Auteur Topic: Speeldag 06 : zondag 31/08/2025 - 19.15u : KRC Genk - Essevee  (gelezen 8573 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Speeldag 06 : zondag 31/08/2025 - 19.15u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: september 01, 2025, 12:54:32 pm »
De zin 'met lange hoge ballen, dat speel ik niet graag', daar krijg ik het van!
Als dat kansen opbrengt moet je dat doen!
Hij zit dus vast qua ideeën en is niet flexibel genoeg.
Heeft niks te zoeken in 1A dan, en zeker niet bij een ploeg zoals de onze!
Weg ermee!
Als je uw potentieel niet optimaal wil gebruiken dan schort er iets aan zijn denkwijze.

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #121 Gepost op: september 01, 2025, 12:57:15 pm »
De zin 'met lange hoge ballen, dat speel ik niet graag', daar krijg ik het van!
Als dat kansen opbrengt moet je dat doen!
Hij zit dus vast qua ideeën en is niet flexibel genoeg.
Heeft niks te zoeken in 1A dan, en zeker niet bij een ploeg zoals de onze!
Weg ermee!
Als je uw potentieel niet optimaal wil gebruiken dan schort er iets aan zijn denkwijze.
waar heeftie da gezegd?

Offline trollie

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: september 01, 2025, 12:59:19 pm »
Btw..iemand iets gehoord deze week van op de training?Er zou blijkbaar 'iets' geweest zijn...

En waar heb je dat gehoord?
Mijn collega loopt nogal veel rond langs de omgeving van de oefenvelden en het stadion...Zou iets met Vossen geweest zijn...Anders spelers zouden er ook bij betrokken geweest zijn...blijkbaar hadden ze een grote discussie met de trainer...
« Laatst bewerkt op: september 01, 2025, 02:08:44 pm door svennay »

Offline Porky

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: september 01, 2025, 01:32:13 pm »
Wat vonden jullie van Kiilerich?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #124 Gepost op: september 01, 2025, 01:44:28 pm »
Het bestuur wil geen profielen meer als Rits die je niet meer met winst kan verkopen. Investeren nu in de scouting.

Sommige zijn echt teletekst supporters. Bij een goed resultaat is alles goed, bij een minder alles slecht.

Ik begreep de opstelling gisteren ook niet goed, maar bij de rust stond het mooi 2-2. Moet je dan alles omgooien? Ementa moet je idd dan vroeger brengen, maar als je achteraf dan verliest, ging het kot te klein zijn dat hij Opoku of Jeppe te vroeg zou vervangen hebben.

Trainer zijn is echt een hondenstiel. Het is ook niet Sven zijn keuze om Traore of Ennio niet meer op te stellen.

Waarmee ik niet zeg dat hij eens niet vroeger mag vervangen. OHL wordt een belangrijke waardemeter. Als we daar winnen, zijn we mogelijks vertrokken nu de kalender ons iets gunstiger gezind is. Omgekeerd, tja...
Wel,het bestuur is verkeerd.   De ene keer zo, de andere keer totaal anders.  Het laatste jaar in 1A was het duidelijk dat je toch ervaring nodig hebt in 1A,zeker als de kern kwalitatief te min is.
Dus het bestuur wil niet dat doen wat nodig is om erin te blijven.  Goed plan.
Ik kan begrijpen dat Sven niet tevreden is.  Kreeg zijn spelers niet,er werd dan het fantastisch idee geopperd om in augustus de transfers te doen.
En de nieuwe zijn niet hetgene dat Sven wilde,dat is duidelijk.  Maar dan moet je je daar als coach overzetten en het best mogelijke elftal zetten die resultaat kan opleveren.  Ook de meermaals negatieve commentaar op zijn ploeg'saai' bv. dat is absoluut niet ok tov zijn groep!
Ementa,Nikola zijn niet goedkoop.  Claes,Lofo zijn invallers en buiten Lemoine,Nnadi,Opoku en Nyssen zie ik niemand die 1A waardig is of kan zijn.  De 3 nieuwste kunnen we wij nog niet volledig inschatten.  Maar je moet bijna blind zijn wanneer je niet ziet dat Ementa voor onze huidige kern de beste optie is.
Kwalitatief is het te weinig,ik hoop dat Dender nog minder is(zitten ook met gekwetsten).
Het is een zooitje,en dat is vooral omdat het bestuur en de mensen die de transfers doen die knowhow niet hebben. Wat ze met Ennio doen is onbegrijpelijk en een schande.
Sven doet koppig en zit volledig vast.
Dit komt niet meer goed.  Als bestuur heb je dit volledig aan u zelf te wijten.
Niet winnen tegen OHL en Ementa weer niet opstellen dat moet hij weg.
Een ervaren middenvelder hebben we nodig,een baas. 
Jeppe,Claes,Lofo,Stravos zijn invallers,daar is het tekort groot!
« Laatst bewerkt op: september 01, 2025, 02:15:33 pm door svennay »

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #125 Gepost op: september 01, 2025, 02:22:18 pm »
We hebben wel al de nummers 2,3,4 en 5 uit de rangschikking + Genk tegen gehad hé .Onze start was wel geen cadeau.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #126 Gepost op: september 01, 2025, 02:28:02 pm »
We hebben wel al de nummers 2,3,4 en 5 uit de rangschikking + Genk tegen gehad hé .Onze start was wel geen cadeau.
Het gaat de mensen niet om de resultaten maar om de manier waarop ze zich presenteren, het plan van aanpak van de trainer, het tactisch bijsturen bij achterstand of bij het spelen tegen 10, de beste 11 opstellen, ...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #127 Gepost op: september 01, 2025, 03:22:52 pm »
Als je de score op voorhand zou weten dan zou je tekenen voor 3-2 maar als je op 2-2 komt tegen 10 man dan hoop je toch minstens op een punt, al is het wel tegen Genk.

In de opstelling vooraf kon ik me wel vinden, stevig blok en proberen uitbreken, dit lukte wel een paar keer, we scoren daar ook uit en als Jeppe daar geen dom balverlies leed kon er nog een grote kans uitkomen.

Als je dan nog eens 3-2 achter komt had ik toch sneller een reactie van onze trainer verwacht, meteen Ementa brengen, die zorgde zeker voor meer gevaar. Helaas wil onze trainer dat soort voetbal niet brengen... Maar waarom haal je die speler dan?

Geluiden dat er ruzie was op training met Vossen.. Vorig jaar moest de trainer ook al niet weten van Vossen, waarom had hij hem dan op de bank gezet in zijn 600e wedstrijd? Hij wil tonen wie de baas is precies.

Ik begin toch ook te twijfelen aan VDB, je kan defensief spelen en op de counter, maar tegen 10 man of tegen STVV thuis verwacht je toch iets aanvallender voetbal.

Hou toch ook liever van een 4-3-3 / 4-5-1, je kan ook een stevig blok vormen.. Maar als met die wingbacks pff, dit is niet het systeem voor een ploeg die onderaan moet knokken.

Zal nu thuis tegen OHL moeten gebeuren, met of zonder Sven?
« Laatst bewerkt op: september 01, 2025, 03:32:43 pm door svennay »
SV TILL I DIE

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #128 Gepost op: september 01, 2025, 05:33:46 pm »

Als ik me niet vergis, was het zijn debuut? Beetje vreemd om hem direct in zo'n match te gooien. Speelde onzeker, niet altijd goed positiespel, af en toe pijnlijk balverlies, wel vechtlust. Niet meteen een schitterende start, maar was ook geen cadeau. Afwachten.

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: september 01, 2025, 05:39:22 pm »
Over de match: goede eerste helft, zwakke tweede helft. Snap niet waarom we in de eerste helft zo agressief spelen, kort op de bal en op de counter maar dan in de tweede helft veel slapper voor de dag komen, verdedigend minder secuur (tegen een man minder) en veel te traag de opbouw deden.

Lijkt me meer en meer duidelijk dat we tegen een dominante tegenstander, goed uit de voeten kunnen tot we de match zelf in handen moeten nemen... daar zal SVDB toch iets moeten op vinden of het wordt een lang seizoen.

ps: Vossen stond na de match op het terrein zijn ploegmaats op te wachten. Niets van spanningen of ruzies te merken.
« Laatst bewerkt op: september 01, 2025, 05:43:36 pm door Thraso »

Offline trollie

• Leden
« Reactie #130 Gepost op: september 01, 2025, 05:56:19 pm »
Over de match: goede eerste helft, zwakke tweede helft. Snap niet waarom we in de eerste helft zo agressief spelen, kort op de bal en op de counter maar dan in de tweede helft veel slapper voor de dag komen, verdedigend minder secuur (tegen een man minder) en veel te traag de opbouw deden.

Lijkt me meer en meer duidelijk dat we tegen een dominante tegenstander, goed uit de voeten kunnen tot we de match zelf in handen moeten nemen... daar zal SVDB toch iets moeten op vinden of het wordt een lang seizoen.

ps: Vossen stond na de match op het terrein zijn ploegmaats op te wachten. Niets van spanningen of ruzies te merken.
ik denk niet dat Vossen en andere spelers problemen hebben met elkaar maar met iemand anders...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #131 Gepost op: september 01, 2025, 06:04:48 pm »
Wat ik ook al gehoord heb is dat er een serieus haar in de boter zit tussen Vossen en VDB.. Geen idee waar dit zal eindigen.. Het spreekt niet in het voordeel van VDB dat hij Vossen in zijn 500e match niet liet spelen.
SV TILL I DIE

Online japarov

• Leden
« Reactie #132 Gepost op: september 01, 2025, 06:50:13 pm »
Het gaat de mensen niet om de resultaten maar om de manier waarop ze zich presenteren, het plan van aanpak van de trainer, het tactisch bijsturen bij achterstand of bij het spelen tegen 10, de beste 11 opstellen, ...

Denk je dat nu echt , ik geloof niet dat er reactie ging zijn mochten we 3p meer gehad hebben de resultaten zijn heilig en dat is in iedere competitieve sport zo of dit nu tennis of voetbal is maakt niet uit en op het einde is het altijd de coach die de rekening betaald ;)

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #133 Gepost op: september 01, 2025, 06:52:44 pm »

zwak

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #134 Gepost op: september 01, 2025, 06:53:57 pm »

Denk je dat nu echt , ik geloof niet dat er reactie ging zijn mochten we 3p meer gehad hebben de resultaten zijn heilig en dat is in iedere competitieve sport zo of dit nu tennis of voetbal is maakt niet uit en op het einde is het altijd de coach die de rekening betaald ;)
Staat hij ter discussie momenteel? Of zal de match tegen OHL de veelbepalend zijn?

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #135 Gepost op: september 01, 2025, 06:56:36 pm »

Staat hij ter discussie momenteel? Of zal de match tegen OHL de veelbepalend zijn?

Als ze hem willen buitensmijten, dan is het nu de moment om iemand nieuw te halen.
De nieuwe heeft een kleine 14 dagen om de volgende match voor te bereiden, en er kan eventueel in samenspraak nog gekeken worden voor versterking.  Transferperiode loopt volgende week maandagavond af als ik me niet vergis?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #136 Gepost op: september 01, 2025, 07:18:13 pm »

Als ze hem willen buitensmijten, dan is het nu de moment om iemand nieuw te halen.
De nieuwe heeft een kleine 14 dagen om de volgende match voor te bereiden, en er kan eventueel in samenspraak nog gekeken worden voor versterking.  Transferperiode loopt volgende week maandagavond af als ik me niet vergis?
Zouden ze zo slim zijn?

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #137 Gepost op: september 01, 2025, 07:22:49 pm »
De trainer stond te verkondigen op youtube dat iedereen fit was en dan zijn plots Vossen en Lemoine er niet bij door kwetsuren.Toch raar é

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #138 Gepost op: september 01, 2025, 07:26:25 pm »
Wat ik ook al gehoord heb is dat er een serieus haar in de boter zit tussen Vossen en VDB.. Geen idee waar dit zal eindigen.. Het spreekt niet in het voordeel van VDB dat hij Vossen in zijn 500e match niet liet spelen.

Ik vind dat een van de positieve aan Sven, kijkt niet naar namen.
Vossen hoort op de bank, we zijn het daar allemaal over eens.

Wat hij deed voor die 500ste match is niet correct.
Maar ik haalde het al eens aan, Sven wil vooral dat het over hem gaat. Staat graag in de belangstelling
In elk interview praat hij graag over zichzelf en hoe goed het wel is.
Aan zijn instagramstories.

Tis een ‘manneke’

Offline mogul

• Leden
« Reactie #139 Gepost op: september 01, 2025, 07:27:10 pm »

Natuurlijk zijn de punten heilig.  Maar moesten we nu 3 punten meer hebben met en hetzelfde voetbal en de te weinig minuten voor oa Ementa denk jij dan dat 'de negatievelingen'' zoals ze hier onterecht worden bestempeld niet zouden reageren?
Ik denk het niet. 
Het is niet enkel de coach(en) die in de fout gingen /gaan.
Met drie punten meer dan zou de coach waarschijnlijk wel het volledig potentieel van de kern hebben gebruikt.