Auteur Topic: Winterstage Marbella 2020  (gelezen 10086 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #40 Gepost op: januari 13, 2020, 08:28:07 pm »
Ik dacht dat dit artikel vorig jaar gelezen heb, het jaar ervoor, het jaar ervoor,.... Je kan niet blijven over een non-event boeiende artikels schrijven. Ik heb echt mijn bedenkingen bij het nut van zo'n stage. De Veekaa pakt dit veel slimmer aan.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #41 Gepost op: januari 13, 2020, 08:44:39 pm »
Ik dacht dat dit artikel vorig jaar gelezen heb, het jaar ervoor, het jaar ervoor,.... Je kan niet blijven over een non-event boeiende artikels schrijven. Ik heb echt mijn bedenkingen bij het nut van zo'n stage. De Veekaa pakt dit veel slimmer aan.
Eerst en vooral welkom op dit forum...
Het is fijn dat je je kritisch opstelt maar enig positief woord zou ook wel fijn zijn tussendoor.
Dat de oefenmatch een verplicht nummertje was en zowel coach als supporters er geen belang aan hechten gezien de zeer matige tegenstander is geweten.
Maar de batterijen opladen in het buitenland is voor alles en iedereen fijner dan te trainen in de regen en de kou.
K*k is de enige ploeg die in België blijft wegens financiële redenen dus de andere 15 ploegen uit 1A + de ploegen uit 1B + enkele amateurploegen zien er het nut van in of ze bleven allemaal thuis he. ;)

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #42 Gepost op: januari 14, 2020, 01:31:37 am »
Het gaat er mij over dat, gezien de slechte cijfers, wat spaarzaam zijn met de centen niet slecht zou zijn. Ik verwijs naar mijn opmerkingen op de jaarrekening. Ik blijf (en zeer velen met mij) vinden dit een zeer dure aangelegenheid, buiten proportie. En hey  iedereen wil in de winter op kosten van zijn werkgever wel naar Spanje. ;) ;)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #43 Gepost op: januari 14, 2020, 11:11:27 am »
Het gaat er mij over dat, gezien de slechte cijfers, wat spaarzaam zijn met de centen niet slecht zou zijn. Ik verwijs naar mijn opmerkingen op de jaarrekening. Ik blijf (en zeer velen met mij) vinden dit een zeer dure aangelegenheid, buiten proportie. En hey  iedereen wil in de winter op kosten van zijn werkgever wel naar Spanje. ;) ;)

dure aangelegenheid, buiten proportie ... komaan hé

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #44 Gepost op: januari 14, 2020, 11:23:34 am »
Het gaat er mij over dat, gezien de slechte cijfers, wat spaarzaam zijn met de centen niet slecht zou zijn. Ik verwijs naar mijn opmerkingen op de jaarrekening. Ik blijf (en zeer velen met mij) vinden dit een zeer dure aangelegenheid, buiten proportie. En hey  iedereen wil in de winter op kosten van zijn werkgever wel naar Spanje. ;) ;)

Kost 60k de stage, maar ze pakken het slim aan door bijv. die business trip met een 45-tal sponsors, bestuursleden en leden van het schepencollege te maken.

KVK doet het niet owv financiële redenen, hoewel ze op de social media andere redenen claimen, waaronder (ik verzin het niet), Greta Thunberg, spelers kunnen bij hun vrouw zijn, geen vermoeidheid en stress voor het vliegen en de verplaatsing, enz. Denk dat de spelers van KVK niet graag hun social media accounts bekeken de afgelopen week, als ze hun collega's onder de blakende Spaanse zon zagen trainen...

Ik heb de stage gevolgd van Essevee en Standard ter plaatse (en zelfs van Feyenoord). Heb ook met Michel Preud'homme gepraat op hun laatste avond in het hotel waar ik zat. De stage is een intensieve aangelegenheid waar veel trainen, teambuilding, mentale begeleiding van spelers, fysieke testen en ontspanning zeer belangrijk zijn. Michel was zelf volledig op door de intensiteit van de stageweek. Hij is volledig overtuigd van het nut. Ook met enkele spelers gepraat en zij vonden het zwaar maar nuttig.
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2020, 11:31:10 am door Thraso »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #45 Gepost op: januari 14, 2020, 02:22:54 pm »
tuurlijk is stage nuttig.
s batterijen opladen, andere omgeving, ontspannen en tegelijk aan de conditie werken.
want sommigen zaten er door de laatste weken (en volgens mij zijn wij niet de ploeg met de beste conditie). het weer hier de laatste weken bekeken? ja, warm voor de tijd van het jaar maar veel wind, regen, slechte velden.....
Dan heb je veel meer zin om in Spanje te trainen.
PS: dat KVK geen stage doet is eigenlijk normaal: hun veld is een akker.....trainen op goeie velden zou hun spel niet ten goede komen.



Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Winterstage Marbella 2020
« Reactie #46 Gepost op: januari 14, 2020, 05:57:18 pm »
Een stage is heel nuttig,en als sportman ga je toch liever in ideale omstandigheden trainen,en in Spanje is die uiteraard beter dan hier,ook het groepsgevoel is sterker dan wanneer je iedere dag terug naar huis gaat.  Maar dan moet je dat ook terugzien in de prestaties.
6OK kost de stage?  Eerlijk,ik dacht dat het veel meer zou zijn, ze krijgen korting zeker? Maar goed,volgend jaar met z'n allen naar de roompot :) .  Nee,imo is die jaarlijkse Stage dik ok.