Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439561 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2640 Gepost op: november 29, 2017, 07:54:59 pm »
dit geef ik maar mee http://www.voetbal24.be/news/dury-reageert-verrassend-op-ontslag het komt dus nie va mij persoonlijk h? voor alle duidelijkheid ;)

Wat geef je mee?
Onzin van een onzinwebsite?

Heeft 0 nieuwswaarde!
... is zelfs een artikel met een titel met enorme clickbait-waarde.
Niet te doen toch wat ze moeten doen om toch maar enkele clicks te krijgen.  Dat er dan iemand nog de moeite doet om dit hier te posten,niet te schatten.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2641 Gepost op: november 30, 2017, 05:55:01 pm »
Hoe ongelooflijk hard moet je jezelf haten als je bij zo'n clickbaitwebsite werkt?

Echt niet normaal.

Zou echt moeten verboden worden, dat soort sites. Ik kijk er nooit naar, halen alles uit de krant en geven er een TV Familie-draai aan.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2642 Gepost op: december 04, 2017, 09:01:57 pm »
Als ??n iemand ons uit de put kan helpen, dan is het Dury wel
04/12/2017 - 17:01 via sporza.be

Zulte Waregem beleeft voorlopig een grijs seizoen. Na 3 op 27 is de bekerwinnaar weggezakt naar de rechterkolom in het klassement. "We zullen weer punten pakken en dan zullen we ook eventuele ambities uitspreken", zegt de voorzitter van Essevee.

"We mogen dit niet minimaliseren"
Vorig jaar werd Zulte Waregem herfstkampioen, veroverde het een stek in Play-off I en won het de beker. Dit seizoen krijgt Essevee zijn motor in de Belgische competitie maar niet aan de praat.

"We zitten in een vervelende situatie. We zijn het niet meer gewoon om zoveel matchen te verliezen", zegt Zulte Waregem-voorzitter Carl Balli?re aan Sporza.

"We mogen dit niet minimaliseren. 3 op 27 is verontrustend. Maar anderzijds: Francky Dury heeft in juli 14 nieuwe spelers heel goed ingepast. We waren goed begonnen aan de competitie met een jonge en totaal nieuwe groep."

"De grote miserie is begonnen met het Europese voetbal. Daar werden we in ons ritme gepakt. Als we terugvallen op een normaal ritme, dan zullen we de goeie cadans wel terugvinden. Alles komt een beetje samen: een jonge kern, een heel zwaar programma en enkele geblesseerden."

"Het is gevaarlijk om nu al druk te zetten"
Wat zijn dan de ambities van Zulte Waregem in deze voetbaljaargang? "Ik zal me daar niet meer over uitspreken", klinkt het bij de preses. "We moeten ons herpakken en moeten punten pakken. Ik geloof daar in. Dan zullen we ook onze ambities uitspreken. Maar het is gevaarlijk om nu al druk te zetten."

Moet coach Francky Dury zich zorgen maken? "We hebben gisteren een lang gesprek gehad na de match. We kunnen hem niets verwijten. Als er ??n iemand ons uit de problemen kan helpen, dan is het Francky wel. Ik ben ervan overtuigd dat we uit de put geraken, maar ik spreek me niet meer uit over ambities. Maar we zullen niet aan paniekvoetbal doen."

"We moeten onze beperkingen ook leren aanvaarden. Wat we vorig jaar gepresteerd hebben, kunnen we niet elk seizoen herhalen. Er kan eens een overgangsseizoen komen en misschien is dat dit jaar zo."

Bron: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.3108767

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2643 Gepost op: december 07, 2017, 10:08:14 am »
Een gerucht: Francky zou eerder deze week ontslag aangeboden hebben als veldtrainer, maar werd geweigerd door bestuur...   :o

Voor wat het waard is. Maar waar rook is, is vuur?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2644 Gepost op: december 07, 2017, 12:21:35 pm »
Een gerucht: Francky zou eerder deze week ontslag aangeboden hebben als veldtrainer, maar werd geweigerd door bestuur...   :o

Voor wat het waard is. Maar waar rook is, is vuur?

Geloof ik niets van. Is niet de aard van Franky.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2645 Gepost op: december 07, 2017, 01:03:13 pm »
Een gerucht: Francky zou eerder deze week ontslag aangeboden hebben als veldtrainer, maar werd geweigerd door bestuur...   :o

Voor wat het waard is. Maar waar rook is, is vuur?

Ik kan u zeggen dat hier niks van aan is. Gerucht is onwaar.
Bron: bestuurskamer.
No pain, no gain.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2646 Gepost op: december 07, 2017, 04:35:26 pm »
Geloof ik niets van. Is niet de aard van Franky.

Idd, maar ik kan mij wel inbeelden dat hij de vraag gesteld heeft of het bestuur nog achter hem staat.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2647 Gepost op: december 07, 2017, 06:14:20 pm »
Geen van beide kan het permiteren vandaag te vertrekken of ontslaan
« Laatst bewerkt op: december 07, 2017, 06:47:21 pm door svennay »

Offline Floki

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2648 Gepost op: december 07, 2017, 08:49:08 pm »
Balli?re was tijdens de rust zondag toch wel een beetje aan het afgeven op de trainer, terwijl hij aan de 'piscine' stond..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2649 Gepost op: december 08, 2017, 11:10:27 pm »
Balli?re was tijdens de rust zondag toch wel een beetje aan het afgeven op de trainer, terwijl hij aan de 'piscine' stond..
En Balliěre is de voorzitter. ...maar heeft weinig in de pap te brokken (of Hoe zeg je dat?)
Na de uitschakeling van de beker hebben we enkel nog de competitie en het zou een huzarentruk zijn indien we PO1 halen,  Dury is ook wat scherper in zijn interview's ivm de financi?le toestand en benadrukt dat er meer geld moest/moet zijn voor transfers.  Indien er duidelijke aanbiedingen zijn voor Dury (Lille?) en Essevee doet deze winter niet genoeg ivm transfers dan kan ik best geloven dat hij zoiets zou doen.  Dury heeft veel minder in de pap te brokken dan andere jaren, ik ben er zeker van dat Dury zo'n zomer niet meer wil meemaken. 

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2650 Gepost op: december 09, 2017, 10:22:05 am »
Balli?re was tijdens de rust zondag toch wel een beetje aan het afgeven op de trainer, terwijl hij aan de 'piscine' stond..
En Balliěre is de voorzitter. ...maar heeft weinig in de pap te brokken (of Hoe zeg je dat?)
Na de uitschakeling van de beker hebben we enkel nog de competitie en het zou een huzarentruk zijn indien we PO1 halen,  Dury is ook wat scherper in zijn interview's ivm de financi?le toestand en benadrukt dat er meer geld moest/moet zijn voor transfers.  Indien er duidelijke aanbiedingen zijn voor Dury (Lille?) en Essevee doet deze winter niet genoeg ivm transfers dan kan ik best geloven dat hij zoiets zou doen.  Dury heeft veel minder in de pap te brokken dan andere jaren, ik ben er zeker van dat Dury zo'n zomer niet meer wil meemaken.

Is dit gebaseerd op feiten of is dit een eigen denkpiste?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2651 Gepost op: december 09, 2017, 05:05:21 pm »
Balli?re was tijdens de rust zondag toch wel een beetje aan het afgeven op de trainer, terwijl hij aan de 'piscine' stond..
En Balliěre is de voorzitter. ...maar heeft weinig in de pap te brokken (of Hoe zeg je dat?)
Na de uitschakeling van de beker hebben we enkel nog de competitie en het zou een huzarentruk zijn indien we PO1 halen,  Dury is ook wat scherper in zijn interview's ivm de financi?le toestand en benadrukt dat er meer geld moest/moet zijn voor transfers.  Indien er duidelijke aanbiedingen zijn voor Dury (Lille?) en Essevee doet deze winter niet genoeg ivm transfers dan kan ik best geloven dat hij zoiets zou doen.  Dury heeft veel minder in de pap te brokken dan andere jaren, ik ben er zeker van dat Dury zo'n zomer niet meer wil meemaken.

Is dit gebaseerd op feiten of is dit een eigen denkpiste?
Dury moest hem serieus kwaad maken om bepaalde transfers te krijgen= feit!  De rest denk ik.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2652 Gepost op: december 11, 2017, 09:11:43 pm »
Balli?re was tijdens de rust zondag toch wel een beetje aan het afgeven op de trainer, terwijl hij aan de 'piscine' stond..
En Balliěre is de voorzitter. ...maar heeft weinig in de pap te brokken (of Hoe zeg je dat?)
Na de uitschakeling van de beker hebben we enkel nog de competitie en het zou een huzarentruk zijn indien we PO1 halen,  Dury is ook wat scherper in zijn interview's ivm de financi?le toestand en benadrukt dat er meer geld moest/moet zijn voor transfers.  Indien er duidelijke aanbiedingen zijn voor Dury (Lille?) en Essevee doet deze winter niet genoeg ivm transfers dan kan ik best geloven dat hij zoiets zou doen.  Dury heeft veel minder in de pap te brokken dan andere jaren, ik ben er zeker van dat Dury zo'n zomer niet meer wil meemaken.

Als er iemand best zijn mond houdt is het Balliere wel. Ik vergeet nooit toen we een paar jaar terug moederziel laatste stonden je met die gast geen gesprek kon aanknopen na een 1-4 pandoering wegens ladderzat. Over het stadiondossier lult hij al jaren het ene interview na het andere, waardoor de verwachtingen bij bepaalde supporters totaal verkeerd zijn.
En vergis jullie niet, de enige reden waarom francky niet in brugge zit was de torenhoge afkoopsom.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2653 Gepost op: december 11, 2017, 10:44:06 pm »
Dury was optie 3 en dat zinde hem niet...
Afkoopsom was niet het struikelblok...

Snap zijn wissels totaal niet maar je kan maar gebruiken
wat je hebt... Let wel, wat je hebt door Dury zelf...

Wou Saponjic erbij, dure tegenvaller
Bala was zijn esquirdo maar horen er niks meer van
Faustin is die eigenlijk wel hier want hoor je niks over
ook gevraagd door Dury
Reichert is hier op vraag Dury
Muhren...

Onderhandelde merendeel van de transfers tot het
laatste deel: tekenen
ook de gehuurde

Als je dus van u oren wilt maken
doe het dan voor en niet na

Het vorige budget is weg
aan 5m ? kan je nu ni raken.


Bouwen aan volgend jaar aub
Wat niet blijft, ni beter meer maken aub
we zijn beetje te zwak voor PO1
er zijn 8-9 ploegen beter op dit moment


Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2654 Gepost op: december 12, 2017, 11:56:47 am »
Dury was optie 3 en dat zinde hem niet...
Afkoopsom was niet het struikelblok...

Snap zijn wissels totaal niet maar je kan maar gebruiken
wat je hebt... Let wel, wat je hebt door Dury zelf...

Wou Saponjic erbij, dure tegenvaller
Bala was zijn esquirdo maar horen er niks meer van
Faustin is die eigenlijk wel hier want hoor je niks over
ook gevraagd door Dury
Reichert is hier op vraag Dury
Muhren...

Onderhandelde merendeel van de transfers tot het
laatste deel: tekenen
ook de gehuurde

Als je dus van u oren wilt maken
doe het dan voor en niet na

Het vorige budget is weg
aan 5m ? kan je nu ni raken.


Bouwen aan volgend jaar aub
Wat niet blijft, ni beter meer maken aub
we zijn beetje te zwak voor PO1
er zijn 8-9 ploegen beter op dit moment


Geloof je dit nu zelf dat Dury spelers als Bala, Faustin, Reichert... kende voor ze hier op de stoep stonden? Daar heeft hij totaal geen tijd voor, maar zijn gasten uit de scouting en Cordier voor in dienst en makelaars die Cordiers deur platlopen.
Bij gasten zoals Jorgensson en Plet was dit idd op aandringen van Francky, maar gekende spelers uit de competitie.  Heylen wou Dury al langer, wellicht daarom dat hij veel meer krediet krijgt dan iemand zoals Severin.



Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2655 Gepost op: december 12, 2017, 02:43:04 pm »
een vriend van mij uit genk meld net dat dury in genk is.... een halfuur geleden aan het stadion met janssens en de cond? ??? ??? ???. nie kwaad zijn op mij aub

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2656 Gepost op: december 12, 2017, 02:54:27 pm »
een vriend van mij uit genk meld net dat dury in genk is.... een halfuur geleden aan het stadion met janssens en de cond? ??? ??? ???. nie kwaad zijn op mij aub
Hij was chauffeur voor de stewards van Genk die hier waren tegen Lazio...
South Lane Crew.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2657 Gepost op: december 12, 2017, 04:01:34 pm »
Toch wel allemaal toevallig dat:
- jij een vriend hebt die in Genk woont
- die vriend net rond het stadion is
- & dat Dury daar loopt ...

Veel toevalligheden niet?
« Laatst bewerkt op: december 12, 2017, 04:02:13 pm door svennay »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2658 Gepost op: december 12, 2017, 05:39:17 pm »
Mag ik eens vloeken in de kerk?
...
Moest ik Genk zijn, dan zou ik dit toch wel overwegen hoor.
Noem mij anders eens een coach die direct impact kan hebben op hun toch wel talentrijke spelersgroep, die de competitie heel goed kent, die gewoon is om PO1 te spelen, ...?
Struikelblok lijkt me enkel dat meerjarig contract dat hij nog heeft hier in Waregem.
Al zijn ze daar wat financi?n betreft het laatste decenium wel wat gewoon, denk ik.
Ik weet het niet, maar moest ik ne smurf zijn, ik zou hem toch zeker ne keer uitnodigen voor een gesprekske...

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2659 Gepost op: december 12, 2017, 06:08:17 pm »
Mag ik eens vloeken in de kerk?
...
Moest ik Genk zijn, dan zou ik dit toch wel overwegen hoor.
Noem mij anders eens een coach die direct impact kan hebben op hun toch wel talentrijke spelersgroep, die de competitie heel goed kent, die gewoon is om PO1 te spelen, ...?
Struikelblok lijkt me enkel dat meerjarig contract dat hij nog heeft hier in Waregem.
Al zijn ze daar wat financi?n betreft het laatste decenium wel wat gewoon, denk ik.
Ik weet het niet, maar moest ik ne smurf zijn, ik zou hem toch zeker ne keer uitnodigen voor een gesprekske...
ewel die hard esseveeer ik hoop nog steeds dat mijn vriend uit genk het mis heeft h?! maar de zaken die jij nu zegt daar moest ik ook direct aan denken.... ps bedankt dat je mijn berichtgeving niet direct de grond in boort"