Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155863 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #520 Gepost op: juli 28, 2009, 12:52:37 pm »
"Reuzendoder"... Voor ons zijn dat allang geen reuzen meer... Wie weet staan we binnen enkele seizoenen zelf tussen die 'reuzen'.
Voor mij is er in ieder geval geen enkele 'reus' die op mij indruk maakt... Zelfs Standard niet.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #521 Gepost op: juli 28, 2009, 02:16:06 pm »
"Reuzendoder"... Voor ons zijn dat allang geen reuzen meer... Wie weet staan we binnen enkele seizoenen zelf tussen die 'reuzen'.
Voor mij is er in ieder geval geen enkele 'reus' die op mij indruk maakt... Zelfs Standard niet.

Wel, dat is iets dat me positief stemt. Normaal gezien spelen we tegen topploegen tussendoor en winnen we en dan zeggen zze altijd onderschatting, maar we speelden op het einde van de competitie tegen een standard dat met de schrik naar hier kwam, met volle concentratie en die ploeg konden we de baas. Het was een fenomenale wedstrijd die voor mij toonde dat we echt klaar waren voor een uitstekend seizoen. Een dergelijke wedstrijd is ook van het type als deze in de playoffs.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #522 Gepost op: juli 28, 2009, 06:43:42 pm »
Wij staan dus op vijf. Niet slecht voor een krant die ons enkel belastert en be?errooft he ;)

Als GDV van het nieuwsblad het artikel schrijft valt dit zeer goed mee hoor !

Hij was/is supporter van essevee  ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #523 Gepost op: juli 28, 2009, 07:46:34 pm »
Wij staan dus op vijf. Niet slecht voor een krant die ons enkel belastert en be?errooft he ;)

Als GDV van het nieuwsblad het artikel schrijft valt dit zeer goed mee hoor !

Hij was/is supporter van essevee  ;)

Je hoort ze niet tijdens het lezen, maar ik stak er een ironische bijklank bij hoor, bij mijn zinnetje. Ik rij niet in het peloton met lange tenen...

Offline tranti

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #524 Gepost op: juli 30, 2009, 08:22:56 am »
In HNB vandaag een enquete onder alle trainers en kapiteins van alle eersteklasseploegen over oa. wie dit seizoen kampioen wordt.
Het antwoord van Peter Maes (T1 KV Mechelen): Zulte Waregem :)

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #525 Gepost op: juli 30, 2009, 09:31:12 am »
Wij staan dus op vijf. Niet slecht voor een krant die ons enkel belastert en be?errooft he ;)

Als GDV van het nieuwsblad het artikel schrijft valt dit zeer goed mee hoor !

Hij was/is supporter van essevee  ;)

Je hoort ze niet tijdens het lezen, maar ik stak er een ironische bijklank bij hoor, bij mijn zinnetje. Ik rij niet in het peloton met lange tenen...
Ook CT is supporter van Essevee... Al valt die zijn objectiviteit toch goed mee in meeste artikels, en zo hoort het ook...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #526 Gepost op: juli 30, 2009, 09:50:08 am »
Wij staan dus op vijf. Niet slecht voor een krant die ons enkel belastert en be?errooft he ;)

Als GDV van het nieuwsblad het artikel schrijft valt dit zeer goed mee hoor !

Hij was/is supporter van essevee  ;)

Je hoort ze niet tijdens het lezen, maar ik stak er een ironische bijklank bij hoor, bij mijn zinnetje. Ik rij niet in het peloton met lange tenen...
Ook CT is supporter van Essevee... Al valt die zijn objectiviteit toch goed mee in meeste artikels, en zo hoort het ook...

Kan je niet zeggen van ene FLU...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #527 Gepost op: juli 30, 2009, 09:55:34 am »
over FLU is het gewoon simpel. ken hem en hij komt gewoon uit een Kortrijknest...dus is het logisch dat hij niet voor essevee is. trouwens in het nieuwsblad weer artikel over ne speler van de VK. alsof ze daar altijd iemand interviewen. al interview geweest met hun voorzitter, leekens, soetaerts en vandaag is het benko.....

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #528 Gepost op: juli 30, 2009, 11:25:45 am »
Nieuwe voetbalpoll in HNB:
Vraag: Welke club wordt de revelatie?
 - Zulte Waregem  4,84%
 - G. Beerschot  3,79%
 - KV Kortrijk  3,57%
 - St.-Truiden  1,49%
 - AA Gent  1,37%
 - Lokeren  1,06%
 - Westerlo  ,81%
 - KV Mechelen  ,81%
 - Club Brugge  ,62%
 - Genk  ,43%
 - Cercle Brugge  ,40%
 - Roeselare  ,40%
 - Charleroi  ,19%
 - Anderlecht  ,09%
 - Moeskroen  ,09%
 - Standard  ,03%
 

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #529 Gepost op: juli 30, 2009, 12:28:16 pm »
FLU = Frank LUts => persoonlijk gekend tijdens mijn studententijd in Krotrijk => het hele gezin bestaat uit KVK supporters, al jarenlang.  objectiviteit is dus nul komma nul, journalistiek gehalte bijgevolg dus idem.  Koop een andere krant.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #530 Gepost op: juli 30, 2009, 12:42:40 pm »
volgens peter maes......kampioen!!!!!! toffe gast eindelijk ;D ;D ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #531 Gepost op: juli 30, 2009, 08:46:38 pm »
wedden dat die hier trainer wordt als dury het hier ooit afbolt  ;)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #532 Gepost op: juli 30, 2009, 10:10:39 pm »
wedden dat die hier trainer wordt als dury het hier ooit afbolt  ;)

Hopelijk niet ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #533 Gepost op: juli 30, 2009, 10:55:21 pm »
wedden dat die hier trainer wordt als dury het hier ooit afbolt  ;)

Hopelijk niet ...

ooit zal het toch zo zijn he, nu maar hopen dat we al de verwachtingen ( 5e - 6e plaats , revelatie, ... ) kunnen waarmaken.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #534 Gepost op: juli 30, 2009, 11:32:47 pm »
wedden dat die hier trainer wordt als dury het hier ooit afbolt  ;)

als ie mag van Super J
anders niet :-)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #535 Gepost op: juli 31, 2009, 02:31:39 am »
wij hebben een klasseploeg en dat kunnen ze niet blijven minimaliseren in de pers,dat ze in bruhhe maar oppassen als ze ons na de nakende europese uitschakeling terug in de ogen kijken  ;D

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #536 Gepost op: augustus 01, 2009, 10:13:23 am »
 Dury: 'Ambitie is een plekje in de play-offs'Zulte Waregem sloot het vorige seizoen af op een mooie vijfde plaats. Dat geeft de club moed om ook deze jaargang bij de eerste zes te eindigen.

"Het is onze ambitie om mee te strijden voor een plaats in de play-offs," aldus Zulte Waregem-trainer Francky Dury in HNB. "Er zijn echter heel veel ploegen die de zesde plek willen pakken."

Ondanks het feit dat Zulte Waregem slechts over de elfde begroting beschikt, is Dury optimistisch gesteld. "De linkerkolom zou voor ons al een groot succes zijn, maar de kern die we nu hebben is de sterkste ooit."

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #537 Gepost op: augustus 01, 2009, 01:44:29 pm »
de sterkte van de kern kan uiteraard wel pas beoordeeld worden als een paar basisspelers niet kunnen meedoen wegens blessures, schorsingen, ... en de vervangers niet of niet al te veel verzwakken . maar normaal ziet het er wel goed uit ja .

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #538 Gepost op: augustus 04, 2009, 09:34:13 am »
Citaat
Steve Colpaert hinkt op twee gedachten na gelijkspel op Daknam

VOETBAL 1STE KLASSE ZULTE WAREGEM
 

Voor een punt op Daknam wilde Zulte Waregem vooraf wel tekenen, maar na de wedstrijd overheerste toch lichte ontgoocheling. Ook Tom Colpaert besefte dat zeventig minuten tegen tien Lokerenaars meer had kunnen opleveren.

In de beginfase werd Zulte Waregem overspoeld door een enthousiast Lokeren, tot Gueye die onnodige aanslag pleegde op Stijn Meert?

Steve Colpaert: 'Wij begonnen niet scherp genoeg aan de wedstrijd. We werden in de beginfase overdonderd en we moeten ons dus ergens verzoenen met de puntendeling. Na de terechte rode kaart voor Gueye na een al te drieste tackle hadden we onze numerieke meerderheid wel beter moeten uitspelen. We hadden de bal rustiger moeten rond tikken tot we dankzij dat mannetje meer een gaatje vonden in de Lokerse defensie. Vooral voor rust gebeurde dat nauwelijks. In de tweede helft deden we het beter. Tegen tien man hoop je uiteraard op de volle buit, maar met een punt op Lokeren moeten we nu ook niet gaan zitten kniezen.'

Zulte Waregem werd in onze krant getipt als revelatie. Schept dat geen bijkomende druk, net als het feit dat de zesde plaats een schitterende beloning oplevert?

'Het is nog te vroeg voor prognoses. Zaterdag ontvangen we Genk, dat al meteen met druk op de ketel afreist naar Waregem na de onverwachte thuisnederlaag tegen Moeskroen. Om van een geslaagde start te kunnen spreken, moeten wij op onze beurt voor eigen publiek de volle buit veroveren. Voor Zulte Waregem oogt geen enkele wedstrijd gemakkelijk en veel steken mag je niet laten vallen als je op het einde van de rit die zesde plaats wil meegraaien.'

Zulte Waregem zette een dijk van een voorbereiding neer. Geldt dat ook voor jezelf?

'Ik bleef dit keer gespaard van blessures en ik stond zaterdag aan de aftrap. Mij hoor je dus niet mopperen. Ik blik terug op een degelijke wedstrijd. We hadden het voor rust niet gemakkelijk, maar we knokten terug op karakter. We toonden de goede mentaliteit en demonstreerden een collectieve instelling die hoopgevend is voor de toekomst. Op het uur werd ik vervangen uit voorzorg. Ik voelde een beetje hinder aan de buikspieren en wou liever geen risico's nemen. Ik voel me goed in mijn vel. Hopelijk wordt dit het seizoen van Tom Colpaert en ook van Zulte Waregem. Ik doe alvast altijd honderd procent mijn best om mijn steentje bij te dragen. OIk durf alvast een mooi seizoen verhopen.' (rwd)


2x Tom Colpaert schrijven terwijl het Steve Colpaert is... goe bezig !

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #539 Gepost op: augustus 04, 2009, 12:25:15 pm »
Citaat
Steve Colpaert hinkt op twee gedachten na gelijkspel op Daknam

VOETBAL 1STE KLASSE ZULTE WAREGEM
 

Voor een punt op Daknam wilde Zulte Waregem vooraf wel tekenen, maar na de wedstrijd overheerste toch lichte ontgoocheling. Ook Tom Colpaert besefte dat zeventig minuten tegen tien Lokerenaars meer had kunnen opleveren.

In de beginfase werd Zulte Waregem overspoeld door een enthousiast Lokeren, tot Gueye die onnodige aanslag pleegde op Stijn Meert?

Steve Colpaert: 'Wij begonnen niet scherp genoeg aan de wedstrijd. We werden in de beginfase overdonderd en we moeten ons dus ergens verzoenen met de puntendeling. Na de terechte rode kaart voor Gueye na een al te drieste tackle hadden we onze numerieke meerderheid wel beter moeten uitspelen. We hadden de bal rustiger moeten rond tikken tot we dankzij dat mannetje meer een gaatje vonden in de Lokerse defensie. Vooral voor rust gebeurde dat nauwelijks. In de tweede helft deden we het beter. Tegen tien man hoop je uiteraard op de volle buit, maar met een punt op Lokeren moeten we nu ook niet gaan zitten kniezen.'

Zulte Waregem werd in onze krant getipt als revelatie. Schept dat geen bijkomende druk, net als het feit dat de zesde plaats een schitterende beloning oplevert?

'Het is nog te vroeg voor prognoses. Zaterdag ontvangen we Genk, dat al meteen met druk op de ketel afreist naar Waregem na de onverwachte thuisnederlaag tegen Moeskroen. Om van een geslaagde start te kunnen spreken, moeten wij op onze beurt voor eigen publiek de volle buit veroveren. Voor Zulte Waregem oogt geen enkele wedstrijd gemakkelijk en veel steken mag je niet laten vallen als je op het einde van de rit die zesde plaats wil meegraaien.'

Zulte Waregem zette een dijk van een voorbereiding neer. Geldt dat ook voor jezelf?

'Ik bleef dit keer gespaard van blessures en ik stond zaterdag aan de aftrap. Mij hoor je dus niet mopperen. Ik blik terug op een degelijke wedstrijd. We hadden het voor rust niet gemakkelijk, maar we knokten terug op karakter. We toonden de goede mentaliteit en demonstreerden een collectieve instelling die hoopgevend is voor de toekomst. Op het uur werd ik vervangen uit voorzorg. Ik voelde een beetje hinder aan de buikspieren en wou liever geen risico's nemen. Ik voel me goed in mijn vel. Hopelijk wordt dit het seizoen van Tom Colpaert en ook van Zulte Waregem. Ik doe alvast altijd honderd procent mijn best om mijn steentje bij te dragen. OIk durf alvast een mooi seizoen verhopen.' (rwd)


2x Tom Colpaert schrijven terwijl het Steve Colpaert is... goe bezig !
't Is misschien zijn broere?  :)