Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155873 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #360 Gepost op: augustus 19, 2008, 03:01:26 pm »
Het is zijn groot recht om dit te vragen!

Crudo

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #361 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:05:52 pm »
Iemand het verslag van tegen Mechelen gelezen in HNB op zondag ?? Is echt schandalig hoe subjectief ze weer zijn  >:(

"Een potig Zulte Waregem belette de tuisploeg van voetballen" en nog meer van dat leuks. Over de strafschop zeggen ze gewoon dat er veel protest was, ze zeggen er niet eens bij dat die strafschop eigenlijk nooit mocht gefloten worden

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #362 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:27:08 pm »
'Verrast dat bal binnen ging'

Met een rake treffer vanuit een scherpe hoek bracht Ludwin Van Nieuwenhuyze zijn ploeg op voorsprong. Een slag die Mechelen niet meer te boven kwam.

'Ik kreeg de bal toegespeeld, maar stond in een heel scherpe hoek voor de goal. Ik nam de bal in ??n tijd en was verrast dat hij binnen ging. In mijn debuutmatch in eerste scoorde ik ook al eens op deze manier, maar vanaf de andere kant.'

De kapitein had tot slot nog lovende woorden voor zijn jonge doelman Bossut.

'Sammy had zichzelf de voorbije weken heel veel druk opgelegd, maar hij speelde de perfecte match. Hij moest maar ??n bal pakken en dat deed hij. Hij is een eersteklassekeeper en we hebben nooit aan hem getwijfeld.' (ydb)



'Ik wist waar Ivens ging trappen'

Sammy Bossut ontpopte zich tot held door de strafschop van Jonas Ivens te pareren. 'Uit compilaties en van Bart Van Zundert wist ik dat Ivens altijd rechts trapt. Hij veranderde nog maar ??n keer. Ik duwde nadien de bal wel slecht het veld in, maar gelukkig trapt hij in de herneming met zijn slechte voet.' (ydb)

Het Nieuwsblad op Zondag

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #363 Gepost op: september 01, 2008, 09:44:09 am »
ja,zeg wel,moest het bij een grote ploeg gebeuren is het wereldnieuws,ma ja,wie zijn wij ? voor velen nog boeren zekers ? lang leve de boeren ! ;)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #364 Gepost op: september 01, 2008, 12:37:05 pm »
Zou het eigenlijk ook maar 1 journalist van gelijk welke gazet opgevallen zijn dat we met 10 Belgen op het plein stonden. Vrij uniek en misschien een extra reportage waard. Nee ?  Klein interviewke met onze trainer, ook niet ?  Explodeer allemaal, heren en madammen journalisten!! 

In HLN staat in het verslag dat wij met 10 Belgen speelden :P

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #365 Gepost op: september 02, 2008, 09:15:02 am »
--------------------------------------------------------------------------------

KVK-supporters riskeren stadionverbod
Supportersbus Zulte Waregem bekogeld op parking

KORTRIJK - Het incident zaterdagavond, waarbij KVK-supporters in Wetteren een bus van Zulte Waregem bekogelden, krijgt wellicht nog een staartje. Gisteravond zat de Kortrijkse politie daarover samen met de veiligheidsverantwoordelijken van KV Kortrijk.



KVK komt opnieuw op een niet zo fraaie manier in de belangstelling met de harde kern van zijn supporters. Zaterdagavond viel een groep jonge KVK-supporters een bus met supporters van Zulte Waregem aan. Daarbij bevonden zich kinderen en bejaarden.

Buschauffeur Christiaan Loosveld uit Anzegem zucht als hij denkt aan zaterdagavond. Om 23 uur hield hij met een bus supporters van Zulte Waregem even halt op de snelwegparking in Wetteren. 'E?n kwartiertje was de afspraak', zegt hij. 'Voor de obligate plas en het sigaretje.'

Christiaan had wel degelijk gezien dat zeven KVK-bussen op de parking stonden. 'Daarom besloot ik een eind door te rijden, tot voorbij het benzinestation. Maar het mocht niet baten. Plots doken tientallen jongeren op. Ze gooiden met lege bierflesjes en blikjes. Bij de kinderen was er paniek. Die supporters pikten zelfs de sjaal van een oudere Zulte Waregem-supporter en staken die in brand.'

Er werd een proces-verbaal opgesteld door de politie van Wetteren, maar de KVK-supporters waren dan al weer weg. De bus van De Reisvogel uit Waregem, waarmee Christiaan reed, liep trouwens heel wat schade op. Zaakvoerder Christ Delmotte kon er niet om lachen. 'Die bus is amper een jaar oud. Een achterruit moest eraan geloven, er zijn krassen op de zijramen, een achterlicht is kapot en her en der zijn er blutsen in de bus.'

Voor KVK-supporters die erbij betrokken waren, kan het incident heel wat gevolgen hebben. Over welke supporters het ging, was gisteren nog niet duidelijk. Gisterenavond stond daarover nog een vergadering op het programma. Volgens korpschef Eeckhout kon het niet zo heel moeilijk zijn om te achterhalen wie in Wetteren verantwoordelijk was voor het geweld en het vandalisme. 'Per bus bestaan er lijsten van wie erop zat.'

Naast het incident in Wetteren noteerde de politie nog twee andere incidenten. Op de snelwegparking van Groot-Bijgaarden was er volgens de korpschef mogelijk een vechtpartij tussen KVK-supporters onderling en op de snelwegparking van Nazareth was er een incident waarbij supporters van Bergen (zie kaderstukje) die van KVK aangevallen hebben.

HNB


Hopelijk een (mooi) vervolg voor deze vagebonden.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #366 Gepost op: september 02, 2008, 11:08:34 am »
weg met zo'n krapuul,ze zouden waregems grondgebied niet mogen betreden van mij,dat ze in hun "city" blijven ! >:(dat beloof als ze naar hier gaan komen !

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #367 Gepost op: september 02, 2008, 11:18:28 am »
Ze zullen wel keer raar kijken als ze de factuur van den bus gaan krijgen :) Ahja aan kvk-scum maak ik weinig woorden vuil.

CB06_boy

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #368 Gepost op: september 02, 2008, 11:35:41 am »
dhaene en buysse staan in het elftal van de week  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #369 Gepost op: september 03, 2008, 09:45:17 pm »
toch goed dat er een artikel van staat in het nieuwsblad, zo raken mensen uit de regio hier ook van op de hoogte !

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #370 Gepost op: oktober 21, 2008, 07:14:48 pm »
in de ploeg van de week van het nieuwsblad stonden maar liefst 4 spelers van svzw : Buysse, Berrier, Matton en Leye !

ook vandaag een groot interview met leye, en de "tradiotionele" dinsdagse nabeschouwing .

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #371 Gepost op: oktober 23, 2008, 09:20:15 pm »
en onze beste man op het veld stond er niet tussen, COLPAERT!!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #372 Gepost op: oktober 24, 2008, 12:45:24 pm »
en onze beste man op het veld stond er niet tussen, COLPAERT!!!
Feit!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #373 Gepost op: oktober 24, 2008, 01:10:57 pm »
Vind ik ook, Leye er uit en Colpaert in de plaats.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #374 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:42:26 pm »
Vind ik ook, Leye er uit en Colpaert in de plaats.
Ze zouden moeten weten dat Leye beter kan na vorig seizoen ... En Colpaert was idd zo goed, velen, maar toch sprong hij der nog uit en komt hij niet in de opstelling  :-\

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #375 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:45:26 pm »
Ah ja, wat is zo'n opstelling natuurlijk waard... Als wij weten wie goed was ?n het dan nog eens geraken zegt dit meer dan zo'n opstelling.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #376 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:53:19 pm »
Ah ja, wat is zo'n opstelling natuurlijk waard... Als wij weten wie goed was ?n het dan nog eens geraken zegt dit meer dan zo'n opstelling.

Da's inderdaad waar, Breeza.
Colpaert is sowieso een vaste waarde voor mij geworden. Een klasseverdediger, zonder meer.
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #377 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:25:03 pm »
Ik vond de prestatie van Reina zaterdag, net als die van Flutos een 10 waard !
 :D
Belachelijke gazet !

het nieuwsblad / sportwereld is bij voorsprong de beste krant van het land, maar ze hebben dit weekend inderdaad een flater begaan. zowel volgens het nieuwsblad op zondag als in de maandageditie heeft reina gespeeld bij ons (en hij krijgt een "6" als beoordeling)

oplettende supporters hebben natuurlijk opgemerkt dat niet hij, maar buysse speelde.

ik stuur bij deze een mailtje naar de betrokken journalisten.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #378 Gepost op: oktober 28, 2008, 08:30:05 am »
Ik vond de prestatie van Reina zaterdag, net als die van Flutos een 10 waard !
 :D
Belachelijke gazet !

het nieuwsblad / sportwereld is bij voorsprong de beste krant van het land, maar ze hebben dit weekend inderdaad een flater begaan. zowel volgens het nieuwsblad op zondag als in de maandageditie heeft reina gespeeld bij ons (en hij krijgt een "6" als beoordeling)

oplettende supporters hebben natuurlijk opgemerkt dat niet hij, maar buysse speelde.

ik stuur bij deze een mailtje naar de betrokken journalisten.
Sorry dat ik u moet tegenspreken, maar Het Nieuwsblad de beste krant?  :-\
Ik lees dagelijks zowel Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ge in Het Nieuwsblad wel h?????l vaak het nieuws leest dat de dag ervoor al in Het Laagste (oeps  ;) ) Nieuws stond... Daar tegenover staat er dan wel weer veel meer roddel en pulp in Het Laatste Nieuws.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #379 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:07:35 am »
HNB is iets meer allround als sportkrant. HLN is dan weer voor 90% een voetbalkrant als het op sport aankomt. Hangt er dus vanaf waar je prioriteiten liggen.