zaaien naar de zak kennen velen niet en ik heb veel respect voor ons bestuur in moeilijke tijdenen vergelijken met gouden jaren mogen we niet meer
Ze moesten al veel langer gezaaid hebben naar de zak! Dat is juist het probleem! Dat zeg ik al jaren!
Kijken met de bril van het bestuur,jongens toch, ik doe niks anders

.
Hoelang zijn de cijfers al zo slecht? Hoe lang hebben ze boven hun petje lonen gegeven als waren we vast top 5 in 1A.
Met zo'n cijfers moet je geen Vormer,Bruls of Vossen een contract geven of extra verlengen in 1B!
En dan mij verwijten dat ik dat niet ken,zaaien naar de zak,wat een onzin meneer Frans Deprez!
Het bestuur kent dat niet,zaaien naar de zak!
Nu of in de winterstop gaan ze dan weer dure spelers gaan halen omwille van paniek!
En het kan heel anders,maar ja, het is nooit waar é.
De slechte cijfers werden hier altijd weerlegt door Frederik en anderen'zo slecht waren ze niet'.
De lonen van Gano,Vormer,Vossen,Bruls waren volgens diezelfde personen ook' niet te hoog'.
De realiteit is dat het bestuur ieder jaar miljoenen gaat moeten bij pompen om te kunnen blijven bestaan.
Als ze nu spelers bijhalen of niet. Ze mogen nog Opoku voor 10 miljoen verkopen, dan nog gaan ze dit moeten doen. Als ze nu in 1A blijven of niet,die miljoenen gaan ze moeten bijdragen.
Ze hadden een unieke kans toen we zakten naar 1B om langzaam te bouwen,om de kosten te verlagen, om de ambities te verlagen en om efficiënter te werken.
Ze kozen toen voor een andere weg.
Wat een beleid is dit?
Het feit dat we nu een minder kwalitatieve kern hebben dan vorig jaar ligt niet aan geld maar aan de onkunde van de beslissers.
Wat Ennio betreft, dat doen ze al heel lang. Van het begin van de club was dit een toegepast systeem om spelers kwijt te geraken.
Ze staken zelf Tim Mathijs in de C- kern (daarvoor deden ze het ook met andere spelers).
Op den duur zou je nog denken dat ze advies krijgen,betaald waarschijnlijk, van iemand die daar geen moeite mee had om spelers zo te behandelen!
Ook 'het wachten tot augustus,dan kunnen er zaken worden gedaan' is vaak letterlijk uit die meneer zijnen mond gekomen

.
Ja,ja, er zijn geen bronnen en het zijn louter flauwe veronderstellingen. Het zou moeten waar zijn met bewijzen dan nog zouden er hier weer hun job doen om alles te ontkennen

.
Zelfs zwart op wit ivm slechte financiële cijfers werd en wordt hier vaak ontkent of geminimaliseert.