Auteur Topic: Oefenprogramma 2019-2020  (gelezen 54793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #280 Gepost op: juli 20, 2019, 05:27:06 pm »
Weer een voorsprong weggegeven, als gevolg van een counter. Als we oefenwedstrijden voor punten speelden, hadden we al 6 punten verloren door onze zwakke verdediging !
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2019, 05:32:27 pm door isidoor »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #281 Gepost op: juli 20, 2019, 05:29:05 pm »
Ik denk dat iedereen hier met eenzelfde gevoel zit als vorig jaar.
Dit team is trouwens nog slechter.
Als we ons al moeten opwarmen aan een Zarandia is het ver gekomen.
Staat 5kilo te dik, ziet te graag zijn bal en kan geen beslissende pass geven.
En die mannen die hier zeiden dat hij snel is...
Is technisch wel boven de middelmaat, maar dit is geen speler die ons naar een hoger niveau kan tillen.

Over de rest ga ik ook maar zwijgen, want veel positiefs valt er nie te zeggen.
Buiten onze Australiër die wel goed kan uitvoetballen, maar dan weer ontzettend traag is

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #282 Gepost op: juli 20, 2019, 05:41:10 pm »
Zelfde gevoel als vorig seizoen na de oefenmatch tegen AZ. We gaan terug een str*ntseizoen tegemoet. De pijnpunten waren al lang duidelijk, er zijn er bitter weinig opgelost. Als we dan moeten content zijn met een Deschacht tja.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #283 Gepost op: juli 20, 2019, 05:56:32 pm »
Ook weer gezien wat voor schitterende mens Dury is.
Humphreys (die de tegengoal op zijn conto mag schrijven) kreeg geen hand van Dury.
Hij moest er zelf achter gaan vragen en kreeg dan onder zijn voeten, Dury bekeek hem zelf niet.
Die gaan we, zoals er op de fanpage staat, niet rap meer zien

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 730
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #284 Gepost op: juli 20, 2019, 06:30:01 pm »
Het wordt tijd dat bepaalde personen hier op dit forum zichzelf in vraag gaan stellen als supporter van essevee. Alsof dat we een budget hebben in de grootorde van de topploegen en iedere speler staat te springen om voor svzw te spelen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #285 Gepost op: juli 20, 2019, 06:42:51 pm »
Het wordt tijd dat bepaalde personen hier op dit forum zichzelf in vraag gaan stellen als supporter van essevee. Alsof dat we een budget hebben in de grootorde van de topploegen en iedere speler staat te springen om voor svzw te spelen.

Mogen de pijnpunten al niet meer blootgelegd worden?
Surf anders gewoon naar www.Esseveealleenmaargoednieuwsshow.be  ::)

Het is toch duidelijk.
Je A-targets werden niet gehaald (Munetsi, Stage, Van Damme)
Dan boet je al in aan kwaliteit.


Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.578
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #286 Gepost op: juli 20, 2019, 06:56:54 pm »
Wat heeft Tardieu? Is hij geblesseerd? Of uit de gratie van Dury? En Bala en Reichert zijn die al weg?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #287 Gepost op: juli 20, 2019, 07:22:28 pm »
we hebben in elk geval al een zwart schaap
Humprey...
Dan nog een positie waar je niks overschot hebt...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #288 Gepost op: juli 20, 2019, 07:25:54 pm »
Hier op het forum allemaal negatieve reacties, terwijl Dury nochtans tevreden was met het spel en dat er bij momenten goed gevoetbald werd.
Toch heel andere comentaar !
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2019, 07:41:29 pm door isidoor »

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #289 Gepost op: juli 20, 2019, 09:58:10 pm »
Hier op het forum allemaal negatieve reacties, terwijl Dury nochtans tevreden was met het spel en dat er bij momenten goed gevoetbald werd.
Toch heel andere comentaar !
Op dit forum door quasi altijd dezelfde die kritiek hebben. Is toch iets anders dan heel wat mensen op social media en in het stadion. Ik heb goede dingen gezien, die beter zijn dan vorig seizoen. Volgende week het echte werk!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #290 Gepost op: juli 20, 2019, 10:45:18 pm »
Bansen : zeer solide met een paar goede tussenkomsten
De fauw : wordt te gemakkelijk gepakt op snelheid en ook opbouwend gene vetten
Humpreys : schlemiel dankzij z’n blunder met tegengoal tot gevolg, gaf me verder geen echt solide indruk
Timotheou : degelijke wedstrijd, een beer van een vent met een goede inspeelpas. Is misschien niet de rapsten, maar t is nu niet dat hij den traagsten van den hoop is zoals sommigen hier beweren
Walsh : inzet, maar aanvallend te weinig voor een flankverdediger
Seck : redelijk, was niet altijd top, maar ik denk dat hij van meer waarde zal zijn voor ons dit seizoen tegenover het vorige
Govea : ik hoop dat FD doorheeft dat je Govea op de 8 moet uitspelen, want dat is zijn positie. Balletje laag komen halen, infiltreren, zorgen dat Seck zijn focus op balrecuperatie ligt door zelf het spel voor de verdediging naar zich toe te trekken
Zarandia : staat te dik, maar die raakt hij wel kwijt. Kerel kan echt wel wat, heeft een actie, kan een man voorbij en een goed schot. Een aanwinst, punt.
Bjørdal : hard werken, maar technisch gewoon (veel) te beperkt. Als je ambitie hebt, dan is hij geen basis materiaal
Desmet : was de eerste helft helemaal nergens, we speelden eigenlijk maar met 10... pas in de 2e helft toonde hij net voor zijn vervanging in een 3-tal acties waarom Dury hem blijkbaar kansen geeft. Voorlopig zeker geen 1A materiaal
Berahino : tegen KVO was hij blijkbaar nergens, nu toonde hij in eerste helft toch wel dat die kerel (veel) meer in zijn mars heeft. In de 2en time had hij het net als Zarandia een pak lastiger door hun conditionele achterstand.
Van de invallers viel Pletinckx mij op door zijn gretigheid en goede interventies.
Buiten Bossut en Pletinckx zit er bij de andere invallers te weinig kwaliteit of ze zijn nog te groen achter de oren.

Willem ll was geen echte waardemeter en wij mankeren door de vele nieuwelingen/tester nogal wat automatismen. Maar om nu onmiddellijk alles te dramatiseren vind ik een brug te ver.

Baudry en Oberlin erbij, hopen dat Larin meevalt en dan nog enkele gerichte versterkingen en de wereld kan er heel anders uit zien.

Voor volgende week hoop ik dat we al terug kunnen rekenen op Oberlin, als Larin start dat hij zijn mannetje staat, Pletinckx naast de Australiër en mocht het enfant terrible tekenen (hopelijk enkel met een prestatiegericht contract) zou ik hem achter Larin zetten en Govea op de 8. Oberlin en Zarandia op de flank.





« Laatst bewerkt op: juli 20, 2019, 11:11:07 pm door scott »

Offline deef

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #291 Gepost op: juli 20, 2019, 10:51:44 pm »
Bedankt scott :)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #292 Gepost op: juli 20, 2019, 11:00:32 pm »
Bansen : zeer solide met een paar goede tussenkomsten
De fauw : wordt te gemakkelijk gepakt op snelheid en ook opbouwend gene vetten
Humpreys : schlemiel dankzij z’n blunder met tegengoal tot gevolg, gaf me verder geen echt solide indruk
Timotheou : degelijke wedstrijd, een beer van een vent met een goede inspeelpas. Is misschien niet de rapsten, maar t is nu niet dat hij den traagsten van den hoop is zoals sommigen hier beweren
Walsh : inzet, maar aanvallend te weinig voor een flankverdediger
Seck : redelijk, was niet altijd top, maar ik denk dat hij van meer waarde zal zijn voor ons dit seizoen tegenover het vorige
Govea : ik hoop dat FD doorgeeft dat je Govea op de 8 moet uitspelen, want dat is zijn positie. Balletje laag komen halen, infiltreren, zorgen dat Seck zijn focus op balrecuperatie ligt door zelf het spel voor de verdediging naar zich toe te trekken
Zarandia : staat te dik, maar die raakt hij wel kwijt. Kerel kan echt wel wat, heeft een actie, kan een man voorbij en een goed schot. Een aanwinst, punt.
Bjørdal : hard werken, maar technisch gewoon (veel) te beperkt. Als je ambitie hebt, dan is hij geen basis materiaal
Desmet : was de eerste helft helemaal nergens, we speelden eigenlijk maar met 10... pas in de 2e helft toonde hij net voor zijn vervanging in een 3-tal acties waarom Dury hem blijkbaar kansen geeft. Voorlopig zeker geen 1A materiaal
Berahino : tegen KVO was hij blijkbaar nergens, nu toonde hij in eerste helft toch wel dat die kerel (veel) meer in zijn mars heeft. In de 2en time had hij het net als Zarandia een pak lastiger door hun conditionele achterstand.
Van de invallers viel Pletinckx mij op door zijn gretigheid en goede interventies.
Buiten Bossut en Pletinckx zit er bij de andere invallers te weinig kwaliteit of ze zijn nog te groen achter de oren.

Willem ll was geen echte waardemeter en wij mankeren door de vele nieuwelingen/tester nogal wat automatismen. Maar om nu onmiddellijk alles te dramatiseren vind ik een brug te ver.

Baudry en Oberlin erbij, hopen dat Larin meevalt en dan nog enkele gerichte versterkingen en de wereld kan er heel anders uit zien.

Voor volgende week hoop ik dat we al terug kunnen rekenen op Oberlin, als Larin start dat hij zijn mannetje staat, Pletinckx naast de Australiër en mocht het enfant terrible tekenen (hopelijk enkel met een prestatiegericht contract) zou ik hem achter Larin zetten en Govea op de 8. Oberlin en Zarandia op de flank.
Amen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #293 Gepost op: juli 21, 2019, 12:18:36 am »
Het was nu al zo slecht niet.
Berahino stond nu id spits en die gast kan iets.
Onze Georgiër die te zwaar staat was net zoals tegen kvo bij de beteren....
Australische Griek achteraan heel degelijk.
weet iemand die is 85ste minuut moest invallen en Heylen die ergens elders mocht spelen.....

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #294 Gepost op: juli 21, 2019, 08:20:10 am »
Bansen : zeer solide met een paar goede tussenkomsten
De fauw : wordt te gemakkelijk gepakt op snelheid en ook opbouwend gene vetten
Humpreys : schlemiel dankzij z’n blunder met tegengoal tot gevolg, gaf me verder geen echt solide indruk
Timotheou : degelijke wedstrijd, een beer van een vent met een goede inspeelpas. Is misschien niet de rapsten, maar t is nu niet dat hij den traagsten van den hoop is zoals sommigen hier beweren
Walsh : inzet, maar aanvallend te weinig voor een flankverdediger
Seck : redelijk, was niet altijd top, maar ik denk dat hij van meer waarde zal zijn voor ons dit seizoen tegenover het vorige
Govea : ik hoop dat FD doorheeft dat je Govea op de 8 moet uitspelen, want dat is zijn positie. Balletje laag komen halen, infiltreren, zorgen dat Seck zijn focus op balrecuperatie ligt door zelf het spel voor de verdediging naar zich toe te trekken
Zarandia : staat te dik, maar die raakt hij wel kwijt. Kerel kan echt wel wat, heeft een actie, kan een man voorbij en een goed schot. Een aanwinst, punt.
Bjørdal : hard werken, maar technisch gewoon (veel) te beperkt. Als je ambitie hebt, dan is hij geen basis materiaal
Desmet : was de eerste helft helemaal nergens, we speelden eigenlijk maar met 10... pas in de 2e helft toonde hij net voor zijn vervanging in een 3-tal acties waarom Dury hem blijkbaar kansen geeft. Voorlopig zeker geen 1A materiaal
Berahino : tegen KVO was hij blijkbaar nergens, nu toonde hij in eerste helft toch wel dat die kerel (veel) meer in zijn mars heeft. In de 2en time had hij het net als Zarandia een pak lastiger door hun conditionele achterstand.
Van de invallers viel Pletinckx mij op door zijn gretigheid en goede interventies.
Buiten Bossut en Pletinckx zit er bij de andere invallers te weinig kwaliteit of ze zijn nog te groen achter de oren.

Willem ll was geen echte waardemeter en wij mankeren door de vele nieuwelingen/tester nogal wat automatismen. Maar om nu onmiddellijk alles te dramatiseren vind ik een brug te ver.

Baudry en Oberlin erbij, hopen dat Larin meevalt en dan nog enkele gerichte versterkingen en de wereld kan er heel anders uit zien.

Voor volgende week hoop ik dat we al terug kunnen rekenen op Oberlin, als Larin start dat hij zijn mannetje staat, Pletinckx naast de Australiër en mocht het enfant terrible tekenen (hopelijk enkel met een prestatiegericht contract) zou ik hem achter Larin zetten en Govea op de 8. Oberlin en Zarandia op de flank.

Okee, individueel kan je er wel wat uitpikken.
Zoals ik ook al zei, Timotheu, Govea en Bansen goed. En Walsh die altijd zijn match speelt. Maar idd aanvallend te weinig (tegen zijn voet)
Al vind ik de Australiër echt wel traag.
Berahino wordt niet juist gebruikt, over hem ga ik niet oordelen.
Wel dat De Smet 4x een aanval van hem verkloot. Die jongen is veel te licht.

Over Seck ben ik het niet eens, verliest al reus bijna elk kopduel. Levert ballen zomaar in, speelt zelden vooruit,...

Zarandia, daarvan vind ik dat jullie overdrijven.
Kan iets met een bal ja, maar om hem als flank te hebben? Snel is ie niet. En idd te dik (en is hier al 3 weken)
Is niet de man die je ploeg beter zal maken. Heeft geen verfijnde pass in de voet.
Wat ie wel kan is goed vijnzen. En zo een man of 2 uitspelen, maar die beweging zullen ze rap doorhebben, is ook zuiver links. Als je de kwiekheid/snelheid van een Theo hebt kan je dat oplossen.
Ik hoop dat het beter is als ie die 5 kilo kwijt is.

Als je dan u opmerkingen bekijkt kom je uit bij 5 posities die niet helemaal voldoen.
Laten we de keeper nu buiten beschouwing laten en dat is de helft van je ploeg.

Ben je akkoord als ik zeg dat er nog te weinig creativiteit, snelheid en duelkracht in de ploeg zit?
Kan het anders zijn met Oberlin? Met Larin? Wie weet

Waar ik nu wel bezorgd om ben. Larin is hier een week tegen zaterdag, Oberlin wss gekwetst en Berahino is nog niet van ons. Welke aanval gaan wij dan hebben?

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #295 Gepost op: juli 21, 2019, 11:00:21 am »
Mss Deschacht in de spits de eerste wedstrijd ::) :'( 

En voor mij mag diene Duits in de goal staan hoor....zeker nie slecht die jongen...

Nu ja,volgens onze coach enkele weken geleden zou hij een nieuw team samenstellen
en zijn verantwoordelijkheid opnemen voor dit team...

Al kocht hij zichzelf al wat tijd om er bij te vermelden dat de schade beperken tot eind augustus belangrijk was....Terwijl hij al jaren verkondigd dat de start het belangrijkste is....

Ik ben benieuwd....

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #296 Gepost op: juli 21, 2019, 11:52:46 am »
Mss Deschacht in de spits de eerste wedstrijd ::) :'( 

En voor mij mag diene Duits in de goal staan hoor....zeker nie slecht die jongen...

Nu ja,volgens onze coach enkele weken geleden zou hij een nieuw team samenstellen
en zijn verantwoordelijkheid opnemen voor dit team...

Al kocht hij zichzelf al wat tijd om er bij te vermelden dat de schade beperken tot eind augustus belangrijk was....Terwijl hij al jaren verkondigd dat de start het belangrijkste is....

Ik ben benieuwd....

Met wie kunnen we een behoorlijke ploeg samenstellen (van de spelers die we gisteren zagen) :
Bansen of Bossut, Pletinckx, Timotheou, Walsh, De fauw, Seck, Govea, Zarandia en eventueel die Berahino mocht hij blijven.
De rest is goed voor op de bank en dan nog.  Da's uiteraard te weinig. Met Baudry, Burki en Oberlin heb je wel 3 extra spelers die in principe ook inzetbaar zijn.  Larin zal het moeten bewijzen, dus we kunnen hem gewoon niet beoordelen, noch positief, noch negatief.  Met deze opgesomde mannen zitten aan 14 spelers.
Indien er nog 4 "versterkingen" komen in de letterlijke zin van het woord, dan heb je 18 spelers die je toch op een wedstrijdblad kan zetten, dit aangevuld met een 3e keeper en wat jongeren of gasten à la Bjordal.

Wat hebben we mijns inziens nodig :
- linksback : los van de komst van Deschacht
- extra 6, want je hebt een punt als je zegt dat Seck te weinig lucht duels wint.  Maar ik blijf erbij, zet Seck (6) naast Govea (8), met daarvoor een creatieve speler (Berahino?) je kan een mooie driehoek vormen
- 10 : creatieve speler
- diepe spiets als Sylla vertrekt en als Larin zou tegenvallen
- extra flank speler

Dus mijn gedacht heb je nog 4 à 5 extra spelers nodig.
« Laatst bewerkt op: juli 21, 2019, 11:54:52 am door scott »

Online d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #297 Gepost op: juli 21, 2019, 11:56:48 am »
Mss Deschacht in de spits de eerste wedstrijd ::) :'( 

En voor mij mag diene Duits in de goal staan hoor....zeker nie slecht die jongen...

Nu ja,volgens onze coach enkele weken geleden zou hij een nieuw team samenstellen
en zijn verantwoordelijkheid opnemen voor dit team...

Al kocht hij zichzelf al wat tijd om er bij te vermelden dat de schade beperken tot eind augustus belangrijk was....Terwijl hij al jaren verkondigd dat de start het belangrijkste is....

Ik ben benieuwd....

Met wie kunnen we een behoorlijke ploeg samenstellen (van de spelers die we gisteren zagen) :
Bansen of Bossut, Pletinckx, Timotheou, Walsh, De fauw, Seck, Govea, Zarandia en eventueel die Berahino mocht hij blijven.
De rest is goed voor op de bank en dan nog.  Da's uiteraard te weinig. Met Baudry, Burki en Oberlin heb je wel 3 extra spelers die in principe ook inzetbaar zijn.  Larin zal het moeten bewijzen, dus we kunnen hem gewoon niet beoordelen, noch positief, noch negatief.  Met deze opgesomde mannen zitten aan 14 spelers.
Indien er nog 4 "versterkingen" komen in de letterlijke zin van het woord, dan heb je 18 spelers die je toch op een wedstrijdblad kan zetten, dit aangevuld met een 3e keeper en wat jongeren of gasten à la Bjordal.

Wat hebben we mijns inziens nodig :
- linksback : los van de komst van Deschacht
- extra 6, want je hebt een punt als je zegt dat Seck te weinig lucht duels wint.  Maar ik blijf erbij, zet Seck (6) naast Govea (8), met daarvoor een creatieve speler (Berahino?) je kan een mooie driehoek vormen
- 10 : creatieve speler
- diepe spiets als Sylla vertrekt en als Larin zou tegenvallen
- extra flank speler

Dus mijn gedacht heb je nog 4 à 5 extra spelers nodig.
Deschacht is geen linksback meer. Misschien geen speler meer, ook

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #298 Gepost op: juli 21, 2019, 11:57:07 am »
amai wat een reacties hier. niemand van de negatieven hier die er ook maar een beetje bij stilstaan dat de helft van onze spelers niet 100% door zal gegaan zijn door een (voor een oefenmatch) heel agressief willem2?
heel wat mooie combinaties gezien op de korte ruimte. met govea, bjordal, zarandia en de tester (wat we vorig jaar nooit hebben gezien)
het enige dat we echt missen is een hamdi
ik denk dat het een rustig seizoen in de middenmoot word


Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Oefenprogramma 2019-2020
« Reactie #299 Gepost op: juli 21, 2019, 01:17:34 pm »
Twas dom van Humphreys om die bal zo snel te spelen..
Maar om hem daarna onmiddellijk te vervangen en zelfs geen blik te gunnen.. Shame on you Dury..

Met Pletinckx gaje er ook niet geraken hoor..
Dramatische inspeelpass!

En aub de smet.. Das een pluim..
We speelden gisteren met 10..
Men wou zelfs niet passen naar hem.. Dat zag je duidelijk..