Auteur Topic: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee  (gelezen 12389 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: november 02, 2019, 06:56:41 pm »
'

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: november 02, 2019, 07:08:21 pm »
'

Dury..
Ge speelt tegen beveren..
Durf toch eens..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: november 02, 2019, 07:24:48 pm »
'

Dury..
Ge speelt tegen beveren..
Durf toch eens..

Wie gaat hier in hemelsnaam iets forceren??
Bjordal? Nee
Bruno op de flank? Nee.
Zarandia mss
Larin zal weer te veel willen.

Dat Mensah geen rij hoger geposteerd wordt begrijp ik langs geen kanten.
Iedereen zegt en ziet dat die op de linksback niet voldoet.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: november 02, 2019, 08:38:55 pm »
De slechtste vant veld scoort

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: november 02, 2019, 08:58:45 pm »
Mensah staat positioneel altijd slecht, en met zijn gele kaart durft hij nu ook niet meer in duel gaan, die moet ofwel worden vervangen of doorschuiven naar middenveld.  Hij is echt niet goed.  Er ligt veel ruimte achter de verdedigers van Waasland-Beveren, maar met de trage Bjordal (zie zijn  kans dat hij had) gaan we geen brokken maken, Oberlin in de plaats van Bjordal?
De gele kaart van Seck was belachelijk, en die van Waasland-Beveren hebben de opdracht gehad om met veel lawaai zich te laten vallen, ik vrees een tweede geel voor Seck of voor Mensah, ik zou anticiperen.  De fauw gaat weer veel te gretig mee in de aanval, tot nu toe hebben we nog geen balverlies geleden terwijl den Davy al weg was(3 fases waar we gelukkig geen balverlies hadden en dat Sissako en Bruno bijna balverlies hadden).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: november 02, 2019, 09:32:50 pm »
??  Man, dat is toch niet te schatten, Mensah doet alles verkeerd en dan is het Zarandia die moet wijken.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: november 02, 2019, 09:34:14 pm »
De slechtste vant veld scoort

Tis nochtans wel wat we vorige match mankeerden, Met Govea op de 10 hadden we geen aansluiting bij Larin en die is er nu wel met Bjordal...

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: november 02, 2019, 10:00:55 pm »
We verdienden niet om te winnen, maar daar trek ik mij niets van aan.
Nog 1x alles geven tegen rsca en dan 2 weken uitblazen om 2e seizoenshelft vlammend te starten MET Berahino

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: november 02, 2019, 10:01:18 pm »
Man,man,man.  Die gelijkmaker moet Bossut hebben, daarna redt hij nog de 2-1, maar, jesus, we waren ZWAK.  Larin, geen overzicht, en ook laat hij teveel kansen liggen, Mensah was afschuwelijk slecht, man, moest Zarandia aanspelen en wou dit niet doen, hij is technisch sterk, maar het is een heel domme speler,sorry.  Baudry voor Sissako, waarom?  Sissako was onze beste man, en Baudry was niet op de afspraak, Sissako moet toch gekwetst zijn?  Ik zie geen andere reden.
De fauw was ook weer niet goed, maar bij de winning goal doet hij het heel goed.  Burki ook HEEL SLECHT ingekomen, wij moeten de match dood doen na de 0-1, maar Larin laat het liggen.  Na de 1-1 konden we verliezen, we mogen heel blij zijn met deze overwinning, maar er gaat wel veel mis!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: november 02, 2019, 10:10:11 pm »
Man,man,man.  Die gelijkmaker moet Bossut hebben, daarna redt hij nog de 2-1, maar, jesus, we waren ZWAK.  Larin, geen overzicht, en ook laat hij teveel kansen liggen, Mensah was afschuwelijk slecht, man, moest Zarandia aanspelen en wou dit niet doen, hij is technisch sterk, maar het is een heel domme speler,sorry.  Baudry voor Sissako, waarom?  Sissako was onze beste man, en Baudry was niet op de afspraak, Sissako moet toch gekwetst zijn?  Ik zie geen andere reden.
De fauw was ook weer niet goed, maar bij de winning goal doet hij het heel goed.  Burki ook HEEL SLECHT ingekomen, wij moeten de match dood doen na de 0-1, maar Larin laat het liggen.  Na de 1-1 konden we verliezen, we mogen heel blij zijn met deze overwinning, maar er gaat wel veel mis!

Zekers dat! We mogen zwaar in ons handjes wrijven, dat we de 3 punten meepakken. Zeker niet verdiend. Dury moet eens serieus reflecteren, want dit gaat niet blijven duren ☹️
-SVZW Forever-

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: november 02, 2019, 10:15:02 pm »
Man,man,man.  Die gelijkmaker moet Bossut hebben, daarna redt hij nog de 2-1, maar, jesus, we waren ZWAK.  Larin, geen overzicht, en ook laat hij teveel kansen liggen, Mensah was afschuwelijk slecht, man, moest Zarandia aanspelen en wou dit niet doen, hij is technisch sterk, maar het is een heel domme speler,sorry.  Baudry voor Sissako, waarom?  Sissako was onze beste man, en Baudry was niet op de afspraak, Sissako moet toch gekwetst zijn?  Ik zie geen andere reden.
De fauw was ook weer niet goed, maar bij de winning goal doet hij het heel goed.  Burki ook HEEL SLECHT ingekomen, wij moeten de match dood doen na de 0-1, maar Larin laat het liggen.  Na de 1-1 konden we verliezen, we mogen heel blij zijn met deze overwinning, maar er gaat wel veel mis!

Zekers dat! We mogen zwaar in ons handjes wrijven, dat we de 3 punten meepakken. Zeker niet verdiend. Dury moet eens serieus reflecteren, want dit gaat niet blijven duren ☹️
Inderdaad, maar het ging echt helemaal mis toen Sissako eruit ging, ik hoop dat hij niet gekwetst is.  Maar ook een heel speciale vermelding voor Deschacht, man, die gast is een zege voor ons.  En ik was daar arch-tegen, we mogen  heel blij zijn dat hij bij ons zit.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: november 02, 2019, 10:40:35 pm »
Sissako in de tweede helft serieuze tik gekregen. Mogelijk de aanleiding om hem te vervangen.
Het meeste is hier al gezegd, een half mirakel dat essevee met 3 punten naar huis keert. Wat heb ik mij geërgerd aan Mensah.

Offline nootn

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: november 02, 2019, 10:47:50 pm »
Wat missen we toch die Berahino... zou andere match geweest zijn tegen Brugge met hem erbij en vandaag hetzelfde verhaal. Als we zo spelen tegen een zwak Anderlecht mogen we het zeker vergeten, met Saido zou we nog een kans hebben ma die zal er nie bij zijn.. wat een triestige match was da!! Sissako beste man bij ons en wisselen voor Baudry die geen 5 ballen heeft aangeraakt??? Straf training morgen voor de spitsen zou lui da ze waren... Veel respect voor Larin maar vnv wast toch wel nen tamzak!! Iemand meer nieuws over humpreys??? Komt van City moet toch kwaliteiten hebben?? Pletinckx eruit aub!!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: november 02, 2019, 10:52:22 pm »
Waarom in het begin van de 2de helft niet gaan voor die 2de goal, dan is de match gespeeld. Puur verdedigen de ganse 2de helft tegen de 2de laatste, is met vuur spelen. Een bal valt altijd wel eens goed en dat is vandaag meer dan eens gebeurd. En misschien staat het blok goed vanachter, toch stonden we weer teveel kansen toe. Wat zou het waard zijn zonder De Schacht ?We hebben hier op een diefje gewonnen, maar zoals iemand hier al terecht zei : Dit blijft niet duren!
« Laatst bewerkt op: november 02, 2019, 10:55:36 pm door isidoor »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: november 02, 2019, 10:57:36 pm »
Man,man,man.  Die gelijkmaker moet Bossut hebben, daarna redt hij nog de 2-1, maar, jesus, we waren ZWAK.  Larin, geen overzicht, en ook laat hij teveel kansen liggen, Mensah was afschuwelijk slecht, man, moest Zarandia aanspelen en wou dit niet doen, hij is technisch sterk, maar het is een heel domme speler,sorry.  Baudry voor Sissako, waarom?  Sissako was onze beste man, en Baudry was niet op de afspraak, Sissako moet toch gekwetst zijn?  Ik zie geen andere reden.
De fauw was ook weer niet goed, maar bij de winning goal doet hij het heel goed.  Burki ook HEEL SLECHT ingekomen, wij moeten de match dood doen na de 0-1, maar Larin laat het liggen.  Na de 1-1 konden we verliezen, we mogen heel blij zijn met deze overwinning, maar er gaat wel veel mis!

Zekers dat! We mogen zwaar in ons handjes wrijven, dat we de 3 punten meepakken. Zeker niet verdiend. Dury moet eens serieus reflecteren, want dit gaat niet blijven duren ☹️
Inderdaad, maar het ging echt helemaal mis toen Sissako eruit ging, ik hoop dat hij niet gekwetst is.  Maar ook een heel speciale vermelding voor Deschacht, man, die gast is een zege voor ons.  En ik was daar arch-tegen, we mogen  heel blij zijn dat hij bij ons zit.

Enorm sterke speler. En een clubmentaliteit. Geef die zo snel mogelijk een contractverlenging!
-SVZW Forever-

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: november 02, 2019, 11:02:49 pm »
Geen goede match, maar tzijn verdikke heel belangrijke punten. Genk en Antwerp verliezen zo'n match vandaag.

Nu terug focus naar vrijdag en naar punten gekoppeld aan resultaat. Tmoet niet altijd mooi zijn, maar na 4 matchen waar het toch nier super was, mag daar ook eens de aandacht naar gaan.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: november 02, 2019, 11:13:16 pm »
verdedigende wissels van Dury, angsthaas?
maar valt goed uit
3 heel belangrijke punten

ref die nalaat geel te trekken voor WB
waaronder eentje 2x geel op geen 2 min tijd
vreemd

vrijdag beter voetbal en 3 ptn
dank

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: november 02, 2019, 11:17:38 pm »
Tegen Anderlecht zou ik toch burki linksachter zetten, en Baudry zal waarschijnlijk in de plaats van Deschacht spelen?  Oli heeft toch problemen met de rug(was al zo tegen Brugge)en 3 matchen op een week moet toch veel zijn voor hem, maar goed, we zullen dat wel zien.
Zarandia stond een paar keer vrij op de flank, en zowel Larin als Mensah(paar keer) zien hem niet staan, en wat doet Dury?  Inderdaad, Mensah mag blijven staan, na zo'n slechte match(waarbij we een stuk of 5 kansen tegen hadden doordat hij te laat was,positioneel verkeerd stond,niet accuraat staat te verdedigen)en aanvallend was hij ook niet goed, altijd de verkeerde beslissing, en toch laat Dury hem staan, ik jaag mij enorm op in die Mensah.
Burki en Zarandia spelen ook goed samen, wordt tijd dat die 2 terug samen in de ploeg staan.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: november 02, 2019, 11:24:43 pm »
Wat was dat zeg.
Dury komt nog het beste weg met alles.
Metst zich gewoon in tegen de voorlaatste.
Tging van kwaad naar erger door die wissels.
Kan natuurlijk zijn dat er iemand gekwetst was,maar dat denk ik niet.
bjordal was eerste helft verschrikkelijk zwak maar stond idd op de goeie plaats.
Sissako, Zarandia, Deschacht nog aanvaardbaar niveau.
Scheids moest speler van Beveren wel rood gegeven hebben...met n gele kaart om zal doe je zo n tackle niet.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 02/11/2019 - 20.00u : Waasland-Beveren - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: november 02, 2019, 11:52:46 pm »
De achillespees van dit team is onze linksback. Die kerel biedt aanvallend zeker een meerwaarde, maar wordt keer op keer in de rug gepakt. Hem een rij hoger zetten in dit systeem is ook geen optie, hij kan pas gevaarlijk zijn als hij op snelheid bijna vanaf de achterlijn kan aanzetten.
Bossut keept al bij al een goede match, maar kon volgens mij meer doen tegen de 1-1. Wat me echter het meest stoorde was z’n irritante tijd winnen al na minuut 15 in de 2e helft. Notabene in de eerste 20 minuten van den 2en time had je gevoel dat Beveren rijp was voor de slachtbank, dan moet je als ploeg doordrukken en niet altijd het tempo eruit halen.
Vervanging Sissako moeilijk te vatten, tenzij hij last had. Nadien verloren we volledig de greep. Ik vrees trouwens dat Baudry tijd zal nodig hebben om het neustrauma te laten helen, want hij speelde alles behalve voluit en meed alle duels...
We blijven een te beperkte kern hebben met vooral op de flank en achter Larin weinig of geen alternatieven.

22 punten is mooi, 25 volgende week vrijdag rond 22h20 zou nog mooier zijn...
« Laatst bewerkt op: november 02, 2019, 11:54:47 pm door scott »