Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155839 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #220 Gepost op: maart 10, 2008, 08:24:03 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #221 Gepost op: maart 11, 2008, 03:05:26 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #222 Gepost op: maart 11, 2008, 03:25:47 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...

 ???

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #223 Gepost op: maart 11, 2008, 06:26:49 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...

Ik kan beamen wat u schrijft ; Tim zit er voor het ogenblik een beetje mee (meer wil ik er niet aan toevoegen) maar wees gerust hij komt terug.

Vooral mogen sommige niet vergeten wat hij al gedaan heeft voor den Essevee.

sv74

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #224 Gepost op: maart 11, 2008, 06:28:17 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...
Ik vond dit ook.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #225 Gepost op: maart 11, 2008, 07:17:20 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...

Ik kan beamen wat u schrijft ; Tim zit er voor het ogenblik een beetje mee (meer wil ik er niet aan toevoegen) maar wees gerust hij komt terug.

Vooral mogen sommige niet vergeten wat hij al gedaan heeft voor den Essevee.

laat ons hopen dat hij nog eens mag meedoen binnenkort. moet inderdaad lastig voor hem als je dan weet dat jelavic en barrios gekwetst zijn en je dan nog niet mag meedoen of invallen ...
hij is nu misschien tijdelijk wat minder in vorm , maar het is daarom plots gene slechte voetballer geworden die zich niet meer zou inzetten en goeie acties zou kunnen doen.

fox

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #226 Gepost op: maart 11, 2008, 07:22:03 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...

Ik kan beamen wat u schrijft ; Tim zit er voor het ogenblik een beetje mee (meer wil ik er niet aan toevoegen) maar wees gerust hij komt terug.

Vooral mogen sommige niet vergeten wat hij al gedaan heeft voor den Essevee.

Uiteraard zal niemand ooit vergeten wat hij gedaan heeft voor de essevee. Over Matthys wordt binnen 20 jaar gesproken zoals er nu over Smetje en consoorten gesproken wordt, dat staat vast. Maar hij weet zelf ook wel dat hij op dit moment zijn basisplaats niet echt waard is. Het is voor hem zaak om zichzelf weer naar een hoger niveau te tillen en vooral vertrouwen kweken, want ik denk dat daar op dit moment het schoentje een beetje knelt.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #227 Gepost op: maart 11, 2008, 07:29:08 pm »
Kvind dat we Roelandts zijn naam ook wel eens mogen scanderen ze :s
Hij is de laatste weken al iedere keer ( een van ) de sterkste op het plein...

?, vond het dan ook wat belachelijk dat er vanuit vak Q Tim Matthys zijn naam werd gescandeerd. Als je dan toch wil zingen ('t was lang geleden), zing dan voor de spelers die het goed doen.

Daar was NIETS belachelijks aan vind ik.  Op dat moment zaten Leye en D'Haemers er wat door.  Een geprikkelde Tim kon op counter met zijn snelheid een welgekomen vervanging betekenen.  Wat niets afdeed aan prestaties van Roelands, Dhaemers en Leye.  Met te roepen om Tim wilden we hem ook een hart onder de riem steken want hij moest zich eindeloos (nodeloos) opwarmen.  Vorig jaar scoorde hij nog hattrick h? tgn Roeslare.  Ik weet wel dat hij niet echt goed bezig is maar ik vond wel dat hij speelminuten verdiende...

Ik kan beamen wat u schrijft ; Tim zit er voor het ogenblik een beetje mee (meer wil ik er niet aan toevoegen) maar wees gerust hij komt terug.

Vooral mogen sommige niet vergeten wat hij al gedaan heeft voor den Essevee.

Uiteraard zal niemand ooit vergeten wat hij gedaan heeft voor de essevee. Over Matthys wordt binnen 20 jaar gesproken zoals er nu over Smetje en consoorten gesproken wordt, dat staat vast. Maar hij weet zelf ook wel dat hij op dit moment zijn basisplaats niet echt waard is. Het is voor hem zaak om zichzelf weer naar een hoger niveau te tillen en vooral vertrouwen kweken, want ik denk dat daar op dit moment het schoentje een beetje knelt.

Voila, dat is wat ik bedoelde. Wat hij in het verleden heeft gedaan voor Essevee doet niets ter zake als het over speelminuten nu (tegen Roeselare bvb) gaat. Wanneer ik zei dat ik het belachelijk vond dat zijn naam werd gescandeerd op dat moment vanuit Q, dan is dat omdat er andere spelers (ROELANDTS!) die het momenteel v??l meer verdienen om hun naam gescandeerd te horen vanop de tribunes - zeker na Roelandts' match van zaterdag. Tim is niet goed bezig en als professionele voetballer ligt het aan zichzelf nu om zich te bewijzen en een basisplaats af te dwingen. Niet teveel medelijden, ze moeten werken voor hun geld, net zoals alle anderen - en uiteindelijk is het Dury die beslist. Had het aan sommigen gelegen speelde Fredje D'Hollander nog steeds in de spits nu, als je begrijpt wat ik bedoel. De beste (meest fitte) spelers staan op het veld.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #228 Gepost op: maart 12, 2008, 03:07:16 pm »
En toch vind ik dat Matthys moest invallen voor d'Haemers of Leye in de laatste 20'.
Want geef toe, nu hebben ze hun counters ?cht niet goed uitgespeeld.  Of Matthys nu in supervorm zit of niet, hij zet zich altijd in... (scoorde toch al 4 keer en gaf reeds 6 assists in de competitite)
En ik ben ervan overtuigd dat Tim nog zijn verdienste kon hebben.
En trouwens, als er gescandeerd moet worden voor Roelandts ben ik de eerste om mee te doen...

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #229 Gepost op: maart 12, 2008, 03:30:45 pm »
En toch vind ik dat Matthys moest invallen voor d'Haemers of Leye in de laatste 20'.
Want geef toe, nu hebben ze hun counters ?cht niet goed uitgespeeld.  Of Matthys nu in supervorm zit of niet, hij zet zich altijd in... (scoorde toch al 4 keer en gaf reeds 6 assists in de competitite)
En ik ben ervan overtuigd dat Tim nog zijn verdienste kon hebben.
En trouwens, als er gescandeerd moet worden voor Roelandts ben ik de eerste om mee te doen...

Die hard esseveeer heeft op 10 maart perfect uitgelegd waarom er niet vervangen werd!

H? ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #230 Gepost op: maart 14, 2008, 09:47:12 am »
Omroeper Zulte Waregem krijgt ook in beroep vier maanden stadionverbod
Politierechter bevestigt straf voor grapjes Fadi Glor

WAREGEM/LEUVEN - Een Leuvense politierechter noemt het beroep van de stadionomroeper van Zulte Waregem ongegrond. De boete van 500euro en het stadionverbod van vier maanden blijven dus behouden. Een Standard-supporter diende een klacht in omdat hij zich gekwetst voelde door diens grapjes.



Fadi Glor (31) is de bij Zulte Waregem zeer gewaardeerde stadionomroeper die zijn reclameboodschappen opvrolijkt met allerlei grapjes. Meestal kan iedereen er goed om lachen, maar in de bewuste match tegen Standard op 10februari vorig jaar liep het anders.

Fadi Glor was op dreef en maakte opmerkingen als 'Bent u bang van de Luikse maffia, koop dan een tuinhuis bij...' En nog 'Hebt u een lijk te verbergen, probeer dan de keukens van...' Een Standard-supporter vond dat een brug te ver en diende een klacht in.

Glor moest zich daarop in augustus verantwoorden bij de voetbalcel van Binnenlandse Zaken wegens een inbreuk op artikel 23 van de voetbalwet. Dat artikel is bedoeld voor 'eenieder die een nationale voetbalwedstrijd verstoort door aan te zetten tot slagen en verwondingen.' Het dient met andere woorden in de eerste plaats om hooligans tot de orde te roepen.

Hij kreeg daarvoor een administratieve boete en een stadionverbod maar ging in beroep bij de politierechter. Het werd een maat voor niets. In de motivatie van het vonnis zegt de politierechter nu dat Glor 'niet de nodige voorzichtigheid in acht nam' en ook 'dat hij niet over de nodige reserves en vakernst van een stadionomroeper beschikt'. 'Daardoor is er geen andere oplossing dan hem te sanctioneren', besloot de politierechter.

Fadi Glor reageert diep ontgoocheld. 'Als hooligan behandeld worden is echt geen pretje', zegt hij. Bovendien moet hij niet alleen de boete betalen, ook alle (advocaats)kosten komen erbovenop. Al komt Zulte Waregem daar wel voor een groot deel in tussen.

Toch sluit Glor niet uit dat hij na het stadionverbod van vier maanden opnieuw verdergaat als stadionomroeper. Al wil hij dan wel een betere bescherming genieten. 'Ik wil dan een statuut dat het niet langer mogelijk maakt dat ik persoonlijk voor het minste voor de rechter kan worden gebracht.' Glor drukt er wel op dat de club zelf niets te verwijten is en hij er altijd alle steun genoot.

Fadi Glor heeft Syrische roots maar groeide op in Waregem. Hij spreekt perfect Nederlands en werkt als burgerlijk ingenieur bij het Leuvense technologiebedrijf Materialise. Al een aantal jaren woont hij ook in Leuven en daarom is het beroep dat hij aantekende tegen zijn administratieve boete van Binnenlandse Zaken ook behandeld door de Leuvense politierechter.

Wat vindt u van de uitspraak van de politierechter? Surf naar www.nieuwsblad.be/waregem

fox

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #231 Gepost op: maart 14, 2008, 10:09:12 am »
Eerst zegt de rechter dat de wet dient om hooligans te weren en dan veroordeelt hij Fadi omdat hij geen beroepsernst aan de dag legt.  Ik wist niet dat "gebrek aan beroepsernst" tegenwoordig al een misdrijf is. Ik denk nog altijd dat de werkgever daarover oordeelt en niet de rechtbank! Idioten zeg.

Offline gaver

  • Leden
  • Berichten: 22
  • scoren = boeren
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #232 Gepost op: maart 14, 2008, 10:47:36 am »
triestig

een paar maanden terug was er sprake van een solidariteitsactie vanwege de supporters, die zal er nu wel komen?
wanneer gaat zijn verbod in?
een sv boer wil geen paradepaarden en goudhaantjes
een sv boer wil werkpaarden die boeren op het veld!
voor een sv boer is een  paradepaard het werkpaard

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #233 Gepost op: maart 14, 2008, 03:11:08 pm »
triestig

een paar maanden terug was er sprake van een solidariteitsactie vanwege de supporters, die zal er nu wel komen?
wanneer gaat zijn verbod in?


Verstop fadi in ons mascotte !

ja, en steek in zijn kostuum een micro en stuurt dat door de speakers. Ze gaan lang mogen zoeken :D :D :D

Offline essevee kampioen

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #234 Gepost op: maart 14, 2008, 03:27:17 pm »
die straf bewijst nu nog nen keer da standard en voetbalbond 1 pot nat es

sergio concesao krijgt maar 4 maand terwijl volgens de regels dat 3 jaar moet zijn, fellaini skipt een van svzw neer ie krijgt niets van straf na direckt rood gewoon omdat standard tegen anderlecht moest spelen geen schorsing,...

oe kan die reclame nu oproermakend zijn overre niemand van standard verston wat ie zei

salout?

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #235 Gepost op: maart 14, 2008, 04:29:00 pm »
die straf bewijst nu nog nen keer da standard en voetbalbond 1 pot nat es

sergio concesao krijgt maar 4 maand terwijl volgens de regels dat 3 jaar moet zijn, fellaini skipt een van svzw neer ie krijgt niets van straf na direckt rood gewoon omdat standard tegen anderlecht moest spelen geen schorsing,...

oe kan die reclame nu oproermakend zijn overre niemand van standard verston wat ie zei


en niemand verstaat bijna wat jij zegt ;-). je hebt wel gelijk: zelf in T versta ik bijna niets van de stadionspeaker.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #236 Gepost op: maart 14, 2008, 07:39:47 pm »
die straf bewijst nu nog nen keer da standard en voetbalbond 1 pot nat es

sergio concesao krijgt maar 4 maand terwijl volgens de regels dat 3 jaar moet zijn, fellaini skipt een van svzw neer ie krijgt niets van straf na direckt rood gewoon omdat standard tegen anderlecht moest spelen geen schorsing,...

oe kan die reclame nu oproermakend zijn overre niemand van standard verston wat ie zei


mooie spelling, skipt vind ik nog het mooiste van allemaal  ;D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #237 Gepost op: maart 19, 2008, 06:56:46 pm »
die straf bewijst nu nog nen keer da standard en voetbalbond 1 pot nat es

sergio concesao krijgt maar 4 maand terwijl volgens de regels dat 3 jaar moet zijn, fellaini skipt een van svzw neer ie krijgt niets van straf na direckt rood gewoon omdat standard tegen anderlecht moest spelen geen schorsing,...

oe kan die reclame nu oproermakend zijn overre niemand van standard verston wat ie zei


mooie spelling, skipt vind ik nog het mooiste van allemaal  ;D

"overre" vind 'k persoonlijk schitterend. Alternatieve schrijfwijze voor "als bijna"  ;D   ;)
-SVZW Forever-

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #238 Gepost op: maart 22, 2008, 01:48:56 pm »
Vandaag in HNB interview met Vincent Mannaert:

"Nieuwkomers graag jong, Belgisch en einde contract"

Manaert zegt dat we met Van der Keelen en Colpaert al 2 Belgische, jonge talenten hebben aangeworven.
Hij ontkent dat Colpaert de vervanger voor Dindeleux zou worden, volgens hem is er 90% kans dat Dindeleux een nieuw contract tekent; binnenkort wordt er opnieuw met Fr?d?ric rond de tafel gezeten. Het is niet onmogelijk dat Sankar? vertrekt en ook Triantafillidis wordt in de gaten gehouden bij Tienen.
"Het profiel van spelers die we willen aantrekken is jong, Belgisch en transfervrij. Als die vijver leeg is , zullen we de gaten opvullen met spelers die niet (helemaal) aan dat profiel voldoen. Natuurlijk zullen niet alle aanwinsten piepjong zijn, wij willen het verjongingsproces verderzetten zonder daarin te overdrijven"
Hij geeft toe dat Jelavic niet kon voldoen aan de hoge verwachtingen, maar verwacht dat zowel Jelavic als Leye zullen blijven. "Over Barrios praten we nog met Herediano. Geraken we eruit, dan is een bijkomende spits niet prioritair. Als we Barrios kwijtraken moet er echt iemand bijkomen."

Dan staat er nog een kort stukje over het stadion:
"Ik hoop eind 2009 te kunnen starte met de gefaseerde bouw v/e stadion voor 12.000 toeschouwers, dat kan uitgebreid worden nr 15.000." In het voorontwerp zou er aan ??n korte zijde vh stadion -aan de hoofdingang- een forse uitbouw komen in de vorm van een driehoek. Daar zouden allerlei commerci?le bedrijven, zoals een bowling en een winkelketen, onderdak vinden. Naast het stadion zou er een hotel komen, aan de kant vd vijvers.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #239 Gepost op: april 05, 2008, 10:39:11 am »
'Verlies zou dramatisch zijn voor Club'
Kevin Roelandts nog steeds supporter van zijn gewezen team

Zijn aftocht bij zijn blauw-zwart was dan wel pijnlijk, toch blijft Kevin Roelandts een Clubman in hart en nieren. 'Ik supporter nog steeds voor Club', zegt de 25-jarige middenvelder. 'Ik heb er 17,5 jaar gezeten en dat was een mooie tijd. Het is niet omdat het vertrek een beetje wrang was (na een uitspraak over Priske moest hij gaan, red.), dat ik dat vergeet. Dat zou flauw zijn. Ik onderhoud ook nog steeds warme contacten met Stijnen en Verbauwhede. Deze week heb ik Verbauwhede nog aan de lijn gehad. Met de wedstrijd in het vooruitzicht plaag je elkaar dan wat, h?.'

'Ik vind het dan ook jammer wat hen nu overkomt. Ik zie Club nog steeds liever kampioen spelen dan Anderlecht of Standard. Al had ik het wel enigszins zien aankomen. Veel nieuwe spelers, de druk van bovenaf die groeit. En kijk naar Sterchele: een hele goeie maar op de flank neem je de helft van zijn kwaliteiten af.'

Alleen vandaag gunt Roelandts zijn gewezen club zelfs geen kruimels. 'We spelen ook voor ons geld en de eer. Deze match leeft hier: onze coach hoeft ons niet extra te motiveren maar prikkelt ons toch. Aan Bart Buysse (ex- Club, red.) bijvoorbeeld zegt Dury dan: Heb je schrik van Club? We zijn bovendien heel sterk thuis. Aangezien Club niet goed draait, zit nog een stunt er wel in. En als ze verliezen wordt het wel heel dramatisch. Voor hetzelfde geld zakken ze nog naar de vijfde plaats terug.' (kvu)