Auteur Topic: [NB] Cercle 2-0 SVZW  (gelezen 12121 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #60 Gepost op: november 11, 2008, 08:26:30 am »
Btw, wie was die speler die aan de pers zei dat svzw niet offensief genoeg speelde??

De speler die vandaag zonder reden niet in de ploeg zal staan. We kennen onze trainer.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #61 Gepost op: november 11, 2008, 09:40:07 am »
Bartez, het is al altijd zo geweest!
Neumayr, MAtthys en nu Roelandts!
Neumayr, na een artikel in de krant, op de bank, hetzelfde bij Tim
En nu Roelandts die zegt dat we niet offensief waren, zal ook wel op de bank vliegen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #62 Gepost op: november 11, 2008, 11:44:26 am »
Bartez, het is al altijd zo geweest!
Neumayr, MAtthys en nu Roelandts!
Neumayr, na een artikel in de krant, op de bank, hetzelfde bij Tim
En nu Roelandts die zegt dat we niet offensief waren, zal ook wel op de bank vliegen!

Ja, das bullshit. Neumary en Tim hebben allebei bewezen dat ze op dit moment niet verdienen van in de kern te zitten. Dat heeft niets met andere dingen te maken. Moesten ze zo goed zijn zou Dury ze wel opstellen hoor.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #63 Gepost op: november 11, 2008, 12:05:00 pm »
Tim krijgt zelfs nog veel te veel kansen..

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #64 Gepost op: november 11, 2008, 12:37:15 pm »
Waarom moest Neumayr eruit, hij speelde toch niet slecht naast Vannieuwenhuyze!
en plotseling valt hij zelf ook buiten de 18??
Raar als je het mij vraagt, dat is een jongen met het meest technische vermogen en en voetbalinstinct

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #65 Gepost op: november 11, 2008, 01:45:15 pm »
Sommige spelers moeten dringend met de voetjes op de grond gezet worden. Ik heb de laatste tijd al te veel dingen gezien en gehoord die niet bij onze bescheiden ingesteldheid past. Enkele voorbeelden:
- Neumayr ging al in de clinch met Dury na pakweg 2 matchen. Had hij recht van spreken? Volgens mij niet want zijn prestaties waren beneden het gemiddelde. Niet voldoende om Lutte (die allesbehalve super is) uit de ploeg te spelen.
- Roelandts liet in de kranten zetten na Anderlecht dat hij graag hogerop wil. Allemaal goed en wel maar dan moet je eerst presteren en ook hier wringt voorlopig het schoentje. Qua inzet krijgt hij nog een voldoende maar op vlak van afwerking is het ondermaats.
- Het verhaaltje Leye duurt al sinds eind vorig seizoen. SVZW deed heel wat inspanningen om hem te houden maar ik heb de indruk dat Leye zelf hier niet zo gelukkig is. Maar de vraag die ik mij stel of Leye het niveau van een topploeg wel aankan? Tegen Gent miste hij d? kans om de 1-0 op bord te zetten. Trouwens alleen voor de doelman heb ik hem al vaak zien missen. Dat hij op een eiland staat zal wel voor een stuk waar zijn maar was het Leye zelf niet die vorig openlijk solliciteerde naar een plaats diep in de punt?

Kortom hoe je het nu draait of keert een speler moet op het veld antwoorden. Met het mes tussen de tanden en de borst vooruit. Per slot van rekening verdienen ze een pak meer geld dan de modale man op de tribune die er bovendien het hart van in als essevee onderuit gaat.
Hopelijk zien we de komende matchen een over mijn lijk mentaliteit van de onzen. Ik blijf hoopvol. 

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #66 Gepost op: november 11, 2008, 02:32:02 pm »
Idd ben het daarmee eens. En van dat moe zijn als we Europees speelden waren we wel no semi-profs h?. Nu is alles professioneler en de heren voetballers zijn moe. Hun hoofd ervoor leggen moeten ze doen dat verwacht ik als abonnee en geen bende mietjes.



Rafa

  • Gast
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #67 Gepost op: november 11, 2008, 08:48:23 pm »
Bartez, het is al altijd zo geweest!
Neumayr, MAtthys en nu Roelandts!
Neumayr, na een artikel in de krant, op de bank, hetzelfde bij Tim
En nu Roelandts die zegt dat we niet offensief waren, zal ook wel op de bank vliegen!

Roelandts 90' op het veld.  ??? ??? ???