Het bestuur wil geen profielen meer als Rits die je niet meer met winst kan verkopen. Investeren nu in de scouting.
Sommige zijn echt teletekst supporters. Bij een goed resultaat is alles goed, bij een minder alles slecht.
Ik begreep de opstelling gisteren ook niet goed, maar bij de rust stond het mooi 2-2. Moet je dan alles omgooien? Ementa moet je idd dan vroeger brengen, maar als je achteraf dan verliest, ging het kot te klein zijn dat hij Opoku of Jeppe te vroeg zou vervangen hebben.
Trainer zijn is echt een hondenstiel. Het is ook niet Sven zijn keuze om Traore of Ennio niet meer op te stellen.
Waarmee ik niet zeg dat hij eens niet vroeger mag vervangen. OHL wordt een belangrijke waardemeter. Als we daar winnen, zijn we mogelijks vertrokken nu de kalender ons iets gunstiger gezind is. Omgekeerd, tja...
Wel,het bestuur is verkeerd. De ene keer zo, de andere keer totaal anders. Het laatste jaar in 1A was het duidelijk dat je toch ervaring nodig hebt in 1A,zeker als de kern kwalitatief te min is.
Dus het bestuur wil niet dat doen wat nodig is om erin te blijven. Goed plan.
Ik kan begrijpen dat Sven niet tevreden is. Kreeg zijn spelers niet,er werd dan het fantastisch idee geopperd om in augustus de transfers te doen.
En de nieuwe zijn niet hetgene dat Sven wilde,dat is duidelijk. Maar dan moet je je daar als coach overzetten en het best mogelijke elftal zetten die resultaat kan opleveren. Ook de meermaals negatieve commentaar op zijn ploeg'saai' bv. dat is absoluut niet ok tov zijn groep!
Ementa,Nikola zijn niet goedkoop. Claes,Lofo zijn invallers en buiten Lemoine,Nnadi,Opoku en Nyssen zie ik niemand die 1A waardig is of kan zijn. De 3 nieuwste kunnen we wij nog niet volledig inschatten. Maar je moet bijna blind zijn wanneer je niet ziet dat Ementa voor onze huidige kern de beste optie is.
Kwalitatief is het te weinig,ik hoop dat Dender nog minder is(zitten ook met gekwetsten).
Het is een zooitje,en dat is vooral omdat het bestuur en de mensen die de transfers doen die knowhow niet hebben. Wat ze met Ennio doen is onbegrijpelijk en een schande.
Sven doet koppig en zit volledig vast.
Dit komt niet meer goed. Als bestuur heb je dit volledig aan u zelf te wijten.
Niet winnen tegen OHL en Ementa weer niet opstellen dat moet hij weg.
Een ervaren middenvelder hebben we nodig,een baas.
Jeppe,Claes,Lofo,Stravos zijn invallers,daar is het tekort groot!