Auteur Topic: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee  (gelezen 28417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #160 Gepost op: maart 08, 2020, 12:09:34 pm »
Vercauteren zou zeker mijn nr 1 zijn
Dan hebt ge Hein dan zijn defauw en
Deschacht bankzitters zeker weten
En dan de mazzu ook goed ik heb het al
Gezegd ge kunt volgens mij maar uit deze
Kiezen of ge moet naar buitenland
En die kennen dan de competitie niet goed
Genoeg

Durf eens vernieuwen. Altijd die oude knarren...
Meert trainer en Leleu (TD)
Vrees dat hij te braaf is...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #161 Gepost op: maart 08, 2020, 12:32:42 pm »
Vercauteren zou zeker mijn nr 1 zijn
Dan hebt ge Hein dan zijn defauw en
Deschacht bankzitters zeker weten
En dan de mazzu ook goed ik heb het al
Gezegd ge kunt volgens mij maar uit deze
Kiezen of ge moet naar buitenland
En die kennen dan de competitie niet goed
Genoeg

Durf eens vernieuwen. Altijd die oude knarren...
Meert trainer en Leleu (TD)
Vrees dat hij te braaf is...
Marc Brijs is ee ( volgens mij) fel onderschatte trainer. Uw mening?

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #162 Gepost op: maart 08, 2020, 01:18:58 pm »
Nieuwe sponsor ?
zegt enen die achter ons staat
en er van droomt een beker te winnen ooit...
1-0 2-0 maakt ni veel verschil
tzijn maar 3ptn  ::)


Kvk tifo van de “zevende hemel” hebben jullie toch wel echt letterlijk genomen.

Dat was echt niet de bedoeling 😳😳

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #163 Gepost op: maart 08, 2020, 01:31:42 pm »
Ik ben ook voor vernieuwing hoor, maar, mijn idee met Vercauteren(die ik vorig jaar poneerde) was ook om iemand te vinden die samen kan werken met Dury en vice versa.  Indien je gaat voor vernieuwing dan kan je volgens mij Dury niet behouden als TD, en Vercauteren en Dury zijn heel goeie collega's/vrienden.  Dus, ik ben zeker voorstander van een jonge, goeie coach, maar dat gaat niet lukken met een Dury juist boven hem en zou Dury een andere functie moeten krijgen of definitief de club verlaten.
Er zijn veel goeie coachen genoeg, ze moeten zeker de fout niet maken van de vorige keren, De Roover had te weinig ervaring,Broos was te cynisch en had alles al meegemaakt, Kalidingske was een beetje zoals Dury nu is, gaan voor een dominante speelstijl, los van de ploeg en resultaten dat blijven aanhouden(met die slechte reeksen het resultaat van zijn), nee, het moet een coach zijn die ook niet bang is om voor een resultaat te gaan.
Een Hein is daarom voor mij niet die coach denk ik, ik denk ook niet dat hij ons zou willen coachen(te kleine club zeker? )maar goed,voor mij zijn er veel kandidaten, een Brijs en zijn staff doen het altijd goed 1 seizoen, het seizoen daarop is altijd minder.
Ook de technische staff en voor mij een Eddy Cordier ook mag vertrekken,een doorlichting van de gehele club door een externe firma zou ook geen slecht gedacht zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #164 Gepost op: maart 08, 2020, 01:37:04 pm »
Nieuwe sponsor ?
zegt enen die achter ons staat
en er van droomt een beker te winnen ooit...
1-0 2-0 maakt ni veel verschil
tzijn maar 3ptn  ::)


Kvk tifo van de “zevende hemel” hebben jullie toch wel echt letterlijk genomen.

Dat was echt niet de bedoeling 😳😳
Hou u toch een keer bezig met uw eigen clubke, zo goed is het bij jullie ook niet hoor, verliescijfers zonder ook maar 1 verbouwingske aan het stadion,een eigenaar die niks doet voor jullie,een jeugdwerking die aanklopt bij de concurrentie,en ook met die spelersgroep moest KVK altijd beter doen, dus zie ik niet in waarom je hier zo onnozel moet doen, tenzij dat uw enigste plezier is in uw verder grijs  leven.   

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #165 Gepost op: maart 08, 2020, 01:44:18 pm »
Raad van bestuur heeft beslist de mental coach te ontslaan, spelers moeten zich grondig bezinnen en de kosten voor de supporters die gisteren aanwezig waren moeten ze terug betalen.

Zijn weer enkele belachelijke maatregelen om de supporters te sussen é. Er is maar 1 oplossing: tabula rasa. Te beginnen met Dury buiten! Met zo'n ploeg zo een erbarmelijke resultaten neer zetten is een ware schande!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #166 Gepost op: maart 08, 2020, 01:53:23 pm »
Verdoeme toch, diene mental coach, door die kerel hebben we maar 5op30 e...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #167 Gepost op: maart 08, 2020, 01:53:44 pm »
Raad van Bestuur eist daadkrachtige reactie
08/03/2020 via essevee.be

Na de zware nederlaag van gisteravond op Anderlecht heeft het bestuur van SV Zulte Waregem enkele beslissingen genomen waarbij enkele punten op de i worden geplaatst. Die moeten naar een kentering in de sportieve resultaten leiden.

Tijdens een gesprek met de staf is vanmorgen meegedeeld dat de samenwerking met de mental coach per direct wordt stopgezet. De Raad van Bestuur verwacht ook dat de spelers en staf zich grondig bezinnen over hun verantwoordelijkheden en wil volgende zondag opnieuw de mentaliteit op het veld zien die eigen is aan Essevee.

Verder eist het bestuur dat de kosten van de supporters die gisteravond naar Anderlecht meereisden volledig worden vergoed. De spelers zullen de rekeningen voor de bussen en de tickets integraal terugbetalen.

Tot slot roepen voorzitter Carl Ballière en CEO Eddy Cordier alle supporters op zich krachtdadig maar positief achter de club te blijven scharen en het team te blijven aansporen om prestaties te leveren TEAM ESSEVEE waardig.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/raad-van-bestuur-eist-daadkrachtige-reactie

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #168 Gepost op: maart 08, 2020, 01:55:47 pm »
Wie was bij ons de mental coach?
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #169 Gepost op: maart 08, 2020, 02:06:03 pm »
Raad van Bestuur eist daadkrachtige reactie
08/03/2020 via essevee.be

Na de zware nederlaag van gisteravond op Anderlecht heeft het bestuur van SV Zulte Waregem enkele beslissingen genomen waarbij enkele punten op de i worden geplaatst. Die moeten naar een kentering in de sportieve resultaten leiden.

Tijdens een gesprek met de staf is vanmorgen meegedeeld dat de samenwerking met de mental coach per direct wordt stopgezet. De Raad van Bestuur verwacht ook dat de spelers en staf zich grondig bezinnen over hun verantwoordelijkheden en wil volgende zondag opnieuw de mentaliteit op het veld zien die eigen is aan Essevee.

Verder eist het bestuur dat de kosten van de supporters die gisteravond naar Anderlecht meereisden volledig worden vergoed. De spelers zullen de rekeningen voor de bussen en de tickets integraal terugbetalen.

Tot slot roepen voorzitter Carl Ballière en CEO Eddy Cordier alle supporters op zich krachtdadig maar positief achter de club te blijven scharen en het team te blijven aansporen om prestaties te leveren TEAM ESSEVEE waardig.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/raad-van-bestuur-eist-daadkrachtige-reactie
Sussen, maar zal niet lukken, en ook die 2,Eddy en Carl mogen vertrekken, tabula rasa!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #170 Gepost op: maart 08, 2020, 02:10:26 pm »
Wat ik gisteren gezien heb(en ik hoop velen met mij)…..Dit kan toch niet meer door de beugel.....Waar zit die harde kern nui?Laat van je horen.....Dit is er zwaar over......In al die jaren dat ik voor zulte waregem supporter(van in het begin);(en ja,ik ben een "oude" rood-witten)....Maar we hadden toch verdomme meer ballen aan ons lijf.....Soit,volgende week ben ik er nog eens bij....Tijd voor Dury zijn ontslag te vragen(met alle respect wat hij heeft gedaan voor onze ploeg)….De tijd is rijp!!!!!Als je uw spelers niet kan motiveren op dit niveau dan heb je een probleem....Merci voor alles...Tijd voor verjonging.....

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #171 Gepost op: maart 08, 2020, 02:23:08 pm »
Wie was bij ons de mental coach?
Jon Strubbe

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #172 Gepost op: maart 08, 2020, 02:47:55 pm »
Nieuwe sponsor ?
zegt enen die achter ons staat
en er van droomt een beker te winnen ooit...
1-0 2-0 maakt ni veel verschil
tzijn maar 3ptn  ::)


Kvk tifo van de “zevende hemel” hebben jullie toch wel echt letterlijk genomen.

Dat was echt niet de bedoeling 😳😳
Hou u toch een keer bezig met uw eigen clubke, zo goed is het bij jullie ook niet hoor, verliescijfers zonder ook maar 1 verbouwingske aan het stadion,een eigenaar die niks doet voor jullie,een jeugdwerking die aanklopt bij de concurrentie,en ook met die spelersgroep moest KVK altijd beter doen, dus zie ik niet in waarom je hier zo onnozel moet doen, tenzij dat uw enigste plezier is in uw verder grijs  leven.

Gelukkig heeft essevee wel een toptrainer

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #173 Gepost op: maart 08, 2020, 03:09:18 pm »
Nieuwe sponsor ?
zegt enen die achter ons staat
en er van droomt een beker te winnen ooit...
1-0 2-0 maakt ni veel verschil
tzijn maar 3ptn  ::)


Kvk tifo van de “zevende hemel” hebben jullie toch wel echt letterlijk genomen.

Dat was echt niet de bedoeling 😳😳
Hou u toch een keer bezig met uw eigen clubke, zo goed is het bij jullie ook niet hoor, verliescijfers zonder ook maar 1 verbouwingske aan het stadion,een eigenaar die niks doet voor jullie,een jeugdwerking die aanklopt bij de concurrentie,en ook met die spelersgroep moest KVK altijd beter doen, dus zie ik niet in waarom je hier zo onnozel moet doen, tenzij dat uw enigste plezier is in uw verder grijs  leven.

Gelukkig heeft essevee wel een toptrainer
En, uw plezierke nu gehad, kan je nu verder met uw leven?  Ge ziet toch hopelijk in hoe zielig dat is om op het forum van de concurrent(omdat het op het eigen forum te saai is?  Omdat dat uw enige vorm is van plezier?  Omdat ge uw pillekes vergeten zijt?)onnozel te doen?
En ja, Dury was een toptrainer, iemand die echte resultaten haalde, iets dat uw clubke nog nooit heeft gehaald, zelfs niet met een topcoach zoals Hein. 

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #174 Gepost op: maart 08, 2020, 03:37:21 pm »
Ga dringend in gesprek met dury.bespreek zijn nieuwe rol en ga nog voor po2 voor Gert verheyen zodat hij nog weet welk vlees hij in de kuip heeft naar volgend seizoen.
Is van niet ver(woont rond gent),kent iets van voetbal,en zal zeker ook willen voetballen.
Is misschien gedurfd...maar dan winnen we tijd naar volgend seizoen.
Eigenlijk zou dury maandag zelf naar het bestuur moeten stappen en zoiets zelf voorstellen.....
Hij moet dit toch zelf zien????????

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #175 Gepost op: maart 08, 2020, 03:51:25 pm »
Eventjes de mede-oorzaak van het ontslag van de mental coach toelichten.

Voor de bekermatch tegen Brugge hebben ze de ziel uit hun lijf gelopen (mede door een te verwachten premie/bonus bij behalen Europees voetbal).

Daarna hebben ze er niets meer van gebakken. De mentaliteit ging van kwaad naar erger met als dieptepunt gisteren.

In die zin vind ik het een logisch ontslag. Maar als dat genoeg is, is een andere vraag. Daarover kan alleen onze hoofdaandeelhouder ultiem beslissen, vermoed ik wegens het hoge kostenplaatje.

Het devies is daar dat geen overhaaste beslissingen mogen genomen worden in de emotionele periode na de 7-0 pandoering. Er spelen meerdere elementen. En dat lijkt me inderdaad ook wijs en logisch.
« Laatst bewerkt op: maart 08, 2020, 03:54:29 pm door Thraso »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #176 Gepost op: maart 08, 2020, 04:06:40 pm »
Eventjes de mede-oorzaak van het ontslag van de mental coach toelichten.

Voor de bekermatch tegen Brugge hebben ze de ziel uit hun lijf gelopen (mede door een te verwachten premie/bonus bij behalen Europees voetbal).

Daarna hebben ze er niets meer van gebakken. De mentaliteit ging van kwaad naar erger met als dieptepunt gisteren.

In die zin vind ik het een logisch ontslag. Maar als dat genoeg is, is een andere vraag. Daarover kan alleen onze hoofdaandeelhouder ultiem beslissen, vermoed ik wegens het hoge kostenplaatje.

Het devies is daar dat geen overhaaste beslissingen mogen genomen worden in de emotionele periode na de 7-0 pandoering. Er spelen meerdere elementen. En dat lijkt me inderdaad ook wijs en logisch.
Dury gaf vorig jaar zelf zijn ontslag, dat zei hij toch in een interview, was dat correct?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #177 Gepost op: maart 08, 2020, 04:18:26 pm »
Nieuwe sponsor ?
zegt enen die achter ons staat
en er van droomt een beker te winnen ooit...
1-0 2-0 maakt ni veel verschil
tzijn maar 3ptn  ::)


Kvk tifo van de “zevende hemel” hebben jullie toch wel echt letterlijk genomen.

Dat was echt niet de bedoeling 😳😳
jullie zouden de rest van onze spandoeken ook beter letterlijk nemen
eindelijk bekerwinst en eens verder raken dan Eupen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #178 Gepost op: maart 08, 2020, 04:20:18 pm »
Nieuwe sponsor ?
zegt enen die achter ons staat
en er van droomt een beker te winnen ooit...
1-0 2-0 maakt ni veel verschil
tzijn maar 3ptn  ::)


Kvk tifo van de “zevende hemel” hebben jullie toch wel echt letterlijk genomen.

Dat was echt niet de bedoeling 😳😳
Hou u toch een keer bezig met uw eigen clubke, zo goed is het bij jullie ook niet hoor, verliescijfers zonder ook maar 1 verbouwingske aan het stadion,een eigenaar die niks doet voor jullie,een jeugdwerking die aanklopt bij de concurrentie,en ook met die spelersgroep moest KVK altijd beter doen, dus zie ik niet in waarom je hier zo onnozel moet doen, tenzij dat uw enigste plezier is in uw verder grijs  leven.

Gelukkig heeft essevee wel een toptrainer
gelukkig hebben jullie al een trofeeën kast

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 07/03/2020 - 20:00u : RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #179 Gepost op: maart 08, 2020, 04:24:15 pm »
Eventjes de mede-oorzaak van het ontslag van de mental coach toelichten.

Voor de bekermatch tegen Brugge hebben ze de ziel uit hun lijf gelopen (mede door een te verwachten premie/bonus bij behalen Europees voetbal).

Daarna hebben ze er niets meer van gebakken. De mentaliteit ging van kwaad naar erger met als dieptepunt gisteren.

In die zin vind ik het een logisch ontslag. Maar als dat genoeg is, is een andere vraag. Daarover kan alleen onze hoofdaandeelhouder ultiem beslissen, vermoed ik wegens het hoge kostenplaatje.

Het devies is daar dat geen overhaaste beslissingen mogen genomen worden in de emotionele periode na de 7-0 pandoering. Er spelen meerdere elementen. En dat lijkt me inderdaad ook wijs en logisch.
Dury gaf vorig jaar zelf zijn ontslag, dat zei hij toch in een interview, was dat correct?
als dat correct was
dan gaat hij morgen bij Beeuwsaert
en gaat hij akkoord
kwestie dat raad van bestuur echt een signaal geeft

maar bij zelf gaan, heb ik mijn bedenking....