Auteur Topic: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee  (gelezen 14380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:05:28 pm »
Voor mij wisselt Dury nu eens te vroeg vandaag.  Op het moment van het penaltydoelpunt zaten we degelijk in de match.  Erna gooit hij Bedia erin en is er zo'n tien minuten desorganisatie.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:08:33 pm »
Hopen op mentale veerkracht, maar als we in de komende matchen een slechte reeks neerzetten,dan zitten we in hetzelfde schuitje als vorig jaar. Nu komt de echte test wat deze kern waard is!

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:09:31 pm »
Elke match opnieuw die foutjes achterin, die ons punten kosten, behalve tegen Eupen dan ...
Besluit : Gebrek aan kwaliteit vanachter.



Het was vooral voorin waar we niet goed waren..

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:12:25 pm »
Marcq vond ik ook povertjes voor de dag komen

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:30:59 pm »
Dikke pech...Sammy zijn fout is doodjammer, want Cercle zat niet id match! Wel menselijk...kan gebeuren. De penalty was licht, maar correct. Voor de rest...mooi gevuld uitvak. Als we allemaal een Antwaarpke doen en meegaan naar Oostende...ook een leuk uitvak daar! Nu hebben ze ons nodig...veel te stil, bij de 2-1...op naar de zee !
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2018, 12:37:51 am door svennay »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:37:08 pm »
ge hebt heel die match in handen tegen een ploeg die niet wil voetballen
en als ge dan goal tegen krijgt wordt het nog moeilijker...

Die goal is op naam van Bossuyt dus mogen we nu eens zijn goeie dingen van
jaren ver ook naast ons neerleggen???

De VAR slaapt 2x, 2x in ons nadeel maar wat wil je met Boucaut in da buske...

3 spitsen al goe en wel maar
bal moet vooraal raken ook, en hoe doe ne dat met
3spelers die al veel gaven en leeg waren.
Demir eraf voor spits kan ik inkomen
DePauw eraf ook want was zwak, veel goeie wil maar das alles....
Bongonda soms teveel bal bijhouden

Bedia na 2-3trainingskes inbrengen
terwijl bepaalde spelers hier al 2maanden zijn
en wel al samen speelden

Jammerlijk verlies en we mogen, gezien onze tegenstanders,
echt wel van een flauwe start spreken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:55:11 pm »
Harbaoui tikt zijn ploegmaats hard op de vingers: "Dit enerveert me ongelooflijk"
HAMDI HARBAOUI VINDT DAT HET VERLIES TEGEN CERCLE BRUGGE EEN KWESTIE VAN MENTALITEIT IS
18 augustus 2018 22:42 via voetbalkrant.com

Zulte Waregem leek in de tweede helft over Cercle Brugge te gaan lopen. Maar na de penalty gingen de hoofdjes naar beneden. Hamdi Harbaoui, auteur van de gelijkmaker, kon er absoluut niet om lachen: "De match is pas gedaan als de ref fluit hé."

Essevee domineerde Cercle volledig, maar liep in het countermes van de Vereniging. "En dan was het precies alsof de match voor sommigen gedaan was", zuchtte Harbaoui. "Het ontbrak ons aan mentaliteit, aan wil om echt te willen winnen. Daar kan ik niet tegen. Het enerveert me echt", was de Tunesische spits streng.

Geloof
Gelijk had hij: na de 2-1 restten er nog 20 minuten, maar Zulte Waregem kon geen vuist meer maken. "We moeten meer in onszelf geloven. In 20 minuten kan je nog makkelijk twee keer scoren. Maar als je dat niet gelooft, gaat het ook niet gebeuren."

"De match is pas gedaan als de ref affluit. En dat gaat dan niet alleen over de jongere spelers. We kunnen veel beter dan dit! We moeten blijven gaan tot de laatste minuut. Iedereen moet dat begrijpen. We mogen de kopjes niet laten hangen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018-08-18/hamdi-harbaoui-vindt-dat-het-verlies-tegen-cercle-brugge-een-kwestie-van-mentaliteit-is

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:56:16 pm »
Oké je doet 2 transfers deze week, maar we essevee speelt al sinds we in eerste spelen (salou) met 1 centrale spits . Gans ons spel is daarop ingesteld. We hadden beter een echte 10 gehaald want je mag daar nog 7 spitsen zetten als die bal niet juist voor doel komt word er toch niet gescoord. Bedia mochten we nooit gehaald hebben totaal overbodig nu zit je met 4 centrumspitsen en geen echte spelverdeler .

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 18, 2018, 11:44:48 pm »
Ongelooflijk dat we weeral punten verliezen terwijl we beter zijn,dit zijn 7 punten! 
De scheidsrechter is ook schuldig,NOOIT penalty, zoekt de voet van Demir,die gelatenheid bij de spelers stoorde mij ook enorm,niemand die zei om eens te kijken naar de beelden,snap ik totaal niet!!!
We waren beter,maar ik vond Buffel,Faik en Marcq echt zwak,en Dury was ook weer zwak, hoe haal je het in je hoofd om Demir te vervangen? Hij zorgde voor de voorzet,door die vervanging viel ons voetbal volledig stil.
Faik,Buffel of Marcq kon hij vervangen,maar durft dat blijkbaar niet doen.  Dury is tactisch niet zo slim. 
Het is ook duidelijk dat we een creatieve speler missen.
Cercle is niet zo sterk,hebben het geluk aan hun zijde.
Wij moeten onze rug rechten en nu winnen in KVO.
Sylla voel goed in,en Theo vond ik niet slecht,was met zijn acties gevaarlijk, wat deed Buffel op het veld?Rotslecht was hij.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:39:36 am »
Ho je tegen zo een zwak ploegje kan verliezen is mij een raadsel.
Maar met hulp is alles mogelijk. Bossut met gigantische flater ligt aan de basis van dit verlies (kostte ons ook al punten tegen Waasland Beveren, 2x op 4 matchen...)
Penalty tegen, waar Burki 10sec ervoor een simpele pass van 5m in een Cercle speler zijn voeten geeft. Zo is het allemaal niet moeilijk e.

Na de inbreng van Bedia was alles om zeep, er zat totaal geen lijn in het spel. Sylla die te veel met de bal liep, Theo idem.

In zo een matche zie je dan wel dat je geen nr 10 hebt

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:42:35 am »
Ho je tegen zo een zwak ploegje kan verliezen is mij een raadsel.
Maar met hulp is alles mogelijk. Bossut met gigantische flater ligt aan de basis van dit verlies (kostte ons ook al punten tegen Waasland Beveren, 2x op 4 matchen...)
Penalty tegen, waar Burki 10sec ervoor een simpele pass van 5m in een Cercle speler zijn voeten geeft. Zo is het allemaal niet moeilijk e.

Na de inbreng van Bedia was alles om zeep, er zat totaal geen lijn in het spel. Sylla die te veel met de bal liep, Theo idem.

In zo een matche zie je dan wel dat je geen nr 10 hebt

Prestatie van Sylla vond ik wel bemoedigend, De Pauw zat echt niet in de wedstrijd en Sylla zorgde voor iets meer presence in the box, wat ook voor de goal van Harbaoui zorgde. Na de inbreng van Bedia was het allemaal wat minder, maar zou die Bedia enkel laten spelen als er ene geschorst ofzo is, zeker nooit meer met 3 spitsen spelen

En zwakke invalbeurt van die Tardieu, voor velen onder ons toch een topper?
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2018, 01:01:19 pm door svennay »

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:45:08 am »
En zwakke invalbeurt van die Tardieu, voor velen onder ons toch een topper?

2 minuten invallen in een match waar je al 20minuten voelt dat het verloren is. Tardieu kan je weinig verwijten. Gisteren was er niemand op niveau.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:46:39 am »
San iker : Wat je zegt is helemaal waar, maar het treurige is dat ons dit bijna elke match gebeurt met onnodig puntenverlies tot gevolg. Elke keer opnieuw. Verdedigend moet er iets veranderen en we hebben ook nood aan een goeie 10, wat al zo vaak gezegd is geweest hier en waarvan gisteren het bewijs te zien was.
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2018, 09:49:42 am door isidoor »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: augustus 19, 2018, 10:01:23 am »
Net de penaltyfout gezien. Het is mij toch een raadsel waarom dat de VAR daar niet ingrijpt. Demir raakt die speler nauwelijks

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: augustus 19, 2018, 10:04:14 am »
Net de penaltyfout gezien. Het is mij toch een raadsel waarom dat de VAR daar niet ingrijpt. Demir raakt die speler nauwelijks

Heb die fout ondertussen ook al 20 keer gezien en snap het ook niet. Vind het echt een belachelijke penalty. Eigenlijk fout van De Belder want 1 gaat die richting de voet van Demir, 2 laat hij zijn andere voet al hangen vooraleer er contact is... Je ziet Demir zelf nog inhouden, ok hij raakt de speler, maar tis toch niet omdat je een speler raakt dat dat een penaltyfout is... Maar ja Boucaut in het VAR busje.....

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: augustus 19, 2018, 10:48:32 am »
Gemiste start 5/12!  Toch vertekend beeld.  Telke male waren we de betere ploeg.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: augustus 19, 2018, 10:48:37 am »
Net de penaltyfout gezien. Het is mij toch een raadsel waarom dat de VAR daar niet ingrijpt. Demir raakt die speler nauwelijks

Ik zat thuis te kijken en verstond er mij ook niet aan. Herhaling herbekeken en zag het nog niet.

Maar alle spelers staan er bij en kijken er naar. Niets van protest tegen de beslissing!

Als ik dat zie, dan denk ik dat het toch een correcte beslissing moet geweest zijn van de ref... of zijn onze spelers allemaal bang voor een geel karton bij het maken van het TV-gebaar?
Op zijn moment, bij 1-1, wanneer je vol voor winst gaat, moet er toch meer grinta en gif in de ploeg zitten!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: augustus 19, 2018, 10:54:56 am »
En zwakke invalbeurt van die Tardieu, voor velen onder ons toch een topper?
Hoe kan je iemand beoordelen op basis van enkele minuten?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: augustus 19, 2018, 11:13:24 am »
Als je een beetje een goeie ploeg hebt hé, haal je gewoon 12 op 12. Of met wat pech 10/12.
Zo simpel is het.
Al zullen er wel weer een paar afkomen met "wij zijn Anderlecht niet".

Je hebt tegen 3 hele zwakke ploegen gespeeld en tegen een Gent in toenmalige crisis.

Cercle is gewoon een zwakke ploeg he.
Maar door je eigen dommigheid ga je hier met 3-1 de boot in.
Die Demir ja jongens. Hoe dom kan je zijn om daar in duel te gaan? Tuurlijk is het geen penalty, maar we kennen de incompetente Belgische refs. Demir moet daar gewoon niet in duel gaan. Ongelooflijk.
En Sammy tja, zijn jaarlijkse catastrofale blunder.

Ook weer een typisch Dury'tje. Onwaarschijnlijk.  >:(
Wanneer gaat hij het eens leren?
Zit daar op het eind weer zijn ploeg helemaal vol te pompen met aanvallers. Classic Dury bij een achterstand. Met als logisch resultaat dat je ploeg een nog grotere gatenkaas wordt en je quasi zeker nog een tegentreffer binnenkrijgt.
Vorige jaar zat er ook eens zo'n match tussen, een thuismatch weet niet meer tegen wie, Essevee voetbalde op een goede manier en was op zoek naar de gelijkmaker. Tot Dury er nóg een aanvaller ging bijpompen en zo alle organisatie en opbouw verstoort was. Gevolg? geen enkele kans meer gecreëerd.

Moet hij echt eens afleren en op gewezen worden.
Maar ja, de Ronny en den Eddy op den bank knikten rustig verder ja.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Speeldag 04 : 18/08/2018 - 20.00u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: augustus 19, 2018, 11:29:38 am »
Ongelooflijk dat je tegen een zwakke tegenstander als Cercle verliest.We moesten minimum 10 op 12 gehaald hebben,maar .............

Nog vergeten te vermelden dat ook de infrastructuur op niets trok.
20 euro voor een vuil zitje op een tribune waar dan nog eens een net gespannen was,het is van de pot gerukt.
Ik dronk nog iets voor de match en ik kreeg bijna mijn voeten niet meer opgetild door de plakkerige vloer en ik was er 1 van de eersten,dus moet het al tijden zo zijn.Verder pas 3 minuten na affluiten naar buiten gelaten worden is ook not done.Kortom heel frustrerende avond meegemaakt gisteren.
Vrijdag op KVO is het al van moeten,want dan pas komen de toppers er aan.
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2018, 01:06:25 pm door svennay »