Aan de andere kant zal Sammy ook wel een contractaanpassing willen eens hij een tijdje als eerste doelman uitgespeeld wordt, en moet je toch ook een sterke (beloftevolle) jongere aantrekken als 2e doelman, dus dat kost ook geld...

Misschien ligt de oplossing er wel in Geert nog een jaartje te houden met de overeenkomst hem nadien in te passen in de technische staf? Hij heeft toch een redelijk goed voetbalinzicht, kan goed coachen (toch als speler, dus wellicht ook langs de zijlijn) en kan met zijn ervaring als keeper de ideale motivator en raadgever zijn voor onze doelmannen. Zou toch perfect passen in de huidige profesionalisering van onze club?

Hij zou groot gelijk hebben als hij moest andere club gaan en zou slimst zijn van SVZW waarschijnlijk ook, als hij stopt bij ons krijg je der namelijk geen geld meer voor eh? Terwijl je nu nog kan kluif verdienen (met alle respect) aan hem en hij datzelf ook kan , hem opnemen in technische staf 's wel nie mis mss ... :)

Hij is nu al einde contract, dus dan verdient SVZW er ook niets aan h?...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #212 Gepost op: maart 08, 2008, 03:26:32 pm »
Stad geeft SV Zulte-Waregem subsidie voor aanleg terrein

WAREGEM - Voetbalvereniging SV Zulte-Waregem krijgt van de stad een investeringstoelage van 250.000 euro als steun voor de aanleg van een voetbalplein in kunstgras waarop de spelers altijd kunnen trainen, ongeacht de weersomstandigheden, het seizoen of het tijdstip. De totale kostprijs wordt op 510.000 euro geraamd. Aan de subsidie zijn enkele voorwaarden verbonden. Zo moet alles in verband met de beschrijving van de werken, de geraamde kosten en dergelijke meer voorgelegd worden aan het schepencollege. De toewijzing van de werken moet gebeuren op basis van een gunningsverslag en SV kan pas de werken starten nadat men alle vergunningen op zak heeft. De vereniging moet zich ook schikken naar de technische en administratieve richtlijnen van de stad. (djw)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #213 Gepost op: maart 08, 2008, 11:59:49 pm »
Voor veel ploegen (zeker waar hij naartoe kan)
is zijn wedde al meer dan genoeg, laat staan dat ze hem zouden moeten kopen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #214 Gepost op: maart 10, 2008, 11:14:26 am »
Mooi artikel vandaag van Roelandts waarin ie zelf ook toegeeft dat ie tot aan de wedstrijd op Westerlo ( met het gekende 'incident' ) ondermaats presteerde en dat ie nu beseft dat ie niet meer bij dominante ploegen als Bruhhe en GBA speelt, maar ook zelf zijn deel van het werk op het middenveld moet opknappen.
Chapeau Kevin, zo wordt je een hele grote in mijn ogen!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #215 Gepost op: maart 10, 2008, 11:36:17 am »
Mooi artikel vandaag van Roelandts waarin ie zelf ook toegeeft dat ie tot aan de wedstrijd op Westerlo ( met het gekende 'incident' ) ondermaats presteerde en dat ie nu beseft dat ie niet meer bij dominante ploegen als Bruhhe en GBA speelt, maar ook zelf zijn deel van het werk op het middenveld moet opknappen.
Chapeau Kevin, zo wordt je een hele grote in mijn ogen!

Kevin Roelandts weet waarom het nu pas lukt bij Essevee

'Het ontbrak me aan vechtlust'

Voor Nieuwjaar leek het niets te zullen worden tussen Zulte Waregem en Kevin Roelandts. De jongste weken vindt de Bruggeling eindelijk zijn draai.

Kevin Roelandts werd afgelopen zomer door Zulte Waregem ingehaald als de vervanger van Tony Sergeant. In de heenronde kon hij de in hem gestelde verwachtingen nooit inlossen. De Bruggeling slaagde er zelfs niet in een vaste basisplaats te verwerven en kreeg geregeld de Essevee-supporters over zich heen.

In de wedstrijd op Westerlo van begin februari werd het de middenvelder te veel. Hij reageerde met niet mis te verstane gebaren op het geroep van de fans.

'Dat was misschien wel het keerpunt', zegt Kevin Roelandts nu. 'De trainer liet me ondanks dat akkefietje staan en ik scoorde de gelijkmaker. Ik putte daar enorm veel vertrouwen uit.'

Truitje nat

Sindsdien staat Roelandts niet meer ter discussie. Hij heeft er nu zes opeenvolgende wedstrijden opzitten waarin hij vier keer scoorde en de ploegmaats beter laat voetballen. Maar misschien wel de opvallendste verandering is dat Roelandts nu ook zijn truitje nat maakt. 'Het klopt dat het me in de eerste ronde aan vechtlust ontbrak', zegt de 25- jarige middenvelder.

'Ik weet ook niet hoe dat komt. Wellicht heeft het te maken met mijn vroegere ploegen. Club Brugge en Germinal Beerschot zijn twee voetballende teams die doorgaans beter zijn dan de tegenstrever en die zelf het spel maken. Als je dan terechtkomt in een ploeg die vanuit een goede organisatie vertrekt, vraagt dat een serieuze aanpassing. Ik moet veel meer verdedigend werk opknappen. Voor de winterstop lukte dat niet, nu heb ik de knop omgedraaid en de trainer apprecieert dat. Het loopt nu fantastisch, het verschil met de heenronde is echt enorm groot.'

Tegen Roeselare scoorde Roelandts twee keer en hij had een voet in elke aanval van Zulte Waregem.

'Mijn eerste helft was prima. Na de rust kon het beter, ook als ploeg. We kregen de ruimte om de kloof verder uit te diepen maar we hebben het niet goed uitgespeeld en lieten Roeselare weer in de match komen. Maar we hielden de drie punten vast en staan nu iets steviger op de zevende plaats. Dat is voor ons het hoogst haalbare.'

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #216 Gepost op: maart 10, 2008, 04:28:48 pm »
Mooi artikel vandaag van Roelandts waarin ie zelf ook toegeeft dat ie tot aan de wedstrijd op Westerlo ( met het gekende 'incident' ) ondermaats presteerde en dat ie nu beseft dat ie niet meer bij dominante ploegen als Bruhhe en GBA speelt, maar ook zelf zijn deel van het werk op het middenveld moet opknappen.
Chapeau Kevin, zo wordt je een hele grote in mijn ogen!

Kevin Roelandts weet waarom het nu pas lukt bij Essevee

'Het ontbrak me aan vechtlust'

Voor Nieuwjaar leek het niets te zullen worden tussen Zulte Waregem en Kevin Roelandts. De jongste weken vindt de Bruggeling eindelijk zijn draai.

Kevin Roelandts werd afgelopen zomer door Zulte Waregem ingehaald als de vervanger van Tony Sergeant. In de heenronde kon hij de in hem gestelde verwachtingen nooit inlossen. De Bruggeling slaagde er zelfs niet in een vaste basisplaats te verwerven en kreeg geregeld de Essevee-supporters over zich heen.

In de wedstrijd op Westerlo van begin februari werd het de middenvelder te veel. Hij reageerde met niet mis te verstane gebaren op het geroep van de fans.

'Dat was misschien wel het keerpunt', zegt Kevin Roelandts nu. 'De trainer liet me ondanks dat akkefietje staan en ik scoorde de gelijkmaker. Ik putte daar enorm veel vertrouwen uit.'

Truitje nat

Sindsdien staat Roelandts niet meer ter discussie. Hij heeft er nu zes opeenvolgende wedstrijden opzitten waarin hij vier keer scoorde en de ploegmaats beter laat voetballen. Maar misschien wel de opvallendste verandering is dat Roelandts nu ook zijn truitje nat maakt. 'Het klopt dat het me in de eerste ronde aan vechtlust ontbrak', zegt de 25- jarige middenvelder.

'Ik weet ook niet hoe dat komt. Wellicht heeft het te maken met mijn vroegere ploegen. Club Brugge en Germinal Beerschot zijn twee voetballende teams die doorgaans beter zijn dan de tegenstrever en die zelf het spel maken. Als je dan terechtkomt in een ploeg die vanuit een goede organisatie vertrekt, vraagt dat een serieuze aanpassing. Ik moet veel meer verdedigend werk opknappen. Voor de winterstop lukte dat niet, nu heb ik de knop omgedraaid en de trainer apprecieert dat. Het loopt nu fantastisch, het verschil met de heenronde is echt enorm groot.'

Tegen Roeselare scoorde Roelandts twee keer en hij had een voet in elke aanval van Zulte Waregem.

'Mijn eerste helft was prima. Na de rust kon het beter, ook als ploeg. We kregen de ruimte om de kloof verder uit te diepen maar we hebben het niet goed uitgespeeld en lieten Roeselare weer in de match komen. Maar we hielden de drie punten vast en staan nu iets steviger op de zevende plaats. Dat is voor ons het hoogst haalbare.'

Ben blij dat hij het zelf (eindelijk) ook inziet! Waar hij enkele maanden geleden nog een flop was van jewelste (lees: salonvoetballer), mogen we nu (stilaan) zeggen dat hij weldelijk een meerwaarde betekent voor Zulte Waregem. Sinds het debacle op Westerlo koppelt hij EINDELIJK talent aan werkkracht, iets waar Hassan duidelijk ook (nog steeds) problemen mee heeft...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #217 Gepost op: maart 10, 2008, 05:07:47 pm »
Ben blij dat hij het zelf (eindelijk) ook inziet! Waar hij enkele maanden geleden nog een flop was van jewelste (lees: salonvoetballer), mogen we nu (stilaan) zeggen dat hij weldelijk een meerwaarde betekent voor Zulte Waregem. Sinds het debacle op Westerlo koppelt hij EINDELIJK talent aan werkkracht, iets waar Hassan duidelijk ook (nog steeds) problemen mee heeft...

Ik vind Hassan geen salonvoetballer. Hij toont wel degelijk veel inzet en werkkracht, zij het meer in het offensieve compartiment dan in het verdedigende (maar wat verwacht je anders van een aanvallende middenvelder/spits?). Wat je hem wel kan verwijten is dat hij soms op zoek gaat naar persoonlijk succes ipv het ploegbelang te dienen...

fox

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #218 Gepost op: maart 10, 2008, 05:23:59 pm »
Ben blij dat hij het zelf (eindelijk) ook inziet! Waar hij enkele maanden geleden nog een flop was van jewelste (lees: salonvoetballer), mogen we nu (stilaan) zeggen dat hij weldelijk een meerwaarde betekent voor Zulte Waregem. Sinds het debacle op Westerlo koppelt hij EINDELIJK talent aan werkkracht, iets waar Hassan duidelijk ook (nog steeds) problemen mee heeft...

Ik vind Hassan geen salonvoetballer. Hij toont wel degelijk veel inzet en werkkracht, zij het meer in het offensieve compartiment dan in het verdedigende (maar wat verwacht je anders van een aanvallende middenvelder/spits?). Wat je hem wel kan verwijten is dat hij soms op zoek gaat naar persoonlijk succes ipv het ploegbelang te dienen...

Jup, Hassan werkt zeer hard, maar het is een voetballer die denkt dat de nulmeridiaan door zijn gat loopt.  Als Hassan eens in het belang van het team zou spelen, dan zou het een sublieme voetballer zijn. Jammergenoeg is zijn ego veel te groot, zelfs voor Anderlecht.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #219 Gepost op: maart 10, 2008, 08:01:32 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...