Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155802 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #560 Gepost op: augustus 28, 2009, 07:20:33 am »
Volgens voorzitter Naessens komen er ZEKER nog 2 nieuwe spelers bij: linkermiddenvelder en spits. Meert voor een 5-tal weken out en Ernemann moet aan de buikspieren geopereerd worden

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #561 Gepost op: september 21, 2009, 08:53:58 am »
Dury ergert zich aan zijn eigen supporters

Ondanks een overwinning tegen Moeskroen waren de supporters van Zulte Waregem niet tevreden over hun ploeg. Ze floten de spelers uit.

Vooral in de eerste helft waren de supporters niet opgezet met de prestatie van hun ploeg. Ze riepen en floten hun ploeg uit. Tot ergernis van Francky Dury, die daar na de wedstrijd op terugkwam.
 "Het ongeduld naast het terrein slaat over op het veld", zei Dury. "Mijn team lijdt daaronder. Met fluitconcerten help je niemand. Ik vraag een beetje tijd, zodat mijn spelers kunnen groeien. Want deze groep kan het."

"We worden soms vergeleken met ploegen die een budget van 20 of 30 miljoen euro hebben. Dat is verkeerd. Vorig seizoen stonden we op een bepaald moment ook tiende (nu achtste, red). Er wordt momenteel te veel verwacht van Zulte Waregem."

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #562 Gepost op: september 21, 2009, 10:19:44 am »
Dury ergert zich aan zijn eigen supporters

Ondanks een overwinning tegen Moeskroen waren de supporters van Zulte Waregem niet tevreden over hun ploeg. Ze floten de spelers uit.

Vooral in de eerste helft waren de supporters niet opgezet met de prestatie van hun ploeg. Ze riepen en floten hun ploeg uit. Tot ergernis van Francky Dury, die daar na de wedstrijd op terugkwam.
 "Het ongeduld naast het terrein slaat over op het veld", zei Dury. "Mijn team lijdt daaronder. Met fluitconcerten help je niemand. Ik vraag een beetje tijd, zodat mijn spelers kunnen groeien. Want deze groep kan het."

"We worden soms vergeleken met ploegen die een budget van 20 of 30 miljoen euro hebben. Dat is verkeerd. Vorig seizoen stonden we op een bepaald moment ook tiende (nu achtste, red). Er wordt momenteel te veel verwacht van Zulte Waregem."

Is niet echt ongeduld dacht ik. Fluitconcerten waren voor de (vele) slechte passes. Zo had ik het toch begrepen.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #563 Gepost op: september 21, 2009, 10:41:45 am »
Dury ergert zich aan zijn eigen supporters

Ondanks een overwinning tegen Moeskroen waren de supporters van Zulte Waregem niet tevreden over hun ploeg. Ze floten de spelers uit.

Vooral in de eerste helft waren de supporters niet opgezet met de prestatie van hun ploeg. Ze riepen en floten hun ploeg uit. Tot ergernis van Francky Dury, die daar na de wedstrijd op terugkwam.
 "Het ongeduld naast het terrein slaat over op het veld", zei Dury. "Mijn team lijdt daaronder. Met fluitconcerten help je niemand. Ik vraag een beetje tijd, zodat mijn spelers kunnen groeien. Want deze groep kan het."

"We worden soms vergeleken met ploegen die een budget van 20 of 30 miljoen euro hebben. Dat is verkeerd. Vorig seizoen stonden we op een bepaald moment ook tiende (nu achtste, red). Er wordt momenteel te veel verwacht van Zulte Waregem."

Op de persconferentie v??r het seizoen hadden alle spelers de mond vol van de top 6, Taravel zag ons zelfs vierde eindigen. Misschien hebben zij hun mogelijkheden overschat en slaat dat nu om in ongeduld op het veld..

Fluitconcerten op het halfuur ok, maar begin 2e helft heeft vak R toch minuten lang de ploeg vooruitgeroepen ook al bleef het vierkant draaien.

Dat uitfluiten niet helpt daar kan ik inkomen, wat gebeurd is is gepasseerd. En ik vind dat Dury het op een deftige manier verwoord.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #564 Gepost op: september 21, 2009, 11:59:42 am »
Dury ergert zich aan zijn eigen supporters

Ondanks een overwinning tegen Moeskroen waren de supporters van Zulte Waregem niet tevreden over hun ploeg. Ze floten de spelers uit.

Vooral in de eerste helft waren de supporters niet opgezet met de prestatie van hun ploeg. Ze riepen en floten hun ploeg uit. Tot ergernis van Francky Dury, die daar na de wedstrijd op terugkwam.
 "Het ongeduld naast het terrein slaat over op het veld", zei Dury. "Mijn team lijdt daaronder. Met fluitconcerten help je niemand. Ik vraag een beetje tijd, zodat mijn spelers kunnen groeien. Want deze groep kan het."

"We worden soms vergeleken met ploegen die een budget van 20 of 30 miljoen euro hebben. Dat is verkeerd. Vorig seizoen stonden we op een bepaald moment ook tiende (nu achtste, red). Er wordt momenteel te veel verwacht van Zulte Waregem."

Op de persconferentie v??r het seizoen hadden alle spelers de mond vol van de top 6, Taravel zag ons zelfs vierde eindigen. Misschien hebben zij hun mogelijkheden overschat en slaat dat nu om in ongeduld op het veld..

Fluitconcerten op het halfuur ok, maar begin 2e helft heeft vak R toch minuten lang de ploeg vooruitgeroepen ook al bleef het vierkant draaien.

Dat uitfluiten niet helpt daar kan ik inkomen, wat gebeurd is is gepasseerd. En ik vind dat Dury het op een deftige manier verwoord.

We zijn 7 speeldagen ver. Wees blij dat ze ambitie tonen, of had je gewild dat ze na vorig seizoen en onze 5e (!!!) plaats zeiden "we gaan voor een plaatsje bij de eerste 14"? Als het minder draait moet je ze net steunen, in plaats van gelijk een arrogant Anderlecht-alike publiek alles en iedereen te beginnen uitfluiten. Ik heb me ook enorm zitten ergeren zaterdag, maar was eigenlijk beschaamd (en bang) bij het gefluit. Je zag de spelers in elkaar krimpen, niks lukte nog.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #565 Gepost op: september 21, 2009, 12:22:48 pm »
Dury ergert zich aan zijn eigen supporters

Ondanks een overwinning tegen Moeskroen waren de supporters van Zulte Waregem niet tevreden over hun ploeg. Ze floten de spelers uit.

Vooral in de eerste helft waren de supporters niet opgezet met de prestatie van hun ploeg. Ze riepen en floten hun ploeg uit. Tot ergernis van Francky Dury, die daar na de wedstrijd op terugkwam.
 "Het ongeduld naast het terrein slaat over op het veld", zei Dury. "Mijn team lijdt daaronder. Met fluitconcerten help je niemand. Ik vraag een beetje tijd, zodat mijn spelers kunnen groeien. Want deze groep kan het."

"We worden soms vergeleken met ploegen die een budget van 20 of 30 miljoen euro hebben. Dat is verkeerd. Vorig seizoen stonden we op een bepaald moment ook tiende (nu achtste, red). Er wordt momenteel te veel verwacht van Zulte Waregem."

Op de persconferentie v??r het seizoen hadden alle spelers de mond vol van de top 6, Taravel zag ons zelfs vierde eindigen. Misschien hebben zij hun mogelijkheden overschat en slaat dat nu om in ongeduld op het veld..

Fluitconcerten op het halfuur ok, maar begin 2e helft heeft vak R toch minuten lang de ploeg vooruitgeroepen ook al bleef het vierkant draaien.

Dat uitfluiten niet helpt daar kan ik inkomen, wat gebeurd is is gepasseerd. En ik vind dat Dury het op een deftige manier verwoord.

We zijn 7 speeldagen ver. Wees blij dat ze ambitie tonen, of had je gewild dat ze na vorig seizoen en onze 5e (!!!) plaats zeiden "we gaan voor een plaatsje bij de eerste 14"? Als het minder draait moet je ze net steunen, in plaats van gelijk een arrogant Anderlecht-alike publiek alles en iedereen te beginnen uitfluiten. Ik heb me ook enorm zitten ergeren zaterdag, maar was eigenlijk beschaamd (en bang) bij het gefluit. Je zag de spelers in elkaar krimpen, niks lukte nog.
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik volg uw mening trouwens grotendeels. Maar als Dury zegt dat de supporters te veel verwachten dan zijn die verwachtingen deels door de eigen entourage opgewekt.
Dit praat de fluitconcerten natuurlijk niet goed hoewel die ook voor een stuk impulsief en emotioneel gestuurd worden.
Waaraan ik mij meer erger zijn de individuele aanvallen naar bepaalde spelers toe en vooral steeds dezelfde. Het is mij trouwens een raadsel waarom men na de match nog steeds "Teddy" scandeerde. Dit is mss geen fluitconcert maar zal de spelers wellicht meer pijn doen...

fox

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #566 Gepost op: september 21, 2009, 12:35:18 pm »
Het is mij trouwens een raadsel waarom men na de match nog steeds "Teddy" scandeerde. Dit is mss geen fluitconcert maar zal de spelers wellicht meer pijn doen...

Inderdaad, Teddy heeft vorige week heel wat kansen de nek omgewrongen. Daarom probeert Dury het deze week met Makiese en als invaller Sadik. Makiese scoort 2 keer, Sadik 1 keer dus Dury bewijst zijn gelijk en toch blijven de supporters achter Teddy roepen. Te gek voor woorden.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #567 Gepost op: september 21, 2009, 03:38:47 pm »
Dury moet nu zelf niet zitten janken he in de kranten van geef ons tijd en si en la...
Jullie trainen al van in Juli, tijd genoeg alsjet mij vraagt!
Zei overgins zelf nog nooit zo een goede groep gehad te hebben als nu, en nu uitvluchten proberen zoeken!
En als je als speler wordt betaald en geen zak verricht op het plein(lees:roelandts) dan hebben wij, mannen die 240? betalen het recht om toch eens ons ongenoegen te laten blijken

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #568 Gepost op: september 21, 2009, 03:49:10 pm »
Dury moet nu zelf niet zitten janken he in de kranten van geef ons tijd en si en la...
Jullie trainen al van in Juli, tijd genoeg alsjet mij vraagt!
Zei overgins zelf nog nooit zo een goede groep gehad te hebben als nu, en nu uitvluchten proberen zoeken!
En als je als speler wordt betaald en geen zak verricht op het plein(lees:roelandts) dan hebben wij, mannen die 240? betalen het recht om toch eens ons ongenoegen te laten blijken

Tjonge, hoe kortzichtig kan je zijn. Voetbal is geen logica, weet je. Tegen Lokeren, Genk, Cercle, Kortrijk verdienden we meer (winst), maar dat lukte niet door weinig geluk/arbitrage. We toonden al af en toe ons kunnen (dominant voetbal tegen Genk of op Cercle bijvoorbeeld) maar het zat voorlopig nog niet mee. Hij zoekt helemaal geen uitvluchten, geen idee vanwaar je dat nu weer haalt, hij zegt alleen dat de fans - en geheel terecht zo lijkt me - wel iets meer vertrouwen/geduld mogen hebben. Vorig jaar 5e, schitterend, maar als je ziet wat voor doodse boel het is tegen Kortrijk of tegen Moeskroen - met daarbij dan nog eens fluitconcerten omdat de ballen niet aankomen - tsja...

To support = steunen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #569 Gepost op: september 21, 2009, 05:22:43 pm »
Het is mij trouwens een raadsel waarom men na de match nog steeds "Teddy" scandeerde. Dit is mss geen fluitconcert maar zal de spelers wellicht meer pijn doen...



Dat vond ik ook iets heel strange!  Verston er mij niet aan. vroeg nog aan iemand, teddy stond toch niet in de ploeg? Was ook een klein aantal, en een paar anderen die begonnen mee te doen, omdat ze dachten dat hij groete naar ons. Beetje misverstand denk ik dus ook. Die fluitconcerten, tsja, dat mag al eens in een jaar. Gebeurt bij elke ambitieuze ploeg.  Maar mensen die spelers aanvallen of zoals het teddy geroep, dit kan niet! Absoluut niet!  En denk dat velen die floten, er nu anders over denken, is inderdaad emotioneel gestuurd zo iets, het is ook wat frustratie.  Je bent zodanig bezig met de match, we hebben ambitie en een kern die bejubeld wordt, een ploeg die bejubeld wordt door voetbalkenners en media, en dan verwacht je als het al zo kritische publiek veel van je team.  Maar in Brugge staan we er terug dubbel en goed voor onze spelers!

Msh een spandoek woensdag?  We geloven in jullie, samen sterk, we believe in our team, tjah om maar voorbeelden te geven.
« Laatst bewerkt op: september 21, 2009, 05:31:05 pm door essevee007 »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #570 Gepost op: september 29, 2009, 08:34:34 am »
Vandaag en interview met Chris Makiese over zijn 4 doelpunten in 3 matchen waarin hij zegt dat hij in het begin van het seizoen stress had en het daarom moeilijk had, maar dat het nu beter lukt nu hij het vertrouwen heeft. Ook geraakt hij gewend aan de linkerflank.
Jammer dat hij zo'n moeilijke naam heeft om te scanderen, want hij verdient het. Hij werkt hard en nu volgen de resultaten. Hij heeft ondertussen zo'n 10 doelpunten gemaakt voor ons sinds nieuwjaar vorig jaar.
Namen zoals Teddy, Berrier, Sammy gaan natuurlijk beter, maar het zou de andere spelers deugd doen moesten we de volgende thuismatch eens de verschillende namen van de spelers overlopen. Ik ben er zeker van dat ze zo groeien in de match.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #571 Gepost op: september 29, 2009, 09:26:19 am »
Vandaag en interview met Chris Makiese over zijn 4 doelpunten in 3 matchen waarin hij zegt dat hij in het begin van het seizoen stress had en het daarom moeilijk had, maar dat het nu beter lukt nu hij het vertrouwen heeft. Ook geraakt hij gewend aan de linkerflank.
Jammer dat hij zo'n moeilijke naam heeft om te scanderen, want hij verdient het. Hij werkt hard en nu volgen de resultaten. Hij heeft ondertussen zo'n 10 doelpunten gemaakt voor ons sinds nieuwjaar vorig jaar.
Namen zoals Teddy, Berrier, Sammy gaan natuurlijk beter, maar het zou de andere spelers deugd doen moesten we de volgende thuismatch eens de verschillende namen van de spelers overlopen. Ik ben er zeker van dat ze zo groeien in de match.

Bij zijn goal & wissel was er toch een liedje voor Makiese hoor. Op de zelfde tonen als die van The Dead Guy From Brug/idges (nananana nananana hey-ey-ey Ma-ki-e-se, zoiets...) ! ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Boer Boerie

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #572 Gepost op: september 29, 2009, 09:40:59 am »
Teddy en Makkie mss.
In het nieuwsblad ook 3 spelers in de ploeg van de week (Taravel, Berrier en Chevalier)
Zijn wij dan echt zo een kritische supporters?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #573 Gepost op: september 29, 2009, 09:56:00 am »
Teddy en Makkie mss.
In het nieuwsblad ook 3 spelers in de ploeg van de week (Taravel, Berrier en Chevalier)
Zijn wij dan echt zo een kritische supporters?

Chevalier in de ploeg van de week omdat hij heel eenvoudig kan binnen koppen na een blunder.
Misschien maak zelf ik nog kans om er in te geraken als het zo simpel gaat...  :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #574 Gepost op: september 29, 2009, 10:49:26 am »
Vandaag en interview met Chris Makiese over zijn 4 doelpunten in 3 matchen waarin hij zegt dat hij in het begin van het seizoen stress had en het daarom moeilijk had, maar dat het nu beter lukt nu hij het vertrouwen heeft. Ook geraakt hij gewend aan de linkerflank.
Jammer dat hij zo'n moeilijke naam heeft om te scanderen, want hij verdient het. Hij werkt hard en nu volgen de resultaten. Hij heeft ondertussen zo'n 10 doelpunten gemaakt voor ons sinds nieuwjaar vorig jaar.
Namen zoals Teddy, Berrier, Sammy gaan natuurlijk beter, maar het zou de andere spelers deugd doen moesten we de volgende thuismatch eens de verschillende namen van de spelers overlopen. Ik ben er zeker van dat ze zo groeien in de match.

Bij zijn goal & wissel was er toch een liedje voor Makiese hoor. Op de zelfde tonen als die van The Dead Guy From Brug/idges (nananana nananana hey-ey-ey Ma-ki-e-se, zoiets...) ! ;)

Ja, inderdaad, maar we scanderen ook voor andere spelers bvb na een actie of zo, of zomaar. Het zou leuk zijn moesten we niet enkel scanderen na een doelpunt. Als Berrier goed speelde, dan begonnen we Franck berrier ole ole en Teddy wordt zelfs gescandeerd als em op de bank zit. Maar ik weet ook dat Makiese moeilijker scandeert.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #575 Gepost op: september 29, 2009, 01:25:07 pm »
mss ook eens dury scanderen?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #576 Gepost op: september 29, 2009, 01:48:59 pm »
mss ook eens dury scanderen?

En misschien voor de match tijdens de opwarming al eens scanderen. Ik ben normaal gezien een goeie 20 minuten voor de match aanwezig. Moest er nog volk in O zijn dat er dan is, dan kunnen we misschien in groep eens de spelers opwarmen?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #577 Gepost op: september 30, 2009, 11:25:37 pm »
Stop gewoon met namen te scanderen van mannen die 90' op de bank zitten ?
Scandeer dan liever een massaal een Colpaert of iets voor Lutte..
Mannen die er altijd voor gaan.
Iemand die nog geen 5 offici?le matchen heeft gespeeld voor onze club wordt nu al zot op handen gedragen..
En kan mij 1 iemand uitleggen waarom ?

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #578 Gepost op: september 30, 2009, 11:33:24 pm »
Stop gewoon met namen te scanderen van mannen die 90' op de bank zitten ?
Scandeer dan liever een massaal een Colpaert of iets voor Lutte..
Mannen die er altijd voor gaan.
Iemand die nog geen 5 offici?le matchen heeft gespeeld voor onze club wordt nu al zot op handen gedragen..
En kan mij 1 iemand uitleggen waarom ?

?

Gebeurt wel vaker bij ons, vind ik. Meestal is het met nieuwe spelers. Ze moeten maar eens goed invallen of een bal goed raken en het zijn al halve Goden. Spelers als Lutte, Meert, die verdienen het zoveel meer.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #579 Gepost op: oktober 20, 2009, 08:41:37 am »