Auteur Topic: Het Nieuwsblad  (gelezen 155807 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #580 Gepost op: oktober 20, 2009, 09:05:09 am »
hopelijk zitten we niet in te vieze papieren nu

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=G092GSDE4

ruikt verdacht veel naar geldklopperij... Vooral die retroactieve terugbetaling vind ik 'gemakkelijk verdiend'.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #581 Gepost op: oktober 20, 2009, 03:38:12 pm »
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2009, 03:39:45 pm door tappi »
No pain, no gain.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #582 Gepost op: oktober 20, 2009, 10:48:24 pm »
hopelijk zitten we niet in te vieze papieren nu

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=G092GSDE4

ruikt verdacht veel naar geldklopperij... Vooral die retroactieve terugbetaling vind ik 'gemakkelijk verdiend'.

yep, wie is de bevoegd minister denkt ge? in welk landsdeel worden de clubs het zwaarst getroffen?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #583 Gepost op: oktober 21, 2009, 06:47:27 pm »
zou ondertussen van de baan zijn . laat ons hopen.

heeft trouwens niets te zien met de "landsdelen" hoor.  ;)

er zijn gewoon v??l meer eersteklassers hier dan in wallonie.


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #584 Gepost op: oktober 21, 2009, 08:31:41 pm »
zou ondertussen van de baan zijn . laat ons hopen.

heeft trouwens niets te zien met de "landsdelen" hoor.  ;)

er zijn gewoon v??l meer eersteklassers hier dan in wallonie.

Denkt ge niet dat het dan ook evenredig wordt bedeeld ? ???
Typisch voorbeeld van een ambtenaar die geen grote fan van voetbal is zeker...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #585 Gepost op: oktober 21, 2009, 09:05:48 pm »
hopelijk zitten we niet in te vieze papieren nu

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=G092GSDE4

hopelijk zitten we niet in te vieze papieren nu

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=G092GSDE4

ruikt verdacht veel naar geldklopperij... Vooral die retroactieve terugbetaling vind ik 'gemakkelijk verdiend'.

Is weer iets typisch van ons o zo tof landje, ze hebben geld nodig, wij ook plots op de zaak, controles en controles en plots geld eisen voor dingen die ze vroeger nooit deden.  Als ze geld nodig hebben zijn ze er als de kippen bij, maar vragen wij fans en voetbalclubs eens om een stadion (dat we dan nog zelf betalen met priv?sponsers) of als gewone mens achter andere noden, dan mogen we op onze kin kloppen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #586 Gepost op: oktober 22, 2009, 09:50:41 am »
zou ondertussen van de baan zijn . laat ons hopen.

heeft trouwens niets te zien met de "landsdelen" hoor.  ;)

er zijn gewoon v??l meer eersteklassers hier dan in wallonie.

Denkt ge niet dat het dan ook evenredig wordt bedeeld ? ???
Typisch voorbeeld van een ambtenaar die geen grote fan van voetbal is zeker...

blijkbaar moet ik er een tekeningske bij maken:
"Moeskroen en Standard moeten niks betalen...." chalala moet blijkbaar ook nie veel ophoesten (niet vermeld)
betrokken minister zal zaterdag ook wel aanwezig zijn...
need i say more?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #587 Gepost op: oktober 22, 2009, 08:17:54 pm »
vanhengel van begroting ?

reynders van financien ?

wie van hen beslitst daarover ?   ;)

leterme van buitenlandse zaken ?

in ieder geval dit was geen rondje "we gaan es de vlaamse eersteklassers pesten" ,  het was gewoon een zoveelste proefballonnetje dat werd opgelaten op zoek naar miljoenen voor de begroting , en alweer een ballontje dat bijna onmiddellijk werd kapot geprikt .


Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #588 Gepost op: oktober 24, 2009, 11:31:55 am »
Mijn dag begint al goed  8)

Citaat
Waarom Rouches sidderen en beven voor Essevee

De thuismatch tegen Zulte Waregem komt op een erg ongelukkig moment. Net nu het in een dipje zit speelt Standard tegen zijn zwarte beest.

1. Tegenover de (qua spel goede) wedstrijd in Olympiakos ontbreken alweer vier pionnen: Witsel en Mbokani zijn geschorst, De Camargo en Dalmat (allicht) geblesseerd. Bij Zulte Waregem zijn alleen Matton en Taravel onzeker.

2. Zulte Waregem is de ploeg in vorm. Het pakte twaalf op vijftien in zijn laatste vijf wedstrijden. Alleen Club Brugge (13/15) doet beter.

3. De ploeg van Francky Dury is altijd op dreef tegen topclubs en dan vooral tegen Standard. In tien onderlinge duels haalden de Rouches 14 op 30. Een buis dus. Vorig jaar verloren ze thuis met 1-2. Aan de Gaverbeek werd het 0-0. De titel werd alleen door het gelijkspel van Anderlecht tegen Tubeke nog gered.

4. Stijn Meert slaagt er steeds weer in Sclessin in lichterlaaie te zetten. Vraag dat maar aan S?rgio Concei??o.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #589 Gepost op: oktober 24, 2009, 01:20:34 pm »
Mijn dag begint al goed  8)

Citaat
Waarom Rouches sidderen en beven voor Essevee

De thuismatch tegen Zulte Waregem komt op een erg ongelukkig moment. Net nu het in een dipje zit speelt Standard tegen zijn zwarte beest.

1. Tegenover de (qua spel goede) wedstrijd in Olympiakos ontbreken alweer vier pionnen: Witsel en Mbokani zijn geschorst, De Camargo en Dalmat (allicht) geblesseerd. Bij Zulte Waregem zijn alleen Matton en Taravel onzeker.

2. Zulte Waregem is de ploeg in vorm. Het pakte twaalf op vijftien in zijn laatste vijf wedstrijden. Alleen Club Brugge (13/15) doet beter.

3. De ploeg van Francky Dury is altijd op dreef tegen topclubs en dan vooral tegen Standard. In tien onderlinge duels haalden de Rouches 14 op 30. Een buis dus. Vorig jaar verloren ze thuis met 1-2. Aan de Gaverbeek werd het 0-0. De titel werd alleen door het gelijkspel van Anderlecht tegen Tubeke nog gered.

4. Stijn Meert slaagt er steeds weer in Sclessin in lichterlaaie te zetten. Vraag dat maar aan S?rgio Concei??o.


Laat ons hopen dat ze ook goed eindigt :)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #590 Gepost op: oktober 24, 2009, 07:10:35 pm »
Mijn dag begint al goed  8)

Citaat
Waarom Rouches sidderen en beven voor Essevee

De thuismatch tegen Zulte Waregem komt op een erg ongelukkig moment. Net nu het in een dipje zit speelt Standard tegen zijn zwarte beest.

1. Tegenover de (qua spel goede) wedstrijd in Olympiakos ontbreken alweer vier pionnen: Witsel en Mbokani zijn geschorst, De Camargo en Dalmat (allicht) geblesseerd. Bij Zulte Waregem zijn alleen Matton en Taravel onzeker.

2. Zulte Waregem is de ploeg in vorm. Het pakte twaalf op vijftien in zijn laatste vijf wedstrijden. Alleen Club Brugge (13/15) doet beter.

3. De ploeg van Francky Dury is altijd op dreef tegen topclubs en dan vooral tegen Standard. In tien onderlinge duels haalden de Rouches 14 op 30. Een buis dus. Vorig jaar verloren ze thuis met 1-2. Aan de Gaverbeek werd het 0-0. De titel werd alleen door het gelijkspel van Anderlecht tegen Tubeke nog gered.

4. Stijn Meert slaagt er steeds weer in Sclessin in lichterlaaie te zetten. Vraag dat maar aan S?rgio Concei??o.


Laat ons hopen dat ze ook goed eindigt :)

4. Meertje is er niet bij,zeker?? :(
-SVZW Forever-

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #591 Gepost op: november 09, 2009, 09:40:12 am »
Minne zou zaterdag griep gekregen hebben en Anderlecht zou naar het schijnt interesse hebben in Chevalier.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #592 Gepost op: november 09, 2009, 10:59:16 am »
Minne zou zaterdag griep gekregen hebben en Anderlecht zou naar het schijnt interesse hebben in Chevalier.

Staat ook te lezen op Sport.be
No pain, no gain.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #593 Gepost op: november 21, 2009, 10:42:03 pm »
Minne zou zaterdag griep gekregen hebben en Anderlecht zou naar het schijnt interesse hebben in Chevalier.

Staat ook te lezen op Sport.be

Als we dat al moeten geloven zat 3/4 van de spelers uit de Jupiler league al bij anderlecht..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

fox

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #594 Gepost op: november 24, 2009, 01:38:53 pm »
Sinds deze week vervangt Berrier Dirar in het elftal van het seizoen. Hierdoor staan er nu 3 ZWers bij het beste elftal van deze competitie volgens het nieuwsblad. Karel D'haene, Teddy Chevalier en Franck Berrier. Geen enkele andere club heeft hier 3 vertegenwoordigers.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #595 Gepost op: november 24, 2009, 03:19:11 pm »
Sinds deze week vervangt Berrier Dirar in het elftal van het seizoen. Hierdoor staan er nu 3 ZWers bij het beste elftal van deze competitie volgens het nieuwsblad. Karel D'haene, Teddy Chevalier en Franck Berrier. Geen enkele andere club heeft hier 3 vertegenwoordigers.

Woow, chapeau!!! Opletten tijdens de winterstop voor uitgaande transfers, maar ik heb vertrouwen in het bestuur!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #596 Gepost op: november 24, 2009, 04:12:05 pm »
Sinds deze week vervangt Berrier Dirar in het elftal van het seizoen. Hierdoor staan er nu 3 ZWers bij het beste elftal van deze competitie volgens het nieuwsblad. Karel D'haene, Teddy Chevalier en Franck Berrier. Geen enkele andere club heeft hier 3 vertegenwoordigers.

Woow, chapeau!!! Opletten tijdens de winterstop voor uitgaande transfers, maar ik heb vertrouwen in het bestuur!

Kgeloof dat het dit weekend was dat er een interview instond met onzen president. Hij zei dat er de nodige reserves zijn ivm geld (voor bv transfers), maar dat ze zelf niets ondernemen tenzij nodig. Ondanks dat zie ik zo goed als niemand vertrekken deze winter. Welke speler is nu zo dom?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #597 Gepost op: november 24, 2009, 05:38:37 pm »
Sinds deze week vervangt Berrier Dirar in het elftal van het seizoen. Hierdoor staan er nu 3 ZWers bij het beste elftal van deze competitie volgens het nieuwsblad. Karel D'haene, Teddy Chevalier en Franck Berrier. Geen enkele andere club heeft hier 3 vertegenwoordigers.

Woow, chapeau!!! Opletten tijdens de winterstop voor uitgaande transfers, maar ik heb vertrouwen in het bestuur!

Kgeloof dat het dit weekend was dat er een interview instond met onzen president. Hij zei dat er de nodige reserves zijn ivm geld (voor bv transfers), maar dat ze zelf niets ondernemen tenzij nodig. Ondanks dat zie ik zo goed als niemand vertrekken deze winter. Welke speler is nu zo dom?

Als ik alle verhalen mag geloven, dan lijkt Colpaert zo'n speler...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #598 Gepost op: november 24, 2009, 06:00:27 pm »
Ludo Vandewalle ...


Nog NOOIT op den Essevee gezien, waar moeit die zich mee ...

En daar is onze moat terug. Precies het voorbeeld van een bewust handsbal......, waar blijft hij het halen???:


?n Kan mij ook nie voor stellen dat CT voor deze dwaze titel opteerde..... of toch?!:

Hand van God ook aan de Gaverbeek zondag 22 november 2009Auteur: Cedric Tack 

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Het Nieuwsblad
« Reactie #599 Gepost op: november 24, 2009, 06:12:54 pm »
Ze zouden ons beter prijzen voor ons aanvallend voetbal, het 3e meest gescoorde doelpunten van eerste klasse, onze overwinningen tegen Beerschot en Gent, het punt op Standard, en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.

Schijt aan de media! :-X