Auteur Topic: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee  (gelezen 15198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: januari 27, 2020, 09:52:55 am »
kan ik mij in volgen Frederik.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: januari 27, 2020, 11:35:43 am »
Als de tegenpartij centraal verdedigt met zijn allen, loopt alles vast bij ons en weten we niet wat doen, want flanken hebben we niet. Onze concurrenten weten dat. In zo een geval moet je het spel BREED maken, ruimte creëren, dwz met snelle linker en rechterflanken langs de lijn. Voor de concurrenten van ons is het heel gemakkelijk te verdedigen. Kom jongens, allemaal vanachter, ze geraken er toch niet door.
Ik hoop dus nog op een goeie snelle linker flankspeler. Op rechts hebben we nu die van Nice gekocht zeker. Hopelijk valt hij mee.

Iedereen zal nu veronderstellen dat we volgend weekend thuis zullen winnen van Waasland-Beveren.
Maar dat we maar goed oppassen, wand WB is momenteel heel goed bezig + het feit dat we waarschijnlijk reeds met ons hoofd bij de bekermatch tegen Brugge bezig zijn. Herinner vorige keer de zwakke match tegen Genk met kort daarna de eerste bekermatch in Brugge.
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2020, 12:20:42 pm door svennay »

Online Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: januari 27, 2020, 12:41:11 pm »
Waasland Beveren heel goed bezig? Ze verloren met 0-1 tegen Eupen en hebben bijna niks laten zien! Onze kenner zal weer es zijn versie geven...man man man!  Wij haalden GEEN goed resultaat! En Bjordal is een harde werker, maar qua voetbalintelligentie heeft hij zich als een KALF gedragen! Man, wat was ik kwaad! Er zat minstens een punt in ! Qua veldspel was Antwerp niet beter! Ik geloof dus WEL in een zege tegen Beveren, alsook nog in play off 1 ! En de supporters moeten dat verdomme veel meer uitstralen! Zoals Dury zegt...De technische staf, de spelers ...maar we moeten als club SAMEN richting succes werken! En op de tribunes zie je dat niet! Het uitvak bij ons van RAFC zat op ZONDAGavond 1 september gewoon VOL !!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: januari 27, 2020, 01:19:17 pm »
Het resultaat was negatief maar de rest vond ik ok. Inzet was top! Onze 6 heeft bevestigd dat hij niet meer uit de ploeg te zetten is. We liggen niet meer op polepositie, da's een feit, maar schrijf ons nog niet af. Genk heeft het meeste kans, maar daarna volgen wij.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: januari 27, 2020, 02:05:37 pm »
Dank u Dury: voor de duidelijke afspraken over het opvangen van een aanvallende flankverdediger? dat Bjordal moest idd eraf voor een linkerverdediger.... en de positie van Walsh bij goal 2?
papventjes ala Bjordal kunnen geen twee matchen op PO1 niveau spelen.... jammer maar helaas.

En wat dan gezegd van onze bank op antwerp: Saisolo (nt in portugal?) , Vanhecke en Desmet (met alle respect) , Burki (LB nota bene, maar gekwetst?).... PO1??

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: januari 27, 2020, 03:52:06 pm »
- Zarandia was blijkbaar ziek.
- Mensah komt terug uit ziekte en kan maar max 70min aan dus logische vervanging.
- Larin zou niet 100% fit zijn om een volledige wedstrijd te spelen.

Ik ga geen woorden meer vuilmaken aan Bjordal. Ben er nooit aan geweest, verkopen zo snel mogelijk!
SV TILL I DIE

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: januari 27, 2020, 05:30:27 pm »
Bjordal is,ondanks zijn goede wil en inspanningen,geen materiaal voor de linker kolom,laat staan play-off1.Heeft nochtans de goede mentaliteit

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: januari 28, 2020, 09:37:21 am »
- Zarandia was blijkbaar ziek.
- Mensah komt terug uit ziekte en kan maar max 70min aan dus logische vervanging.
- Larin zou niet 100% fit zijn om een volledige wedstrijd te spelen.

Ik ga geen woorden meer vuilmaken aan Bjordal. Ben er nooit aan geweest, verkopen zo snel mogelijk!

Mensah zat goed in de match, ging ik er nooit uitgehaald hebben.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: januari 28, 2020, 11:48:46 am »
- Zarandia was blijkbaar ziek.
- Mensah komt terug uit ziekte en kan maar max 70min aan dus logische vervanging.
- Larin zou niet 100% fit zijn om een volledige wedstrijd te spelen.

Ik ga geen woorden meer vuilmaken aan Bjordal. Ben er nooit aan geweest, verkopen zo snel mogelijk!

Mensah zat goed in de match, ging ik er nooit uitgehaald hebben.
Iedereen weet inmiddels dat onzen T1 ne keikop is.
Als iedereen ziet en zegt dat Mensah ne goeie linksbuiten zou zijn, dan gaat hij echt niet luisteren. Nog liever verliezen dan moeten toegeven dat hij verkeerd was en nen anderen ook wel eens gelijk kan hebben... Dan kon hij perfect Walsh erin gebracht hebben voor Bjordal, hem op de linksback gezet hebben en Mensah doorgeschoven hebben.
Niet dus...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: januari 28, 2020, 12:25:03 pm »
Ook die reactie na de match(over Bjordal): “ Ik ben niet kwaad op die jongen, hij is nog jong”
Ie is 22 e zeg.
Moestie nu nog 18/19 zijn...
Had eens willen zien als Zarandia of Soisalo die fout maakte.
Het probleem is dat Dury niet voor iedereen even streng is.
Bepaalden die niet via zijn connecties komen maakt hij liever gelijk met de grond.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: januari 28, 2020, 12:27:53 pm »
Ook die reactie na de match(over Bjordal): “ Ik ben niet kwaad op die jongen, hij is nog jong”
Ie is 22 e zeg.
Moestie nu nog 18/19 zijn...
Had eens willen zien als Zarandia of Soisalo die fout maakte.
Het probleem is dat Dury niet voor iedereen even streng is.
Bepaalden die niet via zijn connecties komen maakt hij liever gelijk met de grond.
Als ik mij niet vergis kwam Bjordal ook via Stan Van Den Buys, de scout die ook Nissilai en Soissalo aanbracht. Ondertussen is Van Den Buys weg. Dus ik denk niet Bjordal kwam via een connectie van Dury.
Waar ik jullie wel in volg is dat Dury voor sommige spelers harder is dan voor andere, geen idee waarom.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: januari 28, 2020, 12:27:56 pm »
Bjordal tja dat weten we al van vorig seizoen dat het niks zal worden hè.
Nissila, Soissalo, Bjordal zo rap mogelijk proberen te verkopen. (Maar dat lijkt me moeilijk)
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2020, 12:31:40 pm door Soulscream »

Online Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: januari 28, 2020, 02:39:16 pm »
Misschien omdat Dury de spelers ook kan beoordelen over hun attitude en inzet tijdens de week? En wij niet? Ik weet dat het hier vol coaches en analisten zit...maar als de werkweek beoordeeld wordt op wat we lezen in kranten en op sociale media, dan zouden we misschien beter onze woorden wat meer wikken en wegen, hé! En neen...het gaat NIET over het feit dat er kritiek komt op Dury! Wat moet hij dan doen? Bjordal in een kist zetten en naar Noorwegen opsturen? Tuurlijk is het een fout van hem, maar hoelang moeten we er blijven op doorzagen voor we dat verloren punt op Antwerp terugkrijgen? Vul zelf maar in! Kijk eens vooruit ipv achteruit! Op naar Beveren!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: januari 28, 2020, 03:31:58 pm »
Misschien omdat Dury de spelers ook kan beoordelen over hun attitude en inzet tijdens de week? En wij niet? Ik weet dat het hier vol coaches en analisten zit...maar als de werkweek beoordeeld wordt op wat we lezen in kranten en op sociale media, dan zouden we misschien beter onze woorden wat meer wikken en wegen, hé! En neen...het gaat NIET over het feit dat er kritiek komt op Dury! Wat moet hij dan doen? Bjordal in een kist zetten en naar Noorwegen opsturen? Tuurlijk is het een fout van hem, maar hoelang moeten we er blijven op doorzagen voor we dat verloren punt op Antwerp terugkrijgen? Vul zelf maar in! Kijk eens vooruit ipv achteruit! Op naar Beveren!
In eerste instantie is het de fout van de speler zelf, niet 1 keer, maar 2 keer in die match,ook verleden jaar liet hij bepaalde opdrachten varen, ook tegen KV Kortrijk dit seizoen moest hij D'Haene volgen, deed het toen ook niet.  Spelers maken fouten, zeker bij een club zoals de onze, maar, er zijn er die veel fouten mogen maken of slecht spelen, er zijn er die 1 fout maken en vervangen worden, en die zien we dan vaak niet terug, of wanneer het niet anders kan.   Dat voelt een groep ook wel, en dat is niet goed voor de groepsdynamiek.  Voor mij moet Bjordal niet weg,toonde dat hij ook wel goeie wedstrijden kan spelen, zoals bv tegen KV Mechelen, hij is aanvallend altijd een werker, defensief is hij dat veel, veel minder.  In Antwerp staat hij 2 keer te slapen, hij kijkt naar de bal maar niet rond hem, ik weet niet of hij dat nog kan veranderen,verbeteren, het is doodzonde dat we door zo'n gemakkelijk op te lossen problemen de boot ingaan, en ik zie weinig vooruitgang in het spel van Bjordal.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: januari 28, 2020, 06:29:45 pm »
Bjordal is gewoon een slechte speler.
Kijk eens naar zijn statistieken: 48 matchen, 4 goals 6 assists.

Dit is toch bitter weinig voor een aanvallende speler, en het is niet dat hij geen minuten krijgt hé.
Het is een werker, maar Naessens was dit ook..
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: januari 28, 2020, 07:07:25 pm »
Bjordal is gewoon een slechte speler.
Kijk eens naar zijn statistieken: 48 matchen, 4 goals 6 assists.

Dit is toch bitter weinig voor een aanvallende speler, en het is niet dat hij geen minuten krijgt hé.
Het is een werker, maar Naessens was dit ook..
Naessens had dan nog het pluspunt dat hij snelheid had.
Ik zeg het, dat is ons grootste probleem, wij hebben 0,0 snelheid. Zo kan je tegenstanders niet tot nauwelijks pijn doen.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: januari 29, 2020, 11:39:44 am »
Bjordal is gewoon een slechte speler.
Kijk eens naar zijn statistieken: 48 matchen, 4 goals 6 assists.

Dit is toch bitter weinig voor een aanvallende speler, en het is niet dat hij geen minuten krijgt hé.
Het is een werker, maar Naessens was dit ook..

Bjordal speelt als een kieken zonder kop, veel inzet maar het brengt weinig op, is te onbesuisd en heeft te weinig inzicht op het spel.  !!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: januari 29, 2020, 11:46:52 am »
en waarom loopt hij als een kieken zonder kop?
hij geeft me altijd de indruk dat hij niet weet waar hij moet lopen.
wat is zijn beste positie?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2020 - 20.00u : Royal Antwerp - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: januari 29, 2020, 12:03:28 pm »
en waarom loopt hij als een kieken zonder kop?
hij geeft me altijd de indruk dat hij niet weet waar hij moet lopen.
wat is zijn beste positie?
op de bank :D