Auteur Topic: [VB] Roeselare - SVZW  (gelezen 23639 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw-hooligan

  • Leden
  • Berichten: 6
[VB] Roeselare - SVZW
« Gepost op: oktober 18, 2008, 11:09:49 pm »
Volgende week uitmatch tegen onze geliefde buren uit Roeselare.
Roeselare heeft nog maar 0 matchen gewonnen en staat laatste in de stand.
Hopelijk met z'n allen aanwezig.
only 1 essevee =>WE PAKKEN ZE <= only 1 essevee
« Laatst bewerkt op: oktober 18, 2008, 11:13:18 pm door svzw-hooligan »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #1 Gepost op: oktober 19, 2008, 09:46:03 am »
Geen excuses, hier moeten we winnen!

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #2 Gepost op: oktober 19, 2008, 10:08:28 am »
Winnen moeten we doen,met minder ben ik niet content. 8)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #3 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:54:11 am »
ik hoop op droog weer  ;)
en, vooral een massa volk

allen daarheen

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #4 Gepost op: oktober 19, 2008, 01:38:55 pm »
Als we winnen tegen Anderlecht, verliezen we tegen Roeselare  :)
SV TILL I DIE

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #5 Gepost op: oktober 19, 2008, 02:06:03 pm »
is dat nu vrijdag naar roeselaere.

Rafa

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #6 Gepost op: oktober 19, 2008, 02:14:59 pm »
is dat nu vrijdag naar roeselaere.

Zaterdag. Hopen dat het niet opnieuw regent en dat we daar nog een keer mogen gaan winnen.

forza essevee

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #7 Gepost op: oktober 19, 2008, 03:27:11 pm »
Die mannen MOETEN stilaan gaan beginnen winnen. Twee punten nog maar,, ze zullen dus dubbel gemotiveerd zijn om iets te pakken thuis.

Maar ik heb er vertrouwen in , hoewel het moeilijk zal worden...
1-2

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #8 Gepost op: oktober 19, 2008, 10:54:41 pm »
Als we winnen tegen Anderlecht, verliezen we tegen Roeselare  :)

laat ons hopen dat we foefelare nog eens pakken op hun terrein . nu moet het mogelijk zijn, en daarna thuis tegen aa gent . een 9/9 is niet onmogelijk (maar zo ver is het natuurlijk nog lang niet ... )

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #9 Gepost op: oktober 20, 2008, 07:55:54 am »
De 4-0 overwinning tegen Anderlecht zal pas ?cht iets waard zijn, als we dit kwakkelend Roeselare verslaan volgende week. Laten we hopen !

Citaat
Aanhang Roeselare blokkeerde de spelersbus  
   
Heel wat clubs hebben kopzorgen na afloop van de achtste speeldag. Anderlecht kreeg een pandoering en Germinal Beerschot ging wederom onderuit, maar de meeste onvrede heerst wellicht in Roeselare. Het team blijft dit seizoen maar aanmodderen.

Roeselare ging zaterdag wederom onderuit, deze keer bleek Moeskroen te sterk. De club blijft daardoor in degradatienood verkeren en dat slikken de supporters niet langer. Tijdens de partij werden de spandoeken een kwartier voor tijd al opgeborgen en na afloop van de wedstrijd werd de spelersbus van Roeselare geblokkeerd door een zitstaking van de West-Vlaamse aanhang. Uiteindelijk vertrokken coach Geeraerd en co met twintig minuten vertraging richting Schiervelde. Ook voor de thuiswedstrijd tegen Zulte Waregem worden protestacties aangekondigd.
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2008, 08:13:40 am door Thraso »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #10 Gepost op: oktober 20, 2008, 09:59:36 am »
Alle SVZW-ers met een strijdershart op het plein tegen Roeselare!  Met een Buyse, Meert, Vannieuwenhuyse, Matton, Dhaene, Colpaert en Berrier op het veld is ook daar iets te rapen! Maar een makkie zoals gisterenavond wordt het niet  8).  Voor Roeselare is het erop of eronder en dat zullen die van ons geweten hebben.  En vergeet vooral niet dat in Roeselare geen blunderende Zitka in doel staat.

Daar zal een blunderende Sierens staan :) Neen, alle gekheid op een stokje, dit wordt een moeilijke partij aangezien Foefelare een gewond dier is, en dat zijn meestal gevaarlijke tegenstanders. Maar met de goede mentaliteit (=die van gisteren) moet het zeker mogelijk zijn om de drie punten mee naar huis te nemen.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #11 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:02:12 am »
Dat Minne en Berrier vast in de ploeg blijven lijkt me momenteel buiten kijf te staan.

Wat ik me wel afvraag, is wat Dury met onze links back plaats gaat doen...  Buysse heeft er ondertussen al enkele schitterende matchen opzitten (zo ook gisterenavond) maar Reina is natuurlijk ook niet van de minsten. Kan je iemand als Reina op de bank zetten, kan je iemand als Buysse op de bank zetten...? En Meert zie ik in de ploeg blijven.

Dit is volgens mij het grootste luxeprobleem dat Dury tegen Roeselare zal hebben.  Ik persoonlijk zou dan toch starten met Buysse, gewoon omdat ik deze aanvallender n?g beter vind dan Reina.

Bart

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #12 Gepost op: oktober 20, 2008, 10:08:18 am »
Laat ons hopen dat Dury iedereen met de voetjes op de grond kan houden na de knaller van gisteren.
Bij Roeselare is Provoost er alvast niet bij wegens gele schorsingsdag.
Als iedereen er vol voor gaat en zoals gisteren 90' werkt voor de ploeg, zie ik SVZW winnen met 1-3.



Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #13 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:13:18 am »
Ik hoop dat het zeker niet in het koppeke gaat zitten van "het is maar tegen Roeselare"

Maar nooit een winnend team veranderen zou ik zeggen, het automatisme moet komen in de ploeg en daarom moet Dury met deze zelfde 11 starten, en niet elke match paar spelers wisselen.
SV TILL I DIE

Offline apoplexia

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #14 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:16:16 am »
We hebben tot nu toe maar drie keer gescoord in 8 matchen en normaal gezien pakken we in het laatste kwartier nog een goal, dus ik denk dat die optie ?verlies? in jullie poll niet echt relevant is. 
Normaal gezien moet je oppassen van de bokkensprongen die een gewond dier maakt,  maar ik vrees dat ons beestje momenteel die fase al voorbij is en zich reeds in coma bevindt.

Soit, tot zaterdag, we zullen op post zijn.

PS proficiat met jullie match tegen RSCA, ?t was ??n van de weinige lichtpuntjes dit weekend.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #15 Gepost op: oktober 20, 2008, 11:33:01 am »
Khoop da we winnen want anders valt de enorme fantastische winst van gisteren in het niets :).

Roeselare heeft wel de punten dringend nodig en wij laten het nog rap keer afweten tegen mindere goden (vorig jaar tegen STVV ook, zij haalden hun eerste 3punten tegen ons).

Ik hoop dat ze in Roeselare wachten zodat wij het kopke van geeraerd eraf mogen hakken :)

Offline apoplexia

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #16 Gepost op: oktober 20, 2008, 01:06:55 pm »
Khoop da we winnen want anders valt de enorme fantastische winst van gisteren in het niets :).

Roeselare heeft wel de punten dringend nodig en wij laten het nog rap keer afweten tegen mindere goden (vorig jaar tegen STVV ook, zij haalden hun eerste 3punten tegen ons).

Ik hoop dat ze in Roeselare wachten zodat wij het kopke van geeraerd eraf mogen hakken :)

Cfr sporza , vanavond gesprek tussen Geeraerd en bestuur... zit er dus dik in dat jullie dit pleziertje niet wordt gegund.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #17 Gepost op: oktober 20, 2008, 02:26:49 pm »
Ik denk dat we eindelijk op de rails staan.  En de sterkte van het team naar boven zal komen, in niet alleen knap en technisch voetbal, maar ook ditmaal eindelijk beloningen in punten.

Zoals men zegt, dit z waregem heeft te weinig punten.

Roeselare is een gewond dier, en een ploeg die we niet mogen onderschatten, hoe zwak ze ook zijn.  Want er mag niet in het koppeke sluipen van, het is maar tegen roeselaartje.

Hopelijk geen regen (die mannen dus nog altijd geen afdak voor de bezoekers in dat kiekekot, 3x werden we al kletsnat daar).  En bij regen zal dit supporters thuishouden. 

Verwacht terug heel veel volk weer mee van essevee. 

prono 0-3

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #18 Gepost op: oktober 20, 2008, 02:41:46 pm »
IEDEREEN NAAR ROESELARE! THERE'S ONLY 1 ESSEVEE!

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #19 Gepost op: oktober 20, 2008, 05:21:30 pm »
Winnen moeten we, verliezen zullen we, we geven toch zo graag punten aan "mindere" ploegen.

Ik wil dat ze winnen en dan stunten tegen brugge.
Maar das zo typisch svzw dat als ze goed punten kunnen pakken doen ze da meestal niet.
En ja ik was er zondag dus weet wel wat ik gezien heb  :D