Citaat van: San Iker op juli 23, 2025, 01:19:00 pmCitaat van: Frederik op juli 23, 2025, 11:52:26 amCitaat van: San Iker op juli 20, 2025, 11:46:58 amCitaat van: Koekenaas op juli 20, 2025, 11:21:48 amCitaat van: mogul op juli 20, 2025, 11:04:37 amMaar allez, allemaal zo negatief,hoe is het mogelijk. En de trainer, geen respect naar het bestuur, een echte schande!Een noodkreet van Sven, en meer dan terecht!Iedereen die nuchter de situatie bekijkt weet dat wij met de huidige kern degradatie -kandidaat nummer 1 zijn!Sven heeft 300 procent gelijk! We hebben enorm veel tijd verloren en ze denken blijkbaar dat een nieuwe speler zowat gratis moet komen.Maw er scheelt of scheelde iets met het binnenhalen en overtuigen van nieuwe spelers. Dat moet voor iedereen nu wel duidelijk zijn. Dat werd hier ook door Scott(die altijd wel juiste info geeft) enkele weken geleden aangegeven. Hoe dit komt,wie de spelbreker of afwezige is/was bij het mislopen van transfers dat weet ik niet,maar het is toch meer dan duidelijk dat het niet liep zoals ze dachten.En dan komen de Frederik's en andere 'ik wil geen kritiek op de club horen' in actie. Hun goed recht maar niet objectief!Maw we hebben nog 4,5 spelers nodig,de coach is geweldig ontevreden(terecht),de situatie is zoals ze is een week voor de competitie begint moet er nog veel gebeuren. Maar geen probleem é,de gouden maand augustus komt eraan en gaan we 'heel goedkoop' spelers kunnen binnen halen.Pfff….Zucht jij maar, en ManU ook. Maar dit is 100% wat het is.Kijk, als je hier de waarheid zegt, wordt je hier als negativo of zagevent gezien komen er allerlei, ja, kinderachtige reacties op.Het is jullie goed recht dat jullie dat niet willen horen, maar zelf moet je niet op de man gaan spelen.Alles klinkt/lijkt ook anders als je het leest ipv zegt in het gezicht in een gesprek. Ik denk dat het ongetwijfeld wel een interessante discussie kan zijn.Dat sommige in herhaling vallen is omdat andere het niet willen vatten of snappen.@essevee4life. Natuurlijk was Sven dan ontslagen. Er moest kampioen gespeeld worden. Maar ook toen was al duidelijk dat de kern te min was. En dat komt omdat ze de keyposities al jaren weigeren of niet kunnen invullen.10 en targetspits. Dat men dit niet doet is onbegrijpelijk. Ik heb nooit beweerd dat wat jullie zeggen niet klopt, wat ik wel doe is het "matigen".(hevige) supporters willen enkel -resultaten- zien, winnen én kampioen spelen.Daar zijn we momenteel niet aan toe hoor...De eerste zorg is de club levend houden en dat is het financiële plaatje, het sportieve is maar het bijkomstige.En dat is waar het bij sommige/hevige supporters knelt. (zie vorige alinea)Ik schreef het al eerder, toen het bekend werd dat het bestuurd €7.000.000 kapitaalsinjectie deed, las ik al direct "hoppa! én nu ... spelers kopen!" ja, sorry ... zo werkt het dus niet!Wat denk je dat het bestuur dat net €7.000.000 betaald heeft om de boot drijvende te houden beveelt aan de sportieve cel??1.) en nu volle gas spelers kopen?of2.) probeer zo weinig mogelijk geld uit te geven om ons gewoon in 1A te houden.Ja, het is ergens wat gokken ... maar je kan als Essevee momenteel niet anders. Eenieder die wat logisch nadenkt weet dat men dan het minimum zal uitgeven en indien nodig wat geld achter de hand houd voor opportuniteiten eind augustus en om eventueel wat recht te trekken tijdens de winterstop. Dit is ook wat ikzelf zou doen mocht ik "in charge" zijn. Enja, dat is niet wat een supporter wil zien/lezen.Het is een keuze, manier van werken waar wij als supporters geen vat op hebben.Een voetbalclub draait op verschillende facetten, misschien wel 6, alleen zien wij er als supporter misschien maar 2 van. Daarom is het ook moeilijk om te begrijpen of in te zien welke richting het bestuur wil uitgaan. Keer terug naar mijn tweede zin van deze post... EDIT: oja ... en wat betreft Sven ... als trainer wil die ook wat de supporters willen hé, keer terug naar mijn tweede zin.Kampioen spelen, belange niet, en al het andere ook nietIk ven realist. Ik wil gewoon het behoud, maar ook wat klantenbinding, en dan heb je idd resultaten nodig, en met de huidige kern gaat dat niet lukken. Dat was in 1b zelf al duidelijkEr is nu idd (hopen we toch) versterking op komstAls je trainer en kapitein dan ook nog om versterking roepen, jah, dan ga je daar als supporter in mee.Ik vraag mij ook af, waarom zitten wij daar plots in Bulgarije, Albanie te zoeken. Wat stelt dat niveau voor?Heeft die Nils Leroy een grote portefeuille? Of moet ie het hebben van zijn assistent die eigenlijk gewoon een football manager scout is (in dienst sinds januari) (werkte voorheen bij Kortrijk)En Davy als patron, ik ken er weinigen die er in geloven. Daarom de bezorgdheden bij mij.Maar ik denk dat er na vorig weekend een wake-up call gekomen is. je kunt dat even goed zeggen van het niveau van competitie van Letland want ja daar heeft union Promise david gehaald dus ik vind dat je het moet afwachten hoe of wat het niveau is van Albanië of Bulgarije
Citaat van: Frederik op juli 23, 2025, 11:52:26 amCitaat van: San Iker op juli 20, 2025, 11:46:58 amCitaat van: Koekenaas op juli 20, 2025, 11:21:48 amCitaat van: mogul op juli 20, 2025, 11:04:37 amMaar allez, allemaal zo negatief,hoe is het mogelijk. En de trainer, geen respect naar het bestuur, een echte schande!Een noodkreet van Sven, en meer dan terecht!Iedereen die nuchter de situatie bekijkt weet dat wij met de huidige kern degradatie -kandidaat nummer 1 zijn!Sven heeft 300 procent gelijk! We hebben enorm veel tijd verloren en ze denken blijkbaar dat een nieuwe speler zowat gratis moet komen.Maw er scheelt of scheelde iets met het binnenhalen en overtuigen van nieuwe spelers. Dat moet voor iedereen nu wel duidelijk zijn. Dat werd hier ook door Scott(die altijd wel juiste info geeft) enkele weken geleden aangegeven. Hoe dit komt,wie de spelbreker of afwezige is/was bij het mislopen van transfers dat weet ik niet,maar het is toch meer dan duidelijk dat het niet liep zoals ze dachten.En dan komen de Frederik's en andere 'ik wil geen kritiek op de club horen' in actie. Hun goed recht maar niet objectief!Maw we hebben nog 4,5 spelers nodig,de coach is geweldig ontevreden(terecht),de situatie is zoals ze is een week voor de competitie begint moet er nog veel gebeuren. Maar geen probleem é,de gouden maand augustus komt eraan en gaan we 'heel goedkoop' spelers kunnen binnen halen.Pfff….Zucht jij maar, en ManU ook. Maar dit is 100% wat het is.Kijk, als je hier de waarheid zegt, wordt je hier als negativo of zagevent gezien komen er allerlei, ja, kinderachtige reacties op.Het is jullie goed recht dat jullie dat niet willen horen, maar zelf moet je niet op de man gaan spelen.Alles klinkt/lijkt ook anders als je het leest ipv zegt in het gezicht in een gesprek. Ik denk dat het ongetwijfeld wel een interessante discussie kan zijn.Dat sommige in herhaling vallen is omdat andere het niet willen vatten of snappen.@essevee4life. Natuurlijk was Sven dan ontslagen. Er moest kampioen gespeeld worden. Maar ook toen was al duidelijk dat de kern te min was. En dat komt omdat ze de keyposities al jaren weigeren of niet kunnen invullen.10 en targetspits. Dat men dit niet doet is onbegrijpelijk. Ik heb nooit beweerd dat wat jullie zeggen niet klopt, wat ik wel doe is het "matigen".(hevige) supporters willen enkel -resultaten- zien, winnen én kampioen spelen.Daar zijn we momenteel niet aan toe hoor...De eerste zorg is de club levend houden en dat is het financiële plaatje, het sportieve is maar het bijkomstige.En dat is waar het bij sommige/hevige supporters knelt. (zie vorige alinea)Ik schreef het al eerder, toen het bekend werd dat het bestuurd €7.000.000 kapitaalsinjectie deed, las ik al direct "hoppa! én nu ... spelers kopen!" ja, sorry ... zo werkt het dus niet!Wat denk je dat het bestuur dat net €7.000.000 betaald heeft om de boot drijvende te houden beveelt aan de sportieve cel??1.) en nu volle gas spelers kopen?of2.) probeer zo weinig mogelijk geld uit te geven om ons gewoon in 1A te houden.Ja, het is ergens wat gokken ... maar je kan als Essevee momenteel niet anders. Eenieder die wat logisch nadenkt weet dat men dan het minimum zal uitgeven en indien nodig wat geld achter de hand houd voor opportuniteiten eind augustus en om eventueel wat recht te trekken tijdens de winterstop. Dit is ook wat ikzelf zou doen mocht ik "in charge" zijn. Enja, dat is niet wat een supporter wil zien/lezen.Het is een keuze, manier van werken waar wij als supporters geen vat op hebben.Een voetbalclub draait op verschillende facetten, misschien wel 6, alleen zien wij er als supporter misschien maar 2 van. Daarom is het ook moeilijk om te begrijpen of in te zien welke richting het bestuur wil uitgaan. Keer terug naar mijn tweede zin van deze post... EDIT: oja ... en wat betreft Sven ... als trainer wil die ook wat de supporters willen hé, keer terug naar mijn tweede zin.Kampioen spelen, belange niet, en al het andere ook nietIk ven realist. Ik wil gewoon het behoud, maar ook wat klantenbinding, en dan heb je idd resultaten nodig, en met de huidige kern gaat dat niet lukken. Dat was in 1b zelf al duidelijkEr is nu idd (hopen we toch) versterking op komstAls je trainer en kapitein dan ook nog om versterking roepen, jah, dan ga je daar als supporter in mee.Ik vraag mij ook af, waarom zitten wij daar plots in Bulgarije, Albanie te zoeken. Wat stelt dat niveau voor?Heeft die Nils Leroy een grote portefeuille? Of moet ie het hebben van zijn assistent die eigenlijk gewoon een football manager scout is (in dienst sinds januari) (werkte voorheen bij Kortrijk)En Davy als patron, ik ken er weinigen die er in geloven. Daarom de bezorgdheden bij mij.Maar ik denk dat er na vorig weekend een wake-up call gekomen is.
Citaat van: San Iker op juli 20, 2025, 11:46:58 amCitaat van: Koekenaas op juli 20, 2025, 11:21:48 amCitaat van: mogul op juli 20, 2025, 11:04:37 amMaar allez, allemaal zo negatief,hoe is het mogelijk. En de trainer, geen respect naar het bestuur, een echte schande!Een noodkreet van Sven, en meer dan terecht!Iedereen die nuchter de situatie bekijkt weet dat wij met de huidige kern degradatie -kandidaat nummer 1 zijn!Sven heeft 300 procent gelijk! We hebben enorm veel tijd verloren en ze denken blijkbaar dat een nieuwe speler zowat gratis moet komen.Maw er scheelt of scheelde iets met het binnenhalen en overtuigen van nieuwe spelers. Dat moet voor iedereen nu wel duidelijk zijn. Dat werd hier ook door Scott(die altijd wel juiste info geeft) enkele weken geleden aangegeven. Hoe dit komt,wie de spelbreker of afwezige is/was bij het mislopen van transfers dat weet ik niet,maar het is toch meer dan duidelijk dat het niet liep zoals ze dachten.En dan komen de Frederik's en andere 'ik wil geen kritiek op de club horen' in actie. Hun goed recht maar niet objectief!Maw we hebben nog 4,5 spelers nodig,de coach is geweldig ontevreden(terecht),de situatie is zoals ze is een week voor de competitie begint moet er nog veel gebeuren. Maar geen probleem é,de gouden maand augustus komt eraan en gaan we 'heel goedkoop' spelers kunnen binnen halen.Pfff….Zucht jij maar, en ManU ook. Maar dit is 100% wat het is.Kijk, als je hier de waarheid zegt, wordt je hier als negativo of zagevent gezien komen er allerlei, ja, kinderachtige reacties op.Het is jullie goed recht dat jullie dat niet willen horen, maar zelf moet je niet op de man gaan spelen.Alles klinkt/lijkt ook anders als je het leest ipv zegt in het gezicht in een gesprek. Ik denk dat het ongetwijfeld wel een interessante discussie kan zijn.Dat sommige in herhaling vallen is omdat andere het niet willen vatten of snappen.@essevee4life. Natuurlijk was Sven dan ontslagen. Er moest kampioen gespeeld worden. Maar ook toen was al duidelijk dat de kern te min was. En dat komt omdat ze de keyposities al jaren weigeren of niet kunnen invullen.10 en targetspits. Dat men dit niet doet is onbegrijpelijk. Ik heb nooit beweerd dat wat jullie zeggen niet klopt, wat ik wel doe is het "matigen".(hevige) supporters willen enkel -resultaten- zien, winnen én kampioen spelen.Daar zijn we momenteel niet aan toe hoor...De eerste zorg is de club levend houden en dat is het financiële plaatje, het sportieve is maar het bijkomstige.En dat is waar het bij sommige/hevige supporters knelt. (zie vorige alinea)Ik schreef het al eerder, toen het bekend werd dat het bestuurd €7.000.000 kapitaalsinjectie deed, las ik al direct "hoppa! én nu ... spelers kopen!" ja, sorry ... zo werkt het dus niet!Wat denk je dat het bestuur dat net €7.000.000 betaald heeft om de boot drijvende te houden beveelt aan de sportieve cel??1.) en nu volle gas spelers kopen?of2.) probeer zo weinig mogelijk geld uit te geven om ons gewoon in 1A te houden.Ja, het is ergens wat gokken ... maar je kan als Essevee momenteel niet anders. Eenieder die wat logisch nadenkt weet dat men dan het minimum zal uitgeven en indien nodig wat geld achter de hand houd voor opportuniteiten eind augustus en om eventueel wat recht te trekken tijdens de winterstop. Dit is ook wat ikzelf zou doen mocht ik "in charge" zijn. Enja, dat is niet wat een supporter wil zien/lezen.Het is een keuze, manier van werken waar wij als supporters geen vat op hebben.Een voetbalclub draait op verschillende facetten, misschien wel 6, alleen zien wij er als supporter misschien maar 2 van. Daarom is het ook moeilijk om te begrijpen of in te zien welke richting het bestuur wil uitgaan. Keer terug naar mijn tweede zin van deze post... EDIT: oja ... en wat betreft Sven ... als trainer wil die ook wat de supporters willen hé, keer terug naar mijn tweede zin.
Citaat van: Koekenaas op juli 20, 2025, 11:21:48 amCitaat van: mogul op juli 20, 2025, 11:04:37 amMaar allez, allemaal zo negatief,hoe is het mogelijk. En de trainer, geen respect naar het bestuur, een echte schande!Een noodkreet van Sven, en meer dan terecht!Iedereen die nuchter de situatie bekijkt weet dat wij met de huidige kern degradatie -kandidaat nummer 1 zijn!Sven heeft 300 procent gelijk! We hebben enorm veel tijd verloren en ze denken blijkbaar dat een nieuwe speler zowat gratis moet komen.Maw er scheelt of scheelde iets met het binnenhalen en overtuigen van nieuwe spelers. Dat moet voor iedereen nu wel duidelijk zijn. Dat werd hier ook door Scott(die altijd wel juiste info geeft) enkele weken geleden aangegeven. Hoe dit komt,wie de spelbreker of afwezige is/was bij het mislopen van transfers dat weet ik niet,maar het is toch meer dan duidelijk dat het niet liep zoals ze dachten.En dan komen de Frederik's en andere 'ik wil geen kritiek op de club horen' in actie. Hun goed recht maar niet objectief!Maw we hebben nog 4,5 spelers nodig,de coach is geweldig ontevreden(terecht),de situatie is zoals ze is een week voor de competitie begint moet er nog veel gebeuren. Maar geen probleem é,de gouden maand augustus komt eraan en gaan we 'heel goedkoop' spelers kunnen binnen halen.Pfff….Zucht jij maar, en ManU ook. Maar dit is 100% wat het is.Kijk, als je hier de waarheid zegt, wordt je hier als negativo of zagevent gezien komen er allerlei, ja, kinderachtige reacties op.Het is jullie goed recht dat jullie dat niet willen horen, maar zelf moet je niet op de man gaan spelen.Alles klinkt/lijkt ook anders als je het leest ipv zegt in het gezicht in een gesprek. Ik denk dat het ongetwijfeld wel een interessante discussie kan zijn.Dat sommige in herhaling vallen is omdat andere het niet willen vatten of snappen.@essevee4life. Natuurlijk was Sven dan ontslagen. Er moest kampioen gespeeld worden. Maar ook toen was al duidelijk dat de kern te min was. En dat komt omdat ze de keyposities al jaren weigeren of niet kunnen invullen.10 en targetspits. Dat men dit niet doet is onbegrijpelijk.
Citaat van: mogul op juli 20, 2025, 11:04:37 amMaar allez, allemaal zo negatief,hoe is het mogelijk. En de trainer, geen respect naar het bestuur, een echte schande!Een noodkreet van Sven, en meer dan terecht!Iedereen die nuchter de situatie bekijkt weet dat wij met de huidige kern degradatie -kandidaat nummer 1 zijn!Sven heeft 300 procent gelijk! We hebben enorm veel tijd verloren en ze denken blijkbaar dat een nieuwe speler zowat gratis moet komen.Maw er scheelt of scheelde iets met het binnenhalen en overtuigen van nieuwe spelers. Dat moet voor iedereen nu wel duidelijk zijn. Dat werd hier ook door Scott(die altijd wel juiste info geeft) enkele weken geleden aangegeven. Hoe dit komt,wie de spelbreker of afwezige is/was bij het mislopen van transfers dat weet ik niet,maar het is toch meer dan duidelijk dat het niet liep zoals ze dachten.En dan komen de Frederik's en andere 'ik wil geen kritiek op de club horen' in actie. Hun goed recht maar niet objectief!Maw we hebben nog 4,5 spelers nodig,de coach is geweldig ontevreden(terecht),de situatie is zoals ze is een week voor de competitie begint moet er nog veel gebeuren. Maar geen probleem é,de gouden maand augustus komt eraan en gaan we 'heel goedkoop' spelers kunnen binnen halen.Pfff….
Maar allez, allemaal zo negatief,hoe is het mogelijk. En de trainer, geen respect naar het bestuur, een echte schande!Een noodkreet van Sven, en meer dan terecht!Iedereen die nuchter de situatie bekijkt weet dat wij met de huidige kern degradatie -kandidaat nummer 1 zijn!Sven heeft 300 procent gelijk! We hebben enorm veel tijd verloren en ze denken blijkbaar dat een nieuwe speler zowat gratis moet komen.Maw er scheelt of scheelde iets met het binnenhalen en overtuigen van nieuwe spelers. Dat moet voor iedereen nu wel duidelijk zijn. Dat werd hier ook door Scott(die altijd wel juiste info geeft) enkele weken geleden aangegeven. Hoe dit komt,wie de spelbreker of afwezige is/was bij het mislopen van transfers dat weet ik niet,maar het is toch meer dan duidelijk dat het niet liep zoals ze dachten.En dan komen de Frederik's en andere 'ik wil geen kritiek op de club horen' in actie. Hun goed recht maar niet objectief!Maw we hebben nog 4,5 spelers nodig,de coach is geweldig ontevreden(terecht),de situatie is zoals ze is een week voor de competitie begint moet er nog veel gebeuren. Maar geen probleem é,de gouden maand augustus komt eraan en gaan we 'heel goedkoop' spelers kunnen binnen halen.
Zal voor de beloften zijn zeker?
1-4 gewonnen van Roda vandaag, (met de bankzitters)
Weer geen lemoine en vossen..
4-2 voor Essevee.Er werd 4 x 30 minuten gespeeld.Beerschot miste 2 strafschoppen.
Al goed om die laatste naam te zien opduiken...