Auteur Topic: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 25760 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Gepost op: februari 06, 2020, 11:21:22 am »
Ookal lopen we nog met enige frustratie rond na het mislopen van de bekerfinale, mogen we aanstaande zaterdag al de trip naar Charleroi maken om op zoek te gaan naar 3 punten en een plaatsje in Play Off 1...

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2020, 11:30:50 am »
Scheidsrechter: Jasper Vergoote
1ste ass.-scheids.: Kevin Dhondt
2de ass.-scheids.: Michael Geerolf
4de scheidsrechter: Wim Smet
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2020, 11:35:06 am door svennay »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2020, 11:35:01 am »
Winnen op Charleroi en we doen zeker nog mee voor PO1. Verliezen en het zal heel moeilijk worden. Hopelijk kunnen we onze ontgoocheling doorspoelen.
SV TILL I DIE

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2020, 11:37:28 am »
Winnen op Charleroi en we doen zeker nog mee voor PO1. Verliezen en het zal heel moeilijk worden. Hopelijk kunnen we onze ontgoocheling doorspoelen.
Denk ook dat het onze laatste kans is,al weet je nooit

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: februari 06, 2020, 11:54:28 am »
Vossen komt sws in de ploeg. Ik zie Larin en Saido misschien naast de ploeg vallen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: februari 06, 2020, 11:55:51 am »
Vossen komt sws in de ploeg. Ik zie Larin en Saido misschien naast de ploeg vallen.

Zou eens goed zijn, ze voelen zich onaantastbaar.
Geef maar Dompé en Srarfi hun kans.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: februari 06, 2020, 11:57:54 am »
Proberen met een overwinning het verlies van gisteren te vergeten ... al hebben we mogelijks veel energie verbruikt.


Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: februari 06, 2020, 11:58:19 am »
Vossen komt sws in de ploeg. Ik zie Larin en Saido misschien naast de ploeg vallen.

Zou eens goed zijn, ze voelen zich onaantastbaar.
Geef maar Dompé en Srarfi hun kans.
Afgaande op Dury zijn wissels zullen Srarfi en Dompé nog niet aan de aftrap verwacht moeten worden.
Ik zie hem starten met dezelfde ploeg als tegen W-B al zal hij Seck er nog willen inpassen ten koste van iemand.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: februari 06, 2020, 12:05:04 pm »
Heeft iemand Srarfi al zien trainen? Is dit een meerwaarde voor ons?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: februari 06, 2020, 12:22:44 pm »
Heeft iemand Srarfi al zien trainen? Is dit een meerwaarde voor ons?
Ja, ik ging vorig weekend kijken en Srarfi toonde toen al dat hij een man voorbij kan.
Jongen mist wel matchritme maar dat kan je enkel op doen door te spelen he...

Dompé is een sneltrein die fysiek wel goed zit door bij Gent ook op winterstage mee te gaan.
Srarfi is een type dat dribbelend een man voorbij zal gaan om daarna zijn rush op te zetten.

Als we beiden als invallers matchritme kunnen laten opdoen om hen zo op niveau te krijgen tegen de play-offs, dan lijken mij dit 2 troeven om in de play-offs ook iets te tonen...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: februari 06, 2020, 12:24:09 pm »
Voor zij die facebook hebben een filmpje waarin Davy ons oproept om allemaal naar Chalala af te reizen en volgende weken thuis de sfeer van gisteren te herhalen:

https://www.facebook.com/esseveelive/videos/3109695399080477/

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: februari 06, 2020, 01:31:09 pm »
Bossut
De fauw   Walsh   Deschacht   Mensah
Marcq   Sissako   Seck
Dompé   Bruno
Vossen


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: februari 06, 2020, 03:11:14 pm »
Ik vrees er een beetje voor zaterdag op Charleroi...
Niet onze favoriete tegenstander, vermoeiende midweek-match achter de rug,...
Met Gent-Anderlecht, Antwerp-Genk en Cercle-KVM op het programma nochtans een uitgelezen kans om ons terug in PO1 te hijsen.
Niet teveel wijzigen aan het team dat startte tegen Club gisteren, enkel Vossen erin brengen voor Berahino die al een paar weken met zichzelf worstelt.
Larin laat ik staan omdat die als targetman toch echt wel nen ambetanterik is voor tegen te verdedigen, zelfs al zit ie de laatste tijd ook wat op zijn tandvlees. Bovendien zie ik hem mer Vossen naast hem wel een dodelijk duo vormen, een beetje à la Koller-Radzinski.
------------------------ Bossut ------------------------
Defauw - Walsh - Deschacht - Mensah
------------ Sissako - Marcq - Seck ------------
------------------------- Bruno -------------------------
------------- Larin ------------- Vossen -------------

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: februari 06, 2020, 03:22:32 pm »
Ik ga eerlijk zijn, het is moeilijk om de juiste ploeg te zetten voor tegen Chalala.  Hoe fit zijn onze oudjes?  Deschacht,De Fauw,Marcq?  Hoe fit is Baudry?
Een Sadio moet je nooit als linkerflank zetten, die moet je altijd zetten juist voor een Vossen of een Larin, centraal, tegen mindere tegenstrevers kan dat nog erdoor, maar tegen goeie teams zoals Club of Charleroi moet je zoiets zeker niet doen.
Een Bruno in die vrije rol speelde fantastisch, maar dat is normaal gezien de positie van Berahino,dus ik weet het niet, is moeilijk.  We hebben een bank, gelijk wie er begint hebben we nu wisselmogelijkheden tot en met, Govea,Dompé,Srarfi ,Zarandia, aanvallend kan je nu toch alle kanten uit.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: februari 06, 2020, 04:33:15 pm »
Is het combi of kan je met je eigen auto naar Chalala?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: februari 06, 2020, 04:40:16 pm »
Info Sporting Charleroi-Essevee
03 februari 2020 via essevee.be

Essevee trekt op zaterdag 8 februari naar het Stade du Pays de Charleroi. Tickets voor de verplaatsing naar de Carolo's zijn nu beschikbaar via onze supportersclubs en vanaf donderdag 6 februari in de Essevee Shop.

Essevee krijgt de volledige tribune achter doel ter beschikking op Mambour.
Opgelet: bezoekende supporters betalen een supplement van 2 euro als ze tickets aan de deur kopen.

Prijzen:
- Ouder dan 15 jaar: 17 euro (voorverkoop) / 19 euro (aan de deur)
- Tot en met 15 jaar: 10 euro

Er zijn 5 plaatsen voor rolstoelgebruikers. Zowel de rolstoelgebruiker als begeleider kunnen op voorhand hun gratis tickets reserveren via de Essevee Shop of op ticketing@essevee.be.

Ticketactie

Hou je ticket na de wedstrijd bij. Op vertoon van je ticket krijg je in de Essevee Shop namelijk een gratis duoticket voor de volgende thuiswedstrijd tegen Excel Moeskroen.

Je kan het ticket enkel tijdens de voorverkoop inwisselen (11-15 februari) en dus niet aan de loketten op de wedstrijddag. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt en op basis van de beschikbaarheid per tribune.

Aanrijroute & parking

Essevee raadt alle fans aan om de verplaatsing met een van de officiële supportersclubs te maken. TOPE veilig op weg!

Er is geen informatie beschikbaar over de aangewezen rijroute en parking voor bezoekende supporters.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/info-sporting-charleroi-essevee-0802

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: februari 06, 2020, 04:41:37 pm »
Ik ga eerlijk zijn, het is moeilijk om de juiste ploeg te zetten voor tegen Chalala.  Hoe fit zijn onze oudjes?  Deschacht,De Fauw,Marcq?  Hoe fit is Baudry?
Een Sadio moet je nooit als linkerflank zetten, die moet je altijd zetten juist voor een Vossen of een Larin, centraal, tegen mindere tegenstrevers kan dat nog erdoor, maar tegen goeie teams zoals Club of Charleroi moet je zoiets zeker niet doen.
Een Bruno in die vrije rol speelde fantastisch, maar dat is normaal gezien de positie van Berahino,dus ik weet het niet, is moeilijk.  We hebben een bank, gelijk wie er begint hebben we nu wisselmogelijkheden tot en met, Govea,Dompé,Srarfi ,Zarandia, aanvallend kan je nu toch alle kanten uit.
OK, maar ga je dan Larin eruit laten en Berahino op de 10 zetten met Bruno en Vossen voor hem?
En wat die bank betreft, ik vrees een beetje dat onze nieuwkomers (nog) niet fit genoeg zijn om 90 minuten te spelen en/of nog te weinig de looplijnen en de automatismen in zich hebben om mee te draaien in ons systeem.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: februari 06, 2020, 04:55:01 pm »
Ik ga eerlijk zijn, het is moeilijk om de juiste ploeg te zetten voor tegen Chalala.  Hoe fit zijn onze oudjes?  Deschacht,De Fauw,Marcq?  Hoe fit is Baudry?
Een Sadio moet je nooit als linkerflank zetten, die moet je altijd zetten juist voor een Vossen of een Larin, centraal, tegen mindere tegenstrevers kan dat nog erdoor, maar tegen goeie teams zoals Club of Charleroi moet je zoiets zeker niet doen.
Een Bruno in die vrije rol speelde fantastisch, maar dat is normaal gezien de positie van Berahino,dus ik weet het niet, is moeilijk.  We hebben een bank, gelijk wie er begint hebben we nu wisselmogelijkheden tot en met, Govea,Dompé,Srarfi ,Zarandia, aanvallend kan je nu toch alle kanten uit.
OK, maar ga je dan Larin eruit laten en Berahino op de 10 zetten met Bruno en Vossen voor hem?
En wat die bank betreft, ik vrees een beetje dat onze nieuwkomers (nog) niet fit genoeg zijn om 90 minuten te spelen en/of nog te weinig de looplijnen en de automatismen in zich hebben om mee te draaien in ons systeem.
Ja, ik weet het dus niet :) , de nieuwkomers moeten ook nog geen 90 minuten spelen voor mij, maar ik geloof wel dat ze nog iets kunnen forceren in een wedstrijd, beginnend of invallend. 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: februari 06, 2020, 04:56:08 pm »
Info Sporting Charleroi-Essevee
03 februari 2020 via essevee.be

Essevee trekt op zaterdag 8 februari naar het Stade du Pays de Charleroi. Tickets voor de verplaatsing naar de Carolo's zijn nu beschikbaar via onze supportersclubs en vanaf donderdag 6 februari in de Essevee Shop.

Essevee krijgt de volledige tribune achter doel ter beschikking op Mambour.
Opgelet: bezoekende supporters betalen een supplement van 2 euro als ze tickets aan de deur kopen.

Prijzen:
- Ouder dan 15 jaar: 17 euro (voorverkoop) / 19 euro (aan de deur)
- Tot en met 15 jaar: 10 euro

Er zijn 5 plaatsen voor rolstoelgebruikers. Zowel de rolstoelgebruiker als begeleider kunnen op voorhand hun gratis tickets reserveren via de Essevee Shop of op ticketing@essevee.be.

Ticketactie

Hou je ticket na de wedstrijd bij. Op vertoon van je ticket krijg je in de Essevee Shop namelijk een gratis duoticket voor de volgende thuiswedstrijd tegen Excel Moeskroen.

Je kan het ticket enkel tijdens de voorverkoop inwisselen (11-15 februari) en dus niet aan de loketten op de wedstrijddag. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt en op basis van de beschikbaarheid per tribune.

Aanrijroute & parking

Essevee raadt alle fans aan om de verplaatsing met een van de officiële supportersclubs te maken. TOPE veilig op weg!

Er is geen informatie beschikbaar over de aangewezen rijroute en parking voor bezoekende supporters.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/info-sporting-charleroi-essevee-0802
Geen combi dus, goed.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: februari 06, 2020, 05:10:45 pm »
Ik ga eerlijk zijn, het is moeilijk om de juiste ploeg te zetten voor tegen Chalala.  Hoe fit zijn onze oudjes?  Deschacht,De Fauw,Marcq?  Hoe fit is Baudry?
Een Sadio moet je nooit als linkerflank zetten, die moet je altijd zetten juist voor een Vossen of een Larin, centraal, tegen mindere tegenstrevers kan dat nog erdoor, maar tegen goeie teams zoals Club of Charleroi moet je zoiets zeker niet doen.
Een Bruno in die vrije rol speelde fantastisch, maar dat is normaal gezien de positie van Berahino,dus ik weet het niet, is moeilijk.  We hebben een bank, gelijk wie er begint hebben we nu wisselmogelijkheden tot en met, Govea,Dompé,Srarfi ,Zarandia, aanvallend kan je nu toch alle kanten uit.
OK, maar ga je dan Larin eruit laten en Berahino op de 10 zetten met Bruno en Vossen voor hem?
En wat die bank betreft, ik vrees een beetje dat onze nieuwkomers (nog) niet fit genoeg zijn om 90 minuten te spelen en/of nog te weinig de looplijnen en de automatismen in zich hebben om mee te draaien in ons systeem.
Ja, ik weet het dus niet :) , de nieuwkomers moeten ook nog geen 90 minuten spelen voor mij, maar ik geloof wel dat ze nog iets kunnen forceren in een wedstrijd, beginnend of invallend.

Ik denk toch dat we Vossen en Dompe aan de aftrap mogen verwachten.
Larin of Berahino zal op de bank plaatsnemen.
Beiden al niets meer in vorm sinds Dury zei dat ze na het seizoen normaal weg zijn, en dat is al een tijdje geleden.
Die aankoopoptie van 2,5M zou ik nooit lichten.

Voor de rest wat hetzelfde, al zal Seck mss weer rust krijgen. Toch weer serieuze tik gehad gisteren.